Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Το Διδακτορικό Πρόγραμμα για την Εκπαιδευτική Καινοτομία στοχεύει στην κατάρτιση ερευνητών ικανού να παράσχουν νέες γνώσεις που θα συμβάλλουν στην προώθηση της πειθαρχίας τους και οι οποίες υπόκεινται σε δημοσίευση, μεταφορά και εφαρμογή. Από την άποψη αυτή, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει άτομα ικανά να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν εκπαιδευτικές λύσεις σε περίπλοκα προβλήματα της χώρας και της σύγχρονης κοινωνίας. Το πρόγραμμα έχει τέσσερις ερευνητικές σειρές που επιτρέπουν την ταξινόμηση των έργων τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των σπουδαστών: ψυχοπαιδαγωγικές σπουδές, μελέτες για την ανάπτυξη και χρήση τεχνολογίας, κοινωνικοπολιτιστικές μελέτες και πειθαρχικές σπουδές. Είναι ένα πρόγραμμα που απαιτεί από τους σπουδαστές να σπουδάσουν με πλήρη απασχόληση, να διαμένουν στη μητροπολιτική περιοχή του Monterrey κατά τη διάρκεια των διδακτορικών σπουδών τους και να παρακολουθήσουν ακαδημαϊκή διαμονή στο Μεξικό ή στο εξωτερικό με ένα πανεπιστήμιο με το οποίο το Tecnológico έχει μια συμφωνία. Διαρκεί οκτώ εξάμηνα ή λιγότερο, ανάλογα με τις προηγούμενες μελέτες που έχει ο αιτών.

Πλεονεκτήματα

Πιστοποιήσεις

  • Το πρόγραμμα αυτό έχει διαπιστεύσεις και αναγνωρίσεις από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, όπως:
  • Πρόγραμμα διαπιστευμένο από το Εθνικό Μητρώο Πτυχιούχων Ποιότητας (PNPC) του CONACyT.
  • Επιτροπή Πανεπιστημίων του Συλλόγου Σχολείων και Πανεπιστημίων Νότιας των Ηνωμένων Πολιτειών (SACS).
  • Το Tecnológico de Monterrey είναι διαπιστευμένο από την Επιτροπή των Πανεπιστημίων του Συλλόγου Σχολείων και Πανεπιστημίων Νότιας των Ηνωμένων Πολιτειών να χορηγήσει επαγγελματικά πτυχία και ακαδημαϊκούς τίτλους μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών. Επικοινωνήστε με την Επιτροπή Κολλεγίου στο 1866 Southern Lane, Decatur, Georgia 30033-4097 ή καλέστε (404-679-4500 (1) 404-679-4500, για ερωτήσεις σχετικά με την πιστοποίηση Tecnológico de Monterrey.
  • Εθνικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ποιότητας (PNPC) του Εθνικού Συμβουλίου Επιστήμης και Τεχνολογίας (CONACyT).
  • Αναγνώριση της επίσημης εγκυρότητας της Γραμματείας Δημόσιας Εκπαίδευσης του Μεξικού.

Κατευθύνω προς

Ο Διδακτορικός Διευθυντής στην Εκπαιδευτική Καινοτομία έχει ως στόχο:

  • Ακαδημαϊκοί σε μεταπτυχιακό επίπεδο που ενδιαφέρονται για καριέρα ως ερευνητές σε δημόσιο ή ιδιωτικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή / και σε ερευνητικά κέντρα για την εκπαίδευση ή άλλες κοινωνικές επιστήμες
  • Εκπαιδευτικοί διοικητικοί υπάλληλοι σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται για διοικητική σταδιοδρομία σε ιδρύματα που απαιτούν ολοκληρωμένο διδακτορικό από τους διαχειριστές τους.
  • Προς το παρόν, και τουλάχιστον στο μεσοπρόθεσμο μέλλον (τα επόμενα 50 χρόνια), ο αριθμός των καθηγητών με διδακτορικό δίπλωμα στον εκπαιδευτικό τομέα που θα χρειαστεί απλώς το Μεξικό και άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής θα εξασφαλίσει την ελάχιστη διαπίστευση των ιδρυμάτων που προσφέρουν μεταπτυχιακά προγράμματα Η εκπαίδευση είναι τέτοια που η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά περισσότερο από 15 φορές. Εάν όλα τα τρέχοντα διδακτορικά προγράμματα στην εκπαίδευση στο Μεξικό δεχθούν τους σπουδαστές με την πλήρη τους ικανότητα, δεν θα ήταν δυνατόν να εκπληρωθούν οι θεσμικές απαιτήσεις στις σχολές της χώρας των ιατρών στην εκπαίδευση τα επόμενα 25 χρόνια. Το έλλειμμα των ιατρών στην εκπαίδευση είναι ακόμη μεγαλύτερο στη Λατινική Αμερική.

Αναμένεται ότι όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα έχουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Διαθεσιμότητα για μελέτη με πλήρη απασχόληση στο πρόγραμμα (αυτό συνεπάγεται τη μεταφορά τουλάχιστον 36 μονάδων ανά εξάμηνο).
  • Διαθεσιμότητα για διαμονή στη μητροπολιτική περιοχή του Monterrey κατά τη διάρκεια διδακτορικών σπουδών.
  • Διανοητική περιέργεια για εκπαιδευτικά ζητήματα που τον οδήγησαν να διεξάγει διαδικασίες συστηματικής έρευνας και δημιουργίας νέων γνώσεων.
  • Κρίσιμο και δημιουργικό πνεύμα σε θέματα εκπαίδευσης που τον οδήγησαν να διεξάγει διαδικασίες καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης.
  • Επιθυμία να ενεργήσετε ως παράγοντας αλλαγής στον χώρο εργασίας στον οποίο θα αναπτυχθείτε επαγγελματικά.
  • Το ενδιαφέρον για την ολοκλήρωση της διδακτορικής του διατριβής σε οποιαδήποτε από τις τρέχουσες ερευνητικές γραμμές που προσφέρει το πρόγραμμα.
  • Αρμοδιότητες στην προφορική και γραπτή επικοινωνία, τόσο στα ισπανικά όσο και στα αγγλικά, επαρκείς για να κατανοούν και να παράγουν ακαδημαϊκές πληροφορίες στη γλώσσα αυτή.
  • Διαθεσιμότητα για να κάνετε ακαδημαϊκή διαμονή στο Μεξικό ή στο εξωτερικό, να έχετε μια εμπειρία που σας επιτρέπει να γνωρίζετε τι γίνεται σε εκπαιδευτικά θέματα σε άλλα ιδρύματα, καθώς και να μοιραστείτε τι γίνεται με δική τους.

στόχοι

Ο γενικός στόχος του Διδακτικού Προγράμματος για την Εκπαιδευτική Καινοτομία είναι να εκπαιδεύσει τους ερευνητές που μπορούν να προσφέρουν νέες γνώσεις στους τομείς της εκπαίδευσης. καθώς και το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών λύσεων σε περίπλοκα προβλήματα της χώρας και της σύγχρονης κοινωνίας.

Γραμμές παραγωγής και εφαρμογής της γνώσης

Το πρόγραμμα έχει 4 γραμμές παραγωγής και εφαρμογής των γνώσεων που περιγράφονται παρακάτω:

  • Ψυχοπαιδαγωγικές μελέτες
    Αυτή η ερευνητική σειρά περιλαμβάνει μελέτες σχετικά με τη μάθηση και τη διδασκαλία γενικότερα. Από παιδαγωγική άποψη, αυτή η σειρά περιλαμβάνει μελέτες που περιλαμβάνουν το πρόγραμμα σπουδών, μοντέλα εκπαίδευσης βασισμένα σε ικανότητες, εκπαιδευτικό σχεδιασμό, χρήση διαφορετικών διδακτικών τεχνικών και μεθοδολογιών και εκπαιδευτική αξιολόγηση, μεταξύ άλλων. Από ψυχολογική άποψη, συμπεριλαμβάνονται μελέτες που περιλαμβάνουν διαφορετικές γνωστικές, συναισθηματικές και κινητικές διαδικασίες.


  • Μελέτες σχετικά με την ανάπτυξη και τη χρήση της τεχνολογίας
    Αυτή η ερευνητική σειρά περιλαμβάνει μελέτες σχετικά με τη χρήση και τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, τόσο αυτοπροσώπως όσο και εξ αποστάσεως. Ορισμένα θέματα που εξετάζονται σε αυτή τη γραμμή έρευνας είναι η ανοικτή πρόσβαση, η ψηφιακή παιδεία, η προσαρμοστική μάθηση, η μαθητευόμενη μάθηση, η υβριδική εκμάθηση, τα εξ αποστάσεως εργαστήρια, οι οπτικοακουστικοί πόροι, οι MOOC, η επαυξημένη πραγματικότητα, τα ηλεκτρονικά χαρτοφυλάκια και οι κινητές συσκευές.


  • Πειθαρχικές σπουδές στην εκπαίδευση
    Αυτή η ερευνητική σειρά περιλαμβάνει μελέτες που σχετίζονται με το πρόγραμμα σπουδών και τη διαδικασία διδασκαλίας-μάθησης των κλάδων όπως τα μαθηματικά, οι φυσικές επιστήμες, η μηχανική, η λογιστική, οι επιχειρήσεις και τα αγγλικά, μεταξύ άλλων. Ορισμένα συγκεκριμένα θέματα που εξετάζονται σε αυτή τη γραμμή έρευνας είναι η μαθηματική μοντελοποίηση, η επίλυση προβλημάτων, η εννοιολογική κατανόηση και οι τεχνολογικές εφαρμογές για την προώθηση της εκμάθησης αυτών των κλάδων.


  • Κοινωνικοπολιτιστικές σπουδές
    Αυτή η ερευνητική σειρά περιλαμβάνει μελέτες που δίνουν έμφαση στο κοινωνικοπολιτιστικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λαμβάνει χώρα η εκπαιδευτική διαδικασία. Από τις προσεγγίσεις που απευθύνονται σε συγκεκριμένους πολιτισμούς, σε διεθνείς μελέτες, η εργασία αυτή περιλαμβάνει μελέτες για την κοινωνική οικοδόμηση της γνώσης, συνεργατικά δίκτυα, κοινότητες πρακτικής, συνδετικότητα, διαλόγου, κοινωνική ένταξη, πολυπολιτισμική, ηθική και ηθική, τη σχολική βία και την εκπαιδευτική πολιτική, μεταξύ άλλων.
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
ισπανικά

Κοιτάξτε5 περισσότερα μαθήματα αποTecnológico de Monterrey - ITESM »

Τελευταία ενημέρωση October 7, 2018
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Αύγ. 2019
Duration
4 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
37,300 MXN
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Αύγ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Αύγ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη