Διδακτορικό στην Ανθρωπολογία και την Κοινωνική Αλλαγή

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Ακτιβισμός. Ερευνα. Κοινωνική αλλαγή.

Η Ανθρωπολογία και η Κοινωνική Αλλαγή είναι ένα μικρό, καινοτόμο μεταπτυχιακό τμήμα με ιδιαίτερη έμφαση στην ακτιβιστική ακτιβιστή, την μαχητική έρευνα και την κοινωνική αλλαγή. Η μοναδική μας προσέγγιση στη μεθοδολογία της εθνογραφικής έρευνας διαλύει τα παραδοσιακά εμπόδια μεταξύ της έρευνας και του πολιτικού ακτιβισμού, μεταξύ των εσωτερικών και των εξωτερικών και μεταξύ των ερευνητών και των πρωταγωνιστών. Η εθνογραφία είναι ένα εργαλείο για τη "δημιουργία των συνθηκών που περιγράφουμε". Συμμετέχουμε στη διαδικασία της συν-έρευνας για να διερευνήσουμε τις υπάρχουσες εναλλακτικές λύσεις και τις δυνατότητες κοινωνικής αλλαγής.

Παράλληλα με ταλαντούχους καθηγητές, Ph.D. Οι μαθητές μαθαίνουν πώς να εφαρμόζουν την πρακτική της άμεσης δράσης στην ερευνητική διαδικασία. Ξεκινήσαμε να δημιουργούμε τις συνθήκες που περιγράφουμε όταν η έρευνά μας αρχίζει να ενσωματώνει τις αξίες του κόσμου που θέλουμε να δημιουργήσουμε.

Σχετικά με το Πρόγραμμα

Με μια συγκεκριμένη έννοια, είμαστε ένα τμήμα μετα-καπιταλιστικών μελετών. Ωστόσο, δεν θέλουμε να αναφερθούμε σε κάποια ονειρεμένη ουτοπία, ούτε σε μια κερδοσκοπική εξερεύνηση φουτουριστικών σεναρίων. Ενώ συμφωνούμε με τον Lewis Mumford σχετικά με τη «σημασία της οικοδόμησης κάστρων στον ουρανό», βλέπουμε ως ακόμη πιο επείγουσα ανάγκη να μελετήσουμε την πολιτική εναλλακτικών εδώ και τώρα: την ανάγκη να ασχοληθούμε με συγκεκριμένες ουτοπίες που ήδη κατασκευάζονται, και να κατανοήσουμε άλλους κόσμους που είναι ήδη δυνατοί.

Μαζί με τους ακτιβιστές από πολλά διαφορετικά μέρη του κόσμου πιστεύουμε ότι "είναι δυνατόν ένας άλλος κόσμος." Ο ρόλος των νέων κοινωνικών κινημάτων, μας υπενθυμίζεται, δεν είναι να κατακτήσουμε τον κόσμο, αλλά να τον κάνουμε εκ νέου. Ποιος είναι λοιπόν ο ρόλος και η ευθύνη της ανθρωπολογίας και άλλων κοινωνικών επιστημών; Σε έναν κόσμο γεμάτο με τόσες πολλές κρίσεις, λίγα πράγματα φαίνεται να είναι πιο σχετικά από τη συστηματική έρευνα των αντι-ηγεμονικών γνώσεων και πρακτικών. Οι κοινωνικοί επιστήμονες πρέπει να αφήσουν την απαισιοδοξία για καλύτερες εποχές. Η ανθρωπολογία, ειδικότερα, είναι καλά εξοπλισμένη για να συμμετάσχει στο «ντοπικό» καθήκον της οικοδόμησης κοινωνικών επιστημονικών γνώσεων που ξεπερνούν τον καπιταλισμό, την ιεραρχία και την οικολογική καταστροφή.

Η πρακτική και η τεχνική της ακτιβιστικής έρευνας παρέχουν ένα σημαντικό μοντέλο της προκαταρκτικής κοινωνικής επιστήμης. Ως ένας σύγχρονος ανθρωπολόγος, φίλος του προγράμματός μας, σημείωσε πρόσφατα, όταν κάποιος "πραγματοποιεί εθνογραφία, παρατηρεί τι κάνουν οι άνθρωποι και, στη συνέχεια, προσπαθεί να πειράξει τις κρυμμένες συμβολικές, ηθικές ή ρεαλιστικές λογικές που διέπουν τις πράξεις τους. για να καταλάβουμε τον τρόπο με τον οποίο οι συνήθειες και οι ενέργειες των ανθρώπων έχουν νόημα με τρόπους που δεν γνωρίζουν οι ίδιοι. "

Ζητάμε από τους μαθητές μας να κάνουν ακριβώς αυτό: να δούμε εκείνους που δημιουργούν βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις, να προσπαθήσουν να καταλάβουν ποιες θα μπορούσαν να είναι οι μεγαλύτερες επιπτώσεις από αυτό που κάνουν ήδη και στη συνέχεια να προσφέρουν αυτές τις ιδέες πίσω, όχι ως συνταγές, αλλά ως συνεισφορές, δυνατότητες-ως δώρα.

Αυτό το πρόγραμμα προσφέρει το χώρο και τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με πολλές παραδόσεις ριζοσπαστικής υποτροφίας και χειραφετητικής κοινωνικής επιστήμης. Πιστεύουμε ότι οι ανθρωπολόγοι πρέπει να αναλύσουν, να συζητήσουν και να διερευνήσουν το πιθανό. ότι πρέπει να ερευνήσουν εναλλακτικά ιδρύματα · ότι πρέπει να αντανακλούν και να συζητούν συλλογικά τα διλήμματα της ακτιβιστικής έρευνας. Η συλλογική προσπάθεια κατανόησης των «συγκεκριμένων ουτοπιών» έχει τη μορφή μιας αναλυτικής και εθνογραφικής μελέτης πραγματικών ιστορικών εναλλακτικών στο παρόν. Αυτό, με τη σειρά του, απαιτεί σοβαρή εμπλοκή με κοινωνικά κινήματα που εμπλέκονται στην παραγωγή εναλλακτικών λύσεων. Οι μαθητές αναμένεται να έχουν εξαιρετική γνώση της ιστορίας, των συζητήσεων και των προοπτικών των σύγχρονων κοινωνικών κινημάτων. Αυτές οι κινήσεις υπάρχουν στο ιστορικό, κοινωνικό και επιστημολογικό πλαίσιο του αποικισμού, της ανάπτυξης και της παγκοσμιοποίησης. Όπως μας υπενθυμίζουν οι συνεισφέροντες σε ένα πρόσφατο βιβλίο, περισσότεροι από ένας στους έξι ανθρώπους ζουν τώρα σε παραγκουπόλεις, πάνω από ένα δισεκατομμύριο σε έναν κόσμο ανέργων ή χωρίς ανάπτυξη. Οι λύσεις που προσφέρονται από την επικρατούσα κοινωνική επιστήμη είναι συχνά η πηγή του προβλήματος και οι μαθητές μας αναμένεται να έχουν καλή κατανόηση των αλληλένδετων ιστορικών διαδικασιών αποικισμού, ανάπτυξης και φιλελεύθερου νεωτερικού.

Το διδακτορικό πρόγραμμα διακρίνεται για την εστίασή του στις συγκεκριμένες ουτοπίες. Ποια είναι μερικά από αυτά; Εργατικοί συνεταιρισμοί στο Όκλαντ, κοινωνικά κέντρα στην Ιταλία, αυτόνομα συστήματα δικαιοσύνης στο Guerrero, κοινοτικοί κήποι στο Ντιτρόιτ, κατεχόμενα αυτοδιαχειριζόμενα εργοστάσια στην Αργεντινή, «καλή κυβέρνηση» των Ζαπατίστας, buenvivir (καλή ζωή) και πολυεθνικισμός στη Βολιβία, συμμετοχική δημοκρατία στην Κεράλα, οικονομικά αλληλεγγύης του Mondragon, συμμετοχικά οικονομικά στο Γουίνιπεγκ, παιδαγωγική του μπλοκ σε αφροαμερικάνικες κοινότητες, εναλλακτικός περιβαλλοντισμός σε αφρο-κολομβιανές ποτάμιες περιοχές, νομικός πλουραλισμός, αυτονομία μετανάστευσης, περιθωριοποιημένες ιατρικές πρακτικές στη Νότια Ασία, αλληλεγγύη Η πόλη της Νέας Υόρκης, η κοινοτική γεωργία στο Μαλάουι, η δημοκρατία των κατοίκων της Νότιας Αφρικής, η Copwatch στο Λος Άντζελες, η βιοποικιλότητα στη Βραζιλία, η αποκαταστατική δικαιοσύνη στο Οχάιο, τα κοινά γνώσης και η παγκοσμιοποίηση, τα ανεξάρτητα μέσα ενημέρωσης και τα αυτόνομα συστήματα τροφίμων στην Ιαπωνία, είναι μόνο μερικά από τα παραδείγματα προπαρασκευαστικών πολιτισμών. Υπάρχουν τόσα πολλά περισσότερα, και μία από τις ευθύνες των μαθητών μας είναι να τους ανακαλύψουν.

