
Διδακτορικό (PhD) in
Διδακτορικό στη Φιλοσοφία, την Κοσμολογία και τη Συνείδηση
California Institute of Integral Studies

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
California, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 - 7 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Φιλοσοφία, Κοσμολογία και Συνείδηση είναι αφιερωμένο στην εκ νέου φαντασία του ανθρώπινου είδους ως αμοιβαία ενισχυμένου μέλους της κοινότητας της Γης.
Το πρόγραμμά μας προσελκύει άτομα που ασχολούνται με την πνευματικότητα και είναι σε διαφορετικό βαθμό απογοητευμένα από αυτό που βλέπουν να συμβαίνει στις σύγχρονες κοινωνίες και που προσπαθούν να βρουν ουσιαστικούς τρόπους για να αναπτύξουν τα χαρίσματά τους για να υπηρετήσουν το μέλλον του κόσμου.
Το πρόγραμμα υποστηρίζει όσους καλούνται να ανταποκριθούν στην πρωτοφανή εξελικτική πρόκληση της κοινότητας της γης, προσφέροντας μια αυστηρή και υποστηρικτική κοινότητα μάθησης στην οποία οι μαθητές βρίσκουν τη φωνή και το όραμά τους ως ηγέτες.
Σχετικά με το Πρόγραμμα
Το διδακτορικό μας Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στη διαμόρφωση της πνευματικής, ηθικής και πνευματικής ηγεσίας που είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση ιστορικών παγκόσμιων προκλήσεων. Αντλώντας από μερικές από τις πιο ισχυρές ιδέες και ορμές των φιλοσοφικών, επιστημονικών και θρησκευτικών παραδόσεών μας, η σχολή μας έχει κατασκευάσει ένα εντατικό πολυεπιστημονικό μάθημα σπουδών για να επιταχύνει τα ταξίδια των μαθητών στους ηγετικούς τους ρόλους.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα σπουδών προσφέρεται τόσο σε διαδικτυακή όσο και σε προσωπική μορφή και οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν από το κομμάτι Φιλοσοφία, Κοσμολογία και Συνείδηση ή το κομμάτι Ολοκληρωμένη Οικολογία. Το μάθημα προσαρμόζεται με μεγάλη ποικιλία μαθημάτων επιλογής. Με τη λήψη και την επιτυχία των περιεκτικών εξετάσεων, οι φοιτητές ξεκινούν τη διαδικασία συγγραφής της πτυχιακής τους εργασίας ξεκινώντας από την πρόταση διατριβής. Μετά την ολοκλήρωση, οι υποψήφιοι πρέπει να υπερασπιστούν τη διατριβή τους ενώπιον επιτροπής μελών ΔΕΠ.
Οι διαδικτυακοί φοιτητές ενθαρρύνονται ιδιαίτερα, αλλά δεν απαιτείται, να συμμετέχουν στο ετήσιο οικιστικό καταφύγιο, τα εντατικά μαθήματα και άλλες εκδηλώσεις που σχετίζονται με το πρόγραμμα που πραγματοποιούνται μέσα και γύρω από την περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Το διδακτορικό μας πρόγραμμα υποστηρίζει τους μαθητές στην καλλιέργεια τόσο της πνευματικής αυστηρότητας όσο και των συμπαθητικών φανταστικών ικανοτήτων που θα τους επιτρέψουν να εισέλθουν γόνιμα σε μια πληθώρα παγκόσμιων προβολών, ιστορικών εποχών και πολιτισμικών ευαισθησιών. Με την κατανόηση των μετασχηματιστικών ιστορικών και σύγχρονων ιδεών, οι μαθητές θα αναπτύξουν την ικανότητα να διακρίνουν δημιουργικές δυνατότητες για τη δημιουργία συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης.
Στόχος 1: Παράγοντες Αλλαγής: Δημιουργία δημιουργικής και αποτελεσματικής σκέψης και δράσης ως απάντηση στην άνευ προηγουμένου εξελικτική πρόκληση των οικολογικών, πολιτιστικών και πνευματικών κρίσεων που αντιμετωπίζουν επί του παρόντος τα ανθρώπινα και μη μέλη της κοινότητας της Γης.
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να διατυπώσουν εξελιγμένες κριτικές για τις αιτίες και τις συνέπειες των σημερινών πλανητικών κρίσεων.
- Σε απάντηση στην κυρίαρχη κοσμοθεωρία, οι μαθητές θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν εναλλακτικές λύσεις που προωθούν ένα κοινωνικά και οικολογικά δίκαιο μέλλον για ολόκληρη τη γη κοινότητα.
Στόχος 2: Εξελιγμένη Αξιολόγηση: Ανάπτυξη και εφαρμογή αξιολογικών και κριτικών αξιολογήσεων σημαντικών μεταπτώσεων στις κοσμοθεωρίες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν συμβάλει στην τρέχουσα πλανητική κατάσταση.
- Οι μαθητές θα μπορούν να μιλούν και να γράφουν προσεκτικά για τη φύση των παγκόσμιων προβολών για μια ποικιλία επιστημονικών και δημοφιλών ακροατηρίων.
- Οι μαθητές θα μπορούν να εμπλέκονται με αυτοπεποίθηση ως δημόσιοι διανοούμενοι σε συνομιλία σχετικά με την ιστορία και την αλληλεπίδραση μεταξύ δυτικών, ασιατικών και γηγενών προοπτικών, παραμένοντας ευαίσθητοι στους κινδύνους της πίστωσης, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν μια εκτίμηση για τις δυνατότητες των νεοεμφανιζόμενων υβριδοποιήσεων αυτών των προοπτικών.
Στόχος 3: Διεπιστημονικότητα: Κριτική, αξιολόγηση και αίτηση για διεπιστημονική υποτροφία.
- Οι μαθητές θα επιδείξουν ικανότητες στη διεπιστημονική σκέψη ενσωματώνοντας περιεχόμενο και πλαίσια από μια ποικιλία επιστημονικών κλάδων για τη δημιουργία επιστημονικών προϊόντων.
- Οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν κριτικά και εποικοδομητικά με ένα ευρύ φάσμα ερευνητικών θεμάτων (π.χ. θρησκευτικές, πνευματικές και εσωτερικές παραδόσεις, ιστορικά και επιστημονικά παραδείγματα και άλλες, περιθωριοποιημένες προοπτικές και τρόποι γνώσης).
Στόχος 4: Εσωτερική και εξωτερική εξέλιξη: Να αποσαφηνιστεί και να διευρυνθεί η συνάφεια των ιδεών που μελετώνται με την προσωπική ζωή και τις φιλοδοξίες κάποιου, λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις τους στον μετασχηματισμό του πολιτισμού και της κοινωνίας γενικότερα.
- Οι μαθητές θα μπορούν να δημιουργούν συνδέσεις μεταξύ των σπουδών τους, της προσωπικής τους ζωής και των μεγαλύτερων κοινοτήτων στις οποίες είναι ενσωματωμένες.
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν και να εκφράσουν την ατομική δημιουργικότητα μέσω προσωπικής και / ή επιστημονικής επικοινωνίας.
Στόχος 5: Ιστορική Γνώση: Να αναλυθεί η εξέλιξη της δυτικής σκέψης μέσα από τις ιδέες μεγάλων μορφών της δυτικής πνευματικής και πνευματικής ιστορίας σε σχέση με τις προκλήσεις της παρούσας στιγμής.
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να περάσουν δύο ολοκληρωμένες εξετάσεις, μία από τις οποίες θα καταδείξει την κατανόηση των κύριων ιδεών και θεμάτων στην ανάπτυξη της δυτικής σκέψης, όπως αντικατοπτρίζεται στον "Οδηγό για σημαντικά κείμενα" του προγράμματος (διαθέσιμο στο γραφείο μας ή στο My CIIS ).
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να αποδείξουν εξοικείωση με τις σχετικές εξελίξεις στην ιστορία της δυτικής σκέψης κατά την επίσημη αντιμετώπιση του θέματος της διατριβής.
Στόχος 6: Πρωτότυπη συνεισφορά: Να παραχθεί ένα έργο πρωτότυπης υποτροφίας δημοσιοποιήσιμης ποιότητας που εμπλέκει ιδέες από διεπιστημονική προοπτική, συμπεριλαμβανομένης επαρκούς γνώσης σε βάθος τουλάχιστον ενός θεματικού τομέα, με προσοχή στις παραδειγματικές παραδοχές και τις συνέπειες για τον μετασχηματισμό του πολιτισμού και της κοινωνίας γενικότερα.
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν την έρευνα και τις ιδέες που θα αποτελέσουν τη βάση μιας διατριβής σε μια καλά οργανωμένη και πειστική δημόσια διάλεξη στην κοινότητα καθηγητών και φοιτητών μας.
- Οι μαθητές θα είναι σε θέση να γράψουν μια διατριβή που προσφέρει ουσιαστική και πρωτότυπη συνεισφορά στην υποτροφία και πιστοποιείται ως τέτοια από τουλάχιστον δύο από τα μέλη της σχολής του προγράμματος μας. Η διατριβή δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 250 σελίδες.