{phdstudies-doctor-of-education:singular} Νότια Αμερική

Κορυφαίες {phdstudies-doctor-of-education:plural} 2019 Νότια Αμερική

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις εισέρχονται συχνά σε προγράμματα γιατρούς εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν σε παραδοσιακά περιβάλλοντα διδασκαλίας ή να επιλέξουν θέσεις σε λιγότερο παραδοσιακούς τομείς, όπως εκπαιδευτική πολιτική ή ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών.

Ο γιατρός της εκπαίδευσης είναι πτυχίο διδακτορικού επιπέδου που δίνει έμφαση στον τομέα της εκπαίδευσης. Είναι ένας τίτλος τερματικού που γενικά δίνει στον παραλήπτη τη δυνατότητα να διδάξει στο πανεπιστημιακό επίπεδο στην εκπαίδευση.

Η Νότια Αμερική είναι η τέταρτη μεγαλύτερη ήπειρο. Χωρίζεται σε 12 πολιτικά ανεξάρτητες χώρες. Η Νότια Αμερική είναι το σπίτι στην μαγευτική οροσειρά των Άνδεων και το μυστηριώδες Αμαζόνιο. Ο κόσμος 's μεγαλύτερο τροπικό δάσος, με εκατομμύρια είδη εξωτικών ζώων, βρίσκεται επίσης στη Νότια Αμερική.

{phdstudies-doctor-of-education:singular} Νότια Αμερική

Διαβάστε Περισσότερα

Ed.D.

Instituto Para La Calidad De La Educacion
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 6 εξάμηνα March 2019 Περού Lima

Το πρόγραμμα Διδακτορικό στην Εκπαίδευση αποτελείται από ακαδημαϊκές μελέτες βασισμένες στην έρευνα. Σκοπός του είναι να αναπτύξει τη γνώση στο υψηλότερο επίπεδο. [+]

Το πρόγραμμα Διδακτορικό στην Εκπαίδευση αποτελείται από ακαδημαϊκές μελέτες βασισμένες στην έρευνα. Σκοπός του είναι να αναπτύξει τη γνώση στο υψηλότερο επίπεδο.

Πτυχιούχος προφίλ

Ο γιατρός στην εκπαίδευση, αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του San Martin de Porres, έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

Κατευθύνει ομάδες διεπιστημονικής έρευνας και εκπαιδευτικής καινοτομίας και συμμετέχει σε αυτές, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις ικανότητες των Επιστημών της Παιδείας, της Μεθοδολογίας Έρευνας και των σχετικών κλάδων.Συμμετέχει στη διδασκαλία σε όλα τα επίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος, ιδιαίτερα στα προγράμματα μεταπτυχιακών και συνεχιζόμενων σπουδών, για τα οποία αναπτύσσει νέες διαδικασίες διδασκαλίας και μάθησης κατάλληλες για το εν λόγω επίπεδο εκπαίδευσης.Επιλέξτε σχέδια και εφαρμόστε τις διαδικασίες αξιολόγησης της μάθησης και τα μέσα που είναι κατάλληλα για να αξιολογήσετε την επίτευξη των στόχων του αντικειμένου τους και να λάβετε τα απαραίτητα σχόλια για τη βελτίωση της διαδικασίας διδασκαλίας - μάθησης.Σκηνοθετεί ομάδες και συμμετέχει σε διαδικασίες σχεδιασμού, αναθεώρησης και τροποποίησης του αναλυτικού προγράμματος διαφορετικών επιπέδων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων.Συμμετέχει στη διαμόρφωση, εκτέλεση, αξιολόγηση και έλεγχο πολιτικών και έργων εκπαίδευσης.Διαχειριστείτε τα ιδρύματα, τα προγράμματα και τις εκπαιδευτικές διαδικασίες με υψηλό επίπεδο αποτελεσματικότητας και αποτελεσματικότητας.Κατευθύνει ομάδες και συμμετέχει ενεργά σε διαδικασίες διαπίστευσης, αδειοδότησης και διαχείρισης ποιότητας των ιδρυμάτων και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.Ερμηνεύει με αυστηρή έννοια την εθνική εκπαιδευτική πραγματικότητα και την ιστορική της προβολή στο πλαίσιο των κοινωνικοοικονομικών, πολιτιστικών και πολιτικών σχηματισμών της, επισημαίνοντας τις δικές της αξίες.Πρόγραμμα σπουδώνΑκαδημαϊκό πτυχίο... [-]