Το πρόγραμμα διακρίνεται ως προς την έμφαση στο:

  • Ακτιβιστική έρευνα για συγκεκριμένες ουτοπίες
  • Παγκόσμια κοινωνικά κινήματα και χαμένοι επαναστατικοί θησαυροί
  • Θέματα αποικιοκρατίας, παγκοσμιοποίησης, ανάπτυξης
  • Αναρχικές, μαρξιστικές και φεμινιστικές θεωρητικές προοπτικές
  • Πολιτική οικολογία
  • Ενσωμάτωση του ακτιβισμού και της υποτροφίας: ανάπτυξη ερευνητικών δεξιοτήτων στην ακτιβιστική έρευνα, διαπολιτισμική μετάφραση και χειραφέτηση

Πολλές τάξεις περιλαμβάνουν ένα ερευνητικό στοιχείο και η διδακτορική διατριβή βασίζεται σε ακτιβιστική έρευνα. Τα ερευνητικά πλαίσια ακτιβιστών περιλαμβάνουν συμμετοχικές και συνεργατικές ερευνητικές προσεγγίσεις, καθώς και πιο πρόσφατες ερευνητικές τεχνικές και στρατηγικές που σχετίζονται με μαχητικές έρευνες, προφορική ιστορία και από κοινού ερευνητικές προσεγγίσεις.

protest, models, art

Η προσέγγισή μας στην ανθρωπολογία

Το πρόγραμμα Ανθρωπολογίας και Κοινωνικής Αλλαγής περιγράφεται καλύτερα ως ακτιβιστική έρευνα συγκεκριμένων ουτοπιών. Πιστεύουμε ότι η καλή ανθρωπολογία ξεκινά και τελειώνει στον τομέα. Η ανθρωπολογία και η κοινωνική αλλαγή είναι ένα μέρος του ευρύτερου κινήματος που επιδιώκει να επιστρέψει την εθνογραφία στο προσκήνιο της ανθρωπολογίας. Μαζί με τους συντελεστές των έργων του Insurgent Encounters, του Constituent Imagination και του Engaging Contradiction, μας ενδιαφέρει το θεωρητικό δυναμικό της ακτιβιστικής εθνογραφίας. Ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα για την ακτιβιστική έρευνα για πραγματικές ή συγκεκριμένες ουτοπίες, πιθανές εναλλακτικές λύσεις στον καπιταλιστικό-αποικιακό κόσμο στον οποίο ζούμε. Τόσο ως μελετητές όσο και ακτιβιστές, ενδιαφερόμαστε λιγότερο για την «αδίστακτη κριτική όλων όσων υπάρχουν» και περισσότερο στην « προκατασκευαστική "θεωρία που ενσωματώνει, στην ίδια της την οργάνωση, το είδος της υποτροφίας που υποστηρίζουμε. Η επιστροφή στις κρίσιμες έννοιες που φέρνουμε από το πεδίο και η επιστροφή αυτών των εννοιών στους ανθρώπους με τους οποίους ερευνούμε, με τρόπο δώρο, είναι αυτό που μας κάνει τόσο ακτιβιστές όσο και ανθρωπολόγους.

Διακριτική προσέγγιση στη μεθοδολογία

Στο μεταπτυχιακό μας πρόγραμμα, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην έρευνα και σε αυτό που αποκαλούμε ακτιβιστική έρευνα. Η προσέγγιση υπογραφής μας στη μεθοδολογία βασίζεται στην έρευνα διαφορετικών ερευνητικών μοντέλων και στρατηγικών που σχετίζονται με την ακτιβιστική ή μαχητική έρευνα. Δίνουμε έμφαση στη συν-έρευνα και την άμεση δράση, τον οριζόντιο χαρακτήρα και την αυτο-δραστηριότητα, που θεωρούνται ουσιαστικά συστατικά της συλλογικής παραγωγής γνώσης. Η ακτιβιστική έρευνα, η διακριτή μας προσέγγιση στην έρευνα, επιχειρεί να συνδυάσει το ερευνητικό ενδιαφέρον για τη μαχητική εθνογραφία, τη μετατόπιση, τη χαρτογράφηση, τη συν-έρευνα, την έρευνα εργαζομένων και τη ριζοσπαστική προφορική ιστορία με τη συνεργατική και εμπλεκόμενη παρατήρηση των συμμετεχόντων. Σε αυτό το πειραματικό παιχνίδι με διαφορετικές μορφές συνεργατικής έρευνας που ασκείται πολιτικά, προσπαθούμε να κατασκευάσουμε ένα ξεχωριστό μοντέλο έρευνας ακτιβιστών. Το δεύτερο στοιχείο της προσέγγισής μας είναι το ενεργό ενδιαφέρον μας για άλλους τρόπους οργάνωσης της κοινωνίας και της ζωής, σε εναλλακτικές αλλά πραγματικές και συγκεκριμένες ουτοπίες.

Συμμετοχική προσέγγιση στη μάθηση

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ανθρωπολογία και την Κοινωνική Αλλαγή συγκεντρώνει μελετητές και ακτιβιστές που ασχολούνται όχι με τη διδασκαλία αλλά με τη συν-μάθηση. Η προσέγγισή μας στη συν-μάθηση εμπνέεται από μια μακρά και όμορφη ιστορία εκπαίδευσης που αναπτύχθηκε σε δημοφιλή πανεπιστήμια, σύγχρονα σχολεία, πανεπιστήμια γης και χωρίς τείχη, και δωρεάν σχολεία. Βρισκόμαστε στην παράδοση και την κληρονομιά των εκπαιδευτικών όπως οι Leon Tolstoy, Paul Robin, Francisco Ferrer, Emma Goldman, Alexander Niell, Ivan Ilich, Paul Goodman, Angela Davis, Bell Hooks και Paulo Freire. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μαθαίνουμε από προηγούμενες εκπαιδευτικές εμπειρίες στο Bay Area: σχολεία της κοινότητας Black Panther, San Francisco Liberation School, New College of California και Berkeley Free School - αυτές είναι μόνο μερικές από τις συναρπαστικές παραδόσεις που εμπνέουν το εκπαιδευτικό μας όραμα. Αντιλαμβανόμαστε την τάξη ως έναν ευχάριστο χώρο διευκόλυνσης και διαβούλευσης, διαδραστικών και οριζόντιων διαδικασιών ανταλλαγής γνώσεων και παραγωγής.

Κατευθυντική προσέγγιση στην επικοινωνιακή γνώση

Προσφέρουμε διάφορες μορφές ευαισθησίας ή ευχάριστους χώρους επικοινωνίας γνώσης:

  • Insight / Incite: η συμμετοχική μηνιαία εκδήλωση του κινηματογράφου, σε συνεργασία με το Sherman Street Cinema.
  • Πολιτικό Εργαστήριο: διοργανώνεται μία φορά κάθε εξάμηνο ως συναντησιακή συνάντηση σαββατοκύριακου τοπικών ή διεθνών επιστημόνων που εργάζονται σε ένα συγκεκριμένο έργο, φοιτητές και επιλεγμένους συμμετέχοντες από την τοπική κοινότητα. Μαζί σκέφτονται συλλογικά για μια συγκεκριμένη ιδέα, βιβλίο, ιδέα ή έργο.
  • Αυτόνομη τάξη: μια πειραματική τάξη που δημιουργήθηκε από το Ph.D. μαθητές, μια τάξη όπου ο κόσμος είναι ανάποδα, οι μαθητές γίνονται δάσκαλοι, οι δάσκαλοι γίνονται μαθητές και όλοι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές σχεδιάζουν αυτόνομα μια τάξη που διδάσκουν και αυτοδιαχειρίζονται κατά τη διάρκεια ενός εξαμήνου.
  • Εργαστήριο Guerrilla: ένας αυτοσχέδιος χώρος εκδηλώσεων όπου φοιτητές, καθηγητές ή φοιτητές και καθηγητές, παρουσιάζουν την τρέχουσα εργασία τους. Αυτό περιλαμβάνει εργασίες που θα παρουσιαστούν σε διάφορα συνέδρια, αναφορές από ακαδημαϊκά ή ακτιβιστικά γεγονότα και διαλόγους σχετικά με την ανθρωπολογία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την κριτική θεωρία.
  • Διάλογοι και ανακρίσεις: Αντί να ανακρίνουμε ανθρώπους, σε αυτό το δημόσιο συνέδριο, συντονισμένο από τη Sasha Lilley, ανακρίνουμε ιδέες. Αυτό έχει τη μορφή διμηνιαίας συνομιλίας μεταξύ ακτιβιστών δημοσιογράφων και διακεκριμένων διοργανωτών και ακτιβιστών διανοουμένων.
  • Nomadic Cafe: όπου έχουμε νομαδικές συζητήσεις για χώρους, χώρους και μη χώρους.

Εκδηλώσεις, εργαστήρια, ερευνητικές ομάδες εργασίας και Επισκέπτες μελετητές

Το πρόγραμμα φιλοξενεί τακτικά διαλέξεις, συνέδρια και εργαστήρια για διάφορα ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης που συγκεντρώνουν μελετητές, ακτιβιστές και καλλιτέχνες, τοπικούς και διεθνείς. Ένα μονοήμερο πολιτικό εργαστήριο για το Radical Pasts, το Radical Futures συνδύαζε την πνευματική και πολιτική εμπειρία των θεωρητικών και ακτιβιστών του κοινωνικού κινήματος Selma James, Peter Linenbaugh, Andayie, George Katziaficas, Ruth Reitan και Scott Crow.

Η φεμινίστρια Aymara από τη Βολιβία, η Julieta Paredes, παρουσίασε ένα εργαστήριο παρουσίασης του «feminismo communitario». Ενάντια στον παραγωγό σιτηρών, η Sasha Lilley πήρε συνέντευξη από τον Iain Boal στο βιβλίο του για τις κοινότητες στη Βόρεια Καλιφόρνια. Οι Silvia Federici και Selma James έδωσαν διαλέξεις και οργάνωσαν ένα πολιτικό εργαστήριο, γύρω από το θέμα της αναπαραγωγικής εργασίας και των κοινών. Ο αναρχικός ανθρωπολόγος Ντέιβιντ Γκράιμπερ έδωσε διάλεξη για τα πρώτα 5000 χρόνια του χρέους. Ο Arturo Escobar παρουσίασε την ανθρωπολογία και τον μετα-καπιταλισμό.

Οι φιλοξενούμενοι ακτιβιστές μας μελετητές περιλαμβάνουν τους John Holloway, Jason W. Moore, Silvia Rivera Cusicanqui, David Graeber, Silvia Federici, Arturo Escobar, Adrienne Pine και Havin Guneser. Συγχρηματοδοτούμε εκδηλώσεις όπως συνέδρια American Indian Movement West, Howard Zinn Bookfair, The Western Workers Labor Heritage Festival, World-Ecology Research Network Annual Conference, Anarchist Studies Conferences, Revolutionary Organising Against Racism Conference, και το Ινστιτούτο Κοινωνικής Οικολογίας θερινό σχολείο . Το Πρόγραμμα Ανθρωπολογίας και Κοινωνικής Αλλαγής έχει τώρα το δικό του βιβλίο αποτύπωσης - Κάιρος - με τους εκδότες PM Press.

Πρόγραμμα Σπουδών

36 απαιτούμενες μονάδες μαθημάτων

  • Εναλλακτικά πολιτικά συστήματα
  • Ακτιβιστής εθνογραφία Ι
  • Ακτιβιστής εθνογραφία II
  • Εναλλακτικά Οικονομικά Συστήματα
  • Άλλοι τρόποι να είσαι άνθρωπος: Εναλλακτικά Σεξουαλικότητες, Οικογένεια και Συστήματα Συγγένειας
  • Άλλοι τρόποι γνώσης: Εναλλακτικές επιστημολογίες, ανταγωνιστικές γνώσεις και συστήματα δικαιοσύνης
  • Αυτόνομο Σεμινάριο (1 ενότητα, τρεις φορές κατά τη διάρκεια της μελέτης)
  • Μέθοδοι κοινωνικής έρευνας
  • Σκηνοθετικό Σεμινάριο στην Έρευνα

9 μονάδες γενικών επιλογών εγκεκριμένων από σύμβουλο

Δύο ολοκληρωμένες εξετάσεις

Προτάσεις Διατριβής

Σεμινάριο Διατριβής

Απαιτήσεις εισδοχής

Είσοδος στο διδακτορικό πρόγραμμα στην Ανθρωπολογία και Κοινωνική Αλλαγή απαιτεί μεταπτυχιακό. Οι μαθητές με MA από άλλο σχολείο ή από άλλο τμήμα στο CIIS μπορεί να απαιτούν έως και ένα επιπλέον έτος μαθημάτων ως μέρος του διδακτορικού τους. πρόγραμμα. Οι μαθητές με μεταπτυχιακό στην Ανθρωπολογία και την Κοινωνική Αλλαγή από το CIIS δεν χρειάζονται επιπλέον μαθήματα.

Η ανθρωπολογία και η κοινωνική αλλαγή Ph.D. η συγκέντρωση είναι ένα οικιακό πρόγραμμα. Μας ενδιαφέρει να δημιουργήσουμε μια φιλική κοινότητα μελετητών, όχι ανταγωνιστικών ακαδημαϊκών. πιστεύουμε στην εκπαίδευση διανοούμενων και όχι επαγγελματιών. Πιστεύουμε ότι οι καθηγητές και οι μαθητές είναι συμμαθητές και ότι η μάθηση και η παραγωγή γνώσης είναι μια συμμετοχική, χωρίς αποκλεισμούς και οριζόντια διαδικασία. Το πρόγραμμά μας δεν είναι πιθανώς το καλύτερο για εκείνους που θέλουν να διδαχθούν στον κάθετο χώρο μιας παραδοσιακής τάξης. Αντίθετα, αυτό είναι ένα μοναδικό και εμπνευσμένο μέρος για ακτιβιστές μελετητές που είναι παθιασμένοι με τη συν-δημιουργία γνώσεων που είναι χρήσιμες, σχετικές και αναπόσπαστες.

Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις γενικές απαιτήσεις εισδοχής του Ινστιτούτου. Επιπλέον, απαιτούνται δύο συστατικές επιστολές, μία από ακαδημαϊκό σύμβουλο ή κάποιον εξοικειωμένο με την ικανότητα του αιτούντος να κάνει ακαδημαϊκή εργασία, και μία από επόπτη σε πρόσφατο επαγγελματικό ή εθελοντικό περιβάλλον. Οι αιτούντες καλούνται επίσης να συμπεριλάβουν ένα πρόσφατο δείγμα επιστημονικής γραφής. Η απαιτούμενη αυτοβιογραφική δήλωση πρέπει να περιγράφει σημαντικά γεγονότα στη ζωή του αιτούντος που οδήγησαν στην απόφαση να συνεχίσει την είσοδο σε αυτό το τμήμα. Πρέπει να συμπεριληφθεί μια δήλωση στόχου που περιλαμβάνει τομείς ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος.

Εισαγωγή στο διδακτορικό Πρόγραμμα χωρίς MA στην Ανθρωπολογία από το CIIS

Οι μαθητές που εισέρχονται στο διδακτορικό Το πρόγραμμα χωρίς MA στην Ανθρωπολογία και την Κοινωνική Αλλαγή από το CIIS απαιτείται να λάβει επιπλέον 12 έως 15 μονάδες CIIS επιπέδου MA στο πρόγραμμα Ανθρωπολογία και Κοινωνική Αλλαγή. Οι μαθητές μπορεί να απαιτήσουν ένα επιπλέον έτος για να ολοκληρώσουν αυτά τα μαθήματα.

Μόλις γίνουν δεκτοί οι μαθητές, οι σύμβουλοι θα διευκολύνουν τη σύνταξη μιας προσαρμοσμένης σύμβασης προγράμματος σπουδών που ενσωματώνει αυτά τα πρόσθετα μαθήματα και προτείνει ένα χρονοδιάγραμμα. Αυτά τα πρόσθετα μαθήματα περιλαμβάνουν τρία από τα ακόλουθα πέντε μαθήματα:

  • Ιδέες για δράση: Κοινωνική θεωρία για ριζική αλλαγή
  • Παγκόσμια κοινωνικά κινήματα
  • Unthinking Social Science
  • Ριζοσπαστική Θεωρία
  • Ριζοσπαστική Πολιτική Οικονομία

