Διδακτορικό στη διαχείριση και τις γλώσσες
Heriot-Watt University Dubai
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
AED 81.900 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά έτος. Όλα τα δίδακτρα με ΦΠΑ.
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το διδακτορικό πρόγραμμα στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες για τους σπουδαστές στην περιοχή να διερευνήσουν θέματα που σχετίζονται με τον ισλαμικό και τον αραβικό κόσμο καθώς και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Για παράδειγμα, το πρόγραμμα προσφέρει ευκαιρίες για έρευνα σε τομείς όπως η ισλαμική επιχείρηση, η διεθνής διαχείριση ανθρώπινων πόρων, η διαπολιτισμική διαχείριση, η ισότητα και η ποικιλομορφία, η πολιτική εκμίσθωσης και άλλων εθνικοποίησης, το μάρκετινγκ, η βιωσιμότητα, η λογιστική, η χρηματοδότηση και η εταιρική διακυβέρνηση.
Ερευνητικά θέματα για επίβλεψη διδάκτορα
Διαχείριση
- Διεθνής Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Πολιτικές και πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινων πόρων σε τοπικούς και πολυεθνικούς οργανισμούς
- Εκπατρισμένο προσωπικό σε οργανισμούς (εμπειρίες, οργανωτικές στρατηγικές κ.λπ.)
- Διαφορετικότητα / Ισότητα σε οργανισμούς
- Emiratisation, Qatarisation (και οποιαδήποτε άλλη εθνικοποίηση / εντοπισμός) πολιτικές
- Κρίσιμη διαχείριση, συγκριτική διαχείριση και ισλαμική διαχείριση. Διαπολιτισμική διαχείριση
- Ηλεκτρονική διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (συγκεκριμένα πρόσληψη στο Διαδίκτυο)
- Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας
- Γυναίκες επιχειρηματίες
- Εμπορική επωνυμία
- Βιωσιμότητα
- Μη γνήσια επώνυμα προϊόντα (από εμπορική άποψη)
- Διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM, Σχέσεις μάρκετινγκ, Εμπιστοσύνη, αφοσίωση και ποιότητα στις σχέσεις με τους πελάτες, τις επιχειρήσεις και το κανάλι μάρκετινγκ (ειδικά σε ένα πλαίσιο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών), Διαχείριση καναλιών μάρκετινγκ.
- Ψηφιακό μάρκετινγκ, κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, καταναλωτική συμπεριφορά στο διαδίκτυο
Λογιστική, Τραπεζική, Χρηματοοικονομικοί τομείς
- Εταιρική διακυβέρνηση και εταιρική χρηματοδότηση
- Εταιρική διακυβέρνηση και κανονιστικές μεταρρυθμίσεις στις αναδυόμενες οικονομίες
- Διαχείριση κινδύνων και αποτελεσματικότητα στον τραπεζικό τομέα
- Ισλαμική τραπεζική και χρηματοδότηση
- Εταιρικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευθύνες
- Ανακοινώσεις άνθρακα και βιοποικιλότητα
- Χρηματοοικονομική Αναφορά και Εταιρική Γνωστοποίηση
- Αποκάλυψη κινδύνου
- σχέσεις επενδυτών
- Λογιστική διαχείριση
- Διεθνής λογιστική
- Εταιρική διακυβέρνηση και ηθική
- Λογιστική εκπαίδευση και δεοντολογία
- Κοινωνικοοικονομικές προοπτικές στη λογιστική
Προυποθέσεις εισόδου
- Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν το ηλεκτρονικό έντυπο υποψηφιότητας, δίνοντας σαφή εικόνα στη φόρμα που υποβάλλετε για να σπουδάσετε στο Dubai Campus.
- Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, επικοινωνήστε με τον Harry John ([email protected]), Διευθυντή Μεταπτυχιακών Εισαγωγών.
Δικαιολογητικά
Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για τις ευκαιρίες διδακτορικού μας έργου πρέπει να υποβάλουν τα ακόλουθα:
- Αντίγραφα πλήρων ακαδημαϊκών μεταγραφών από όλα τα προηγούμενα ακαδημαϊκά μαθήματα και αντίγραφα πιστοποιητικών για πτυχία που έχουν ήδη απονεμηθεί.
- Επιβεβαίωση της πηγής χρηματοδότησης και / ή επιβεβαίωση της χορηγίας / επαρκείς πόροι για τη διεξαγωγή σπουδών.
- Μια λεπτομερής πρόταση έρευνας.
Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας
Όταν τα αγγλικά δεν ήταν το μέσο διδασκαλίας κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εκπαίδευσης, οι υποψήφιοι πρέπει να επιδεικνύουν ικανότητα αγγλικής γλώσσας ισοδύναμη με το IELTS 6.5. Μπορούν επίσης να ληφθούν υπόψη και άλλα προσόντα.
Προθεσμία εφαρμογής
Το πανεπιστημιακό μας κέντρο στο Ντουμπάι λειτουργεί μια κυλιόμενη διαδικασία εισαγωγής καθόλη τη διάρκεια του έτους: μόλις ολοκληρωθεί η πρόσληψη, αρχίζουμε να δεχόμαστε αιτήσεις για την επόμενη. Μπορείτε επίσης να αναβάλλετε την ημερομηνία έναρξης για ένα έτος.
Οι περισσότεροι σπουδαστές εφαρμόζουν 6-10 μήνες πριν από την επιλεγμένη πρόσληψή τους. Μπορούμε να δεχτούμε αιτήσεις μέχρι 3 εβδομάδες πριν από την έναρξη κάθε πρόσληψης, αλλά θα πρέπει να σημειώσετε ότι μια καθυστερημένη υποβολή αιτήσεων θα σημαίνει σχεδόν βεβαίως καθυστέρηση στην παροχή βασικών διοικητικών υπηρεσιών, όπως η κάρτα φοιτητικής εγγραφής (χωρίς την οποία δεν θα είστε δυνατότητα πρόσβασης στη βιβλιοθήκη ή σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες).
Ερευνητική πρόταση
Η ερευνητική πρόταση (συνήθως 3 έως 4 σελίδες) πρέπει να περιέχει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα ακόλουθα:
- Εισαγωγή ή περίγραμμα του προτεινόμενου θέματος.
- Δήλωση αντικειμενικών στόχων και / ή ειδικών ερευνητικών θεμάτων.
- Περίληψη μέρους της σχετικής βιβλιογραφίας που υποστηρίζει τους ερευνητικούς στόχους.
- Μια ένδειξη της μεθοδολογίας της μελετώμενης έρευνας.
- Μια ένδειξη της θεωρητικής δομής ή / και ενός εννοιολογικού περιγράμματος.
- Ένα προσωρινό χρονοδιάγραμμα των κύριων φάσεων της ερευνητικής διαδικασίας.
- Αναμενόμενα αποτελέσματα από την έρευνα, π.χ. η πρακτική αξία της έρευνας ή η πιθανή συμβολή στη γνώση, πολιτική ή μεθοδολογία. Σε αυτό το στάδιο, δεν αναζητούμε ένα οριστικό έγγραφο αλλά απλώς μια ένδειξη ότι έχετε σκεφτεί τα περισσότερα από τα παραπάνω ζητήματα. Λάβετε υπόψη ότι οι εργασίες που υποβάλλονται ενδέχεται να υποβληθούν σε έλεγχο προσυμπτωματικού ελέγχου χρησιμοποιώντας λογισμικό λογοκλοπίας.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ερευνητικά θέματα για επίβλεψη διδακτορικού
Διαχείριση
- Διεθνής Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Πολιτικές και πρακτικές Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού σε τοπικούς και πολυεθνικούς οργανισμούς
- Ομογενές προσωπικό σε οργανισμούς (εμπειρίες, οργανωτικές στρατηγικές κ.λπ.)
- Διαφορετικότητα/Ισότητα στους οργανισμούς
- Πολιτικές εμιρεοποίησης, κατάρτισης (και οποιασδήποτε άλλης εθνικοποίησης/τοπικοποίησης).
- Κριτική διαχείριση, συγκριτική διαχείριση και ισλαμική διαχείριση. Διαπολιτισμική διαχείριση
- Ηλεκτρονικό HRM (συγκεκριμένα προσλήψεις μέσω Διαδικτύου)
- Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και ανάπτυξη επιχειρηματικότητας
- Γυναίκες Επιχειρηματίες
- Επωνυμία εργοδότη
- Βιωσιμότητα
- Μη γνήσια επώνυμα προϊόντα (από την άποψη του μάρκετινγκ)
- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM, Relationship Marketing, Εμπιστοσύνη, δέσμευση και ποιότητα στις σχέσεις με τους πελάτες, τις επιχειρήσεις και τα κανάλια μάρκετινγκ (ειδικά σε ένα πλαίσιο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών), Διαχείριση καναλιών μάρκετινγκ. Ηθικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της πρακτικής μάρκετινγκ.)
- Ψηφιακό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο
Τομείς Λογιστικής, Τραπεζικής, Χρηματοοικονομικών
- Εταιρική διακυβέρνηση και εταιρική χρηματοδότηση
- Εταιρική διακυβέρνηση και ρυθμιστικές μεταρρυθμίσεις στις αναδυόμενες οικονομίες
- Διαχείριση κινδύνων και αποτελεσματικότητα στον τραπεζικό τομέα
- Ισλαμική τραπεζική και χρηματοοικονομική
- Εταιρικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευθύνες
- Αποκαλύψεις άνθρακα και βιοποικιλότητα
- Χρηματοοικονομική Αναφορά και Εταιρική Αποκάλυψη
- Αποκάλυψη κινδύνου
- σχέσεις επενδυτών
- Λογιστική διαχείριση
- Διεθνής Λογιστική
- Εταιρική Διακυβέρνηση και Δεοντολογία
- Λογιστική εκπαίδευση και ηθική
- Κοινωνικοοικονομικές προοπτικές στη λογιστική