Τα Γενικά Θέματα Γεωγραφίας ως πρόγραμμα διδακτορικών σπουδών αποτελούν μια προσπάθεια να βρεθούν τα θέματα που έρχονται σε επαφή / διασυνδέονται με τα προηγούμενα προγράμματα διδακτορικών σπουδών. Στην πραγματικότητα, η ταχεία ανάπτυξη γεωγραφικών πεδίων κατά το παρελθόν μισό αιώνα προκάλεσε την εξαιρετική διαφοροποίησή τους, ενώ ο κοινός παρονομαστής των μεμονωμένων πεδίων εξασθένησε.

Η ενίσχυση των αμοιβαίων δεσμών μεταξύ των επιμέρους γεωγραφικών πεδίων συνιστά σημαντικό καθήκον τόσο για την περαιτέρω ανάπτυξη της γεωγραφίας ως επιστήμης όσο και για την εκπλήρωση των επειγόντων αναγκών της κοινωνίας. Αυτό συνδέεται με το γεγονός ότι το σημερινό τοπίο, ως επίκεντρο της γεωγραφικής μελέτης, υφίσταται σημαντικές αλλαγές τόσο σε τοπικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο, καθώς και σε επίπεδο κράτους, ηπειρωτικής και παγκόσμιας εμβέλειας. Ωστόσο, η έρευνά της υλοποιείται κυρίως σε εξειδικευμένους κλάδους. Ως αποτέλεσμα, απαιτείται επειγόντως διασύνδεση διαφόρων πτυχών των κρίσιμων ζητημάτων της έρευνας σχετικά με την αλληλεπίδραση της φύσης και της κοινωνίας και την ενίσχυση των ολιστικών προσεγγίσεων για την επίλυση των προβλημάτων.

Τα κρίσιμα προβλήματα θα πρέπει όχι μόνο να μελετηθούν, αλλά και να εκπροσωπούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία ως ενσωματωμένα μέρη. Είναι ακριβώς η γεωγραφία στα δημοτικά και δευτεροβάθμια σχολεία (καθώς και σε ορισμένα μη γεωγραφικά προγράμματα των πανεπιστημίων) που πρέπει να διαδραματίσουν τον αντίστοιχο ρόλο ενσωμάτωσης ενός τομέα ομπρέλας. Η παρεξήγηση αυτού του δυναμικού ενσωμάτωσης της γεωγραφίας από τους συντάκτες της μεταρρύθμισης του προγράμματος σπουδών της Τσεχικής εκπαίδευσης και του παραδοσιακού διαχωρισμού των επιστημών / θεμάτων / επιστημών σε σφαίρες κοινωνικών και φυσικών επιστημών μπορεί επίσης να αποδοθεί στη μακροχρόνια απουσία ενός παρόμοιου, περιεκτικού σχεδιασμένο διδακτορικό πρόγραμμα στο περιβάλλον της τσεχικής ανώτατης εκπαίδευσης. Στόχος του προγράμματος διδακτορικής σπουδής είναι η απομάκρυνση της κατάστασης αυτής. Η γεωγραφία είναι ένας διεπιστημονικός τομέας με ένα διακριτικό, αν και όχι πάντα χρησιμοποιούμενο, δυναμικό διεπιστημονικής συνεργασίας.

Οι μελέτες προχωρούν σε τρεις θεματικές κατευθύνσεις που ενσωματώνουν το χαρακτήρα της γεωγραφικής έρευνας: α) γεωγραφική σκέψη, β) ανάπτυξη τοπίου · γ) εκπαίδευση στη γεωγραφία. Υπάρχει η υπόθεση ότι ένα από αυτά αποτελεί μείζονα στόχο της ερευνητικής προσπάθειας ενός διδακτορικού υποψηφίου. μαθητης σχολειου. Τα υπόλοιπα δύο θα επιτρέψουν σε έναν σπουδαστή των διδακτορικών σπουδών να είναι σταθερά αγκυροβολημένος στο γενικό, ενσωματώνοντας το ζήτημα των γεωγραφικών πεδίων.


Περιγραφή των κριτηρίων επαλήθευσης και αξιολόγησης

Οι εξετάσεις εισόδου είναι ένα γύρο με τη μορφή συνέντευξης. Βάσει γραπτής αίτησης που υποβλήθηκε ηλεκτρονικά μαζί με την αίτηση, αλλά όχι αργότερα από τις 19 Μαΐου 2019, ο κοσμήτορας μπορεί να επιτρέψει την εξέταση εισόδου μέσω τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών, αλλά μόνο για σοβαρούς και τεκμηριωμένους λόγους, όπως υγεία ή σπουδές στο εξωτερικό.

Κατά την εξέταση εισόδου, ο υποψήφιος πρέπει να αποδείξει τις τεχνικές και γλωσσικές δεξιότητες για να μελετήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, μαζί με τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για την επιστημονική εργασία. Η εξέταση βαθμολογείται με μέγιστο αριθμό 100 βαθμών, εκ των οποίων 10 μονάδες απονέμονται ως δώρο για να δώσουν μια πιο συγκεκριμένη ιδέα για το περιεχόμενο της μελέτης και την προγραμματισμένη εργασία διατριβής στο εθελοντικό παράρτημα, συμπεριλαμβανομένου του θέματος της διατριβής, μια σύντομη παρατήρηση, το αναμενόμενο τμήμα εποπτείας και τη συγκατάθεση συγκεκριμένου επιβλέποντος για την εποπτεία ενός τέτοιου διδακτορικού έργου.


Προϋποθέσεις εισδοχής

Η εισαγωγή στις Διδακτορικές σπουδές εξαρτάται από την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών του Δασκάλου.

Μέθοδος επαλήθευσης:


Κανόνες απαλλαγής από την εξέταση εισόδου

Οι εξετάσεις αποδοχής μπορούν να απαλειφθούν βάσει γραπτής αίτησης του υποψηφίου, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν υποβάλει επιτυχώς αίτηση για ένα πρόγραμμα STARS στο συγκεκριμένο ακαδημαϊκό έτος. Το αίτημα αυτό, μαζί με την τεκμηρίωση ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις, πρέπει να υποβληθεί (αλλά όχι ηλεκτρονικά) έως τις 19 Μαΐου 2019.


Προοπτική καριέρας

Ο πτυχιούχος αυτός είναι καλά προετοιμασμένος για εργασία ανεξάρτητα ή ως μέλος της ομάδας σε επιστημονικούς, ερευνητικούς και παιδαγωγικούς τομείς. Έχει μια ευρεία κατανόηση γενικών γεωγραφικών θεμάτων, τόσο από πλευράς θεωρίας όσο και από ζητήματα που ενσωματώνουν γεωγραφικά θέματα με άλλους συναφείς τομείς (συγκεκριμένα την ανάπτυξη και αξιοποίηση του τοπίου), καθώς και στον τομέα της διδασκαλίας της γεωγραφίας τόσο στην τσεχική όσο και στην αγγλική γλώσσα. διεθνών συνθηκών. Ο μεταπτυχιακός φοιτητής μπορεί να εφαρμόσει τις γνώσεις του για θεωρίες και έννοιες (π.χ. εξέλιξη της γεωγραφικής σκέψης, γεωγραφική σύνθεση, πρόβλεψη περιβαλλοντικών αλλαγών). Δραστηριοποιείται στην επιστημονική έρευνα και κατάρτιση (εννοιολογική, γραπτή και αναθεωρητική, ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών, ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων και υλικών, προώθηση γεωγραφικών γνώσεων).

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε29 περισσότερα μαθήματα αποCharles University Faculty of Science »

Τελευταία ενημέρωση Ιανουάριος 4, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη, Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
4 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
50,000 CZK
ανά ακαδημαϊκό έτος. Αίτηση ηλεκτρονικής αίτησης: 540 CZK. Χρέωση αίτησης χαρτιού: 590 CZK.
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη