FDV νέα σύνορα διδακτορικό πρόγραμμα

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Νέα Σύνορα PhD έργα στοχεύουν στην επέκταση συλλογικής νοημοσύνης και να συμβάλει με τις λύσεις στις παγκόσμιες προκλήσεις μέσω αρχικές έρευνες της έρευνας. Τα έργα αυτά συχνά κάθονται στο περιβάλλον του Art & Design, ψηφιακή τεχνολογία, την εκπαίδευση, την επιστήμη και, ωστόσο, αυτό δεν είναι απολύτως υποχρεωτική. Για παράδειγμα, τα παλαιότερα σχέδια αφορούσαν τη μάθηση με τα παιχνίδια, τη διδασκαλία μέσα από την έρευνα, τεχνολογίες επικοινωνίας, συμμετοχική επιστήμη, την τέχνη / σχεδιασμού ως μέσο επικοινωνίας για την επιστήμη, κ.λπ.

Νέα έργα σύνορα διδακτορικό αποσκοπούν να συμβάλουν με τις λύσεις στις παγκόσμιες προκλήσεις μέσω νέων ερευνών έρευνα. Μπορούν να συμβάλουν στην κινητοποίηση της συλλογικής νοημοσύνης για την εξεύρεση λύσεων σε κοινωνικούς στόχους, όπως αυτοί που εκτίθενται από το 2030 Ημερήσια διάταξη των Ηνωμένων Εθνών για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Η πρωτότυπη συνεισφορά της εργασίας ασχολείται με ζητήματα που είναι σημαντικές στο πλαίσιο της έρευνας. Ο επιβλέπων PhD, Διατριβή συμβουλευτική Commitee, διατριβή αναθεωρητές, και την άμυνα της κριτικής επιτροπής παρέχει την καθοδήγηση και λεπτομέρειες σχετικά με το αποδεκτό περιεχόμενο και τη μορφή της διατριβής.

Προτεινόμενα έργα Νέα Σύνορα:

  • τέχνη και την επιστήμη
  • ανοιχτή επιστήμη
  • παιχνίδια για να μάθετε
  • μέλλον της έρευνας
  • μάθηση και τη διδασκαλία

Ορισμός των ερευνητικών έργων

Το ερευνητικό έργο μπορεί να περιγραφεί με την αντιμετώπιση των εξής σειρές ερωτημάτων. Οι μαθητές αναμένεται να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα κατά την έναρξη των σπουδών τους και να αναδιατυπωθούν συνεχώς τις απαντήσεις και τα έργα τους να αναπτύξουν κατά τη διάρκεια των τριών ετών.

Σχετικά με το θέμα

  • Τι πρόβλημα ή πρόκληση αυτή η διεύθυνση της έρευνας;
  • Μήπως το ίδιο το θέμα διαφέρει από εκείνη των παραδοσιακών επιστημονική έρευνα; Αν ναι, πώς;

Από την αναζήτησε γνώση

  • Τι είδους γνώσεις και την κατανόηση αυτή η έρευνα θα αποκαλύψει;
  • Πώς θα αυτή η γνώση να συμβάλει στην συλλογική νοημοσύνη και να συμβάλουν στις λύσεις στις παγκόσμιες προκλήσεις;
  • Πώς αυτή η γνώση σχετίζεται με πιο συμβατικές μορφές της ακαδημαϊκής γνώσης;

Από την ερευνητική μέθοδος

  • Τι ερευνητικές μεθόδους και τεχνικές που είναι κατάλληλες για τη διεξαγωγή αυτής της έρευνας;
  • Πώς αυτές οι μέθοδοι συγκρίνουν με τις μεθόδους και τις τεχνικές στις επίσημες επιστήμες, φυσικές επιστήμες, κοινωνικές επιστήμες ή / και ανθρωπιστικές επιστήμες;

Μέθοδοι Έρευνας

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή έρευνα στις φυσικές επιστήμες, τα προβλήματα που αντιμετωπίζονται από τη Νέα Σύνορα ερευνητές σπουδαστών δεν μπορεί κατ 'ανάγκη να απομονωθεί από το περιβάλλον και την παρεμβολή μπορεί να προκαλέσει. Το πρόβλημα δεν είναι κατανεμημένες σε πολλές απομονωμένες περιοχές και η έννοια του «ελέγχου» μπορεί να είναι άσχετο. Αντίθετα, Νέα Σύνορα έρευνα λαμβάνει συχνά υπόψη το πλαίσιο και το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται το αντικείμενο. Λογιστική πλαίσιο δημιουργεί πρόσθετη πολυπλοκότητα που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο με τις παραδοσιακές μεθόδους. Έτσι, οι ερευνητές φοιτητής δημιουργήσετε και να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους (π.χ. πειραματική, εθνογραφική, ερμηνευτική, σχεδιασμός που βασίζεται, κλπ) που αποκαλύπτουν και να διατυπώσουν τη σιωπηρή και ρητή γνώση που βρίσκεται και που ενσωματώνονται στο αποτέλεσμα της έρευνας ή / και διαδικασιών .

Τεκμηρίωση της ερευνητικής διαδικασίας και των αποτελεσμάτων

Τα ερευνητικά PhD διαδικασιών και των αποτελεσμάτων θα πρέπει να τεκμηριώνονται και να διαδίδονται με κατάλληλο τρόπο στην ερευνητική κοινότητα και το ευρύ κοινό. Ενώ, η διδακτορική του σχολείου δεν απαιτεί έναν καθορισμένο αριθμό εκδόσεων για να εξουσιοδοτήσει την άμυνα, συνιστά ότι οι μαθητές εμπλέκονται σε τρεις εκδόσεις.

Για τους φοιτητές που έχουν συνιστώσες του διατριβή το έργο τους σε μια πειθαρχία όπου ομότιμους κριτές, με εκδόσεις που δεν είναι κοινή (π.χ. Art, Design), η διδακτορική του σχολείου συνιστά ότι οι μαθητές διαδίδουν το έργο τους σε κατάλληλος χώρος για τον τομέα τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν χώρους διεθνή συνέδρια, διαδραστικές επιδείξεις, εκθέσεις, κ.λπ. Παρόμοια με τη διαδικασία του peer-αναθεώρηση, αναμένεται ότι οι ειδικοί στον τομέα θα παράσχουν πληροφορίες σχετικά με τα ερευνητικά ερωτήματα, τις μεθόδους, και τα αποτελέσματα μέσω αυτών των εναλλακτικών τρόπων διάδοσης, με αυτόν τον τρόπο την εξέταση και την αξιολόγηση του έργου.

Επιπλέον, οι φοιτητές αναμένεται να τεκμηριώνουν την πρόοδο της έρευνας τους σε γραπτή διατριβή εκθέσεις συμβουλευτική επιτροπή και να παρουσιάσει την κατάσταση της έρευνάς τους στην επιτροπή TAC τους σε ετήσια βάση. Τα τελικά αποτελέσματα και η διαδικασία τεκμηριώνονται και παρουσιάζονται στην τελική διδακτορική διατριβή και την άμυνα. Ενώ άλλα μέσα ενημέρωσης επιτρέπεται να συνοδεύσει την διατριβή, ένα έγγραφο είναι υποχρεωτική για την ολοκλήρωση του διδακτορικού.

Προτεινόμενα Νέα Σύνορα Έργα

Τα έργα αυτά συχνά κάθονται στο περιβάλλον του Art & Design, ψηφιακή τεχνολογία, την εκπαίδευση, την επιστήμη και, ωστόσο, αυτό δεν είναι απολύτως υποχρεωτική. Έχουν παρελθόν έργων που εμπλέκονται με τη μάθηση παιχνίδια, τη διδασκαλία μέσα από την έρευνα, τεχνολογίες επικοινωνίας, συμμετοχική επιστήμη, την τέχνη / σχεδιασμού ως μέσο επικοινωνίας για την επιστήμη, κ.λπ.

Τελευταία ενημέρωση Ιανουάριος 2016

Σχετικά με τη Σχολή

Located in the heart of Paris, near Bastille, the CRI hosts friendly exchanges at the crossroads of life sciences, exact sciences, natural, cognitive and social sciences and advances our thinking of l ... περαιτέρω

Located in the heart of Paris, near Bastille, the CRI hosts friendly exchanges at the crossroads of life sciences, exact sciences, natural, cognitive and social sciences and advances our thinking of learning sciences. Today, the CRI offers three degree programs integrated in the Bettencourt curriculum… Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη