επίσημο πρόγραμμα διδακτορικών σπουδών στην αρχιτεκτονική και την πολεοδομία

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

αψίδα

Εισαγωγή

Το επίσημο πρόγραμμα Διδακτορικό στην «Αρχιτεκτονική και Πολεοδομία» Οργανώνεται από το Πανεπιστήμιο της Λα Κορούνια. Όντας ένα ενιαίο πτυχίο του Πανεπιστημίου του συστήματος της Γαλικίας προορίζεται για τη συλλογή των ερευνητικών δραστηριοτήτων σε αυτούς τους κλάδους της αυτόνομης κοινότητας της Γαλικίας, χωρίς όμως να εγκαταλείψουμε την επέκτασή της σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους γιατρούς σε διάφορες ειδικότητες της Αρχιτεκτονικής και Πολεοδομίας. Όπως είναι να απαντήσει σε ερωτήσεις πολύ διαφορετικές περιοχές, το πρόγραμμα έχει επτά γραμμές της έρευνας που καλύπτουν τους τομείς της δικής της αρχιτεκτονικής και της γνώσης της πολεοδομίας και τη μορφή της γνώσης του μαθητή και μεταπτυχιακό δίπλωμα. Αυτά είναι:

  • Χώρος και Αρχιτεκτονική Έργων
  • Δομές στην Αρχιτεκτονική
  • Γένεση, Γλώσσα και Εκπροσώπηση Αρχιτεκτονική
  • Μαθηματικά εφαρμόζεται Μηχανική του Συνεχούς Μέσου
  • Κληρονομιάς Θεωρία και Ιστορία της Αρχιτεκτονικής
  • Τα σχέδια και τα έργα. Σχεδιασμός του τοπίου και της πόλης
  • Αποκατάσταση, νέα συστήματα κατασκευής και Αειφορία στην Αρχιτεκτονική

Ο σκοπός αυτής της πολλαπλότητας των γραμμών της έρευνας είναι να συγκεντρώσει όλες τις δυνατότητες της διδακτορικής διατριβής στον τομέα της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, προσανατολισμένη είτε περιοχές της δικής της γνώσης, έτσι ώστε να προσφέρει τη δυνατότητα έρευνας κάθε αρχιτέκτονα.

Γιατί να μελετήσει το βαθμό

Ο σκοπός αυτού του προγράμματος είναι να επιτρέπουν στους μαθητές που επιλέγουν να επιτύχουν τις απαραίτητες δεξιότητες για μια διδακτορική διατριβή. Αυτό περιλαμβάνει τόσο μεθοδολογικά ζητήματα και συγκεκριμένες τεχνικές που επιτρέπουν την ανάπτυξη της αρχικής έρευνας και της επαρκούς επιπέδου να παρουσιαστούν και να υπερασπιστεί.

Ο κύριος στόχος της αρχιτεκτονικής είναι και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι πάντα η δημιουργία ενός έργου που παραμένει κατά κύριο λόγο για την καλλιτεχνική τους αξία. Η αρχιτεκτονική είναι μια από τις Καλών Τεχνών και έτσι η δημιουργία και η δημιουργική διαδικασία είναι απαραίτητη. Όμως, ενώ η αρχιτεκτονική δεν είναι μια άυλη τέχνη, αλλά πρέπει να υποστηρίζεται από μια σειρά των υλικών στοιχείων με πολύ συγκεκριμένες ιδιότητες που επηρεάζουν αναπόφευκτα κατά τη διαδικασία σχεδιασμού. Ως εκ τούτου η έρευνα είναι σε γενικές γραμμές μια διαδικασία που είναι αρχιτεκτονικό γεγονός. Και είναι απαραίτητο να διερευνήσει τις μορφές, τις λειτουργίες, τα υλικά, τις διαδικασίες, τις κατασκευές, τις διαρθρωτικές εγκαταστάσεις ή τα συστήματα, τις βασικές επιστήμες, κ.λπ. Επίσης, στα ζητήματα της ιστορίας της αρχιτεκτονικής, τόσο για τη γνώση και να καθοδηγήσει πιθανές παρεμβάσεις.

Επιπλέον, η αρχιτεκτονική είναι αναπόφευκτα συνδέονται με την κατασκευή από τα πιο σημαντικά στον τομέα της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας. Ως εκ τούτου η έρευνα, ανάπτυξη και καινοτομία στον τομέα αυτό είναι υψίστης σημασίας και αποτελεί μια πρόκληση και μια ευκαιρία σταδιοδρομίας για τους αποφοίτους μας.

Τι μπορείτε να μάθετε

Βασικά μπορείτε να μάθετε να κάνετε μια διδακτορική διατριβή. Αλλά υλοποίησή της απαιτεί ο διδακτορικός φοιτητής παύει να είναι μια απλή αποδέκτης των πληροφοριών για να γίνει μια γεννήτρια του. Αυτός είναι ο μετασχηματισμός των φοιτητών ερευνητή. Αυτό θα επιτρέψει στο μέλλον να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της καινοτομίας στον αρχιτεκτονικό ή πολεοδομικό συγκρότημα, που είναι ο απώτερος στόχος του διδακτορικού προγράμματος.

Έρευνα γραμμές

Αυτές είναι οι γραμμές της έρευνας αυτού του διδακτορικού προγράμματος:

  • Χώρος και Αρχιτεκτονική του έργου.
  • Δομές στην Αρχιτεκτονική.
  • Γένεση, Γλώσσα και αναπαράσταση της αρχιτεκτονικής.
  • Μαθηματικά Εφαρμοσμένη Μηχανική του Συνεχούς Μέσου.
  • Κληρονομιάς Θεωρία και Ιστορία της Αρχιτεκτονικής.
  • Τα σχέδια και τα έργα. Σχεδιασμός του τοπίου και της πόλης
  • Αποκατάσταση, νέα συστήματα κατασκευής και Αειφορία στην Αρχιτεκτονική

Ειδικά συμπληρώματα εκπαίδευση

Σε περίπτωση που ο διδακτορικός φοιτητής δεν έχει την πλήρη προηγούμενη εκπαίδευση που απαιτείται από το πρόγραμμα, την ένταξη στο πρόγραμμα θα εξαρτάται από την επίλυση των ειδικών συμπληρωμάτων κατάρτισης που μπορεί να είναι θέματα ή ενότητες και μεταπτυχιακό. Ins κατατάσσονται στην ίδια διδακτορικός φοιτητής δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 15 μονάδες ECTS και μπορεί να γίνει πριν ή ταυτόχρονα εγγραφής στην ακαδημαϊκή εποπτεία με τη μορφή προγράμματος.

Σε περίπτωση ταυτόχρονης φοιτητές απόδοσης πρέπει να εγγραφείτε για αυτά τα συμπληρώματα κατά τη στιγμή της εγγραφής στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα εποπτείας, η οποία θα πρέπει να ξεπεραστούν εντός μέγιστης προθεσμίας τριών συνεχόμενα εξάμηνα. Σε αντίθετη περίπτωση, οι μαθητές στο πρόγραμμα θα πρέπει να αφαιρεθεί.

συμπληρώματα

  • Τεχνολογική τεχνικές έρευνας στον τομέα της αρχιτεκτονικής.
  • Τεχνικές Έρευνας και Αρχιτεκτονική Τεκμηρίωση
  • Θεωρία και Μέθοδος Γενικό και Πολεοδομίας.
  • Επιθεώρηση των δομών.
  • Άρση της αποκατάστασης Τεχνικές Graph και αποκατάσταση.

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες του προγράμματος

Από το Διδακτορικό Πρόγραμμα θα ενθαρρύνει το μαθητή, υπό την επίβλεψη του καθηγητή ή / και του επόπτη, εκτελούν δραστηριότητες κατάρτισης με στόχο την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής τους, ειδικά:

  1. Συμμετοχή σε συνέδρια και επιστημονικές συναντήσεις.
  2. Γράφοντας επιστημονικές εργασίες σε Αρχιτεκτονικής και Πολεοδομίας.
  3. Παραμένει σε άλλα ερευνητικά κέντρα.

επαγγελματική και ακαδημαϊκή εξόδους

Το τρέχον πρόγραμμα αντικαθιστά τα προηγούμενα προγράμματα που έχουν συνδεθεί με τη Σχολή Αρχιτεκτονικής, με μακροπρόθεσμα και θα μας επιτρέψει να αποκτήσουν συγκεκριμένα στοιχεία. Μέχρι στιγμής, η ETSA έχει σχηματιστεί μέσω διαφόρων προγραμμάτων σε περισσότερες από 50 γιατρούς. Πολλοί από αυτούς έχουν ενσωματωθεί σε πανεπιστημιακή διδασκαλία, όπως απαιτείται από την απαίτηση αυτή. Αλλά πολλοί από αυτούς έχουν αναπτύξει τη δραστηριότητά τους έξω από το πανεπιστήμιο εργασίας σε θέσεις μεγάλης ευθύνης σε κορυφαίες διεθνείς εταιρείες.

Προτεινόμενες προφίλ

Οι άνθρωποι με το βαθμό του αρχιτέκτονα (εξαφάνιση τίτλος), απόφοιτος Αρχιτεκτονικής (λήξη τίτλος), ή Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Αρχιτεκτονική και Master στην Αρχιτεκτονική.

Κατ 'εξαίρεση, υποψήφιους διδάκτορες με άλλα συναφή προσόντα θα γίνουν δεκτοί στην αρχιτεκτονική, σύμφωνα με την Ακαδημαϊκή Επιτροπή. Για το σκοπό αυτό οι ακαδημαϊκό πρόγραμμα σπουδών και της έρευνας υποψήφιοι θα εξεταστούν σε κάθε περίπτωση.

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... περαιτέρω

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Διαβάστε Λιγότερα
Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Ferrol , Ferrol + 9 Περισσότερα Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη