Διδακτορικό στο μάρκετινγκ

The Hong Kong University of Science and Technology

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Διδακτορικό στο μάρκετινγκ

The Hong Kong University of Science and Technology

Το Τμήμα Μάρκετινγκ προσπαθεί συνεχώς να επιτύχει την αριστεία στην έρευνα. Τα μέλη της ΔΕΠ είναι γνωστά για την έρευνα υψηλής ποιότητας και δημοσιεύουν συχνά το έργο τους σε κορυφαία διεθνή περιοδικά, όπως το Journal of Marketing Research (JMR), το Journal of Consumer Research (JCR) και το Marketing Science (MS). Το Τμήμα Μάρκετινγκ κατατάσσεται στα 10 κορυφαία παγκοσμίως όσον αφορά τον αριθμό των άρθρων που δημοσιεύονται στο JMR, JCR και MS από το 2003-2013.

Ο στόχος του προγράμματος διδακτορικού είναι να αναπτύξει εκλέξιμους μελετητές οι οποίοι θα γίνουν ενεργότεροι συντελεστές της γνώσης μάρκετινγκ και θα προχωρήσουν στην εξασφάλιση ακαδημαϊκών θέσεων σε κορυφαία διεθνή πανεπιστήμια. Σύμφωνα με αυτό το πνεύμα, αρκετοί από τους μαθητές μας έχουν δημοσιεύσει εργασίες στην κορυφή ερευνητικά περιοδικά ενώ στο πρόγραμμα επιλέχθηκε ένας πρόσφατος μεταπτυχιακός φοιτητής για το Πρόγραμμα Νέων Σπουδών του Ινστιτούτου Μάρκετινγκ, ένα από τα υψηλότερα βραβεία που μπορεί να λάβει ένας νέος ερευνητής στον τομέα.

Η σχολή είναι ιδιαίτερα αφοσιωμένη στο πρόγραμμα PhD και παρέχει στους φοιτητές ένα διεγερτικό πνευματικό περιβάλλον που τους επιτρέπει να γίνουν εξαιρετικοί ερευνητές. Παίρνουν αυστηρή κατάρτιση στη θεωρία και τις μεθόδους διάφορων υποπεδίων αλγορίθμων μάρκετινγκ, όπως η συμπεριφορά των καταναλωτών και τα μοντέλα μάρκετινγκ. Τα μαθήματα τελευταίας τεχνολογίας προσφέρονται σε θέματα όπως η επεξεργασία πληροφοριών, η θεωρία συμπεριφορικών παιχνιδιών, τα πειραματικά σχέδια, η κρίση και η λήψη αποφάσεων, η επιλογή μοντέλων και η αναλυτική επιστήμη, καθιστούν το διδακτορικό δίπλωμα ένα απαιτητικό αλλά και επιβραβιστικό πρόγραμμα σπουδών.

Εκτός από την απόκτηση βαθιάς γνώσης, οι φοιτητές αποκτούν πρακτική εμπειρία στη διαδικασία της έρευνας από τα αρχικά στάδια του προγράμματος μέσω ενός προγράμματος καθοδήγησης. Ένα καλά εξοπλισμένο εργαστήριο συμπεριφοράς και πολλές ευκαιρίες για ερευνητική συνεργασία με μέλη ΔΕΠ συμβάλλουν στην εκπαιδευτική εμπειρία. Επιπλέον, οι φοιτητές επωφελούνται από δύο ερευνητικά κέντρα που στεγάζονται στο Τμήμα Μάρκετινγκ - το Κέντρο Πειραματικής Επιχειρηματικής Έρευνας και το Κέντρο Μάρκετινγκ και Διανομής. Τα κέντρα αυτά διευκολύνουν την απόκτηση και διάδοση των γνώσεων μάρκετινγκ και έχουν συχνά φιλοξενήσει φημισμένους ομιλητές από όλο τον κόσμο.

Ερευνητικό Φόρουμ

Οι ερευνητικοί τομείς περιλαμβάνουν: την επεξεργασία των πληροφοριών των καταναλωτών, τη λήψη αποφάσεων για τους καταναλωτές, τις μη συνειδητές επιρροές στη συμπεριφορά, τις επιδράσεις και τα συναισθήματα, την απεικόνιση και την οπτική προσοχή, τη στάση και την πειστικότητα, τους στόχους και την αυτορρύθμιση των καταναλωτών, την κοινωνική ταυτότητα και την αυτοπεποίθηση των καταναλωτών, πολιτισμική έρευνα, εμπειρικά μοντέλα καταναλωτών και επιχειρήσεων, παρακολούθηση οφθαλμών και χωρική μοντελοποίηση, μοντέλα επιλογής, θεωρητικά εμπειρικά μοντέλα, Bayesian ανάλυση δεδομένων, οικονομία πληροφοριών, λιανική πώληση και alt = "στρατηγική μάρκετινγκ, πληροφορίες και συμβόλαιο, = "μάρκετινγκ, κοινωνικά μέσα και online alt =" μάρκετινγκ, διαφήμιση, τιμολόγηση και βιωσιμότητα.

Απαιτήσεις εισδοχής

Εγώ. Γενικές απαιτήσεις εισαγωγής

Οι υποψήφιοι που επιθυμούν να λάβουν μεταπτυχιακό τίτλο πρέπει να έχουν:

  • έχει λάβει πτυχίο πανεπιστημίου από αναγνωρισμένο ίδρυμα ή εγκεκριμένο ισοδύναμο προσόν.

ii. Απαιτήσεις εισδοχής αγγλικής γλώσσας

Πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της Αγγλικής Γλώσσας με ένα από τα παρακάτω προσόντα *:

  • TOEFL-iBT 80
  • TOEFL-PBT 550
  • TOEFL-Revised Paper-Delivered Test 60 (συνολικές βαθμολογίες για τμήματα ανάγνωσης, ακρόασης και γραφής)
  • IELTS (ακαδημαϊκή ενότητα)
    • Για το 2019/20 Εισαγωγή: Συνολικό σκορ: 6.5 και Όλα τα υπο-αποτελέσματα: 5.5
    • Για το 2018/19 Εισαγωγή: Συνολική βαθμολογία: 6,0 και Όλες οι υπο-βαθμολογίες: 5,5

* Εάν η πρώτη σας γλώσσα είναι Αγγλικά και το πτυχίο ή ισοδύναμο τίτλο σπουδών σας απονεμήθηκε από ένα ίδρυμα όπου το μέσο διδασκαλίας ήταν Αγγλικά, θα σας απαλλάσσεται από την εκπλήρωση των παραπάνω απαιτήσεων Αγγλικής Γλώσσας.

iii. Προγραμματίστε με- Ειδικές απαιτήσεις εισδοχής

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ικανοποιητική βαθμολογία στο GMAT ή GRE, πάνω από τα παραπάνω (i) και (ii)


Προθεσμία εφαρμογής

Ανατρέξτε στο http://pg.ust.hk/programs ("Εφαρμογή") για λεπτομέρειες.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση October 7, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
3 - 6 Χρόνια
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
42,100 HKD
ανά έτος
Information
Deadline
Locations
Χονγκ Κονγκ - Hong Kong
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Χονγκ Κονγκ - Hong Kong
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Please refer to http://pg.ust.hk/programs ("Application") for details.
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών