Ed.D.
Universidade Santiago de Compostela
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Santiago de Compostela, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά, Γαλικιανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 200 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Εισαγωγή
Οι διδακτορικές σπουδές στην Εκπαίδευση στοχεύουν στην εκπαίδευση ερευνητών, με μεγάλη έμφαση τόσο στην ποιοτική όσο και στην ποσοτική ερευνητική μεθοδολογία και τεχνικές.
Αυτό το πρόγραμμα θα επιτρέψει τη συνέχιση της προόδου στην έρευνα στο ευρύ πεδίο της γνώσης των σπουδών στην εκπαίδευση, την κατάρτιση νέων ερευνητών, την ενίσχυση των γραμμών μελέτης, το άνοιγμα νέων γραμμών έρευνας, την εισαγωγή και την ενοποίηση της συμπληρωματικότητας των ποιοτικών και ποσοτικών ερευνητικών προσεγγίσεων, που ειδικεύονται στις μαθητές σε νέες μεθοδολογίες και ευνοούν τη μεταφορά γνώσεων. Όλα αυτά θα συμβάλουν σημαντικά στην ενίσχυση της μεθοδολογικής, θεωρητικής και τεχνικής κατάρτισης στην έρευνα στην Εκπαίδευση και, κατά συνέπεια, στη διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας.
τομείς έρευνας
- Εκμάθηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων σε πειραματικές επιστήμες, κοινωνικές επιστήμες, μαθηματικά και σε λογοτεχνικές, γλωσσικές και καλλιτεχνικές γλώσσες
- Εκπαιδευτική θεωρία, ιστορία της εκπαίδευσης και κοινωνική παιδαγωγική
- Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας και ψυχοπαιδαγωγική και κοινωνικο-εκπαιδευτική παρέμβαση
- Εκπαιδευτικές διαδικασίες σε διαφοροποιημένα πλαίσια
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Χωρίς συμπληρώματα προπόνησης:
Φοιτητές που ολοκλήρωσαν τα ακόλουθα μεταπτυχιακά στο USC:
- Μεταπτυχιακό στην Έρευνα στην Εκπαίδευση, την Πολιτιστική Ποικιλομορφία και την Κοινοτική Ανάπτυξη
- Μεταπτυχιακό στις Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
- Μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση, Φύλο και Ισότητα
- Μεταπτυχιακό στη Διδακτική των Πειραματικών Επιστημών και των Μαθηματικών.
Άλλα προφίλ:
Στην περίπτωση άλλων τύπων προφίλ διαφορετικών από τα προηγούμενα, η ακαδημαϊκή επιτροπή θα αξιολογήσει κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Θα εξεταστεί η δυνατότητα απαίτησης συμπληρωμάτων κατάρτισης (μέγιστο έως 15 ECTS).
Ξένο:
Φοιτητές με πτυχίο αλλοδαπής που δεν έχει εγκριθεί μπορούν να υποβάλουν αίτηση για εισαγωγή σε διδακτορικές σπουδές, εφόσον ένα επίπεδο κατάρτισης ισοδύναμο με αυτό του επίσημου μεταπτυχιακού τίτλου του ισπανικού πανεπιστημίου είναι διαπιστευμένο και δίνει το δικαίωμα στη χώρα που εκδίδει το πτυχίο να έχει πρόσβαση σε διδακτορικές σπουδές. Αυτή η αποδοχή δεν θα συνεπάγεται, σε καμία περίπτωση, την αναγνώριση του προηγούμενου πτυχίου ή την αναγνώριση για σκοπούς άλλους από αυτούς της πρόσβασης σε αυτές τις διδασκαλίες.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
δραστηριότητες κατάρτισης
- Συνεργατικά σεμινάρια E3061A01
- Ερευνητικά σεμινάρια E3061A02
- Συνέδρια και επιστημονικά συνέδρια E3061A03
- Παραμονή σε άλλα ιδρύματα και ερευνητικούς οργανισμούς E3061A04
- Εκπαιδευτικό σεμινάριο στις πληροφοριακές ικανότητες E3061A05
Συμπληρώματα εκπαίδευσης
- Ιστορική-Συγκριτική Μεθοδολογία Έρευνας στην Εκπαίδευση P3091101
- Ποιοτικές Μεθοδολογίες στην Κοινωνικο-εκπαιδευτική Έρευνα P3091102
- Μεθοδολογία Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Κοινωνικο-εκπαιδευτικών Προγραμμάτων P3091103
- Μεθοδολογία Έρευνας για Κοινωνικο-εκπαιδευτική Αλλαγή P3091104
- Λήψη Αποφάσεων στην Εκπαιδευτική Πολιτική P3091105
- Εκπαίδευση για την Ιθαγένεια και τη Διαπολιτισμικότητα: Ανθρώπινα Δικαιώματα, Οικογένεια και Συνεργατική Μάθηση P3091106
- Εκπαίδευση, Πολιτισμός και Ανάπτυξη Τοπικής Κοινότητας P3091107
- Η Επιστήμη και η Μεθοδολογία της για Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης P3241201
- Σχεδιασμός Εκπαιδευτικής Έρευνας στις Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241202
- Πειραματικές Επιστήμες για Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης P3241203
- Διδακτική της Φυσικής και της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241204
- Διδακτική Βιολογίας και Γεωλογίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241205
- Σχεδιασμός, Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικών Προτάσεων στις Πειραματικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241206
- Μαθηματικά για Καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης P3241207
- Διδακτική Ανάλυση Αριθμητικής, Άλγεβρας και Ανάλυσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241208
- Διδακτική Ανάλυση Γεωμετρίας, Μέτρηση Μεγεθών, Πιθανοτήτων και Στατιστικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241209
- Σχεδιασμός, Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικών Προτάσεων στα Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241210
- Κοινωνικών Επιστημών και Εκπαίδευσης Ι P3241215
- Κοινωνικών Επιστημών και Εκπαίδευσης ΙΙ P3241216
- Εκμάθηση και Διδασκαλία Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών P3241217
- Εκμάθηση και Διδασκαλία Γεωγραφίας και Κοινωνικών Επιστημών P3241218
- Φιλοσοφία και Παιδεία Ι P3241219
- Φιλοσοφία και Παιδεία II P3241220
- Εκμάθηση και Διδασκαλία Φιλοσοφίας: Θέμα Π3241221
- Μάθηση και Διδασκαλία Φιλοσοφίας: Ιστορία P3241222
- Διδακτική της Καινοτομίας και Έναρξη Εκπαιδευτικής Έρευνας στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες P3241223
- Επαγγελματική Κατάρτιση P3241224
- Ενότητες μάθησης και διδασκαλίας για επαγγελματικές οικογένειες στον τομέα υπηρεσιών P3241225
- Διδακτική Καινοτομία και Έναρξη Εκπαιδευτικής Έρευνας στον Τομέα της Επαγγελματικής Κατάρτισης P3241228
- Βάσεις για τη διδασκαλία και την εκμάθηση γλωσσών P3241229
- Η Γλώσσα και η Λογοτεχνία ως Εκπαιδευτική Γνώση P3241230
- Η Ξένη Γλώσσα και η Λογοτεχνία της ως Εκπαιδευτική Γνώση P3241231
- Διδακτική Γλώσσας και Λογοτεχνίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης P3241232
- Διδακτική της Γαλικιανής Γλώσσας και Λογοτεχνίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241233
- Διδακτική της Ισπανικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241234
- Διδακτική Ξένων Γλωσσών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης P3241235
- Διδασκαλία Αγγλικών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241236
- Διδασκαλία Γαλλικών και άλλων Ξένων Γλωσσών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241237
- Διδακτική του Κλασικού Πολιτισμού για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση P3241238
- Διδακτική των Κλασικών Γλωσσών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης P3241239
- Διδασκαλία Καινοτομίας και Εκπαιδευτικής Έρευνας στον Τομέα των Γλωσσών P3241240
- Συμπληρώματα εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της μουσικής P3241241
- Εκμάθηση και Διδασκαλία Μουσικής P3241242
- Συμπληρώματα Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία Πλαστικών και Εικαστικών Τεχνών P3241243
- Εκμάθηση και Διδασκαλία των Πλαστικών και Εικαστικών Τεχνών P3241244
- Διδακτική Καινοτομία και Έναρξη Εκπαιδευτικής Έρευνας στη Μουσική και τις Πλαστικές Τέχνες και τις Εικαστικές Τέχνες P3241245
- Διάγνωση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση P3241246
- Αναπτυξιακές Διαταραχές και Μαθησιακές Δυσκολίες P3241247
- Κοινωνική Αλληλεπίδραση, Μάθηση και Κατασκευή Γνώσης P3241248
- Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Προσαρμογή Προγράμματος Σπουδών P3241249
- Μοντέλα Καθοδήγησης και Ψυχοπαιδαγωγικής Παρέμβασης P3241250
- Επαγγελματική Καθοδήγηση P3241251
- Έρευνα, Αξιολόγηση και Εκπαιδευτική Καινοτομία P3241252
- Έρευνα σε αξιολογήσεις προγραμμάτων και ιδρυμάτων P3261101
- Έρευνα στην κατάρτιση και ανθρώπινο δυναμικό P3261102
- Έρευνα στην ηλεκτρονική μάθηση P3261103
- Σχέδια και τεχνικές εκπαιδευτικής έρευνας P3261106
- Διδακτική, Πρόγραμμα Σπουδών και Σχολική Οργάνωση P3271101
- The Tutorial Function και Ακαδημαϊκή Καθοδήγηση P3271102
- Εκπαίδευση και Γλώσσες στη Γαλικία P3271103
- Ψυχολογική Ανάπτυξη και Σχολική Μάθηση P3271104
- Εκπαίδευση, Κοινωνία και Εκπαιδευτική Πολιτική P3271105
- Επαγγελματική Κατάρτιση P3271115
- Διδακτική Καινοτομία και Έναρξη Εκπαιδευτικής Έρευνας στον Τομέα της Επαγγελματικής Κατάρτισης P3271116
- Ενότητες μάθησης και διδασκαλίας για επαγγελματικές οικογένειες στον πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο τομέα P3271117
- Μεθοδολογία έρευνας και σχεδιασμός έργου E3061F01
- Μεθοδολογία έρευνας στη διαπολιτισμική εκπαίδευση E3061F02
- Μεθοδολογία έρευνας στον εκπαιδευτικό προσανατολισμό E3061F03
- Μια μεθοδολογία έρευνας στην εκπαιδευτική τεχνολογία E3061F04
- Μεθοδολογία έρευνας στην εκπαίδευση E3061F05
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα θα επιτρέψει τη συνεχή πρόοδο στην έρευνα στο ευρύ πεδίο της γνώσης των σπουδών εκπαίδευσης, την κατάρτιση νέων ερευνητών, την ενίσχυση των γραμμών σπουδών, το άνοιγμα νέων γραμμών έρευνας, την εισαγωγή και την εδραίωση της συμπληρωματικότητας των προσεγγίσεων ποιοτικής έρευνας και της ποσοτικής, εξειδικεύοντας τους μαθητές μας σε νέες μεθοδολογίες και προώθηση της μεταφοράς γνώσης.