Ο γιατρός της επιχειρηματικής ηγεσίας
Australian Graduate School of Leadership
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Sydney, Αυστραλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
2 - 5 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
AUD 99.804 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jun 2024
Εισαγωγή
Σημαντικό ορόσημο καριέρας
Ο γιατρός της επιχειρηματικής ηγεσίας (DBL) σχεδιάστηκε για να προετοιμάσει τα ανώτερα στελέχη για να αναλάβουν πιο αποτελεσματικά τη συνολική ευθύνη ηγεσίας σε μια σημαντική οργάνωση πολυεθνικών μονάδων που λειτουργεί σε έντονα ανταγωνιστικές εθνικές και παγκόσμιες αγορές. Το DBL περιλαμβάνει ένα ταξίδι μάθησης που έχει εντοπιστεί από τους ηγέτες των επιχειρήσεων, τα διοικητικά συμβούλια τους και τους προηγούμενους συμμετέχοντες στο DBL ως ζωτικής σημασίας προετοιμασίας για την αντιμετώπιση ενός οργανωτικού περιβάλλοντος που θα μεταβληθεί ριζικά τα επόμενα χρόνια.
Πολλοί εταιρικοί ηγέτες έχουν αποκτήσει τις επίσημες οργανωτικές τους θέσεις ως συνέπεια των επιδόσεών τους και των αξιοπρεπών επιτευγμάτων τους, που συμπληρώνονται από τη γενική διαχείριση της διαχείρισης σε μαθήματα όπως το MBA, αλλά συχνά δεν είχαν ευκαιρίες να αναλάβουν υψηλού επιπέδου μάθημα ηγεσίας σχεδιασμένο για να προετοιμάσει ανώτερα στελέχη εταιρειών αντιμετώπιση του αναδυόμενου εταιρικού περιβάλλοντος. . Το DBL εξοπλίζει τους υποψηφίους για να επιταχύνει την ανάπτυξη της ηγεσίας τους, βοηθώντας τους να καταστήσουν σαφή τη σιωπηρή τους προσωπική ενδεχόμενη ηγετική στάση, βασιζόμενη στο προσωπικό τους ταξίδι καθοδήγησης.
Το DBL παρέχει προσωπικές προκλήσεις και ευκαιρίες βελτίωσης των δυνατοτήτων για έμπειρα στελέχη που έχουν αποδείξει την ικανότητα να συμβάλλουν στην επιτυχία των επιχειρήσεων τους για περίοδο τουλάχιστον δέκα ετών και έχουν ολοκληρώσει ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα σε σχετική επιχειρηματική ή ηγετική πειθαρχία. Το DBL αντικατοπτρίζει την πρόταση «όταν η θεωρία προκύπτει από την πρακτική έρευνα, είναι πιθανότερο να οδηγήσει με επιτυχία τις μελλοντικές πρακτικές». Στην ουσία, η καλή θεωρία είναι καλή πρακτική.
Αποτελέσματα μαθημάτων
Μετά την ολοκλήρωση, οι υποψήφιοι θα έχουν:
- Μια ολοκληρωμένη κατανόηση της θεωρίας της ηγεσίας και των συνεπειών της για την ηγετική πρακτική.
- Μεγαλύτερη προσωπική εμπιστοσύνη και ικανότητα να καινοτομούν και να οδηγούν την προσαρμογή σε όλο και πιο πολύπλοκα και αβέβαια περιβάλλοντα πολλών ενδιαφερομένων.
- Η ευαισθησία στις πολιτιστικές, κοινωνικές, δημογραφικές και οικονομικές αλλαγές και διαφορετικότητα αντανακλάται στη λήψη αποφάσεων και στην επικοινωνία τους.
- Η ικανότητα να αναλύει κριτικά από ένα ολιστικό ζήτημα ηγεσίας προοπτική που μπορεί να προκύψει και να επηρεάσει τη μελλοντική απόδοση των οργανώσεών τους.
- Η εκτίμηση του ρόλου που κατέχει η εταιρική ηγεσία για την εξασφάλιση κοινωνικά υπεύθυνων αποτελεσμάτων. και
- Αποδείχθηκε και δικαιολόγησε μια πρωτότυπη και σημαντική συμβολή στην άσκηση της ηγεσίας.
Διάρκεια μαθήματος
α) Ο ελάχιστος χρόνος ολοκλήρωσης θα είναι κατά κανόνα διάρκειας δύο ετών ισοδύναμης πλήρους φοίτησης. (Περίπου 40 ώρες την εβδομάδα κατά τη διάρκεια των τριμήνων)
β) Ο μέγιστος χρόνος για την ολοκλήρωση του ΠΜΣ (μη περιλαμβανομένων των περιόδων εγκεκριμένης αναστολής της εγγραφής) είναι κανονικά τρία ημερολογιακά έτη για έναν υποψήφιο με πλήρες ωράριο.
γ) Οι υποψήφιοι που εγγράφονται με μερική απασχόληση υπόκεινται σε χρονοδιαγράμματα διπλάσια από αυτά που αναφέρονται στα παραπάνω σημεία. (Περίπου 20 ώρες την εβδομάδα κατά τη διάρκεια των τριμήνων)
(δ) Ένας υποψήφιος που ολοκληρώνει επιτυχώς τα απαιτούμενα διπλά μαθήματα με πιστωτική ή υψηλότερη βαθμίδα αλλά δεν προχωρεί στο στάδιο της διατριβής μπορεί να αποχωρήσει με μεταπτυχιακό δίπλωμα επιχειρηματικής ηγεσίας.
Κριτήρια αποδοχής
Οι υποψήφιοι στο διδακτορικό πρόγραμμα αναμένεται να πληρούν τα ακόλουθα ακαδημαϊκά κριτήρια:
- Κατοχή πτυχίου μεταπτυχιακού τίτλου με διατριβή ή διατριβή κατάλληλη για τον επαγγελματικό τομέα του αιτούντος · ή
- Η κατοχή ενός μεταπτυχιακού διπλώματος από τις σπουδές που αντιστοιχούν στο επαγγελματικό πεδίο του αιτούντος που ολοκληρώνεται με ανώτερο επίπεδο. ή
- Κατοχή πτυχίου Bachelor with Honors (τυπικά επίπεδο 1ης τάξης ή τάξης 2Α Επίσημο επίπεδο ή ισοδύναμο). ή
- Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ισοδύναμο ακαδημαϊκό υπόβαθρο που θεωρείται από το Πανεπιστήμιο ως κατάλληλη προετοιμασία για ανεξάρτητη μελέτη και ερευνητική εργασία σε διδακτορικό επίπεδο.
Ο υποψήφιος μπορεί να υποχρεωθεί να ικανοποιήσει το Πανεπιστήμιο ότι είναι σε θέση να κατανοήσει και να επικοινωνήσει τόσο σε γραπτή όσο και σε προφορικές γλώσσες σε επίπεδο κατάλληλο για το σκοπό της διδακτορικής διατριβής. Για να προχωρήσετε στο στάδιο 2, ο υποψήφιος θα πρέπει να παρουσιάσει μια πρόταση Critique που ικανοποιεί το Panel Review.
Εκτός από τα ακαδημαϊκά κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω, οι υποψήφιοι αναμένεται συνήθως να έχουν τουλάχιστον 10 χρόνια σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας ηγεσίας για να γίνουν δεκτοί στο μάθημα.
Η απαίτηση εισαγωγής αγγλικής γλώσσας είναι το ακαδημαϊκό IELTS 7.0 (δεν υπάρχει ζώνη μικρότερη από 7.0) ή ισοδύναμο.
Οι υποψήφιοι που έχουν την υπηκοότητα ή τη μόνιμη μακρόχρονη διαμονή τους (τουλάχιστον δέκα χρόνια) και έχουν ολοκληρώσει σπουδές δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (τριτοβάθμια εκπαίδευση) στις ακόλουθες χώρες απαλλάσσονται από την υποχρέωση να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία αγγλικής γλώσσας: Αμερικανική Σαμόα, Αυστραλία, Μποτσουάνα, Καναδάς εκτός από το Κεμπέκ), Φίτζι, Γκάνα, Γουιάνα, Ιρλανδία, Τζαμάικα, Κένυα, Λεσόθο, Λιβερία, Νέα Ζηλανδία, Νιγηρία, Παπούα Νέα Γουινέα, Σαμόα, Σιγκαπούρη, Νήσοι Σολομώντα, Νότια Αφρική, Τόνγκα, Τρινιντάντ και Τομπάγκο Ιρλανδία), Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, Ζάμπια, Ζιμπάμπουε ή όπου η διδασκαλία για προηγούμενη τριτοβάθμια εκπαίδευση (διδασκαλία, αξιολόγηση και εξέταση) ήταν εξ ολοκλήρου στα αγγλικά. Οι υποψήφιοι από την Αυστραλία ενδέχεται να είναι επιλέξιμοι να υποβάλουν αίτηση για ένα δάνειο FEE-HELP από την Αυστραλιανή Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση για την καταβολή όλων ή μέρους των αμοιβών εγγραφής τους.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αμοιβή, ανατρέξτε στη διεύθυνση : https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help
Μαρτυρίες
Λίζα ΓκρίφιθςΗ εμπειρία μου στην ανάληψη του προγράμματος DBL ήταν αξιόπιστη, συναρπαστική, εξαντλητική και εξαιρετικά ανταμείβοντας. Δεν μπορώ να αρχίσω να τονίζω τις άμεσες συνέπειες που είχε το DBL στην ηγετική μου πρακτική. Συνέβαλε όχι μόνο στον εαυτό μου ως ηγέτης αλλά και στην απίστευτη ανάπτυξη και επιτυχία της υπέροχης οργάνωσης που είμαι προνομιούχος να οδηγήσω. Το OzChild είχε τις μεγαλύτερες επιτυχίες του τα χρόνια που έχω ολοκληρώσει το DBL. Είμαι υπόχρεος για τη μάθηση και ελπίζω να μπορέσω να προσφέρω κάτι στο μέλλον στο AGSL. |
Τζέσικα ΜέρφιΟ γιατρός της επιχειρηματικής ηγεσίας ήταν καθοριστικός για την ανάπτυξη μου ως ηγέτης και τον αντίκτυπο που έχω ως ηγέτη σε εξέλιξη. Το μάθημα παρείχε την ευκαιρία να σταματήσουμε και να προβληματιστούμε για τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής ηγεσίας, αναδυόμενων επιχειρηματικών προκλήσεων και ευκαιριών. Με λίγα λόγια, ήμουν σε θέση να δημιουργήσω ιδέες που με στήριξαν στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των ζητημάτων ηγεσίας - επωφελώσατε όχι μόνο την ανάπτυξη μου ως ηγέτη αλλά και τον οργανωτικό αντίκτυπο και τη συνεχιζόμενη βιωσιμότητα για την οποία είχα την ευθύνη. Οι μαθήσεις συνεχίζουν να είναι εξίσου σημαντικές για μένα στον πιο πρόσφατο ρόλο μου ως επιχειρηματία για τη δική μου εταιρεία - συμβουλεύοντας άλλες εταιρείες και κυβερνητικές υπηρεσίες, ως ρόλους ως εκτελεστικές ομάδες ηγεσίας. |
Ο καθηγητής Frank BillsonΈχω αναπτύξει ένα ενδιαφέρον να συμμετάσχω πιο βαθιά στη μελέτη της ηγεσίας και τελικά αποφάσισα να αναλάβω ένα DBL από προσωπικό ενδιαφέρον. Ακολούθησαν πολλά παραδείγματα στα οποία εμπλουτίστηκαν οι συνεισφορές μου με τη συμμετοχή μου στο μάθημα DBL, συμπεριλαμβανομένης της καθορισμού δομής διακυβέρνησης για μια παγκόσμια πρωτοβουλία για την εξάλειψη της τύφλωσης που μπορεί να αποφευχθεί, ένα κοινό πρόγραμμα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (WHO) και του Διεθνούς Οργανισμού για την πρόληψη της τύφλωσης (IAPB) με διεθνή συμμετοχή ΜΚΟ, επαγγελματικών ενώσεων, ιδρυμάτων φροντίδας οφθαλμών και εταιρειών. Καθηγητής Frank Billson AO |
John HarveyΜετά την ολοκλήρωση του DBL μου δόθηκε η εμπιστοσύνη και η ικανότητα να δεχτώ και να ολοκληρώσω επιτυχώς προκλήσεις ηγεσίας που δεν θα είχα δοκιμάσει διαφορετικά. Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη από την ολοκλήρωση του DBL ήταν η βελτίωση της ικανότητάς μου να συμβουλεύω άλλους ηγέτες. Από τη συμπλήρωση του DBL, κληθήκαμε να δώσουμε ηγετική θέση στην αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν ορισμένοι οργανισμοί με τους οποίους συμμετείχα. Η ικανότητά μου να προσφέρω αυτή την ηγεσία έχει ενισχυθεί σημαντικά από τη συμμετοχή μου στο DBL. Το DBL μου επέτρεψε επίσης να αναγνωρίσω, να δώσω προτεραιότητα και να κρίνω κριτικά τα αναδυόμενα ζητήματα ηγεσίας υψηλής προτεραιότητας και να καταλάβω και να εφαρμόσω τις κατάλληλες στρατηγικές για την ανάπτυξη επιχειρημάτων σε σημαντικές διαπραγματεύσεις ». Δρ John Harvey AO, πρώην Διευθυντής της IBM |
Dale BlythΗ καριέρα μου έχει εδραιωθεί σε δύο δεκαετίες τεχνικής και πρακτικής εμπειρίας. αν και αυτό δεν εκπλήρωσε την προσωπική μου ίντριγκα με την ηγεσία. Το DBL μου επέτρεψε να σκεφτώ κριτικά τις εμπειρίες μου από το παρελθόν και το παρόν, στη συνέχεια να εφαρμόσω τη θεωρία για να τις αναλύσω με συνέπεια. Το DBL υπήρξε μια σπουδαία μαθησιακή εμπειρία που μου επέτρεψε να ακολουθήσω μια μεθοδική προσέγγιση για την αναστάτωση και την αλλαγή καθώς εμφανίζονται και οδηγούν με αυτά τα γεγονότα πιο αποτελεσματικά. Η ικανότητά μου να προπονούν, να αναπτύσσει και να καθοδηγεί τα μέλη της ομάδας έχει βελτιωθεί σημαντικά ως αποτέλεσμα αυτού του προγράμματος, αφήνοντας μια κληρονομιά από τη συμβολή μου στους οργανισμούς με τους οποίους συνεργάζομαι. Η εφαρμογή της δουλειάς μου από το DBL συνεχίζει να εξελίσσεται και να διασφαλίζει ότι τα ηγετικά μου χαρακτηριστικά είναι αποτελεσματικά σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο. |
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Διάρκεια μαθήματος
- Ο ελάχιστος χρόνος ολοκλήρωσης θα είναι κανονικά δύο έτη ισοδύναμης πλήρους φοίτησης. (Περίπου 40 ώρες την εβδομάδα κατά τη διάρκεια των τριμήνων)
- Ο μέγιστος χρόνος για την ολοκλήρωση του DBL (χωρίς τις περιόδους εγκεκριμένης αναστολής εγγραφής) θα είναι κανονικά τρία ημερολογιακά έτη για έναν υποψήφιο πλήρους απασχόλησης.
- Οι υποψήφιοι που εγγράφονται με μερική απασχόληση υπόκεινται σε χρονοδιαγράμματα διπλάσια από αυτά που αναφέρονται στα παραπάνω σημεία. (Περίπου 20 ώρες την εβδομάδα κατά τη διάρκεια των τριμήνων)
- Ένας υποψήφιος που ολοκληρώνει επιτυχώς τα απαιτούμενα διπλά μαθήματα με πιστωτική ή υψηλότερη βαθμολογία, αλλά δεν προχωρά στο «στάδιο της διατριβής» μπορεί να αποχωρήσει με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Επιχειρηματικής Ηγεσίας.
Μαρτυρίες
Λίζα ΓκρίφιθςΗ εμπειρία μου στην ανάληψη του προγράμματος DBL ήταν αξιόπιστη, συναρπαστική, εξαντλητική και εξαιρετικά ανταμείβοντας. Δεν μπορώ να αρχίσω να τονίζω την άμεση επίπτωση που είχε το DBL στην ηγετική μου πρακτική. Συνέβαλε όχι μόνο στον εαυτό μου ως ηγέτη αλλά και στην απίστευτη ανάπτυξη και επιτυχία του υπέροχου οργανισμού που έχω το προνόμιο να ηγούμαι. Το OzChild είχε τις μεγαλύτερες επιτυχίες του στα χρόνια που ολοκληρώνω το DBL. Είμαι υπόχρεος για τη μάθηση και ελπίζω να μπορέσω να προσφέρω κάτι στο μέλλον στο AGSL. |
Τζέσικα ΜέρφιΟ γιατρός της επιχειρηματικής ηγεσίας ήταν καθοριστικός για την ανάπτυξη μου ως ηγέτης και τον αντίκτυπο που έχω ως ηγέτη σε εξέλιξη. Το μάθημα παρείχε την ευκαιρία να σταματήσουμε και να προβληματιστούμε για τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής ηγεσίας, αναδυόμενων επιχειρηματικών προκλήσεων και ευκαιριών. Με λίγα λόγια, ήμουν σε θέση να δημιουργήσω ιδέες που με στήριξαν στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των ζητημάτων ηγεσίας - επωφελώσατε όχι μόνο την ανάπτυξη μου ως ηγέτη αλλά και τον οργανωτικό αντίκτυπο και τη συνεχιζόμενη βιωσιμότητα για την οποία είχα την ευθύνη. Οι γνώσεις συνεχίζουν να είναι εξίσου σημαντικές για μένα στον πιο πρόσφατο ρόλο μου ως επιχειρηματία για τη δική μου εταιρεία - συμβουλεύοντας άλλες εταιρείες και κυβερνητικούς φορείς, στους ρόλους τους ως εκτελεστικές ηγετικές ομάδες. |
Ο καθηγητής Frank BillsonΈχω αναπτύξει ένα ενδιαφέρον να συμμετάσχω πιο βαθιά στη μελέτη της ηγεσίας και τελικά αποφάσισα να αναλάβω ένα DBL από προσωπικό ενδιαφέρον. Ακολούθησαν πολλά παραδείγματα στα οποία εμπλουτίστηκαν οι συνεισφορές μου με τη συμμετοχή μου στο μάθημα DBL, συμπεριλαμβανομένης της καθορισμού δομής διακυβέρνησης για μια παγκόσμια πρωτοβουλία για την εξάλειψη της τύφλωσης που μπορεί να αποφευχθεί, ένα κοινό πρόγραμμα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (WHO) και του Διεθνούς Οργανισμού για την πρόληψη της τύφλωσης (IAPB) με διεθνή συμμετοχή ΜΚΟ, επαγγελματικών ενώσεων, ιδρυμάτων φροντίδας οφθαλμών και εταιρειών. Καθηγητής Frank Billson AO |
John HarveyΜετά την ολοκλήρωση του DBL μου δόθηκε η αυτοπεποίθηση και η ικανότητα να αποδεχτώ και να ολοκληρώσω επιτυχώς τις προκλήσεις ηγεσίας που διαφορετικά δεν θα επιχειρούσα. Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη από την ολοκλήρωση του DBL ήταν η βελτίωση της ικανότητάς μου να συμβουλεύω άλλους ηγέτες. Από τη συμπλήρωση του DBL, κληθήκαμε να δώσουμε ηγετική θέση στην αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν ορισμένοι οργανισμοί με τους οποίους συμμετείχα. Η ικανότητά μου να προσφέρω αυτή την ηγεσία έχει ενισχυθεί σημαντικά από τη συμμετοχή μου στο DBL. Το DBL μου επέτρεψε επίσης να αναγνωρίσω, να δώσω προτεραιότητα και να κρίνω κριτικά τα αναδυόμενα ζητήματα ηγεσίας υψηλής προτεραιότητας και να καταλάβω και να εφαρμόσω τις κατάλληλες στρατηγικές για την ανάπτυξη επιχειρημάτων σε σημαντικές διαπραγματεύσεις ». Δρ John Harvey AO, πρώην Διευθυντής της IBM |
Dale BlythΗ καριέρα μου έχει εδραιωθεί σε δύο δεκαετίες τεχνικής και πρακτικής εμπειρίας. αν και αυτό δεν εκπλήρωσε την προσωπική μου ίντριγκα με το τι είναι ηγεσία. Το DBL μου έδωσε τη δυνατότητα να αναλογιστώ κριτικά τις εμπειρίες μου στο παρελθόν και στο παρόν και μετά να εφαρμόσω τη θεωρία για να τις αναλύσω με συνέπεια. Το DBL ήταν μια κρίσιμη μαθησιακή εμπειρία που μου επέτρεψε να ακολουθήσω μια μεθοδική προσέγγιση για τις διαταραχές και τις αλλαγές καθώς αναδύονται και οδηγούν μέσα από αυτά τα γεγονότα πιο αποτελεσματικά. Η ικανότητά μου να καθοδηγώ, να αναπτύσσω και να καθοδηγώ τα μέλη της ομάδας έχει βελτιωθεί σημαντικά ως αποτέλεσμα αυτού του προγράμματος, αφήνοντας μια κληρονομιά από τη συνεισφορά μου στους οργανισμούς με τους οποίους συνεργάζομαι. Η εφαρμογή της δουλειάς μου από το DBL συνεχίζει να εξελίσσεται και διασφαλίζει ότι τα ηγετικά μου χαρακτηριστικά είναι αποτελεσματικά σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο. |
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αποτελέσματα μαθημάτων
Μετά την ολοκλήρωση, οι υποψήφιοι θα έχουν:
- Μια ολοκληρωμένη κατανόηση της θεωρίας της ηγεσίας και των συνεπειών της για την ηγετική πρακτική.
- Μεγαλύτερη προσωπική εμπιστοσύνη και ικανότητα να καινοτομούν και να οδηγούν την προσαρμογή σε όλο και πιο πολύπλοκα και αβέβαια περιβάλλοντα πολλών ενδιαφερομένων.
- Η ευαισθησία στις πολιτιστικές, κοινωνικές, δημογραφικές και οικονομικές αλλαγές και διαφορετικότητα αντανακλάται στη λήψη αποφάσεων και στην επικοινωνία τους.
- Η ικανότητα να αναλύει κριτικά από ένα ολιστικό ζήτημα ηγεσίας προοπτική που μπορεί να προκύψει και να επηρεάσει τη μελλοντική απόδοση των οργανώσεών τους.
- Η εκτίμηση του ρόλου που κατέχει η εταιρική ηγεσία για την εξασφάλιση κοινωνικά υπεύθυνων αποτελεσμάτων. και
- Αποδείχθηκε και δικαιολόγησε μια πρωτότυπη και σημαντική συμβολή στην άσκηση της ηγεσίας.