επίσημη διδακτορικό πρόγραμμα στα Ίδια Κεφάλαια και Καινοτομία στην Εκπαίδευση

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

comm

Εισαγωγή

Το πρόγραμμα Διδακτορικό στα Ίδια Κεφάλαια και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Είναι προωθείται από τα Πανεπιστήμια της A Coruña, Cantabria, Οβιέδο, Santiago de Compostela και Vigo (Συντονιστική University). Απευθύνεται σε κατάρτιση των δασκάλων και των εκπαιδευτικών ερευνητών από την προοπτική της ισότητας και της καινοτομίας.

Γιατί να μελετήσει το βαθμό

Το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο να ανταποκριθεί στην ανάγκη στη σημερινή κοινωνία να επικεντρωθεί στην εκπαίδευση από τη σκοπιά της ισότητας και της καινοτομίας, γεγονός που δικαιολογεί το ενδιαφέρον και την ανάγκη τους για τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Η ανάγκη για συνέχεια και να παρέχουν λεωφόρους της έρευνας για τις μελέτες που προκύπτει από τη νέα οργάνωση του πανεπιστημιακού συστήματος στην Εκπαίδευση εξειδίκευσης, συγκεκριμένα:
    • σπουδών κατάρτισης των εκπαιδευτικών και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία μετά τις πρόσφατες μεταρρυθμίσεις καλούνται να έχουν πρόσβαση και να έχουν συνέχεια στις μελέτες του δεύτερου και τρίτου κύκλου?
    • Μελέτες κατάρτιση των εκπαιδευτικών Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Επαγγελματική Κατάρτιση και Διδακτικής της Γλώσσας,
    • MASTERES άλλες υπάρχουσες εκπαιδευτικές γνώσεις στα συμμετέχοντα πανεπιστήμια.
 <li> &Eta; &sigma;&upsilon;&nu;&epsilon;&iota;&delta;&eta;&tau;&omicron;&pi;&omicron;&#943;&eta;&sigma;&eta; &tau;&eta;&sigmaf; &alpha;&nu;&#940;&gamma;&kappa;&eta;&sigmaf; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta;&nu; &pi;&rho;&omicron;&#974;&theta;&eta;&sigma;&eta; &tau;&eta;&sigmaf; &#941;&rho;&epsilon;&upsilon;&nu;&alpha;&sigmaf; &pi;&omicron;&upsilon; &alpha;&sigma;&chi;&omicron;&lambda;&epsilon;&#943;&tau;&alpha;&iota; &mu;&epsilon; &tau;&alpha; &pi;&rho;&omicron;&beta;&lambda;&#942;&mu;&alpha;&tau;&alpha; &tau;&omega;&nu; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&iota;&kappa;&#974;&nu; &kappa;&alpha;&iota; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#974;&nu; &alpha;&nu;&iota;&sigma;&omicron;&tau;&#942;&tau;&omega;&nu; &sigma;&tau;&eta;&nu; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha; &mu;&alpha;&sigmaf; &kappa;&alpha;&iota; &nu;&alpha; &lambda;&alpha;&mu;&beta;&#940;&nu;&epsilon;&tau;&epsilon; &nu;&#941;&epsilon;&sigmaf; &mu;&omicron;&rho;&phi;&#941;&sigmaf;, &omega;&sigmaf; &alpha;&pi;&omicron;&tau;&#941;&lambda;&epsilon;&sigma;&mu;&alpha; &tau;&omega;&nu; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&iota;&kappa;&#974;&nu; &mu;&epsilon;&tau;&alpha;&sigma;&chi;&eta;&mu;&alpha;&tau;&iota;&sigma;&mu;&#974;&nu; &tau;&eta;&sigmaf; &chi;&#974;&rho;&alpha;&sigmaf; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&iota;&sigmaf; &sigma;&upsilon;&nu;&#941;&pi;&epsilon;&iota;&epsilon;&sigmaf; &tau;&eta;&sigmaf; &pi;&alpha;&gamma;&kappa;&omicron;&sigma;&mu;&iota;&omicron;&pi;&omicron;&iota;&eta;&mu;&#941;&nu;&eta;&sigmaf; &omicron;&iota;&kappa;&omicron;&nu;&omicron;&mu;&#943;&alpha;&sigmaf; &kappa;&alpha;&iota; &mu;&iota;&alpha; &#972;&lambda;&omicron; &kappa;&alpha;&iota; &pi;&iota;&omicron; &kappa;&alpha;&tau;&alpha;&kappa;&epsilon;&rho;&mu;&alpha;&tau;&iota;&sigma;&mu;&#941;&nu;&eta; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha; . &Omicron; &sigma;&chi;&eta;&mu;&alpha;&tau;&iota;&sigma;&mu;&#972;&sigmaf; &tau;&omega;&nu; &epsilon;&rho;&epsilon;&upsilon;&nu;&eta;&tau;&#974;&nu; &pi;&omicron;&upsilon; &pi;&alpha;&rho;&alpha;&sigma;&kappa;&epsilon;&upsilon;&#940;&zeta;&omicron;&nu;&tau;&alpha;&iota; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&omicron;&nu; &epsilon;&nu;&tau;&omicron;&pi;&iota;&sigma;&mu;&#972;, &tau;&eta;&nu; &alpha;&nu;&#940;&lambda;&upsilon;&sigma;&eta;, &tau;&eta; &delta;&iota;&epsilon;&rho;&epsilon;&#973;&nu;&eta;&sigma;&eta; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&eta;&nu; &pi;&rho;&omicron;&#974;&theta;&eta;&sigma;&eta; &kappa;&alpha;&iota;&nu;&omicron;&tau;&#972;&mu;&omega;&nu; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#974;&nu; &mu;&epsilon;&theta;&#972;&delta;&omega;&nu; &delta;&epsilon;&sigma;&mu;&epsilon;&upsilon;&tau;&epsilon;&#943; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta;&nu; &iota;&sigma;&#972;&tau;&eta;&tau;&alpha;, &tau;&eta;&nu; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&iota;&kappa;&#942; &delta;&iota;&kappa;&alpha;&iota;&omicron;&sigma;&#973;&nu;&eta; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&eta;&nu; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&iota;&kappa;&#942; &#941;&nu;&tau;&alpha;&xi;&eta; &epsilon;&#943;&nu;&alpha;&iota; &mu;&iota;&alpha; &pi;&rho;&#972;&kappa;&lambda;&eta;&sigma;&eta; &mu;&epsilon;&gamma;&#940;&lambda;&eta;&sigmaf; &pi;&omicron;&lambda;&upsilon;&pi;&lambda;&omicron;&kappa;&#972;&tau;&eta;&tau;&alpha;&sigmaf; &pi;&omicron;&upsilon; &epsilon;&#943;&nu;&alpha;&iota; &omicron; &pi;&upsilon;&rho;&#942;&nu;&alpha;&sigmaf; &alpha;&upsilon;&tau;&omicron;&#973; &tau;&omicron;&upsilon; &pi;&rho;&omicron;&gamma;&rho;&#940;&mu;&mu;&alpha;&tau;&omicron;&sigmaf;. &Sigma;&tau;&eta;&nu; &#943;&delta;&iota;&alpha; &kappa;&alpha;&tau;&#940;&rho;&tau;&iota;&sigma;&eta;&sigmaf; &tau;&omega;&nu; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#974;&nu; &tau;&omicron;&upsilon;&sigmaf; &epsilon;&rho;&epsilon;&upsilon;&nu;&eta;&tau;&#941;&sigmaf; &omega;&sigmaf; &epsilon;&rho;&gamma;&alpha;&lambda;&epsilon;&#943;&omicron; &zeta;&omega;&tau;&iota;&kappa;&#942;&sigmaf; &sigma;&eta;&mu;&alpha;&sigma;&#943;&alpha;&sigmaf; &theta;&epsilon;&omega;&rho;&epsilon;&#943;&tau;&alpha;&iota; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta;&nu; &pi;&rho;&omicron;&#974;&theta;&eta;&sigma;&eta; &delta;&#943;&kappa;&alpha;&iota;&omega;&nu; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#974;&nu; &sigma;&upsilon;&sigma;&tau;&eta;&mu;&#940;&tau;&omega;&nu; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&eta;&nu; &alpha;&pi;&alpha;&rho;&alpha;&#943;&tau;&eta;&tau;&eta; &rho;&#972;&lambda;&omicron; &tau;&eta;&sigmaf; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#942;&sigmaf; &#941;&rho;&epsilon;&upsilon;&nu;&alpha;&sigmaf; &kappa;&rho;&#943;&sigma;&iota;&mu;&eta; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta;&nu; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#942; &kappa;&alpha;&iota; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&iota;&kappa;&#942; &mu;&epsilon;&tau;&alpha;&mu;&#972;&rho;&phi;&omega;&sigma;&eta; &alpha;&nu;&alpha;&gamma;&nu;&omega;&rho;&#943;&zeta;&epsilon;&tau;&alpha;&iota;. &Omega;&sigmaf; &epsilon;&kappa; &tau;&omicron;&#973;&tau;&omicron;&upsilon;, &epsilon;&#943;&nu;&alpha;&iota; &iota;&delta;&iota;&alpha;&#943;&tau;&epsilon;&rho;&alpha; &sigma;&eta;&mu;&alpha;&nu;&tau;&iota;&kappa;&#972; &nu;&alpha; &delta;&epsilon;&#943;&xi;&omicron;&upsilon;&mu;&epsilon; &#972;&tau;&iota; &tau;&omicron; &delta;&iota;&delta;&alpha;&kappa;&tau;&omicron;&rho;&iota;&kappa;&#972; &Delta;&iota;&alpha;&pi;&alpha;&nu;&epsilon;&pi;&iota;&sigma;&tau;&eta;&mu;&iota;&alpha;&kappa;&#972; &Pi;&rho;&#972;&gamma;&rho;&alpha;&mu;&mu;&alpha; &Iota;&delta;&#943;&omega;&nu; &Kappa;&epsilon;&phi;&alpha;&lambda;&alpha;&#943;&omega;&nu; &kappa;&alpha;&iota; &Kappa;&alpha;&iota;&nu;&omicron;&tau;&omicron;&mu;&#943;&alpha; &sigma;&tau;&eta;&nu; &Epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&#943;&delta;&epsilon;&upsilon;&sigma;&eta; &#941;&chi;&epsilon;&iota; &omega;&sigmaf; &sigma;&tau;&#972;&chi;&omicron; &nu;&alpha; &epsilon;&pi;&epsilon;&kappa;&tau;&epsilon;&#943;&nu;&epsilon;&iota; &tau;&alpha; &sigma;&#973;&nu;&omicron;&rho;&alpha; &tau;&eta;&sigmaf; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#942;&sigmaf; &gamma;&nu;&#974;&sigma;&eta;&sigmaf; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta;&nu; &alpha;&#973;&xi;&eta;&sigma;&eta; &tau;&omega;&nu; &iota;&delta;&#943;&omega;&nu; &kappa;&epsilon;&phi;&alpha;&lambda;&alpha;&#943;&omega;&nu; &omega;&sigmaf; &pi;&rho;&#972;&kappa;&lambda;&eta;&sigma;&eta; &alpha;&pi;&#972; &tau;&eta;&nu; &omicron;&pi;&omicron;&#943;&alpha; &gamma;&iota;&alpha; &nu;&alpha; &epsilon;&pi;&iota;&tau;&epsilon;&upsilon;&chi;&theta;&epsilon;&#943; &beta;&epsilon;&lambda;&tau;&#943;&omega;&sigma;&eta; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&eta;&sigmaf; &pi;&omicron;&iota;&#972;&tau;&eta;&tau;&alpha;&sigmaf; &sigma;&tau;&eta;&nu; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&#943;&delta;&epsilon;&upsilon;&sigma;&eta;, &#941;&tau;&sigma;&iota; &#974;&sigma;&tau;&epsilon; &eta; &delta;&iota;&omega;&nu;&upsilon;&mu;&iota;&kappa;&#942; &mu;&epsilon;&tau;&omicron;&chi;&#974;&nu; &pi;&alpha;&#943;&zeta;&epsilon;&iota; &kappa;&alpha;&iota;&nu;&omicron;&tau;&omicron;&mu;&#943;&alpha; &epsilon;&#943;&nu;&alpha;&iota; &tau;&omicron; &sigma;&#942;&mu;&alpha; &kappa;&alpha;&tau;&alpha;&tau;&epsilon;&theta;&#941;&nu; &alpha;&upsilon;&tau;&omicron;&#973; &tau;&omicron;&upsilon; &pi;&rho;&omicron;&gamma;&rho;&#940;&mu;&mu;&alpha;&tau;&omicron;&sigmaf;, &tau;&omicron; &omicron;&pi;&omicron;&#943;&omicron; &theta;&alpha; &kappa;&alpha;&theta;&omicron;&rho;&#943;&sigma;&epsilon;&iota; &#941;&nu;&alpha; &sigma;&upsilon;&gamma;&kappa;&epsilon;&kappa;&rho;&iota;&mu;&#941;&nu;&omicron; &tau;&rho;&#972;&pi;&omicron; &kappa;&alpha;&tau;&alpha;&nu;&#972;&eta;&sigma;&eta;&sigmaf; &epsilon;&kappa;&pi;&alpha;&iota;&delta;&epsilon;&upsilon;&tau;&iota;&kappa;&#942;&sigmaf; &#941;&rho;&epsilon;&upsilon;&nu;&alpha;&sigmaf; &alpha;&pi;&#972; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omicron;&#973; &alpha;&pi;&#972; &tau;&alpha; &sigma;&upsilon;&mu;&mu;&epsilon;&tau;&#941;&chi;&omicron;&nu;&tau;&alpha; &pi;&alpha;&nu;&epsilon;&pi;&iota;&sigma;&tau;&#942;&mu;&iota;&alpha;.</li> 
<li> &epsilon;&rho;&epsilon;&upsilon;&nu;&eta;&tau;&iota;&kappa;&#942;&sigmaf; &kappa;&alpha;&tau;&#940;&rho;&tau;&iota;&sigma;&eta;&sigmaf; &alpha;&pi;&omicron;&tau;&epsilon;&lambda;&epsilon;&#943; &epsilon;&pi;&#943;&sigma;&eta;&sigmaf; &beta;&alpha;&sigma;&iota;&kappa;&#972; &sigma;&tau;&omicron;&iota;&chi;&epsilon;&#943;&omicron; &mu;&iota;&alpha;&sigmaf; &kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha;&sigmaf; &pi;&omicron;&upsilon; &beta;&alpha;&sigma;&#943;&zeta;&epsilon;&tau;&alpha;&iota; &sigma;&tau;&eta; &gamma;&nu;&#974;&sigma;&eta;.</li> 

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, είναι απαραίτητο να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ατόμων με ειδικές δεξιότητες για να αναπτύξουν τις σχετικές και διαδικασίες που αποσκοπούν στη βελτίωση της εκπαιδευτικής έρευνας.

Αυτό το διδακτορικό πρόγραμμα θα συμβάλει στην αύξηση της παρουσίας των εκπαιδευτικών και κοινωνικών θεσμών της σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων με εκπαιδευτική έρευνα ικανότητας.

Η έρευνα που έχει ως στόχο να επεκτείνει τα σύνορα της εκπαίδευσης, της γνώσης δεσμευτεί για τη μεταφορά της γνώσης, είναι σε θέση να ανοίξει νέους δρόμους και εναλλακτικούς τρόπους σκέψης και εκπαίδευσης νέου αντιλαμβάνονται, καθώς και το μετασχηματισμό και τη βελτίωση.

Τι μπορείτε να μάθετε

Το πρόγραμμα έχει δύο βασικές γραμμές της έρευνας, μέσα στο οποίο διαφέρουν αρκετά sublines:

Διαδικασίες ένταξης και αποκλεισμού κοινωνικομορφωτικών

  • Ίδια Κεφάλαια και ένταξης για τη βελτίωση του σχολείου
  • Η εγκατάλειψη και η σχολική αποτυχία
  • διδακτικού υλικού και τα ίδια κεφάλαια
  • Η προσέγγιση των δύο φύλων στις διαδικασίες αποκλεισμού και της κοινωνικής ένταξης
  • Πολυγλωσσία: ένταξης και της ισότητας των γλωσσών
  • Ισότητας, της κοινωνικής αλλαγής και την αειφόρο ανάπτυξη
  • Πρόνοιας, τα παιδιά και τη νεολαία
  • Ομάδες ή που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό
  • Διαπολιτισμική εκπαίδευση

Καινοτομία για εκπαιδευτικούς μετοχών

  • Διδασκαλία-learning για μετοχές
  • γραμματισμό στα μέσα επικοινωνίας και η ψηφιακή ικανότητα για μετοχές
  • Ανάπτυξη της διδασκαλίας δεξιοτήτων για την ισότητα
  • Συμβουλές και καθοδήγηση και υποστήριξη για την ποιότητα και την ισότητα στην εκπαίδευση
  • Η καινοτομία στα υλικά προγράμματος σπουδών
  • καινοτόμων εκπαιδευτικών πολιτικών και της κοινωνικής δικαιοσύνης
  • Το ιστορικό κτίριο αποτελεί σχολικής κουλτούρας χωρίς αποκλεισμούς και καινοτόμα

Έρευνα γραμμές

Αυτές είναι οι γραμμές της έρευνας αυτού του διδακτορικού προγράμματος:

  • Καινοτομία για το Εκπαιδευτικό Ιδίων Κεφαλαίων
  • Διαδικασίες ένταξης και αποκλεισμού κοινωνικομορφωτικών

Ειδικά συμπληρώματα εκπαίδευση

Σε περίπτωση που ο διδακτορικός φοιτητής δεν έχει την πλήρη προηγούμενη εκπαίδευση που απαιτείται από το πρόγραμμα, την ένταξη στο πρόγραμμα θα εξαρτάται από την επίλυση των ειδικών συμπληρωμάτων κατάρτισης που μπορεί να είναι θέματα ή ενότητες και μεταπτυχιακό. Ins κατατάσσονται στην ίδια διδακτορικός φοιτητής δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 15 μονάδες ECTS και μπορεί να γίνει πριν ή ταυτόχρονα εγγραφής στην ακαδημαϊκή εποπτεία με τη μορφή προγράμματος.

Σε περίπτωση ταυτόχρονης φοιτητές απόδοσης πρέπει να εγγραφείτε για αυτά τα συμπληρώματα κατά τη στιγμή της εγγραφής στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα εποπτείας, η οποία θα πρέπει να ξεπεραστούν εντός μέγιστης προθεσμίας τριών συνεχόμενα εξάμηνα. Σε αντίθετη περίπτωση, οι μαθητές στο πρόγραμμα θα πρέπει να αφαιρεθεί.

συμπληρώματα

  • στατιστική ανάλυση των δεδομένων στην εκπαιδευτική έρευνα
  • postparadigmática ερμηνευτική έρευνα στην εκπαίδευση: εθνογραφία της κοινωνικής χαρτογράφησης
  • Η εκπαιδευτική έρευνα από ποσοτική άποψη
  • Η ιστορική-εκπαιδευτική έρευνα
  • έρευνα δράσης και την εκπαιδευτική καινοτομία
  • Έρευνα προσανατολισμό
  • Εκπαιδευτική μεθοδολογία της έρευνας: περιπτωσιολογικές μελέτες
  • μεθοδολογία της έρευνας στο δράμα, την ιστορία και την κοινωνία
  • Μεθοδολογίες για την αξιολόγηση της ποιότητας στα σχολεία
  • Διαμάχες και εικόνες στην εκπαίδευση σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία.
  • Εκπαίδευση των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην κοινωνία πολλαπλών οθονών
  • Η τεχνολογία της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση: τι, ποιος και πώς θα ενταχθούν σε σχολεία και τάξεις. σχεδίων εργασίας.
  • Ένταξη της εκπαιδευτικής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • Συνεχής εκπαίδευση σε κοινωνίες της πληροφορίας
  • Οι πολιτικές εκπαίδευσης και της ισότητας
  • Η πολιτική, τον πολιτισμό, την εκπαίδευση και διδακτικές δικαιοσύνη στις δημοκρατικές κοινωνίες
  • Επαγγελματικού προσανατολισμού στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης
  • Αξιολόγησης των ερευνητικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικών υπηρεσιών
  • Μεθοδολογία της έρευνας στις τέχνες του θεάματος
  • φυσική αγωγή, την υγεία και την ποιότητα ζωής
  • Αθλητισμός και Αναψυχή: προοπτικές για την κοινωνικο-εκπαιδευτική δράση κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας
  • μαθηματική εκπαίδευση και κοινωνική και πολιτιστική συνιστώσες του προγράμματος σπουδών
  • Στάσεις στην εκμάθηση των μαθηματικών
  • Μαθαίνοντας προβλήματα στις φυσικές επιστήμες
  • Διδακτικές στρατηγικές στον τομέα της επιστήμης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
  • Γένεση και εξέλιξη του εκπαιδευτικού συστήματος στη Γαλικία στη σύγχρονη περίοδο
  • κοινωνικά προβλήματα. δικαιοσύνης ανηλίκων και της εκπαίδευσης
  • Δήμος και εκπαιδευτικές δράσεις
  • Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και καινοτομίες: μεταξύ εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική του σχολείου
  • Ενέργεια Έρευνα και Καινοτομία
  • Όργανα για την αξιολόγηση των προγραμμάτων και υπηρεσιών
  • επεξεργασία πληροφοριών σχετικά με τη διαχείριση και την αξιολόγηση των ιδρυμάτων
  • ένταξη και εκπαιδευτική πρακτική ψυχολογία
  • Η έρευνα μεθοδολογίες προσανατολισμό την καινοτομία
  • Αξιολόγηση των αναγκών και το πρόγραμμα αξιολόγησης
  • Τα έργα και οι εκθέσεις έρευνας
  • Η έρευνα και η καινοτομία στη διδασκαλία γλωσσών και ξένη λογοτεχνία
  • Ποσοτική καινοτομία ερευνητικό προσανατολισμό
  • προσανατολισμένη στην καινοτομία ποιοτικής έρευνας
  • ποιοτική μεθοδολογία
  • Η ποσοτική μεθοδολογία
  • Μέθοδοι και τεχνικές για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες του προγράμματος

Έχουν προγραμματιστεί στο πρόγραμμα σπουδών του διδακτορικού προγράμματος μια σειρά κοινών δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στη διασφάλιση του συντονισμού μεταξύ των πανεπιστημίων και των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και των δασκάλων που απαιτούνται για διαπανεπιστημιακής πρόγραμμα: μέσα από τις ίδιες δραστηριότητες, οι οποίες είναι περιστροφικά και αλληλουχία σε διάφορα πανεπιστήμια και με τα πανεπιστήμια παραμένει στο πλαίσιο του προγράμματος και άλλων πανεπιστημίων με τα οποία θα διεξαχθούν διαπραγματεύσεις συμφωνιών για τη διευκόλυνση επισκέψεις των μαθητών.

Στη δομή και την οργάνωση της, οι δραστηριότητες θα εξετάσει επίσης το ερευνητικό πρόγραμμα 2-γραμμή, έτσι ώστε οι μαθητές μπορούν να πάνε επιλογή (βοήθησε από τους διευθυντές και καθηγητές του) οι δραστηριότητες της εκπαίδευσης που αντιστοιχεί στη γραμμή την έρευνα διατριβή μητρώο του.

Όσο για την αλληλούχιση του προγράμματος σπουδών, σε 48 ώρες από συγκεκριμένες δραστηριότητες που πρέπει να λάβει ο κάθε μαθητής, διανέμονται μέσω του τριετούς προγράμματος για τους φοιτητές πλήρους φοίτησης και σε διάστημα πέντε ετών για τους φοιτητές στο χρόνο μερική, έτσι ώστε το έργο της κατάρτισης των φοιτητών των διαφόρων τύπων υλοποιείται ως εξής:

  • ημέρες Προσανατολισμού. Υποχρεωτική η πρώτη χρονιά: 4 ώρες
  • συναντήσεις πρόγραμμα με τους ερευνητές. 5 γίνονται ανά έτος, με διάρκεια 4 ωρών κάθε συνεδρίαση. 2 πρέπει να παρακολουθήσουν κάθε χρόνο, αντιπροσωπεύουν το 6 αντιμετωπίζουν πάνω από τρία χρόνια και συνολικά 24 ώρες εκπαίδευσης ανά φοιτητή. Μερική απασχόληση φοιτητών παρακολουθούν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα τους και θεματική εστίαση, τον ίδιο αριθμό των συνεδριάσεων σε όλη τα 5 έτη πριν από αυτό.
  • Μονογραφικών σεμινάρια. Τουλάχιστον 1 έτος. Απαιτούμενα 3, με διάρκεια 4 ώρες, 12 ώρες αντιπροσωπεύουν μαθητή. Πλήρης απασχόληση φοιτητές θα κάνουν τα τρία έτη του προγράμματος, ενώ οι μαθητές με μερική απασχόληση έχει 5 χρόνια για 3 Σεμινάρια συμμετοχής.
  • Συναντήσεις με νέους ερευνητές. Held 1, Αυγούστου ώρες κάθε χρόνο. 1 που απαιτείται για να παραστεί κατά τα τρία έτη για φοιτητές πλήρους φοίτησης και την ίδια, αλλά πάνω από 5 χρόνια, αν οι μαθητές με μερική απασχόληση. Σύνολο: 8 ώρες.

Εκτός από αυτές τις δραστηριότητες κατάρτισης, στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του πρώτου έτους (που αρχίζει μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής) όλοι οι μαθητές πρέπει να προετοιμαστούν και να υπερασπιστεί το έργο διατριβή τους.

Στο τέλος του πρώτου και του δεύτερου έτους όλοι οι φοιτητές θα πρέπει να παρουσιάσουν το ετήσιο σχέδιο έρευνας, και μετά από το τρίτο έτος υπερασπίζεται τη διδακτορική του διατριβή. Αυτοί οι όροι, όπως αναφέρεται επιμηκύνει σε 2 χρόνια για τους φοιτητές μερικής απασχόλησης, οι οποίοι υπό την καθοδήγηση των διευθυντών και των δασκάλων, θα σχεδιάσει μια διαδρομή κατάρτισης που θα κορυφωθεί με την υπεράσπιση της διατριβής πέντε χρόνια ξεκίνησε η διδακτορική περίοδο.

επαγγελματική και ακαδημαϊκή εξόδους

Οι εκπαιδευτικοί στα διάφορα επίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος και ερευνητές στον τομέα της εκπαίδευσης.

Προτεινόμενες προφίλ

Θα έχουν προτεραιότητα πρόσβαση σε διδακτορικά τους αιτούντες οι οποίοι έχουν προηγούμενη προπτυχιακών εκπαίδευσης και μεταπτυχιακών σταδιοδρομία στον τομέα της εκπαίδευσης, κατά προτεραιότητα αυτές οι υποψήφιοι, σύμφωνα με την απομαγνητοφώνηση.

CAPD μπορεί να δεχθεί τους υποψηφίους των οποίων η προηγούμενη εκπαίδευση βαθμό ή ο πλοίαρχος δεν είναι πυρηνική σχετική εκπαίδευση παρέχεται η Επιτροπή θεωρεί ότι η επαγγελματική κατάρτιση ή / και την προηγούμενη εργασιακή εμπειρία είναι σύμφωνη με το πρόγραμμα. Οι εν λόγω υποψήφιοι θα δοθεί προτεραιότητα εξίσου από την ακαδημαϊκή ρεκόρ.

Κάθε πανεπιστήμιο θα κάνει την εισαγωγή της ποσόστωσης της των υποψηφίων και, αν η ποσόστωση δεν καλύπτεται, δεν απονέμουν θέσεις μπορεί να ανατεθεί σε υποψηφίους από άλλα πανεπιστήμια.

Έχουν προτεραιότητα οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει βαθμούς του επόμενου μάστερ (σε παρένθεση διευκρινίζεται αν θα πρέπει να κάνουν τα συμπληρώματα κατάρτιση):

  1. Master στην καινοτομία, την καθοδήγηση και την εκπαιδευτική αξιολόγηση από το Πανεπιστήμιο της Λα Κορούνια (όχι).
  2. Μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Δασκάλων ESO, απολυτήριο, Επαγγελματικής Κατάρτισης και Διδακτικής της Γλώσσας στα πανεπιστήμια της Λα Κορούνια, Cantabria, Οβιέδο, Santiago de Compostela και Βίγκο (si).
  3. Μεταπτυχιακό στην Έρευνα και την Καινοτομία στα εκπαιδευτικά πλαίσια από το Πανεπιστήμιο της Καντάμπρια (όχι)
  4. Master στην παρέμβαση και κοινωνικο-Εκπαιδευτική Έρευνα του Πανεπιστημίου του Οβιέδο (όχι)
  5. Μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση, Φύλου και Ισότητας του Πανεπιστημίου του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (όχι)
  6. Διεργασίες Μάστερ στην Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (όχι)
  7. Μεταπτυχιακό στην Έρευνα στην Εκπαίδευση, την πολιτιστική πολυμορφία και την Κοινότητα για την Ανάπτυξη του Πανεπιστημίου του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (όχι)
  8. Μεταπτυχιακό σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες στη φύση από το Πανεπιστήμιο του Σαντιάγο ντε Κομποστέλα (όχι)
  9. Master στην Μαθησιακές Δυσκολίες και γνωστικές διαδικασίες στο Πανεπιστήμιο του Vigo (όχι)
  10. Master στην έρευνα psicosocioeducativa με εφήβους από το Πανεπιστήμιο του Vigo (όχι)
  11. Μεταπτυχιακό στη ιδιαίτερες ανάγκες των εκπαιδευτικών υποστήριξη από το Πανεπιστήμιο του Vigo (si)
  12. Μεταπτυχιακό στη Διεπιστημονική παρέμβαση στην πολυμορφία στα εκπαιδευτικά πλαίσια από το Πανεπιστήμιο του Vigo (si)
Τελευταία ενημέρωση Ιούλ. 2017

Σχετικά με τη Σχολή

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... περαιτέρω

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Διαβάστε Λιγότερα
Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Ferrol , Ferrol + 9 Περισσότερα Λιγότερα

FAQ

Άλλη