Ερευνητικά πτυχία (MPhil / PhD) σε μεταφραστικές μελέτες
SOAS University of London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 4.670 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* τέλη πλήρους απασχόλησης ανά ακαδημαϊκό έτος: UK / EU 4.440 £; Στο εξωτερικό 19.050 £. Τέλη μερικής απασχόλησης ανά ακαδημαϊκό έτος: UK / EU 2.220 £; Στο εξωτερικό 9,525 £
Εισαγωγή
Τρόπος Συμμετοχής: Πλήρης ή μερικής απασχόλησης
Το MPhil / PhD στις μεταφραστικές μελέτες είναι ένα ερευνητικό πρόγραμμα κατάρτισης που συνδυάζει θεμελιώδη και προηγμένη εκπαίδευση στους βασικούς τομείς των μεταφραστικών μελετών, των ερευνητικών μεθόδων και της ερευνητικής εργασίας που οδηγεί σε μια διατριβή. Το Τμήμα είναι έντονα προσανατολισμένο στην έρευνα, και μέσω ενός συνδυασμού μαθημάτων, προχωρημένων σεμιναρίων και ατομικής εποπτείας, στοχεύει στην παροχή της πνευματικής πειθαρχίας, των γνώσεων και των δεξιοτήτων που απαιτούνται από έναν καλά ολοκληρωμένο ερευνητή.
Η εποπτεία προσφέρεται σε θεωρητικές, περιγραφικές και συγκριτικές, ιστορικές μεταφραστικές μελέτες, καθώς και σε ένα ευρύ φάσμα διεπιστημονικών τομέων που καλύπτουν γλωσσολογία, πολιτιστικές μελέτες, το κοινωνιολογικό και πολιτικό πεδίο των σπουδών. Ανάλογα με το ερευνητικό θέμα, ενδέχεται να είναι δυνατή η από κοινού επίβλεψη με ειδικούς σε άλλα τμήματα.
Έρευνα στο Κέντρο Μεταφραστικών Σπουδών και στο Τμήμα Γλωσσολογίας
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της σχολής είναι ευρείας εμβέλειας, που εκτείνονται στις γλώσσες σε όλο τον κόσμο, από Κινέζικα έως Αραβικά, Σουαχίλι έως Κορεάτικα, Μογγολικά έως Ιαπωνικά. Αυτή η εστίαση στις ασιατικές και αφρικανικές γλώσσες, σε συνδυασμό με την απαράμιλλη πρόσβαση στη σημαντική γλωσσική και περιφερειακή εμπειρογνωμοσύνη άλλων ερευνητών SOAS αποτελεί έναν μοναδικό πόρο για τη μελέτη μεταφραστικών μελετών που επωφελούνται από την εμπειρία πολλών κορυφαίων ερευνητών στους τομείς άλλων γλωσσών, θεωρητικά , συγκριτική και περιγραφική γλωσσολογία, και μελέτες περιοχής, οι οποίες εμπλουτίζουν σε μεγάλο βαθμό το πεδίο των μεταφραστικών μελετών.
Μερικές πρόσφατα ολοκλήρωσαν τις διατριβές
- Η επίδραση της μετάφρασης στην αραβική γλώσσα: Μια μελέτη για τη μετάφραση των αγγλικών ιδιωματίων στους αραβικούς δορυφορικούς τηλεοπτικούς σταθμούς
- Μεταφραστές και συνήθης: Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη διερεύνηση της μεταγλώττισης ταινιών στην Κίνα από το 1949 έως σήμερα
- Μια ανάλυση των μετατοπιστικών μετατοπίσεων σε μεταφράσεις αγγλικών μυθιστορημάτων της Ταϊλάνδης
- Μια μελέτη για τον ιδεολογικό χειρισμό της μετάφρασης και του ρόλου της μετάφρασης στον επηρεασμό των πολιτικών και κοινωνικών τομέων: Η λειτουργία της μετάφρασης στην προώθηση του πολέμου κατά της τρομοκρατίας
- Μια επιρροή προσέγγιση στη μετάφραση των κορεατικών σιωπηρών: από μια θεωρία συνάφειας-θεωρίας
- Σύγχρονο Ιρανικό Θέατρο στη Μετάφραση: Μια Ανάλυση των Ζητημάτων στο Ποντάρισμα στη Μετάφραση Ξένων Παιγνίων από Σύλληψη στην Παράσταση
Δομή
Το διδακτορικό πρόγραμμα στις Μεταφραστικές Σπουδές είναι ένα αυστηρό, δομημένο διεπιστημονικό πρόγραμμα κατάρτισης με διαφορετικές δραστηριότητες και απαιτήσεις που πραγματοποιούνται καθ 'όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Όλοι οι φοιτητές εγγράφονται στο έτος 1 του προγράμματος ως φοιτητές MPhil. Η αναβάθμιση από MPhil σε καταχώρηση διδακτορικού διπλώματος γίνεται στο τέλος της πρώτης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για φοιτητές πλήρους φοίτησης (ή στο τέλος της δεύτερης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για φοιτητές με μερική απασχόληση).
Όλοι οι νέοι σπουδαστές MPhil / PhD παρέχονται με μια επιτροπή εποπτείας τριών μελών, αποτελούμενη από έναν κύριο ή κύριο επόπτη και έναν δεύτερο και τρίτο επιβλέποντα. Η διαχρονική δέσμευση στην εποπτική επιτροπή είναι 60:25:15. Κατά το πρώτο έτος, οι φοιτητές αναμένεται να συναντήσουν τον κύριο επιβλέποντα σε διες εβδομαδιαία βάση για μια περίοδο τουλάχιστον μιας ώρας.
Ο κύριος επόπτης του μαθητή είναι είτε μέλος του Τμήματος Γλωσσολογίας είτε μέλος του τμήματος σπουδών περιοχής εάν είναι εγγεγραμμένοι στο Κέντρο Μεταφραστικών Σπουδών. Ο δεύτερος και ο τρίτος επόπτης, οι οποίοι ενεργούν με συμπληρωματική συμβουλευτική ιδιότητα, μπορεί να προέρχονται από το ίδιο Τμήμα, ή άλλα Τμήματα / Κέντρα στη Σχολή Γλωσσών και Πολιτισμών ή σε Τμήματα / Κέντρα στις άλλες Σχολές της Σχολής.
Ανάλογα με τη φύση της έρευνας, συνιστάται μερικές φορές κοινή εποπτεία, υπό τη διεύθυνση δύο αρχικών εποπτικών αρχών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο φοιτητής έχει μόνο έναν επόπτη στην επιτροπή του.
Η πρόοδος του μαθητή επιβλέπεται περαιτέρω από τον Ερευνητή Εκπαιδευτή του Κέντρου.
Κατά το πρώτο έτος, οι φοιτητές προετοιμάζονται για έρευνα ακολουθώντας την προσφορά σεμιναρίου ερευνητικής εκπαίδευσης (RTS) από το Κέντρο Μεταφραστικών Σπουδών, το Τμήμα Γλωσσολογίας που συγκλήθηκε από τους Ερευνητές, καθώς και την κατάρτιση που προσφέρει το ερευνητικό πρόγραμμα της Σχολής και υποστηρίζεται από το εκπαίδευση που προσφέρεται στη Διεύθυνση Ακαδημαϊκής Ανάπτυξης (ADD).
Οι φοιτητές μπορούν επίσης να ενθαρρυνθούν από τους επόπτες να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα που σχετίζονται με την έρευνά τους και τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν εξειδικευμένα μαθήματα πειραματικής, γλώσσας ή περιφερειακής κουλτούρας ή ερευνητική κατάρτιση σε άλλα Τμήματα εκτός της Σχολής.
Όλοι οι μαθητές MPhil / PhD ενθαρρύνονται να παρακολουθήσουν τις συνομιλίες της σειράς σεμιναρίων του τμήματος ή εκείνων που διοργανώνονται από το Τμήμα Γλωσσολογίας ή το Κέντρο Μεταφραστικών Σπουδών. Επιπλέον, υπάρχουν ειδικά σεμινάρια διδακτορικού διδάκτορα στα οποία οι προχωρημένοι διδακτορικοί φοιτητές παρουσιάζουν τη δουλειά τους και τα οποία είναι ανοιχτά σε προσωπικό και φοιτητές.
Οι μαθητές πλήρους φοίτησης του 1ου έτους (έτος 2 για φοιτητές μερικής απασχόλησης) πρέπει να υποβάλουν ένα βασικό κεφάλαιο και μια ερευνητική πρόταση (περίπου 10.000 λέξεις) έως την πρώτη Παρασκευή του Μαΐου, συνήθως συμπεριλαμβανομένων των ακόλουθων στοιχείων:
- Σκεπτικό της έρευνας και πλαίσιο της προτεινόμενης έρευνας
- Κύρια ερευνητικά ερωτήματα
- Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
- Θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο και σκέψεις
- Προτεινόμενες μέθοδοι έρευνας
- Θέματα δεοντολογίας (κατά περίπτωση)
- Δείγματα αρχικών δεδομένων και ανάλυση τους
- Διάρθρωση της διδακτορικής διατριβής
- Πρόγραμμα έρευνας και γραφής
- Βιβλιογραφία
Προσαρμογές σε ένα ή περισσότερα από αυτά τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένων προσθηκών ή διαγραφών, όπου είναι απαραίτητο, είναι δυνατές κατόπιν προηγούμενης συμφωνίας μεταξύ των φοιτητών και των επικεφαλής εποπτών.
