Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Ο Προτεσταντική Θεολογική Σχολή (Αρχικά γνωστή ως η Hus Τσεχοσλοβακίας Προτεσταντική Θεολογική Σχολή) Ιδρύθηκε στην Πράγα στις 28 Απριλίου του 1919. Πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, υπήρξαν πολλοί περιορισμοί στις Προτεστάντες στην Τσεχία (η οποία ήταν μέρος της Καθολικής Αυστρίας κατά το χρόνο) και των υποψηφίων για το υπουργείο έπρεπε να πάει στη Βιέννη για να σπουδάσουν. Με την ίδρυση του νέου Τσεχοσλοβακίας κατάσταση μετά τον πόλεμο ήρθε πλήρη θρησκευτική ελευθερία.

Μεταρρυθμιστεί και Λουθηρανική Προτεστάντες ενώθηκαν για να σχηματίσουν την Ευαγγελική Εκκλησία της Τσεχίας Αδελφοί, και μια από τις πρώτες ενέργειές του ήταν να δημιουργήσει μια Σχολή προτεσταντική θεολογία για να εκπαιδεύσει τους φοιτητές θεολογίας του και εκείνων που προέρχονται από άλλες εκκλησίες. Κατά το πρώτο έτος της ύπαρξής της, η Σχολή είχε 14 μαθητές, αλλά αυτό σύντομα αυξήθηκε σε 78 το 1923 και 160 το 1929. Οι γυναίκες που ξεκίνησε σπουδές στη Σχολή το 1922? ο αριθμός τους αυξήθηκε σημαντικά μετά τη Σύνοδο της Ευαγγελικής Εκκλησίας της Τσεχίας Αδελφοί αποφάσισε να χειροτονήσει γυναίκες στο υπουργείο το 1953. Κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής η Σχολή έκλεισε, μαζί με τα περισσότερα άλλα ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά επανέλαβε τις δραστηριότητές της κατά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο είχε τελειώσει. Στην 1949-1950 υπήρχαν 230 μαθητές.

Το 1950 το κομμουνιστικό κράτος αποφάσισε ότι το Τμήμα θα πρέπει να χωριστεί σε δύο σχολεία: το Hus Θεολογική Σχολή για τους φοιτητές από την Hussite Εκκλησίας της Τσεχοσλοβακίας, και το Comenius Προτεσταντική Θεολογική Σχολή για τους φοιτητές από την Ευαγγελική Εκκλησία της Τσεχίας Αδελφοί και τις μικρότερες εκκλησίες. Σύμφωνα με τους κομμουνιστές η Σχολή Comenius βιώσει πολλές δυσκολίες και ο αριθμός των μαθητών μειώθηκε σε κάτω από 100. Για το μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας του 1950 και του 1960 ο Dean ήταν ο κορυφαίος Τσέχος προτεσταντική θεολόγος Josef Lukl Hromádka. Μετά την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος το 1989, νέες ευκαιρίες ανοίγονται για τη Σχολή Comenius. Υπήρξε μια τεράστια αύξηση στον αριθμό των μαθητών. Το 1990 η Σχολή Comenius ενσωματώθηκε στο Πανεπιστήμιο του Καρόλου και μετονόμασε την Προτεσταντική Θεολογική Σχολή. Το 1995 μεταφέρθηκε σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις στην σημερινή του θέση. Το 2007-2008 η Σχολή είχε περίπου 500 μαθητές και περίπου 25 διδακτικού προσωπικού.

Σχολή Seal και Σύμβολο της

Σκεφτείτε - Πράξη - Μίλα: Θεολογία ως Αλάτι

Μερικές σκέψεις σχετικά με το έμβλημα της Σχολής Pavel Φιλίπι Όταν η Πράγα Προτεσταντική Θεολογική Σχολή ιδρύθηκε το 1919, οι ιδρυτές του βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα μικρό έργο, εκτός από πολλά άλλα μεγάλα αυτά: πώς να εκπροσωπεί συμβολικά τις παραδόσεις που έγιναν με βάση και το στόχους που είχαν στόχο την. Ως εκ τούτου, σχεδίασε ένα νέο έμβλημα, το οποίο χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα ως η σφραγίδα της Σχολής.

Πώς συμβολισμό του να γίνει κατανοητό είναι;

Στο κέντρο του ένα κυκλικό σχέδιο βλέπουμε ένα δισκοπότηρο. Αυτό συμβολίζει αρκετή σαφήνεια τη σύνδεση με την κληρονομιά της Τσεχικής Μεταρρύθμισης, ειδικά με την Hussite Μεταρρύθμιση, η οποία επανέφερε την υποδοχή του δισκοπότηρου από λαϊκούς στις εορταστικές εκδηλώσεις του Μυστικού Δείπνου του Κυρίου. Στο 1417 το σύνολο της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Πράγας που ονομάζεται για την κοινωνία και στα δύο είδη, παίρνοντας το μέρος της επανάστασης και διακινδυνεύοντας έτσι την ίδια την ύπαρξή του: μέσα σε ένα χρόνο, το Συμβούλιο της Κωνσταντίας απέσυρε την άδειά του για να διδάξει. Κατά την επιλογή αυτό το σύμβολο, η νέα Σχολή απέδειξε ότι είχε δεσμευτεί για την δισκοπότηρο (με όλο αυτό μπορεί να συνεπάγεται) ακριβώς όπως οι Hussites ήταν, και ότι απέρριψε κάθε είδους κληρικαλισμό, συμπεριλαμβανομένων των θεολογικών κληρικαλισμό.

Στο επάνω μισό του γύρου του σχεδιασμού μπορούμε να διαβάσουμε τις λατινικές λέξεις: Sapere, AGERE, loqui, που σημαίνει στα αγγλικά: σκεφτείτε, πράξη, μιλάμε. Η ιστορική προέλευση του αυτό το σύνθημα πηγαίνει πίσω στο Jan Amos Komenský (Comenius), την τελευταία επίσκοπος της παλιάς Ενότητας των Αδελφών. Η επιλογή αυτών των όρων και τον τρόπο που συνδέονται μεταξύ τους μπορεί να γίνει κατανοητή χωρίς καμία περαιτέρω εξήγηση. Η θεολογία η νέα Σχολή θέλει να καλλιεργήσει πρέπει να είναι επιστημονικά, απαιτεί μια αυστηρή πνευματική πειθαρχία? θα πρέπει να είναι πρακτικό, που οδηγεί με δράση? και, τέλος, θα πρέπει να βασίζεται στο διάλογο, απορρίπτοντας όλα τα άλλα μέσα βάζοντας όλη την αλήθεια πέρα ​​από τον Λόγο. Η σειρά με την οποία τοποθετούνται οι όροι είναι ίσως έκπληξη το γεγονός, με το "μιλήσει" στην τρίτη θέση, που αποτελούν το αποκορύφωμα της το σύνθημα. Αλλά αυτή η έκπληξη εξαφανίζεται όταν θυμόμαστε την τεράστια σημασία η Τσεχική Μεταρρύθμιση που συνδέονται με την ελευθερία του λόγου του Θεού. Ελεύθερα διακηρύσσοντας την απελευθερωτική Word είναι στην ίδια "την πιο ελεύθερη δράσεων» (actus liberimus omnium) και είναι σε θέση να απελευθερώσει τον Χριστιανισμό από βαβυλώνια αιχμαλωσία της. Ξανά και ξανά, ακόμη και σε περιόδους τη μεγαλύτερη καταπίεση, Τσεχική προτεσταντικές Χριστιανοί έχουν βιώσει το γεγονός ότι «ο Λόγος του Θεού δεν είναι αλυσοδεμένος" (2 Τιμ. 2: 9), και ότι, αντιθέτως, δημιουργεί ένα χώρο για την ελευθερία του λόγου γύρω από τον εαυτό της. Μετά από αυτή την εμπειρία και την παράδοση, οι ιδρυτές Σχολή δεσμεύτηκαν να την ίδρυση της Σχολής ως καταφύγιο της ελευθερίας του λόγου, τις ρίζες τους στην ελευθερία του λόγου του Θεού.

Στο κεντρικό τμήμα του εμβλήματος, προς τα αριστερά και δεξιά του δισκοπότηρου, είναι ένα αίνιγμα με τη μορφή των δύο αναφορές στη Γραφή - Λευιτικό 2:13 και Mark 9:49. Και στις δύο περάσματα η λέξη "αλάτι" (Λατινικά sal) είναι να βρεθεί. Η σύνδεση μεταξύ του σύνθημα και τα χωρία γίνεται σαφές όταν συνειδητοποιούμε ότι τα αρχικά γράμματα των τριών λέξεων στο σύνθημα (Sapere, Agere, loqui) μαζί αποτελούν τη λατινική λέξη SAL.

Αλλά αυτό που έχει θεολογία και μια θεολογική σχολή να κάνει με το αλάτι; Τι οδήγησε τους προκατόχους μας, οι οποίοι επέλεξαν το σχεδιασμό του εμβλήματος για να επιλέξετε αυτά τα δύο περάσματα ανάμεσα από τα πολλά σημεία στη Βίβλο, όπου αναφέρεται το αλάτι; Σήμερα μπορούμε μόνο να μαντέψουμε την εξήγηση που είχε στο μυαλό του. Μπορούμε όμως να είναι μάλλον βέβαιο ότι η έκδοση του απόσπασμα από τον Mark ότι είχαν μπροστά τους ήταν ένα που δεν είναι ίσως επιβεβαιώνεται από τα πρωτότυπα χειρόγραφα, αλλά βρίσκεται συχνά σε Αναμορφωμένα μεταφράσεις της Αγίας Γραφής. Σύμφωνα με αυτή την εκδοχή, τα λόγια του Ιησού ήταν: "Κάθε θυσία θα αλατισμένο με αλάτι." Είμαστε εντύπωση το γεγονός ότι και στις δύο διόδων τη λέξη «αλάτι» είναι στενά συνδεδεμένη με την έννοια της θυσίας. Λευιτικό 2:13 επιτάσσει: "Θα σεζόν όλες τις προσφορές σιτηρών σας με αλάτι. Μην αφήνετε το άλας της διαθήκης του Θεού σας από τις προσφορές σιτηρών σας. Προσθέστε αλάτι σε όλες τις προσφορές σας. "Θεολογία ως αναφορά να θυσιάσει; Μήπως οι ιδρυτές της Σχολής ήθελα να τονίσω ότι η Σχολή θα συνεχίσει να κατευθύνει την προσοχή του στον πυρήνα του χριστιανικού μηνύματος - θυσία του Χριστού στο σταυρό; Μπορεί. Αλλά ίσως δεν είχαν κάτι άλλο στο μυαλό όταν σχεδίασε το έμβλημα. Για στις δύο τιμές άλας αναφέρεται ως ένα πρόσθετο συστατικό που γίνεται διαλύθηκαν και διασκορπίσθηκαν σε όλη τη θυσιαστική προσφορά. Και αυτή η αυτο-διάλυση και αυτο-διασπορά είναι μία από τις βασικές λειτουργίες της θεολογίας. Με θέτει υπό αμφισβήτηση τη δική ένστικτα της αυτοσυντήρησης δεσμεύει το σύνολο της σκέψης του, ενεργώντας και μιλώντας στην υπηρεσία τόσο της χριστιανικής και της πολιτικής κοινότητες, προειδοποιεί και να τους προστατεύει από τη διαφθορά του εγωισμού, και τους ενθαρρύνει να υπηρετήσουν ανιδιοτελώς όσους θεωρούνται από τουλάχιστον σημασία σε αυτόν τον κόσμο. Με τον τρόπο αυτό η θεολογία μπορεί να συμβάλει στη διασφάλιση ότι η ανθρώπινη οικογένεια δεν χάνει τη διάσταση της αυταπάρνησης και της εθελοντικής παραίτησης, χωρίς την οποία είναι δυνατή ούτε η ζωή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, ούτε την ειρηνική συνύπαρξη.

Προγράμματα που διδάχθηκαν:
  • Αγγλικά
  • Τσέχος

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Διδακτορικό (PhD)

Charles University Protestant Theological Faculty

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της Ιστορικής και Συστηματικής Θεολογίας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές με τον συνηθισμένο τρόπο για προχωρημένες σπουδές την ... [+]

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της Ιστορικής και Συστηματικής Θεολογίας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές με τον συνηθισμένο τρόπο για προχωρημένες σπουδές την ικανότητά τους να σκέπτονται θεολογικά και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για τη θεολογική παράδοση στις ιστορικές και συστηματικές της διαστάσεις σε έναν ειδικό επίπεδο. Οι μαθητές μαθαίνουν να αναλύουν και να αναλύουν κριτικά τις γνώσεις που αποκτώνται και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στον τομέα τους και να τις ερμηνεύουν τόσο στα δικά τους συγκεκριμένα πλαίσια όσο και στα διεπιστημονικά πλαίσια της σύγχρονης επιστημονικής γνώσης. Ανάλογα με το αντικείμενο του διατριβικού έργου, οι σπουδές τους επικεντρώνονται σε ένα ειδικό εξειδικευμένο πεδίο ιστορικής ή συστηματικής θεολογίας (για παράδειγμα, στην ιστορία της εκκλησίας, στην ιστορία του δόγματος, στη συστηματική θεολογία ή στη δογματική), αλλά ταυτόχρονα διατηρούν το κατάλληλο εύρος της όρασης και τον διεπιστημονικό προσανατολισμό που σχετίζεται με όλους τους κλάδους της θεολογίας.... [-]

Τσεχία Πράγα
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά,Γερμανός
Πλήρης παρακολούθηση
4 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Charles University Protestant Theological Faculty

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της Πρακτικής και Οικουμενικής Θεολογίας και Θεολογικής Δεοντολογίας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές με τον συνήθη τρόπο για πρ ... [+]

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της Πρακτικής και Οικουμενικής Θεολογίας και Θεολογικής Δεοντολογίας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές με τον συνήθη τρόπο για προχωρημένες σπουδές την ικανότητά τους να σκέπτονται θεολογικά και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για τη θεολογική παράδοση στην οικουμενική, και ηθικές διαστάσεις σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων. Οι μαθητές μαθαίνουν να αναλύουν και να αναλύουν κριτικά τις γνώσεις που αποκτώνται και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στον τομέα τους και να τις ερμηνεύουν τόσο στα δικά τους συγκεκριμένα πλαίσια όσο και στα διεπιστημονικά πλαίσια της σύγχρονης επιστημονικής γνώσης. Ανάλογα με το αντικείμενο του διατριβικού έργου, οι σπουδές τους επικεντρώνονται στη σχετική εξειδίκευση στον τομέα της οικουμενικής ή πρακτικής θεολογίας (για παράδειγμα, ομολογία, κατηχητική, ποίηση, πρακτική εκκλησιολογία, υμνολογία ή μασολογία) ή θεολογική ηθική ή Χριστιανική κοινωνική εργασία (διακονία). Ταυτόχρονα, όμως, διατηρούν το κατάλληλο πλάτος όρασης και διεπιστημονικό προσανατολισμό που αφορά όλους τους κλάδους της θεολογίας.... [-]

Τσεχία Πράγα
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά,Γερμανός
Πλήρης παρακολούθηση
4 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Charles University Protestant Theological Faculty

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της φιλοσοφίας της θρησκείας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές, με τον συνήθη τρόπο για προχωρημένες σπουδές, την ικανότητά τους ... [+]

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της φιλοσοφίας της θρησκείας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές, με τον συνήθη τρόπο για προχωρημένες σπουδές, την ικανότητά τους να εξετάζουν, χρησιμοποιώντας φιλοσοφικά εργαλεία και προσεγγίσεις, θρησκευτικά φαινόμενα και ζητήματα που σχετίζονται με τη θρησκευτική διάσταση του ανθρώπινου πολιτισμού, συμπεριλαμβανομένης της θεολογικής σκέψης και των παραδόσεών της. Οι μαθητές μαθαίνουν να αντικατοπτρίζουν κριτικά αυτές τις προσεγγίσεις και τα αποτελέσματά τους και να τις ερμηνεύουν τόσο στο ειδικό τους πλαίσιο όσο και στο πλαίσιο της τρέχουσας ακαδημαϊκής γνώσης. Σε σχέση με τον πολυεπιστημονικό χαρακτήρα του, το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών αναπτύσσει τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάλυση σύνθετων θεμάτων και οι μαθητές μαθαίνουν να συνδυάζουν διάφορες προοπτικές και συζητήσεις ειδικών για την αξιολόγηση συγκεκριμένων ευρημάτων και υποθέσεων δοκιμών, ενώ παράλληλα διασφαλίζουν ότι οι χρησιμοποιούμενες μέθοδοι είναι κατάλληλες , η σκέψη είναι ακριβής και τα περίπλοκα ή αμφιλεγόμενα προβλήματα εκφράζονται με σαφήνεια. Το πρόγραμμα σπουδών όχι μόνο οδηγεί στην απόκτηση ειδικών γνώσεων και δεξιοτήτων αλλά αναπτύσσει επίσης την ικανότητα κατανόησης απόψεων, ιδεών, διδασκαλιών και θεωριών μη παραδοσιακών ή διαφορετικών από το δικό τους, καλλιεργεί επιχειρησιακές προσεγγίσεις σε κρίσιμες συζητήσεις και βελτιώνει ικανότητα να αξιολογεί τον εαυτό του και να διατυπώνει τη δική του γνώμη ή θέση.... [-]

Τσεχία Πράγα
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά,Γερμανός
Πλήρης παρακολούθηση
4 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Charles University Protestant Theological Faculty

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της Βιβλικής Θεολογίας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές, με τον συνήθη τρόπο για προχωρημένες σπουδές, την ικανότητά τους να σκέ ... [+]

Σκοπός των διδακτορικών σπουδών στον τομέα της Βιβλικής Θεολογίας είναι να καλλιεργούν οι μαθητές, με τον συνήθη τρόπο για προχωρημένες σπουδές, την ικανότητά τους να σκέπτονται θεολογικά και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στους σχετικούς κλάδους της θεολογίας σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων.

Το πεδίο καλύπτει όλες τις πτυχές της ειδικής μελέτης της Βίβλου, όπως οι θεολογικοί, λογοτεχνικοί και ιστορικοί παράγοντες. Οι μελέτες επικεντρώνονται είτε στην Παλαιά Διαθήκη είτε στο πεδίο της Καινής Διαθήκης. Περιλαμβάνουν την εξέταση των βιβλικών κειμένων στη σημασία τους για θρησκευτικές και πολιτιστικές παραδόσεις. Ανάλογα με το συγκεκριμένο σχέδιο διατριβής, οι σπουδές μπορούν να ασχοληθούν με κείμενα, γλωσσικά, λογοτεχνικά, λογοτεχνικά-ιστορικά, ιστοριογραφικά, θρησκευτικά ή πολιτιστικά ζητήματα. Κανονικά, πρέπει επίσης να εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το θεολογικό προφίλ ή τη συνολική μαρτυρία της Γραφής σε σχέση με συναφή θεολογικά ερωτήματα, καθώς και να ασχολούνται με ζητήματα κατανόησης, επικοινωνίας και ερμηνείας. Το πεδίο εργασίας των βιβλικών μελετών περιλαμβάνει επίσης τις σχετικές ειδικότητες - για παράδειγμα, τη φιλολογία των αρχαίων και κλασσικών γλωσσών, τη λογοτεχνία της αρχαίας Εγγύς Ανατολής και τις κύριες κουλτούρες της αρχαιότητας, τη φαινομενολογία των θρησκειών και τη μελέτη των θρησκειών την αρχαιολογία και την ιστοριογραφία των σχετικών περιφερειών - καθώς επίσης και τον προβληματισμό σχετικά με τις μεθοδολογίες στον βιβλικό τομέα, τα ερμηνευτικά ζητήματα και την ιστορία της βιβλικής έρευνας και τις τρέχουσες τάσεις της. Οι σπουδές συνδέονται σε κατάλληλο βαθμό με άλλους θεολογικούς τομείς και, όπως και άλλοι κλάδοι της θεολογίας, έχουν διεπιστημονική διάσταση.... [-]

Τσεχία Πράγα
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά,Γερμανός
Πλήρης παρακολούθηση
4 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά

Charles University in Prague

Location address
Protestant Theological Faculty
Charles University in Prague

Černá 9,
P.O.Box 529
CZ-115 55 Praha 1
Czech Republic

Prague, Πράγα, CZ