
Διδακτορικό (PhD) in
Διδακτορικό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (με συγκέντρωση στο μάρκετινγκ, οργανωτική συμπεριφορά ή την επιχειρηματικότητα) Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics

Υποτροφίες
Εισαγωγή
Ο Διοίκηση Επιχειρήσεων Διδακτορικό Πρόγραμμα δέχεται μαθητές που ενδιαφέρονται για τη συνέχιση της έρευνας, κυρίως σε τομείς που σχετίζονται με το μάρκετινγκ, το ανθρώπινο δυναμικό και την οργανωτική συμπεριφορά, και την επιχειρηματικότητα. Τα δύο πρώτα έτη του προγράμματος περιλαμβάνει την παρακολούθηση μαθημάτων, με αποκορύφωμα μια συνολική εξέταση μετά την οποία οι άλλοι δύο με τρία χρόνια που δαπανώνται για την έρευνα και την ολοκλήρωση της διδακτορικής διατριβής. Όλες οι διδακτορικοί φοιτητές αναμένεται να συμβάλει στην επιστημονική βιβλιογραφία στον τομέα τους με μία τουλάχιστον δημοσίευση σε ένα περιοδικό που καλύπτονται από το SSCI (Κοινωνικές Επιστήμες Citation Index). Παραδοσιακά, οι διδακτορικοί φοιτητές μας υποστηρίζονται οικονομικά είτε εν μέρει ή πλήρως για τα δίδακτρα και, σε κάποιο βαθμό, για τα έξοδα διαβίωσης μέσω βοηθών.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Οι υποψήφιοι για διδακτορικό πρόγραμμα προτρέπονται να υποβάλουν GMAT ή GRE αποτελέσματα, καθώς και μια δήλωση 5000 λέξη που περιγράφει το σκοπό της έρευνας τους συμφερόντων και των προθέσεων. Δεν υπάρχουν καθορισμένα όρια για τα ακαδημαϊκά πεδία που προσλαμβάνουμε από, αλλά εμείς επιμένουμε ότι όλες οι διδακτορικές αιτούντες έχουν ισχυρή εργένηδες και οι πλοίαρχοι υπόβαθρο το οποίο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για προτεινόμενη περιοχή της έρευνας.
Σχολή Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
Η ακόλουθη είναι μια ενδεικτική λίστα των ερευνητικών μας συμφέροντα σε διδακτορικό επίπεδο έρευνας: ψευδάρθρωση σχέδια εκπροσώπησης των εργαζομένων, συνδικαλισμό, τις σχέσεις του δικτύου σε συστήματα IR, θετική εργοδότη-εργαζομένου σχέσεις, την ανάπτυξη των εργαζομένων, στρατηγικές για την αειφόρο ανάπτυξη, τις σχέσεις των ενδιαφερομένων μερών, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το διεθνές μάρκετινγκ , τη συμπεριφορά των καταναλωτών, η επιχειρηματικότητα, οι υπηρεσίες επιχειρηματικής ανάπτυξης, το γνωστικό στυλ, τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, την πρόσληψη και την επιλογή, την οργανωτική της δικαιοσύνης, την ικανοποίηση των πελατών, μάρκετινγκ υπηρεσιών, την ποιότητα των υπηρεσιών, την εξαγωγή μοντέλων για ΜΜΕ.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διδακτορικό στην Επιχειρηματικότητα και τις Επιχειρήσεις
- Budapest, Ουγγαρία
Διδακτορικό στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία
Διδακτορικό στη Διεθνή Επιχειρηματικότητα
- Paris, Γαλλία