Η διαδικασία αναβάθμισης από MPhil σε διδακτορική κατάσταση βασίζεται σε αξιολόγηση του βασικού κεφαλαίου και της ερευνητικής πρότασης από την ερευνητική επιτροπή του μαθητή και σε μια προφορική παρουσίαση 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση γίνεται σε μέλη της επιτροπής εποπτείας και σε άλλους υπαλλήλους του Τμήματος και φοιτητές έρευνας. Ακολουθεί μια συνέντευξη 10-15 λεπτών μεταξύ του μαθητή και της επιτροπής. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας αναβάθμισης, οι μαθητές αναβαθμίζονται επίσημα σε διδακτορικό και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στο βασικό κεφάλαιο ή στην ερευνητική πρόταση, οι μαθητές θα κληθούν να το αναθεωρήσουν ικανοποιητικά προτού επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε διδακτορική κατάσταση.) Οι μαθητές κανονικά δεν επιτρέπεται να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι η διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Το δεύτερο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) συνήθως δαπανάται για έρευνα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε οποιονδήποτε συνδυασμό επιτόπιας έρευνας και έρευνας σε βιβλιοθήκες και στη συλλογή υλικού όπως έχει συμφωνηθεί μεταξύ του φοιτητή και του επιβλέποντος ή των εποπτών.
Το τρίτο έτος (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) αφιερώνεται στη σύνταξη έρευνας για τη διδακτορική διατριβή. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι μαθητές συνήθως θα κάνουν μια παρουσίαση στη σειρά σεμιναρίων διδακτορικού που διοργανώνει ο ερευνητής, η οποία είναι ανοιχτή σε μέλη του προσωπικού και σε άλλους φοιτητές έρευνας. Κατά τη διάρκεια του τρίτου έτους (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) οι μαθητές θα παρουσιάσουν πρόχειρα κεφάλαια στον κύριο επόπτη τους για σχόλιο, πριν ολοκληρώσουν ένα τελικό σχέδιο της διατριβής. Μόλις ολοκληρωθεί ένα πλήρες προσχέδιο, το έργο αξιολογείται από όλα τα μέλη της επιτροπής εποπτείας και ο μαθητής μπορεί είτε να υποβάλει τη διατριβή είτε να προχωρήσει στην Κατάσταση Συνέχειας για να δώσει επιπλέον 12 μήνες για να ολοκληρώσει τη θέση και να υποβάλει για εξέταση.
Η διατριβή πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 48 μηνών από την ώρα εγγραφής (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης).
Η διατριβή - που δεν υπερβαίνει τις 100.000 λέξεις σε μήκος - εξετάζεται από δύο κορυφαίες αρχές στον τομέα.
Οι τίτλοι διδακτορικού διπλώματος απονέμονται από την SOAS από την εγγραφή τους το 2013 και υπόκεινται στους κανονισμούς SOAS .
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντανακλούν την προγραμματισμένη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
Έρευνα και Εφαρμογές
Χαιρετίζουμε τις υποψηφιότητες από ειδικευμένους φοιτητές που κατέχουν πτυχίο Master (ή ισοδύναμο στο εξωτερικό) σε σχετικό θέμα για πτυχία έρευνας στο SOAS . Οι αιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Είναι σημαντικό να εφαρμοστεί πολύ πριν από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους στο οποίο επιθυμείτε να εγγραφείτε, ώστε να μας δώσετε χρόνο να επεξεργαστούμε την αίτησή σας. Εάν υποβάλετε αίτηση για υποτροφίες, ενδέχεται να ισχύουν προγενέστερες προθεσμίες.
Το πρόγραμμα διδακτορικών διατριβών SOAS είναι ανταγωνιστικό και οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ιστορικό υψηλό ακαδημαϊκό επίτευγμα και βιώσιμη πρόταση που θα συμβάλλει στα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Τμήματος. Σημειώστε: αποθαρρύνουμε τις καθαρά κερδοσκοπικές εφαρμογές. Οι αιτήσεις διεπιστημονικής έρευνας είναι ευπρόσδεκτες, αλλά μπορεί να υποβληθεί μόνο μία αίτηση σε ένα Τμήμα.
Απαιτήσεις απαίτησης εγγραφής στην αγγλική γλώσσα
Οι υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση κατηγορίας 4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό UKVI IELTS Academic από ένα κέντρο δοκιμών εγκεκριμένο από το UKVI.
Οι διεθνείς υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση Tier-4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε υπο-αποτελέσματα. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες |
Αιτούντες ΕΟΧ και ΕΕ
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε κάθε υπο-σκορ. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες. |
TOEFL IBT | 105 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 25 υπο-αποτελέσματα. | 105 συνολικά με ελάχιστο αριθμό 22 σε δευτερεύουσες βαθμολογίες. Ή 100 συνολικά, με τουλάχιστον 25 γραπτώς και 22 σε άλλες υπο-βαθμολογίες. |
Pearson Test της Αγγλικής (ακαδημαϊκής) | 75 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 70 υπο-αποτελέσματα. | 70 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 65 υπο-αποτελέσματα. |
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή
Το διδακτορικό πρόγραμμα στις Μεταφραστικές Σπουδές είναι ένα αυστηρό, δομημένο διεπιστημονικό πρόγραμμα κατάρτισης με διαφορετικές δραστηριότητες και απαιτήσεις που πραγματοποιούνται καθ 'όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Όλοι οι φοιτητές εγγράφονται στο έτος 1 του προγράμματος ως φοιτητές MPhil. Η αναβάθμιση από MPhil σε καταχώρηση διδακτορικού διπλώματος γίνεται στο τέλος της πρώτης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για φοιτητές πλήρους φοίτησης (ή στο τέλος της δεύτερης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για φοιτητές με μερική απασχόληση).
Όλοι οι νέοι σπουδαστές MPhil / PhD παρέχονται με μια επιτροπή εποπτείας τριών μελών, αποτελούμενη από έναν κύριο ή κύριο επόπτη και έναν δεύτερο και τρίτο επιβλέποντα. Η διαχρονική δέσμευση στην εποπτική επιτροπή είναι 60:25:15. Κατά το πρώτο έτος, οι φοιτητές αναμένεται να συναντήσουν τον κύριο επιβλέποντα σε διες εβδομαδιαία βάση για μια περίοδο τουλάχιστον μιας ώρας.
Ο κύριος επόπτης του φοιτητή είναι είτε μέλος του Τμήματος Γλωσσολογίας είτε μέλος του τμήματος τοπικών σπουδών εφόσον είναι εγγεγραμμένος στο Κέντρο Μεταφραστικών Σπουδών. Ο δεύτερος και ο τρίτος επόπτης, που ενεργούν με συμπληρωματική συμβουλευτική ιδιότητα, μπορεί να είναι από το ίδιο Τμήμα ή άλλα Τμήματα/Κέντρα της Σχολής Γλωσσών και Πολιτισμών ή Τμήματα/Κέντρα των άλλων Σχολών της Σχολής.
Ανάλογα με τη φύση της έρευνας, συνιστάται μερικές φορές κοινή εποπτεία, υπό τη διεύθυνση δύο αρχικών εποπτικών αρχών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο φοιτητής έχει μόνο έναν επόπτη στην επιτροπή του.
Η πρόοδος του μαθητή επιβλέπεται περαιτέρω από τον Ερευνητικό Δάσκαλο του Κέντρου.
Κατά το πρώτο έτος, οι φοιτητές προετοιμάζονται για έρευνα ακολουθώντας την προσφορά σεμιναρίου ερευνητικής εκπαίδευσης (RTS) από το Κέντρο Μεταφραστικών Σπουδών, το Τμήμα Γλωσσολογίας που συγκλήθηκε από τους Ερευνητές, καθώς και την κατάρτιση που προσφέρει το ερευνητικό πρόγραμμα της Σχολής και υποστηρίζεται από το εκπαίδευση που προσφέρεται στη Διεύθυνση Ακαδημαϊκής Ανάπτυξης (ADD).
Οι φοιτητές μπορούν επίσης να ενθαρρυνθούν από τους επόπτες να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα που σχετίζονται με την έρευνά τους και τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν εξειδικευμένα μαθήματα πειραματικής, γλώσσας ή περιφερειακής κουλτούρας ή ερευνητική κατάρτιση σε άλλα Τμήματα εκτός της Σχολής.
Όλοι οι μαθητές MPhil / PhD ενθαρρύνονται να παρακολουθήσουν τις συνομιλίες της σειράς σεμιναρίων του τμήματος ή εκείνων που διοργανώνονται από το Τμήμα Γλωσσολογίας ή το Κέντρο Μεταφραστικών Σπουδών. Επιπλέον, υπάρχουν ειδικά σεμινάρια διδακτορικού διδάκτορα στα οποία οι προχωρημένοι διδακτορικοί φοιτητές παρουσιάζουν τη δουλειά τους και τα οποία είναι ανοιχτά σε προσωπικό και φοιτητές.
Οι μαθητές πλήρους φοίτησης του 1ου έτους (έτος 2 για φοιτητές μερικής απασχόλησης) πρέπει να υποβάλουν ένα βασικό κεφάλαιο και μια ερευνητική πρόταση (περίπου 10.000 λέξεις) έως την πρώτη Παρασκευή του Μαΐου, συνήθως συμπεριλαμβανομένων των ακόλουθων στοιχείων:
- Σκεπτικό της έρευνας και πλαίσιο της προτεινόμενης έρευνας
- Κύρια ερευνητικά ερωτήματα
- Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
- Θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο και σκέψεις
- Προτεινόμενες μέθοδοι έρευνας
- Θέματα δεοντολογίας (κατά περίπτωση)
- Δείγματα αρχικών δεδομένων και ανάλυση τους
- Διάρθρωση της διδακτορικής διατριβής
- Πρόγραμμα έρευνας και γραφής
- Βιβλιογραφία
Προσαρμογές σε ένα ή περισσότερα από αυτά τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένων προσθηκών ή διαγραφών, όπου είναι απαραίτητο, είναι δυνατές κατόπιν προηγούμενης συμφωνίας μεταξύ των φοιτητών και των επικεφαλής εποπτών.
Η διαδικασία αναβάθμισης από πτυχίο σε διδακτορικό βασίζεται στην αξιολόγηση του βασικού κεφαλαίου και της ερευνητικής πρότασης από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή και σε μια προφορική παρουσίαση διάρκειας 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση γίνεται σε μέλη της εποπτικής επιτροπής και σε λοιπό προσωπικό του Τμήματος και σε φοιτητές ερευνητές. Ακολουθεί συνέντευξη 10-15 λεπτών μεταξύ του μαθητή και της επιτροπής. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας αναβάθμισης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα σε διδακτορικό και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στο κεντρικό κεφάλαιο ή στην ερευνητική πρόταση, οι φοιτητές θα κληθούν να το αναθεωρήσουν προς ικανοποίησή τους πριν επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε διδακτορικό.) Κανονικά δεν επιτρέπεται στους φοιτητές να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι η διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Το δεύτερο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) συνήθως δαπανάται για έρευνα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε οποιονδήποτε συνδυασμό επιτόπιας έρευνας και έρευνας σε βιβλιοθήκες και στη συλλογή υλικού όπως έχει συμφωνηθεί μεταξύ του φοιτητή και του επιβλέποντος ή των εποπτών.
Το τρίτο έτος (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) αφιερώνεται στη σύνταξη έρευνας για τη διδακτορική διατριβή. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι μαθητές συνήθως θα κάνουν μια παρουσίαση στη σειρά σεμιναρίων διδακτορικού που διοργανώνει ο ερευνητής, η οποία είναι ανοιχτή σε μέλη του προσωπικού και σε άλλους φοιτητές έρευνας. Κατά τη διάρκεια του τρίτου έτους (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) οι μαθητές θα παρουσιάσουν πρόχειρα κεφάλαια στον κύριο επόπτη τους για σχόλιο, πριν ολοκληρώσουν ένα τελικό σχέδιο της διατριβής. Μόλις ολοκληρωθεί ένα πλήρες προσχέδιο, το έργο αξιολογείται από όλα τα μέλη της επιτροπής εποπτείας και ο μαθητής μπορεί είτε να υποβάλει τη διατριβή είτε να προχωρήσει στην Κατάσταση Συνέχειας για να δώσει επιπλέον 12 μήνες για να ολοκληρώσει τη θέση και να υποβάλει για εξέταση.
Η διατριβή πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 48 μηνών από την ώρα εγγραφής (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης).
Η διατριβή – να μην υπερβαίνει τις 100.000 λέξεις σε έκταση – εξετάζεται από δύο κορυφαίες αυθεντίες στον τομέα.
Οι τίτλοι διδακτορικού διπλώματος απονέμονται από την SOAS από την εγγραφή τους το 2013 και υπόκεινται στους κανονισμούς SOAS .
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντανακλούν την προγραμματισμένη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.