
Μεταπτυχιακό in
Ερευνητικά Πτυχία (MPhil / PhD) στις Αφρικανικές Σπουδές SOAS University of London

Εισαγωγή
Τρόπος Συμμετοχής: Πλήρης ή μερικής απασχόλησης
Παρέχεται εποπτεία για έρευνα που οδηγεί σε πτυχίο MPhil και διδακτορικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στην ευρεία γενική περιοχή των αφρικανικών σπουδών. Ερευνητικά θέματα, όπως η μελέτη μιας γλώσσας (από περιγραφική, συγκριτική, φιλολογική ή κειμενική άποψη), ή της λογοτεχνίας (είτε βάσει συγγραφέα, είτε θεματικής είτε συγκριτικής) ή οποιασδήποτε από τις τέχνες του θεάματος που εμπίπτει στο βασική τεχνογνωσία, εποπτεύονται εξ ολοκλήρου στο Τμήμα. Ωστόσο, υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες επέκτασης του φάσματος των θεμάτων μέσω κοινής εποπτείας με συναδέλφους από άλλα τμήματα και κέντρα.
Δομή
Όλοι οι φοιτητές εγγράφονται στο έτος 1 του προγράμματος ως φοιτητές MPhil. Η αναβάθμιση από MPhil σε PhD πραγματοποιείται στο τέλος της πρώτης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για σπουδαστές πλήρους φοίτησης (ή στο τέλος της δεύτερης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για φοιτητές μερικής φοίτησης).
Όλοι οι νέοι σπουδαστές MPhil / PhD παρέχονται με μια επιτροπή εποπτείας τριών μελών, αποτελούμενη από έναν κύριο ή κύριο επόπτη και έναν δεύτερο και τρίτο επιβλέποντα. Η διαχρονική δέσμευση στην εποπτική επιτροπή είναι 60:25:15. Κατά το πρώτο έτος, οι φοιτητές αναμένεται να συναντήσουν τον κύριο επιβλέποντα σε διες εβδομαδιαία βάση για μια περίοδο τουλάχιστον μιας ώρας.
Ο κύριος επιβλέπων φοιτητής είναι πάντα μέλος του Τμήματος στο οποίο είναι εγγεγραμμένος ο φοιτητής. Ο δεύτερος και ο τρίτος επόπτης, οι οποίοι ενεργούν με συμπληρωματική συμβουλευτική ιδιότητα, μπορεί να προέρχονται από το ίδιο Τμήμα ή από άλλα Τμήματα / Κέντρα στη Σχολή Γλωσσών και Πολιτισμών ή σε Τμήματα / Κέντρα στις άλλες Σχολές της Σχολής.
Ανάλογα με τη φύση της έρευνας, συνιστάται μερικές φορές κοινή εποπτεία, υπό τη διεύθυνση δύο αρχικών εποπτικών αρχών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο φοιτητής έχει μόνο έναν επόπτη στην επιτροπή του.
Η πρόοδος του σπουδαστή παρακολουθείται περαιτέρω από έναν εκπαιδευτικό του Τμήματος.
Στο πρώτο έτος, οι σπουδαστές προετοιμάζονται για έρευνα ακολουθώντας μια σειρά σεμιναρίων σεμιναρίων έρευνας (RTS) που συγκαλούνται σε επίπεδο σχολών από τον Associate Dean for Research και υποστηρίζονται από τη γενική κατάρτιση που προσφέρεται στο Κέντρο Καινοτομίας στη Μάθηση και τη Διδασκαλία (CILT) .
Οι σπουδαστές που εργάζονται στους τομείς της λογοτεχνίας και των πολιτιστικών σπουδών προσκαλούνται επίσης να συμμετάσχουν στην πρόσθετη εκπαίδευση που προσφέρεται στο Κέντρο Πολιτιστικών, Λογοτεχνικών και Μετα-Κολωνιακών Σπουδών (CCLPS).
Οι φοιτητές μπορούν επίσης να ενθαρρυνθούν από τους επόπτες να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα που σχετίζονται με την έρευνά τους και τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν εξειδικευμένα μαθήματα πειραματικής, γλώσσας ή περιφερειακής κουλτούρας ή ερευνητική κατάρτιση σε άλλα Τμήματα εκτός της Σχολής.
