Ed.D.

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Ο διδακτορικός τίτλος του Universidad de La Laguna ανταποκρίνεται στις σημερινές και τις μελλοντικές ανάγκες της έρευνας στον τομέα της εκπαίδευσης, σε ένα κοινωνικό πλαίσιο που περιλαμβάνει την αλλαγή και την καινοτομία ως πρόκληση προς την αειφορία, την τεχνολογική ανάπτυξη, την προσοχή στην την πολυμορφία, την εκπαίδευση καθ 'όλη τη ζωή και την ευημερία. Από ένα ενοποιημένο ευρωπαϊκό κοινωνικό πλαίσιο, επεκτείνει τη διεθνή προβολή της προς την ενσωμάτωση άλλων σεναρίων, όπως αφρικανικών και αμερικανικών χώρων, μέσω προγραμμάτων διαπανεπιστημιακής συνεργασίας που διευκολύνουν την επέκταση της προσφοράς σε φοιτητές άλλων πανεπιστημίων και κινητικότητας και ανταλλαγή όλων των φοιτητών. Όλα αυτά αντικατοπτρίζονται στην ανάπτυξη δύο γραμμών έρευνας, τα οποία συγκεντρώνουν ένα ευρύ φάσμα καταστάσεων και προβλημάτων υπό διερεύνηση.

Προηγούμενα στον τομέα των διδακτορικών σπουδών, το πρόγραμμα και τα δεδομένα που προτείνονται για τη δυνητική ζήτηση για το πρόγραμμα

Η προσαρμογή του ισπανικού πανεπιστημιακή εκπαίδευση σε όλους τους κύκλους ΕΧΑΕ απαιτεί τη μετατροπή της μεταπτυχιακές σπουδές και διδακτορικό? το Τμήμα Εκπαίδευσης της ΑΠΤΒ, με τη διάθεση να ανταποκριθεί σε αυτές τις αλλαγές, ξεκίνησε την προσαρμογή των εκπαιδευτικών προσφορές της, από την αρχή της διαδικασίας (2008), και έχει σήμερα ένα διδακτορικό σε ισχύ, αν και κατά τη διαδικασία μετασχηματισμού, που περιλαμβάνει διαδρομή με όλες τις επίσημες δάσκαλοι που διδάσκονται σήμερα στην Παιδαγωγική Σχολή, 2 τρέχει (Master of Συμβουλευτικής παρέμβασης στην τυπική και μη τυπική και Master Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σχολείο, την κατάρτιση και την Γλώσσες), 1 εγκρίθηκε από ANECA και τις αναδυόμενες εφαρμογή, Μεταπτυχιακό ΤΠΕ και Εκπαίδευση: το σχηματισμό και τη μάθηση σε ψηφιακά περιβάλλοντα, και 3 ακόμη θεωρείται βιώσιμη και σε διαφορετικές φάσεις της διαδικασίας επαλήθευσης (Μάστερ Προηγμένων Σπουδών στην Εκπαίδευση, Μεταπτυχιακό στην Ανθρώπινη Ανάπτυξη και Αειφορία Μεταπτυχιακό στη καινοτομία στην Εκπαίδευση και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση). Ενώ, στο μέλλον, κάθε δάσκαλος που προσφέρετε από τη σχολή της εκπαίδευσης, θα είναι επίσης μια διαδρομή συντόμευση για το Διδακτορικό Πρόγραμμα παρουσιάζονται.

Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή για την προετοιμασία αυτής της σκοπιμότητας σχέδιο θεωρείται ότι τα ειδικά χαρακτηριστικά των διδακτορικών σπουδών και η ποικιλία των αναγκών και των μεθόδων κατάρτισης έρευνα στους διάφορους τομείς της γνώσης, συμβουλεύει αυτό το υψηλό βαθμό ευελιξίας και το εύρος στο ρύθμιση αυτών των μελετών.

Μια σύντομη μνήμη των προηγουμένων στον τομέα της εκπαίδευσης στην έρευνα και την παραγωγή των γιατρών, η οποία αντανακλά την εκτεταμένη εμπειρία των διαφόρων τμημάτων και τομέων της γνώσης που συνθέτουν αυτό το Κέντρο, υποστηρίζουν την ευρετική πορεία αυτής της δύναμης και υποστηρίζει την πρόταση αυτή. Αυτό φαίνεται από την ποικιλία των προγραμμάτων που προσφέρονται από τα μελέτες έναρξη διδακτορικό στην Ισπανία σε μορφή ρυθμίζονται μεταπτυχιακές σπουδές. Πίνακας συντονισμένη νομαρχιακό και διυπηρεσιακή προγράμματα, τα οποία από το 1986 έχει διδάξει στο Τμήμα Εκπαίδευσης ΑΠΤΒ εμφανίζονται. Επιπλέον, η σχολή έχει συμμετάσχει επίσης σε προγράμματα άλλων σχολών και άλλων εθνικών και διεθνών πανεπιστημίων.

Σχολή Επιστημών Αγωγής ΑΠΤΒ στο τρέχον πρόγραμμα PhD in Education, που φιλοξενείται νομαρχιακό προγράμματα για την εξαφάνιση, και κατά την τελευταία δεκαετία υπερασπίστηκαν 34 διδακτορικών διατριβών στο Τμήμα μας. Κατά τα τελευταία 5 χρόνια έχουν διαβάσει 15 διδακτορικές διατριβές, μη συμπεριλαμβανομένων σε αυτόν τον αριθμό των προς άλλες συνεργασίες ή συν-σκηνοθεσία των διατριβών με άλλες σχολές σε πανεπιστήμια σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Αυτή τη στιγμή έχουμε 70 φοιτητών που εγγράφονται στο διδακτορική διατριβή φάση και από αυτούς υπάρχουν 51 έργα καταχωρηθεί διατριβή. Στην παρακολούθηση της προόδου και της προόδου των υποψηφίων διδακτόρων μας στο πλαίσιο της ανάπτυξης της διατριβής του, η πρόβλεψη είναι για την ανάγνωση και την άμυνα τουλάχιστον 8 διδακτορικών διατριβών κατά τη διάρκεια 2013/14.

Λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αποφοίτων των απειλούμενων μοίρες (166 μοίρες μεταξύ των δύο Παιδαγωγικής και Psicopedagogía- και 417 από τις τέσσερις ειδικότητες του Master), υπολογισμός των φοιτητών που εγγράφονται σε διάφορες ποιότητες κατά το τρέχον έτος 2013-2014 ( 690 Δάσκαλος στην Προσχολική Εκπαίδευση? 924 σε Μεταπτυχιακό στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Παιδαγωγική 899? 27 Προσαρμογή Βαθμός μαθήματος στα παιδιά? και 57 Προσαρμογή του μαθήματος στο Δημοτικό Βαθμολογία: 57) και οι απόφοιτοι (121 το 2011/2012) και είναι εγγεγραμμένοι (129 το 2012/2013) στα δύο τίτλους Μάστερ διδάσκονται σήμερα στο Τμήμα Εκπαίδευσης της ΑΠΤΒ, λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση του πληθυσμού των φοιτητών που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές σε αυτό το πεδίο η γνώση θα είναι αισθητή σε σύντομο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, η αύξηση των διεθνών σχέσεων συνεργασίας που πρωταγωνιστεί σε αυτό το κέντρο τα τελευταία χρόνια, αφθονεί το ενδιαφέρον για τις μελέτες του πλοιάρχου και διδακτορικών σε αυτό το Τμήμα με μαθητές από άλλα γεωγραφικά πλάτη. Η ζήτηση, στη συνέχεια, να διευρυνθεί το φάσμα των επαγγελματικών προσόντων του Master και να εδραιώσει μια Διδακτορικό Πρόγραμμα στην Εκπαίδευση σύμφωνα με τις ανάγκες της εκπαίδευσης, της έρευνας, της καινοτομίας και της κοινωνικής μεταφορά της γνώσης, δικαιολογεί την προτεινόμενη σκοπιμότητας και συνεχή έλεγχο , που προκύπτουν από μια συνειδητή Σχολή του πιεστική ανάγκη να βρεθεί κατάλληλη για τέτοια αιτήματα των σημερινών και των μελλοντικών απαντήσεις.

Ως εκ τούτου, θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να φιλοξενήσει το Διδακτορικό Πρόγραμμα στην Εκπαίδευση πρότεινε σήμερα τη διερεύνηση παραδόσεις των διαφόρων περιοχών της γνώσης του Τμήματος Παιδείας της ΑΠΤΒ, παρουσιάζοντας ένα διδακτορικό πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο μεγάλες γραμμές της έρευνας , και συγκεκριμένα:

  • Γραμμή 1: Έρευνα και Καινοτομία στην Εκπαίδευση
    • παιδαγωγική σκέψη: την πολιτική, την κοινωνία, την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα?
    • Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση των μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης.
  • Γραμμή 2: Διδασκαλία και μάθηση σε συγκεκριμένους τομείς της γνώσης

Τα ερευνητικά θέματα που προέρχεται όχι μόνο από τα στοιχεία που εμπλέκονται στην κάθε μία από τις κύριες γραμμές, αλλά από διαφορετικά επίπεδα ανάλυσης που προέρχονται από τα πλαίσια της δράσης: εκπαιδευτικό σύστημα, σχολείο, στην τάξη και τους εκπαιδευτικούς, καθώς και διαφορετικά επίπεδα δράση? δευτεροβάθμια, πανεπιστήμιο, μη τυπικής ή της κοινότητας νηπιαγωγείο, δημοτικό, και της εκπαίδευσης σε όλη τη ζωή.

Σχέση της πρότασης με την σημερινή κατάσταση της IDI επαγγελματική επιστημονικού πεδίου στην περιοχή του αντικειμένου.