Απαιτήσεις εφαρμογής

  • Αίτηση Online Εισαγωγής
    Ξεκινήστε τη διαδικασία αίτησης υποβάλλοντας μια διαδικτυακή αίτηση μεταπτυχιακού και υποβάλλοντας την μη επιστρέψιμη πληρωμή τελών αίτησης 65 $.
  • Απαίτηση πτυχίου
    Ένα πτυχίο και μεταπτυχιακό δίπλωμα (ή ισοδύναμά τους από ένα περιφερειακό διαπιστευμένο ίδρυμα.
  • Ελάχιστη ΣΔΣ
    Απαιτείται ΣΔΣ 3,0 ή υψηλότερη σε προηγούμενα μαθήματα. Ωστόσο, μια ΣΔΣ κάτω από 3,0 δεν αποκλείει αυτόματα έναν υποψήφιο και το CIIS θα εξετάσει έναν υποψήφιο φοιτητή του οποίου η ΣΔΣ κυμαίνεται μεταξύ 2,0 και 3,0. Αυτά τα άτομα πρέπει να υποβάλουν δήλωση ΣΔΣ και ενθαρρύνονται να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Εισαγωγής για να συζητήσουν τις επιλογές τους.
  • Μεταγραφές
    Παρακολούθησαν επίσημα αντίγραφα από όλα τα διαπιστευμένα ακαδημαϊκά ιδρύματα όπου έχουν αποκτηθεί 7 ή περισσότερες πιστώσεις. Εάν τα αντίγραφα αποστέλλονται στο CIIS , πρέπει να φτάσουν στους επίσημους, σφραγισμένους φακέλους τους. Οι μεταγραφές από ιδρύματα εκτός των ΗΠΑ ή του Καναδά απαιτούν αξιολόγηση πιστωτικής αλλοδαπής μέσω του World Education Services (WES) ή το CIIS θα δέχεται επίσης αξιολογήσεις ξένων διαπιστευτηρίων που είναι σε μια ολοκληρωμένη μορφή σειρά μαθημάτων από τα τρέχοντα μέλη της Εθνικής Ένωσης Αξιολόγησης Πιστοποιητικών Υπηρεσίες (NACES).
  • Αυτοβιογραφική δήλωση
    Μια αυτοβιογραφική δήλωση τεσσάρων έως έξι σελίδων (δακτυλογραφημένη, διπλού διαστήματος) που συζητά τις αξίες σας, τις συναισθηματικές και πνευματικές σας ιδέες, τις φιλοδοξίες και τις εμπειρίες ζωής που οδήγησαν στην απόφασή σας να υποβάλετε αίτηση.
  • Δήλωση στόχου
    Μία σελίδα (δακτυλογραφημένη, διπλή απόσταση) δήλωση των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών σας στόχων.
  • Δύο επιστολές σύστασης
    Οι προτεινόμενοι πρέπει να χρησιμοποιούν την τυπική επιχειρηματική μορφή και να περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία επικοινωνίας-όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου και ταχυδρομική διεύθυνση.
  • Δείγμα ακαδημαϊκής γραφής
    Ένα δείγμα γραφής οκτώ έως δέκα σελίδων (δακτυλογραφημένο, δίχωρο) που αποδεικνύει την ικανότητά σας να σκέφτεστε κριτικά και ανακλαστικά και επιδεικνύει ικανότητες γραφής σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Ένα δείγμα που χρησιμοποιεί εξωτερικές πηγές πρέπει να περιλαμβάνει κατάλληλες παραπομπές. Μπορείτε να υποβάλετε αντίγραφα προηγούμενης εργασίας, όπως πρόσφατο ακαδημαϊκό έγγραφο, άρθρο ή έκθεση που αντικατοπτρίζει τις ακαδημαϊκές ικανότητες.

Διεθνείς φοιτητές

Παρακαλώ σημειώστε: Οι διεθνείς φοιτητές και άτομα που έχουν σπουδάσει σε ιδρύματα εκτός των ΗΠΑ και του Καναδά έχουν πρόσθετες απαιτήσεις.

Τελευταία ενημέρωση Νοέμ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

California Institute of Integral Studies (CIIS) is an innovative, forward-thinking university based in San Francisco, California.

California Institute of Integral Studies (CIIS) is an innovative, forward-thinking university based in San Francisco, California. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη