Keystone logo

15 Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • Διδακτορικό (PhD)
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
Πεδία μελέτης
  • Σπουδές Μάρκετινγκ (15)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Ένα διδακτορικό είναι ένα επιβλητικό βαθμός στον οποίο οι μαθητές πρέπει να αποκτήσουν και να αποδείξουν εκτεταμένη γνώση σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Είναι επιδιώκεται συχνά και αφού έχει ληφθεί ένα μεταπτυχιακό, και είναι το υψηλότερο βαθμό ένα άτομο μπορεί να λάβει. Ανεξάρτητα από το πεδίο, απαιτεί πολύ χρόνο και μελέτη.

Μπορείτε να αναρωτηθείτε, "Τι είναι ένα διδακτορικό στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας;" Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση. Οι σπουδαστές που επιδιώκουν αυτό το βαθμό μπορούν να περιμένουν για να μάθουν πολλά για πολλές βιομηχανίες. Μπορούν να καλείται να διαβάσει και να αναλύσει τις τελευταίες τεχνικές μάρκετινγκ σε διάφορους τομείς. Θα συμμετάσχει στην έρευνα, καθώς και να παρακολουθήσουν σεμινάρια. Θέματα θα περιλαμβάνουν πολιτισμικές σπουδές, επικοινωνία μάρκετινγκ, την ιστορία και θεωρητική γείωση. Θα μελετήσουμε την επικοινωνία πειθαρχία, ρητορικές σπουδές και δημοσίευση.

Ένα από τα κύρια οφέλη της επιδίωξης διδακτορικό στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι ότι βάζει τους αποφοίτους ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.Έχουν τις δεξιότητες που χρειάζεται για να πάρετε υψηλότερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας. Διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα για να ζητήσει και να λάβει μια αύξηση στις σημερινές τους θέσεις.

Το κόστος και τα τέλη που συνδέονται με διδακτορικό στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θα διαφέρει από σχολείο σε σχολείο και από χώρα σε χώρα. Ο καλύτερος τρόπος για να καθορίσει πόσο θα πρέπει να προγραμματίσετε τις δαπάνες είναι να επικοινωνήσετε με το σχολείο της επιλογής σας και να μιλήσετε με έναν αξιωματικό ομολογίες.

Μετά την αποφοίτησή του, τα άτομα μπορούν να αναμένουν να θεωρηθεί για μια ποικιλία σταδιοδρομία. Θα ποικίλει ανάλογα με την ειδικότητα του μαθητή, αλλά πολλοί απόφοιτοι μπορούν να αναμένουν τη σταδιοδρομία στον τομέα της διαχείρισης στο πλαίσιο του κλάδου της έρευνας ή των επικοινωνιών που επιδιώκουν. σύμβουλοι των μέσων ενημέρωσης, οι διευθυντές μάρκετινγκ και τους επαγγελματίες της έρευνας έχουν συχνά αυτό το βαθμό. Οι απόφοιτοι θα μπορούσε να εξετάσει τη διδασκαλία μάρκετινγκ σε πανεπιστημιακό επίπεδο ή να υπεισέλθω σε επιχείρηση για τον εαυτό τους από την έναρξη μιας εταιρείας επικοινωνίας.

Είτε επιθυμείτε να πηγαίνουν στο σχολείο σε ένα τοπικό πανεπιστήμιο, θα ήθελα να σπουδάσουν στο εξωτερικό ή θέλετε να μείνετε σπίτι και να κάνετε τη δουλειά σας σε απευθείας σύνδεση, υπάρχει κάτι εκεί έξω για τις προτιμήσεις σας. Αναζήτηση για το πρόγραμμά σας παρακάτω και σε επαφή άμεσα το γραφείο είσοδος του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας στην πρώτη μορφή.