Οι δύο σειρές των ερευνητικών προτάσεων που συνδέονται με την Ευρωπαϊκή Στρατηγική για την Ευρώπη 2020, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ των πέντε γενικών στόχων της, δύο στενά συνδεδεμένες γραμμές της έρευνας που προωθεί αυτό το διδακτορικό πρόγραμμα, και συγκεκριμένα:

  1. Βελτίωση του επιπέδου εκπαίδευσης και μείωση των ποσοστών της σχολικής αποτυχίας.
  2. Προώθηση της κοινωνικής ένταξης μέσω της μείωσης της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.

Η πρόσφατη κράτος Σχέδιο της Επιστημονικής και Τεχνικής Έρευνας και Καινοτομίας 2013 με 16, η οποία εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο την 1η Φεβρουαρίου του 2013, περιλαμβάνει τέσσερα γκολ, ένα εκ των οποίων είναι η προώθηση των δράσεων IDI στις προκλήσεις της κοινωνίας, προκειμένου να συμβάλει στην επίλυση των σημερινών και των μελλοντικών αναγκών της κοινωνίας μας, σύμφωνα με τις προκλήσεις της ισπανικής στρατηγικής και αντανακλάται στην ευρωπαϊκή στρατηγική Ορίζοντας 2020. Πολλές από αυτές τις προκλήσεις περιλαμβάνουν την κοινωνική αλλαγή και μεταμόρφωση, η οποία απαιτεί εκπαιδευτικά συστήματα εφαρμόζουν εκπαιδευτικές στρατηγικές με στόχο την ευαισθητοποίηση και την απόκτηση νέων συνηθειών και συμπεριφορών σε μια νέα κοινωνία προς την αειφορία, την τεχνολογική ανάπτυξη και την ευημερία. Κατά την ανάπτυξη του πώς να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση, το Εθνικό Σχέδιο προστίθεται: έρευνα στις κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες, καθώς και έρευνα που ενσωματώνει τη διάσταση του φύλου θα έχουν ένα εγκάρσιο χαρακτήρα και ως τέτοια θα πρέπει να ενσωματωθεί στην ανάπτυξη της έρευνας επιστημονικό-τεχνικό και της καινοτομίας με στόχο την εξεύρεση λύσεων στις προκλήσεις της κοινωνίας. Η εκπαιδευτική έρευνα γίνεται έτσι μια κοινωνική ανάγκη για την κατά προτεραιότητα την έρευνα και την καινοτομία: α) η ιθαγένεια της κοινωνίας της γνώσης χρειάζεται άλλα εκπαιδευτικά φροντίδα και άλλες μορφές διδασκαλίας και μάθησης? β) οι εκπαιδευτικές προκλήσεις των σημερινών κοινωνιών απαιτούν νέες αντιθέσεις γνώσεις για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις της εκπαιδευτικά πλαίσια. Τεχνολογίες για την επικοινωνία και την πληροφόρηση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, την ισότητα των φύλων και του σεβασμού της διαφορετικότητας όλων των ειδών, την εκπαίδευση σε όλη τη ζωή, είναι μόνο μερικά παραδείγματα από αυτές τις νέες προκλήσεις.

Ως εκ τούτου, το Εθνικό Σχέδιο ID i 2011-2015, μεταξύ των πέντε τομέων προτεραιότητας του, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης, κοινωνικοπολιτισμικές και οικονομική, η οποία αναφέρει ότι η επίτευξη του ειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού αρχίζει με τα χαμηλότερα επίπεδα της εκπαίδευσης, και ως εκ τούτου απαιτεί την ανάπτυξη ικανοτήτων για συνεχή μάθηση μεταξύ των πολιτών της: Αυτές οι ικανότητες όχι μόνο επιτρέπουν την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων που διασφαλίζουν την απασχολησιμότητα, βοηθά στην ενεργοποίηση και την ανάπτυξη του ενεργού πολίτη, με κριτικό πνεύμα, ικανό αντιμετώπιση του κοινωνικού και του διαπολιτισμικού διαλόγου, αν μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγή του μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή στρατηγική που εκδίδονται από την Εκπαίδευση και κατάρτιση 2020 (2020).

Τέλος, μεταξύ των ερευνητικών τομέων των Καναρίων Νήσων, που προτείνει η Καναρίων Οργανισμός για την Έρευνα, την Καινοτομία και την Κοινωνία της Πληροφορίας, οι μηχανισμοί που ορίζεται για τη ρύθμιση των στόχων και των προτεραιοτήτων της πολιτικής για την έρευνα και την καινοτομία στην Αυτόνομη Κοινότητα μέσο όρο και ειδικά τομεακό επίπεδο είναι η εκπαιδευτική και πολιτιστική ανάπτυξη των Καναρίων Νήσων.

Άλλες πιο συγκεκριμένο τομέα της εκπαίδευσης πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την έρευνα της εκπαίδευσης στα Κανάρια νησιά είναι αυτά των Καναρίων Ιδρύματος για την προώθηση της εκπαίδευσης της κυβέρνησης των Καναρίων Νήσων. Μεταξύ των στόχων της που είναι:

α) Η διαχείριση των προγραμμάτων εκπαιδευτικής συνεργασίας με τις αναπτυσσόμενες χώρες, ιδίως της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού?

β) Η ανάπτυξη των σχέσεων με τα άλλα θεσμικά όργανα με λειτουργίες διαχείρισης μελετήσουν βοηθημάτων, της έρευνας και της συνεργασίας.

Canarias, είναι μια γεωγραφικά απομονωμένη περιοχή, παρουσιάζει εκπαιδευτικά σενάρια με τους περιορισμούς ότι οι καταστάσεις με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που προέρχονται και, ως εκ τούτου ειδική αναζητούν την προσοχή. Ισχνή ιδιωτική εκπαίδευση, κινητικές δυσκολίες, κοινωνική, βιομηχανική και σπάνιο φυσικό περιβάλλον είναι μερικά από αυτά τα όρια, καθώς και πυκνοκατοικημένη και με υψηλά ποσοστά ξένων περιοχή του πληθυσμού, και οι επισκέπτες από την τουριστική βιομηχανία που χαρακτηρίζει την περιοχή μας.

Αυτή η αδυναμία που μας χαρακτηρίζει και συγχρόνως προνόμιο λόγω της στρατηγικής της κατάστασης, συμφώνησε την ενοποίηση των στόχων με εκείνες άλλων τοπικών πρωτοβουλιών όπως το Σύμφωνο για την Εκπαίδευση στις Καναρίους Νήσους, με επικεφαλής το Υπουργείο Παιδείας της Κυβέρνησης των Καναρίων Νήσων και Campus of Excellence Tricontinental του Universidad de La Laguna .

Η πρόταση αυτή αποσκοπεί, επομένως, όχι μόνο για να φιλοξενήσει όλες τις πραγματικές και δυνητικές έρευνα μονοπάτια, αλλά και να ενθαρρύνει την πρόοδο, ανοίγματα και πρωτοπόρους στην παραγωγή παιδαγωγικών γνώσεων συμβαίνουν και τις κοινωνικές μεταβιβάσεις του. Όλα εντάσσονται σε ένα ευρύτερο ρυθμιστικό σχέδιο που εξετάζει ένα νέο γενικό χάρτη της μεταπτυχιακούς τίτλους, και επεκτείνοντας το φάσμα των προσφορών κυρίους σύμφωνα με τα νέα heuristics προ-πρόταση φάση διδακτορική ανάγκες κατάρτισης.

Σε μια εποχή της ενοποίησης των ακαδημαϊκών συγκλίσεις στην Ευρώπη, έχουμε την πρόθεση να ανοίξει αυτό το χώρο και το εννοιολογικό φάσμα που περιλαμβάνει το divergencias- κορεσμό στη Λατινική Αμερική και την Αφρική? συμβατή με εκείνη που βρίσκεται νότια του βορρά Canarias, τη σύνδεση της γέφυρας και τη συναισθηματική και πνευματική σύνδεση μεταξύ ηπείρων? ιδιαίτερη προσοχή, λόγω της στρατηγικής γεωγραφικής θέσης και ιστορικής παρουσίας της, και εκφράζει τη μοναδική παράδοση που συνδέει την περιοχή με Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής ηπείρους.

Το Universidad de La Laguna έδειξε πάντοτε ιδιαίτερη προσοχή στην προϋπόθεση αυτή της γέφυρας των διεθνών σχέσεων, κατά τρόπον ώστε οι σχέσεις με διάφορους ακαδημαϊκούς και πολιτιστικούς φορείς αυτής της γεωγραφικής περιοχής να έχουν καταστεί καίριες στρατηγικές αξίες στην πολιτική μας για τη διεθνοποίηση. Σε μεγάλο βαθμό, ως αποτέλεσμα αυτού του χαρακτηριστικού, έχουν προκύψει πολυάριθμες μελέτες σε πολλούς τομείς γνώσης, κοινά ερευνητικά έργα, ένα ευρύ φάσμα ανταλλαγών και πολλές συμφωνίες συνεργασίας. Το πανεπιστημιακό, κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο των Καναρίων Νήσων δεν μπορεί να αποκλειστεί από το έργο Universidad de La Laguna επικράτειας στο οποίο το Universidad de La Laguna διατηρεί το καθεστώς του ως χώρου αριστείας.

