Το EEH είναι μια διδακτορική μελέτη που ενεργοποιήθηκε από το 2017 στη Σχολή Προχωρημένων Σπουδών G. d'Annunzio, στο Τμήμα Ψυχολογικών, Υγείας και Εδαφικών Επιστημών (DiSPuTer
...
+
Το EEH είναι μια διδακτορική μελέτη που ενεργοποιήθηκε από το 2017 στη Σχολή Προχωρημένων Σπουδών G. d'Annunzio, στο Τμήμα Ψυχολογικών, Υγείας και Εδαφικών Επιστημών (DiSPuTer) (Campus Universitario, Via dei Vestini, 31 - 66100 Chieti Scalo, Ιταλία). Συντονιστής του EEH είναι ο Giusy Lavecchia, πλήρης καθηγητής της Δομικής Γεωλογίας. Η EEH είναι αφιερωμένη σε υψηλής ποιότητας μελέτες και πρωτότυπη έρευνα για φυσικούς και ανθρωπογενείς κινδύνους και τις συνέπειές τους. Στόχος της είναι να δημιουργήσει μια ερευνητική κοινότητα πολλαπλών εργασιών, αφενός, με παρακολούθηση, μοντελοποίηση και εκτίμηση των κινδύνων και, αφετέρου, με τη διερεύνηση των επιπτώσεων στα άτομα και την κοινωνία, οριστικοποιημένη στο σχεδιασμό και την εφαρμογή του κινδύνου στρατηγικές μετριασμού και προσαρμογής. Οι δεξιότητες του διοικητικού συμβουλίου του EEH, οι οποίες εκτείνονται από τις Επιστήμες και τη Φυσική της Γης (ERC PE10) έως την Αρχαιολογία (ERC SH6) και την Ψυχολογία (ERC SH4), καθιστούν δυνατή μια προσέγγιση πολλαπλών εργασιών σε δύο κατηγορίες κινδύνου υψηλού αντίκτυπου, που αφορούν σεισμοί και περιβαλλοντική ρύπανση. Χαρακτηρίζοντας τα θέματα έρευνας και διδασκαλίας της ΕΕΑ είναι: 1. Σεισμοτεκτονική και σεισμογένεση για αξιολόγηση σεισμικού κινδύνου (υπεύθυνος: καθηγητής Giusy Lavecchia) 2. Γεωαρχαιολογία και αρχαιοσεολογία για τον κίνδυνο πολιτιστικής κληρονομιάς και για σεισμικό κίνδυνο (υπεύθυνος: καθηγητής Oliva Menozzi) 3. Ενδογενής και ανθρωπογενείς κίνδυνοι για τον μετριασμό του κινδύνου (υπεύθυνος: καθηγητής Francesco Stoppa) 4. Ψυχο-κοινωνιολογική ανάλυση της αντίληψης του κινδύνου και της επικοινωνίας κινδύνου (υπεύθυνος: καθηγητής Nicola Mammarella). Οι μαθητές της EHH θα αναπτύξουν και θα εφαρμόσουν το επιστημονικό τους υπόβαθρο, αλλά, ταυτόχρονα, θα αποκτήσουν βασικά εργαλεία και γνώσεις σχετικά με τα προβλήματα κινδύνου που προσεγγίζονται από διαφορετικές απόψεις. Αυτή η στρατηγική είναι ζωτικής σημασίας για να εκπαιδεύσει και να εκπαιδεύσει μια νέα γενιά ερευνητών και τεχνικών ικανών να συνδυάσουν την ειδική τους εμπειρία σε μια κοινή διαδικασία επιτυχούς διαχείρισης κινδύνων. Μια τέτοια διαδικασία πλαισίωσης είναι επείγουσα προκειμένου να αυξηθεί η ανθεκτικότητα σε σεισμούς και περιβαλλοντικούς κινδύνους και να μειωθεί ο αντίκτυπος από φυσικές καταστροφές. Το μάθημα είναι ανοιχτό για υποψηφίους με μεταπτυχιακό στη δομική γεωλογία, γεωφυσική, γεωμορφολογία, σεισμολογία, αρχαιολογία, γεωχημεία, πετρογραφία, φυσική, περιβαλλοντική επιστήμη, ψυχολογία και κοινωνιολογία. Κατά συνέπεια, οι υποψήφιοι θα διευρύνουν τη συγκεκριμένη ικανότητά τους εργαζόμενοι σε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων από πολλούς διαφορετικούς τομείς.
-