PHDSTUDIES

Συγκρίνετε Διδακτορικά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ στην Κύπρο 2021

Η PhD είναι ένα διδακτορικό, ειδικά ονομάζεται "γιατρός της φιλοσοφίας " βαθμό. Αυτό είναι παραπλανητικό, διότι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος δεν είναι απαραίτητα φιλόσοφοι (εκτός και αν κερδίσει το πτυχίο τους στη φιλοσοφία!). Τούτου λεχθέντος, PhD δικαιούχοι έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε πειράματα σκέψης, λόγο για τα προβλήματα και την επίλυση προβλημάτων σε εκλεπτυσμένους τρόπους.

Μαθήματα στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία διδάσκουν πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ βασισμένο στην έρευνα αγοράς και τις αρχές μάρκετινγκ. Αυτά τα μαθήματα συνήθως αποτελούν μέρος ενός προγράμματος πιστοποίησης ή πτυχίου. Άλλα θέματα περιλαμβάνουν πώς να χρησιμοποιηθούν οι τάσεις λήψης αποφάσεων των καταναλωτών για τη διαμόρφωση της εικόνας του εμπορικού σήματος.    

Η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Κύπρος διεξάγεται στις πέντε κοινές διεθνείς γλώσσες, δηλαδή στα αγγλικά, γαλλικά, πορτογαλικά, τουρκικά, ελληνικά και κινέζικα. Αυτό έχει λύσει τα ζητήματα των γλωσσικών φραγμών σε αυτά τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που επιτρέπει ακόμη και τους ξένους φοιτητές να αναζητήσουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας.

Κορυφαία Διδακτορικά Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ στην Κύπρο 2021

2 Τα αποτελέσματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ, Κυπριακή Δημοκρατία Filter

Phd στη διαχείριση μάρκετινγκ

Unicaf University (MW)
Διδακτορικό (PhD)
<
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό

Ο στόχος του προγράμματος PhD είναι να προετοιμάσει την επόμενη γενιά κορυφαίων ερευνητών. Το διδακτορικό είναι ένα πρόγραμμα ανεξάρτητου, αυτοαπασχολούμενου ακαδημαϊκού πτυχί ...

περαιτέρω

Διδακτορικό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (με συγκέντρωση στο μάρκετινγκ, οργανωτική συμπεριφορά ή την επιχειρηματικότητα)

Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Διδακτορικό (PhD)
<
Πλήρες ωράριο
<
2&nbsp;-&nbsp;5 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)

Η Διοίκηση Επιχειρήσεων Διδακτορικό Πρόγραμμα δέχεται φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη συνέχιση της έρευνας, κυρίως σε τομείς που σχετίζονται με το μάρκετινγκ, το ανθρώπινο δ ...

περαιτέρω