Η Επιστημονική Επιτροπή αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη να προωθηθεί αυτό το μεταπτυχιακό προσφορά, ευέλικτο και ποικίλο περιεχόμενο, χαρακτηριστικά απόδοσης και τις λεπτομέρειες, προκειμένου να επεκτείνει και να τρέφονται από εκεί τη σημαντική διεθνή προβολή. Ειδικότερα, καλλιεργούν και να ανανεώσει τις παραδοσιακές σχέσεις και τα συμφέροντά μας και στην περιοχή εκτός ΕΕ (δηλαδή ότι οι άλλοι προνομιακή προώθηση του εμπορίου με τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, μεταπτυχιακή εκπαίδευση και κοινών ερευνητικών θέση). Όλα αυτά, χωρίς να ξεχνάμε το σύνολο του δικτύου των συμφωνιών και συμβάσεων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού περιβάλλον και διοικητικά επικράτειά. Στο πλαίσιο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι το Τμήμα Εκπαίδευσης της ΑΠΤΒ δεν έχει ανοσία στην κινητικότητα φοιτητών και εκπαιδευτικών, μέσω των προγραμμάτων ρυθμίζεται για αυτό, ούτε η αρχή της έρευνας στρατηγικές και κοινές δημοσίευση με τους ευρωπαίους συναδέλφους ένα ευρεία γεωγραφική προέλευση.

Ολοκλήρωση του διδακτορικού προγράμματος μέσα σε ένα διδακτορικό δικτύου

Το Universidad de La Laguna βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας της Διδακτορικής Σχολής, της οποίας θα συμμετάσχει αυτό το πρόγραμμα. Η δημιουργία του εγκρίθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο στις 26 Σεπτεμβρίου 2013.

Μελέτες πλήρους απασχόλησης και μερικής απασχόλησης

Πρόβλεψη των φοιτητών εκτιμάται ότι τα 2/3 (περ. 16 μαθητές) να κάνει πλήρη απασχόληση, και 1/3 (περ. 8 μαθητές) με μερική απασχόληση.

ικανότητες

βασικός

  • CB11 - συστηματική κατανόηση του τομέα της μελέτης και γνώση των δεξιοτήτων και μεθόδων έρευνας που σχετίζονται με τον τομέα.
  • CB12 - Δυνατότητα να συλλάβουν, το σχεδιασμό ή να δημιουργήσετε, να εφαρμόζουν και να υιοθετήσουν μια ουσιαστική διαδικασία της έρευνας και της δημιουργίας.
  • CB13 - Δυνατότητα να συμβάλει στην επέκταση των συνόρων της γνώσης μέσω πρωτότυπης έρευνας.
  • CB14 - Ικανότητα να εκτελεί κριτική ανάλυση και αξιολόγηση και σύνθεση νέων και σύνθετων ιδεών.
  • CB15 - Ικανότητα να επικοινωνούν με την ακαδημαϊκή και επιστημονική κοινότητα και την κοινωνία γενικότερα για τους τομείς της ειδικότητάς τους με τους τρόπους και τις γλώσσες που χρησιμοποιούνται συνήθως στη διεθνή επιστημονική κοινότητα.
  • CB16 - Δυνατότητα να προωθήσει, εντός ακαδημαϊκών και επαγγελματικών πλαισίων, επιστημονικές, τεχνολογικές, κοινωνικές, καλλιτεχνικές ή πολιτιστική προαγωγή σε μια κοινωνία που βασίζεται στη γνώση.

Δεξιότητες και προσωπικές δεξιότητες

  • CA01 - Πλοήγηση πλαίσια μας στην οποία υπάρχει μικρή συγκεκριμένες πληροφορίες.
  • CA02 - Βρείτε τα βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν για να λύσει ένα πολύπλοκο πρόβλημα.
  • CA03 - Για το σχεδιασμό, τη δημιουργία, την ανάπτυξη και την έναρξη νέων και καινοτόμων έργων στον τομέα της εμπειρογνωμοσύνης.
  • CA04 - Εργασίες σε εξοπλισμό και αυτόνομα σε διεθνές ή διεπιστημονική πλαίσιο.
  • CA05 - ενσωματώνουν γνώση, να χειριστεί την πολυπλοκότητα, και να διατυπώσει τις αποφάσεις με τις περιορισμένες πληροφορίες.
  • CA06 - Κριτική και προστασία της πνευματικής λύσεις.

άλλες δεξιότητες

  • CG0 - η απόκτηση πρόσθετων δεξιοτήτων δεν προβλέπεται

δραστηριότητες κατάρτισης

  • Συμμετοχή σε σεμινάρια ή εργαστήρια Εκπαιδευτικής Έρευνας ..
  • Συμμετοχή σε εθνικά ή διεθνή συνέδρια:
  • Προετοιμασία και δημοσίευση επιστημονικών εκθέσεων
  • κινητικότητα
  • Μεθοδολογικά μαθήματα και εξειδικευμένη βιβλιογραφική εκπαίδευση

κριτήρια Εισαγωγής

κριτήρια Εισαγωγής

Ο υποψήφιος που επιθυμεί να αποκτήσει πρόσβαση στο Διδακτορικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης πρέπει να ζητήσει πρόσβαση και αποδοχή σύμφωνα με τις διαδικασίες που έχει θεσπίσει το Universidad de La Laguna στην Μεταπτυχιακή Επιτροπή μεταβατικά μέχρι την έγκριση της ίδρυσης της Διδακτορικής Σχολής από την Κοινότητα Autónoma, διαδικασία που συμφώνησε να ξεκινήσει το Διοικητικό Συμβούλιο της ULL κατά τη σύνοδό του στις 26 Σεπτεμβρίου 2013.

Η Επιστημονική Επιτροπή θα είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή του προγράμματος της αποδοχής στους αιτούντες αφού εξακριβώσει ότι πληρούν τις γενικές απαιτήσεις πρόσβασης ιδρύθηκε με βασιλικό διάταγμα 99/2011, της 28ης Ιανουαρίου και της Κανονισμούς επίσημη διδασκαλία της ΑΠΤΒ ότι αναπτύσσεται, όπως προβλέπει το άρθρο 15 που προβλέπει τις λειτουργίες της Επιστημονικής Επιτροπής των διδακτορικά προγράμματα.

Η ακαδημαϊκή επιτροπή θα απαρτίζεται από 7 καθηγητές, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 14 του Κανονισμού Επίσημης Διδακτορικής Διατριβής του Universidad de La Laguna , στα τμήματα 1 και 2:

  1. Η ακαδημαϊκή επιτροπή επίσημη διδακτορικό πρόγραμμα περιλαμβάνει κατ 'ανώτατο όριο των επτά καθηγητές ή / και των ερευνητών που συμμετέχουν σε αυτό, συμπεριλαμβανομένου του ακαδημαϊκού συντονιστή, ο οποίος θα ενεργεί ως πρόεδρος του ιδίου. Στην ακαδημαϊκή επιτροπή θα πρέπει να ενσωματωθούν, τουλάχιστον ένα μέλος από κάθε γραμμή της έρευνας, όπως το διδακτορικό πρόγραμμα, τηρώντας το προηγούμενο όριο. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες από επτά γραμμές της έρευνας, στο τέλος κάθε χρόνου θα υπάρξει ανανέωση της ακαδημαϊκής επιτροπής, που ενώνει ως μέλη του ίδιου, τους δασκάλους ή / και ερευνητές γραμμές που δεν είχαν εκπροσώπους στο προηγούμενη κοινοβουλευτική περίοδο. Ανάλογα με την περίπτωση, θα δημιουργηθεί ένα περιστρεφόμενο σύστημα διορισμού των μελών για κάθε γραμμή της έρευνας, έτσι ώστε κάθε γραμμή δεν έχει το ακαδημαϊκό εκπρόσωπο της επιτροπής για περισσότερο από δύο συνεχόμενες θητείες.
  2. Τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής που είναι καθηγητές ή ερευνητές πρέπει να πληρούν τις ίδιες requisitosn οριστεί για επόπτη στο αντίστοιχο διδακτορικό πρόγραμμα.

Διδακτορικό Πρόγραμμα στα μέλη εκπαίδευση θα είναι 7, όπως αναφέρεται και θα είναι:

Το ακαδημαϊκό συντονιστή του Προγράμματος Διδακτορικών Σπουδών

3 εκπροσώπους της έρευνας Γραμμή 1: Έρευνα και Καινοτομία στην Εκπαίδευση

3 εκπροσώπους της Έρευνας Γραμμή 2: Διδασκαλία και μάθηση σε συγκεκριμένους τομείς της γνώσης

Εάν ο αριθμός των καταχωρήσεων υπερβαίνει τις θέσεις που προσφέρονται νέα πρόσβασης, κατανομή των θέσεων θα γίνει, σύμφωνα με το άρθρο 7 του βασιλικού διατάγματος 99/2011 της 28ης Ιανουαρίου, σύμφωνα με τα ακόλουθα κριτήρια για την αξιολόγηση των προσόντων επιλογή

  • μεταγράφημα του πτυχίο ή ισοδύναμο πιστοποιεί τον υποψήφιο (25%)
  • αντίγραφο του μεταπτυχιακού τίτλου με την έρευνα του διδακτορικού προγράμματος: Έρευνα και Καινοτομία στην Εκπαίδευση και Διδασκαλία και Μάθηση σε συγκεκριμένους τομείς της γνώσης (35%).
  • επαγγελματική εμπειρία που σχετίζονται με την εκπαίδευση (10%).
  • ερευνητική εμπειρία (συμμετοχή σε συνέδρια, εκδόσεις, ερευνητικά προγράμματα των μελών (10%).
  • Η λήψη επιχορηγήσεων και υποτροφιών έρευνας (10%).
  • διαπιστευμένους γλωσσικών δεξιοτήτων Β2 ή υψηλότερη (κατά προτίμηση στα αγγλικά) (10%).

Πρόγραμμα βοηθά τους μαθητές με ειδικές ανάγκες ΑΠΤΒ, σύμφωνα αναφέρεται στο RD 99/2011, θα βοηθήσει στην περίπτωση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν από την αναπηρία για την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση των πιθανών αναγκών για προσαρμογές για την εκπαιδευτική ένταξη και κοινωνική ανθρώπων που εγγράφονται στο διδακτορικό πρόγραμμα που το έχουν ανάγκη.

Κατά τη στιγμή της εισαγωγής, η επιστημονική επιτροπή του διδακτορικού προγράμματος ανατεθεί στον υποψήφιο ένα ακαδημαϊκό δάσκαλο ο οποίος είναι ένας γιατρός καθηγητής ΑΠΤΒ με αποδεδειγμένη ερευνητική εμπειρία που ανήκουν στο διδακτορικό πρόγραμμα στο οποίο έχει εισαχθεί (άρθρο 9 του κανονισμού επίσημων διδακτορικών ΑΠΤΒ).

Το ακαδημαϊκό δάσκαλο έχει ανατεθεί τα καθήκοντα και τα εξής αφιέρωση:

  • Εξασφαλιστεί η συνοχή μεταξύ των καθηκόντων του διδακτορικού φοιτητή και τον σκηνοθέτη και η ερευνητική του ομάδα.
  • Βεβαιωθείτε διδακτορική της αλληλεπίδρασης των φοιτητών με την επιστημονική επιτροπή του διδακτορικού προγράμματος.
  • Διασφάλιση της επάρκειας της εκπαίδευσης των διδακτορικών φοιτητών και των ερευνητικών δραστηριοτήτων με τις αρχές του προγράμματος και την Διδακτορική Σχολή.
  • Εγγραφείτε έγγραφα δέσμευση και διδακτορικών δραστηριότητες των σπουδαστών.
  • Επανεξέταση και να υπογράψει το σχέδιο της έρευνας του διδακτορικού φοιτητή.
  • Ετοιμάστε τις απαιτούμενες εκθέσεις στην επιτροπή παρακολούθησης.

Η επιστημονική επιτροπή του διδακτορικού προγράμματος μπορεί να ρυθμιστεί, για όλες τις περιπτώσεις, ο ακαδημαϊκός δάσκαλος είναι ο σκηνοθέτης διατριβή, εκτός και αν ο σκηνοθέτης δεν είναι καθηγητής στο ΑΠΤΒ.

Μπορείτε να αλλάξετε το διορισμό του ακαδημαϊκού δασκάλου ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια της περιόδου του διδακτορικού εφαρμογή από τη μία πλευρά, μία φορά άκουσα το διδακτορικός φοιτητής και υπό την προϋπόθεση ότι αιτιολογημένους λόγους, και από την άλλη ένας σύμβουλος διατριβής μπορεί να απαλλάσσει από την κηδεμονία της διατριβή, εάν δικαιολογείται λόγοι συντρέχουν, επίσης. Στην περίπτωση αυτή, η επιστημονική επιτροπή του διδακτορικού προγράμματος πρέπει να προτείνει ένα νέο δάσκαλο υποψήφιους διδάκτορες.

Το καθεστώς της αφοσίωσης των φοιτητών στο διδακτορικό πρόγραμμα, όπως προβλέπεται στο άρθρο 7.2 του Κανονισμού του επίσημου διδακτορικών ΑΠΤΒ, κατ 'εφαρμογή του άρθρου 2.2 των κανόνων της προόδου και της μονιμότητας στο επίσημο βαθμούς στην ΑΠΤΒ θα εξ ορισμού πλήρους απασχόλησης, και από την ένταξή της στο πρόγραμμα, μέχρι την υποβολή της αίτησης για την κατάθεση της διδακτορικής διατριβής trascurrirá το πολύ τριών ετών. Παρέλθει αυτό το χρονικό διάστημα, η Ακαδημαϊκή Επιτροπή μπορεί, μετά από αίτηση του υποψηφίου, ενημερώθηκε από τον προϊστάμενό της, την παράταση αυτής της περιόδου για ένα έτος, με δυνατότητα επέκτασης σε κάθε περίπτωση, κατ 'εξαίρεση, ένα άλλο πρόσθετο χρόνο.

Σύμφωνα με το άρθρο 7.3 του κανονισμού, η αφοσίωση θα είναι μερικής απασχόλησης αίτημα διδακτορικό ρητή άδεια της Ακαδημαϊκής Επιτροπής του διδακτορικού προγράμματος. Στην περίπτωση αυτή, η προθεσμία για την υποβολή κατάθεση της διδακτορικής διατριβής θα είναι κατ 'ανώτατο όριο πέντε ετών, ανανεώσιμη για δύο έτη πριν από την έγκριση της Ακαδημαϊκής Επιτροπής μετά από αίτηση του υποψηφίου ενημερώθηκε από τη διατριβή του. Η επέκταση αυτή θα επεκταθεί σε κάθε περίπτωση, κατ 'εξαίρεση, ένα άλλο πρόσθετο χρόνο.

Οι φοιτητές που επιθυμούν να σπουδάσουν ένα διδακτορικό πρόγραμμα στο πλαίσιο μια θέση μερικής απασχόλησης πρέπει να εφαρμόζεται κατά την υποβολή της αίτησης για εισαγωγή σε αυτό ή, όταν παραδέχθηκε, όταν συντρέχουν σε αυτές καμία από τις περιστάσεις που αναφέρονται παρακάτω και θα επιτρέψει αναγνώριση ως φοιτητές μερικής απασχόλησης, όπως απαιτείται από το άρθρο 7.3 του Κανονισμού του επίσημου διδακτορικών ΑΠΤΒ.

Για να είναι επιλέξιμο ως διδακτορικός φοιτητής στο μοναχική θέση μερικής απασχόλησης, θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση με τον τρόπο και εντός των χρονικών ορίων που καθορίζονται για να δικαιολογεί την αδυναμία να εκτελέσει αυτές τις μελέτες υπό καθεστώς πλήρους απασχόλησης, για λόγους εργασιακή δραστηριότητα, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ανάγκες της οικογενειακής φροντίδας, τους αθλητές υψηλών επιδόσεων ή υψηλού επιπέδου, καθώς και εκείνες που προβλέπονται στους κανόνες της μονιμότητας της ΑΠΤΒ ή, κατά περίπτωση, στους κανονισμούς που αναπτύσσουν.

Τα αιτήματα αυτά θα πρέπει να επιλυθούν πριν από την περίοδο που καθορίστηκε για την εγγραφή σε διδακτορικές σπουδές από την επιστημονική επιτροπή του αντίστοιχου διδακτορικού προγράμματος. Κατά της απόφασης αυτής μπορεί να ασκηθεί προσφυγή ενώπιον του Πρύτανη εντός προθεσμίας ενός μηνός από την κοινοποίηση.

Κάθε διδακτορικό πρόγραμμα καθορίζει το μέγιστο ποσοστό των μαθητών που μπορούν να εκτελέσουν με μερική απασχόληση διδακτορικό. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να ληφθούν από διαβούλευση με την ακαδημαϊκή οδηγό του προγράμματος και να καθοριστούν πριν από την έναρξη κάθε ακαδημαϊκού έτους.

Παρά τα ανωτέρω, κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Προγράμματος PhD, μπορούν να ζητήσουν αλλαγές στον τρόπο αφοσίωση, με την προϋπόθεση ότι στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Οι διδακτορικοί φοιτητές με μερική απασχόληση αφοσίωση κατά μήκος του Προγράμματος διδακτορικό χάσετε τις περιστάσεις από τις οποίες έγιναν δεκτές και αναγνωρίζεται ως τέτοια γίνει αυτόματα φοιτητές του προγράμματος διδακτορικό σε πλήρη απασχόληση. Από εκείνη τη στιγμή, έχουν τρία έτη πριν από την υποβολή της αίτησης για την κατάθεση της διδακτορικής διατριβής, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν περάσει πάνω από δύο χρόνια, υπό την προϋπόθεση μερικής απασχόλησης μαθητή.
  • Οι διδακτορικοί φοιτητές που έχουν αρχίσει σπουδές διδακτορικού επιπέδου στο πλαίσιο ενός πλήρους απασχόλησης ματιά στην ανάγκη εφαρμογής για το καθεστώς της μερικής απασχόλησης φοιτητών και πληρούν καμία από τις απαιτήσεις που αναφέρονται παραπάνω, είναι διαθέσιμη από τη χορήγηση του καθεστώτος αυτού στην παρουσίαση του το αίτημα κατάθεση της διδακτορικής διατριβής του μέγιστου χρόνου που μαζί με την ήδη παρέλθει δεν υπερβαίνει τα 5 έτη.

Στην περίπτωση των διδακτορικών φοιτητών που έχουν αλλάξει το καθεστώς αφοσίωσή τους κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των σπουδών τους (άρθρο 7.4 των κανονισμών που διέπουν τις διδακτορικές σπουδές ΑΠΤΒ), ένας παράγοντας της 5/3 ορίζεται στο βήμα της αφοσίωσης πλήρους απασχόλησης σε μερικής απασχόλησης αφοσίωση και 3/5 για τις αλλαγές μερική απασχόληση στην πλήρη, για τους σκοπούς του χρόνου υπολογισμού που προβλέπεται στα τμήματα ενός και τριών του παρόντος άρθρου.

Επίσης προσελκύσει φοιτητές από άλλες χώρες δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε όσους από ευρωπαϊκές και λατινοαμερικανικές χώρες θα πρέπει να ενθαρρυνθεί.

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... περαιτέρω

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Διαβάστε Λιγότερα
Σάντα Κρουζ ντε Τενερίφη

FAQ

Άλλη