Έτος 1 φοιτητές πλήρους φοίτησης (έτος 2 για φοιτητές μερικής απασχόλησης) απαιτείται να υποβάλουν ένα κεφάλαιο πυρήνα (περίπου 10.000 λέξεις) και τα σχετικά υλικά για την αναβάθμιση παρουσίασή τους. Η μορφή / περιεχόμενο του πυρήνα του κεφαλαίου συμφωνείται μεταξύ του επιβλέποντος και του φοιτητή, αλλά συνήθως περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:
- Σκεπτικό της έρευνας και πλαίσιο της προτεινόμενης έρευνας
- Κύρια ερευνητικά ερωτήματα
- Επισκόπηση βιβλιογραφίας (αυτό μπορεί να είναι ένα τμήμα από μόνο του, ή το σχετικό υλικό θα ενσωματωθεί στο κεφάλαιο)
- Βιβλιογραφία
Η παρουσίαση αναβάθμισης (όχι περισσότερο από 20-25 λεπτά) θα βασίζεται στο κεφάλαιο πυρήνα και θα παρέχει μια επισκόπηση και ίσως θα τονίσει μια ενότητα του κεφαλαίου. Το υλικό παρουσίασης θα πρέπει να υποβληθεί μαζί με το κεφάλαιο του πυρήνα ως παράρτημα: θα πρέπει επίσης να συμπεριληφθούν και τα ενημερωτικά φυλλάδια / σημεία ισχύος, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τα ακόλουθα:
- Προτεινόμενες μέθοδοι έρευνας
- Θέματα δεοντολογίας (κατά περίπτωση)
- Περιγράφει τη δομή της διδακτορικής διατριβής
- Πρόγραμμα έρευνας και γραφής
Προσαρμογές σε ένα ή περισσότερα από αυτά τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένων προσθηκών ή διαγραφών, όπου είναι απαραίτητο, είναι δυνατές κατόπιν προηγούμενης συμφωνίας μεταξύ των φοιτητών και των επικεφαλής εποπτών.
Η διαδικασία αναβάθμισης από την κατάσταση MPhil σε PhD βασίζεται σε μια αξιολόγηση του βασικού κεφαλαίου από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή και σε μια προφορική παρουσίαση 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από μια συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση απευθύνεται στο προσωπικό του Τμήματος και στους φοιτητές της έρευνας. Μετά την παρουσίαση, διεξάγεται μίνιμπι με μόνο την εποπτική επιτροπή. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της εκτεταμένης πρότασης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα στο Διδακτορικό Δίπλωμα και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στην πρόταση αναβάθμισης, οι σπουδαστές θα κληθούν να το αναθεωρήσουν στην ικανοποίησή τους πριν να επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση στην κατάσταση διδακτορικού.) Οι σπουδαστές κανονικά δεν επιτρέπεται να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι τη διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Το δεύτερο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) συνήθως δαπανάται για έρευνα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε οποιονδήποτε συνδυασμό επιτόπιας έρευνας και έρευνας σε βιβλιοθήκες και στη συλλογή υλικού όπως έχει συμφωνηθεί μεταξύ του φοιτητή και του επιβλέποντος ή των εποπτών.
Το τρίτο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) αφιερώνεται στη σύνταξη της έρευνας για τη διδακτορική διατριβή. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν κανονικά μια παρουσίαση σε ένα ερευνητικό σεμινάριο που διοργανώνεται από το Τμήμα Έρευνας Tutor, που περιλαμβάνει ένα επιλεγμένο αριθμό των μελών του προσωπικού με ειδική εμπειρογνωμοσύνη στο θέμα και άλλους φοιτητές της έρευνας. Κατά τη διάρκεια του τρίτου έτους (ή με ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) οι φοιτητές θα παρουσιάσουν σχέδια κεφαλαίων στον κύριο επιβλέποντα για σχόλια, προτού ολοκληρώσουν ένα τελικό σχέδιο της διατριβής. Μόλις ολοκληρωθεί το πλήρες σχέδιο, το έργο αξιολογείται από όλα τα μέλη της εποπτικής επιτροπής και ο φοιτητής μπορεί είτε να υποβάλει τη διατριβή είτε να μεταβεί στη συνέχεια για να λάβει δώδεκα επιπλέον μήνες για να ολοκληρώσει τη διατριβή και να υποβληθεί για εξέταση. Η διατριβή πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 48 μήνες από τη στιγμή της εγγραφής (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης).
Η διατριβή - που δεν υπερβαίνει τις 100.000 λέξεις σε μήκος - εξετάζεται από δύο κορυφαίες αρχές στον τομέα, ένας από τους οποίους είναι εσωτερικός στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και ένας εκ των οποίων είναι εξωτερικός του Πανεπιστημίου.
Οι τίτλοι διδακτορικού διπλώματος απονέμονται από την SOAS από την εγγραφή τους το 2013 και υπόκεινται στους κανονισμούς SOAS .
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντανακλούν την προγραμματισμένη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
Έρευνα και Εφαρμογές
Χαιρετίζουμε τις υποψηφιότητες από ειδικευμένους φοιτητές που κατέχουν πτυχίο Master (ή ισοδύναμο στο εξωτερικό) σε σχετικό θέμα για πτυχία έρευνας στο SOAS . Οι αιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Είναι σημαντικό να εφαρμοστεί πολύ πριν από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους στο οποίο επιθυμείτε να εγγραφείτε, ώστε να μας δώσετε χρόνο να επεξεργαστούμε την αίτησή σας. Εάν υποβάλετε αίτηση για υποτροφίες, ενδέχεται να ισχύουν προγενέστερες προθεσμίες.
Το πρόγραμμα διδακτορικών διατριβών SOAS είναι ανταγωνιστικό και οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ιστορικό υψηλό ακαδημαϊκό επίτευγμα και βιώσιμη πρόταση που θα συμβάλλει στα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Τμήματος. Σημειώστε: αποθαρρύνουμε τις καθαρά κερδοσκοπικές εφαρμογές. Οι αιτήσεις διεπιστημονικής έρευνας είναι ευπρόσδεκτες, αλλά μπορεί να υποβληθεί μόνο μία αίτηση σε ένα Τμήμα.
Απαιτήσεις απαίτησης εγγραφής στην αγγλική γλώσσα
Οι υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση κατηγορίας 4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό UKVI IELTS Academic από ένα κέντρο δοκιμών εγκεκριμένο από το UKVI.
Οι διεθνείς υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση Tier-4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε υπο-αποτελέσματα. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες |
Αιτούντες ΕΟΧ και ΕΕ
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε κάθε υπο-σκορ. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες. |
TOEFL IBT | 105 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 25 υπο-αποτελέσματα. | 105 συνολικά με ελάχιστο αριθμό 22 σε δευτερεύουσες βαθμολογίες. Ή 100 συνολικά, με τουλάχιστον 25 γραπτώς και 22 σε άλλες υπο-βαθμολογίες. |
Pearson Test της Αγγλικής (ακαδημαϊκής) | 75 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 70 υπο-αποτελέσματα. | 70 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 65 υπο-αποτελέσματα. |
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή
Όλοι οι φοιτητές εγγράφονται στο έτος 1 του προγράμματος ως φοιτητές MPhil. Η αναβάθμιση από MPhil σε διδακτορικό πραγματοποιείται στο τέλος της πρώτης ακαδημαϊκής συνεδρίας για φοιτητές πλήρους φοίτησης (ή στο τέλος της δεύτερης ακαδημαϊκής συνεδρίας για φοιτητές μερικής φοίτησης).
Σε όλους τους νέους φοιτητές MPhil/PhD παρέχεται μια εποπτική επιτροπή τριών μελών, που αποτελείται από έναν κύριο ή κύριο επόπτη και έναν δεύτερο και τρίτο επόπτη. Η δέσμευση καταμερισμού του χρόνου σε όλη την εποπτική επιτροπή είναι 60:25:15. Κατά το πρώτο έτος, οι μαθητές αναμένεται να συναντούν τον κύριο επόπτη τους σε δύο εβδομάδες για μια περίοδο τουλάχιστον μίας ώρας.
Ο κύριος επόπτης του μαθητή είναι πάντα μέλος του Τμήματος στο οποίο είναι εγγεγραμμένος ο φοιτητής. Ο δεύτερος και ο τρίτος επόπτης, που ενεργούν με συμπληρωματική συμβουλευτική ιδιότητα, μπορεί να είναι από το ίδιο Τμήμα ή άλλα Τμήματα/Κέντρα της Σχολής Γλωσσών και Πολιτισμών ή Τμήματα/Κέντρα των άλλων Σχολών της Σχολής.
Ανάλογα με τη φύση της έρευνας, μερικές φορές συνιστάται κοινή εποπτεία, υπό τη διεύθυνση δύο βασικών εποπτών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο μαθητής έχει μόνο έναν επιπλέον επόπτη στην επιτροπή του.
Η πρόοδος του μαθητή επιβλέπεται περαιτέρω από καθηγητή Τμήματος Έρευνας.
Έτος 1
Κατά το πρώτο έτος, οι μαθητές προετοιμάζονται για έρευνα ακολουθώντας μια σειρά ερευνητικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων (RTS) που συγκαλείται σε επίπεδο Σχολής από τον Αναπληρωτή Κοσμήτορα για την Έρευνα και υποστηρίζεται από τη γενική εκπαίδευση που προσφέρεται στο Κέντρο Καινοτομίας στη Μάθηση και τη Διδασκαλία (CILT) .
Οι φοιτητές που εργάζονται στους τομείς της λογοτεχνίας και των πολιτιστικών σπουδών καλούνται επίσης να συμμετάσχουν στην πρόσθετη εκπαίδευση που προσφέρεται στο Κέντρο Πολιτιστικών, Λογοτεχνικών και Μετα-αποικιακών Σπουδών (CCLPS).
Οι μαθητές μπορούν επίσης να ενθαρρύνονται από τους επόπτες να παρακολουθήσουν πρόσθετα μαθήματα που διδάσκονται σχετικά με την έρευνά τους και τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν εξειδικευμένα μαθήματα πειθαρχίας, γλώσσας ή περιφερειακού πολιτισμού ή ερευνητική κατάρτιση σε άλλα Τμήματα εκτός Σχολής.
Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης 1ου έτους (2ο έτος για φοιτητές μερικής φοίτησης) πρέπει να υποβάλουν ένα βασικό κεφάλαιο (περίπου 10.000 λέξεων) και σχετικό υλικό για την παρουσίαση αναβάθμισής τους. Η μορφή/το περιεχόμενο του βασικού κεφαλαίου συμφωνείται μεταξύ του επιβλέποντος και του μαθητή, αλλά θα περιλαμβάνει συνήθως τα ακόλουθα στοιχεία:
- ερευνητικό σκεπτικό και πλαίσιο της προτεινόμενης έρευνας
- κύρια ερευνητικά ερωτήματα
- ανασκόπηση βιβλιογραφίας (αυτό μπορεί να είναι μια ενότητα από μόνη της ή σχετικό υλικό θα ενσωματωθεί στο κεφάλαιο)
- βιβλιογραφία
Η παρουσίαση της αναβάθμισης (όχι μεγαλύτερη από 20-25 λεπτά) θα βασίζεται στο κεντρικό κεφάλαιο και θα παρέχει μια επισκόπηση και ίσως τονίσει μια ενότητα του κεφαλαίου. Το υλικό της παρουσίασης θα πρέπει να υποβληθεί με το βασικό κεφάλαιο ως παράρτημα: τυχόν φυλλάδια/powerpoints θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνονται εδώ, και μπορούν επίσης να αναφερθούν λεπτομέρειες για τα ακόλουθα:
- προτεινόμενες ερευνητικές μεθόδους
- ηθικά ζητήματα (όπου ισχύει)
- σκιαγραφώντας τη δομή της διδακτορικής διατριβής
- πρόγραμμα έρευνας και συγγραφής
Προσαρμογές σε μία ή περισσότερες από αυτές τις ενότητες, συμπεριλαμβανομένων των προσθηκών ή διαγραφών όπου χρειάζεται, είναι δυνατές με προηγούμενες διευθετήσεις μεταξύ των μαθητών και των επικεφαλής εποπτών.
Η διαδικασία αναβάθμισης από MPhil σε διδακτορικό βασίζεται σε αξιολόγηση του βασικού κεφαλαίου από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή και σε μια προφορική παρουσίαση διάρκειας 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση γίνεται σε στελέχη του Τμήματος και σε φοιτητές ερευνητές. Μετά την παρουσίαση πραγματοποιείται mini viva με μόνο την εποπτική επιτροπή. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της εκτεταμένης πρότασης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα σε διδακτορικό και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στην πρόταση αναβάθμισης, οι φοιτητές θα κληθούν να την αναθεωρήσουν ικανοποιητικά πριν επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε διδακτορικό.) Κανονικά δεν επιτρέπεται στους φοιτητές να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι τη διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Έτος 2
Το δεύτερο έτος (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) συνήθως δαπανάται σε έρευνα. Αυτό μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε συνδυασμό επιτόπιας εργασίας και έρευνας σε βιβλιοθήκες και της συλλογής υλικού, όπως συμφωνήθηκε μεταξύ του μαθητή και του/των επόπτη/ών.
Έτος 3
Το τρίτο έτος (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) είναι αφιερωμένο στη συγγραφή έρευνας για τη διδακτορική διατριβή. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι φοιτητές θα κάνουν κανονικά μια παρουσίαση σε ένα ερευνητικό σεμινάριο που διοργανώνεται από τον καθηγητή του Τμήματος Έρευνας, το οποίο περιλαμβάνει έναν επιλεγμένο αριθμό μελών του προσωπικού με ειδική εξειδίκευση στο θέμα και άλλους ερευνητές. Κατά τη διάρκεια του τρίτου έτους (ή ισοδύναμου μερικής απασχόλησης) οι φοιτητές θα παρουσιάσουν προσχέδια κεφαλαίων στον κύριο επιβλέποντα τους για σχολιασμό, πριν ολοκληρώσουν ένα τελικό προσχέδιο της διατριβής. Μόλις ολοκληρωθεί ένα πλήρες προσχέδιο, η εργασία αξιολογείται από όλα τα μέλη της εποπτικής επιτροπής και ο φοιτητής μπορεί είτε να υποβάλει τη διατριβή είτε να προχωρήσει στην Κατάσταση Συνέχειας για να του δοθούν άλλοι 12 μήνες για να ολοκληρώσει τη διατριβή και να υποβάλει για εξέταση. Η πτυχιακή εργασία πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 48 μηνών από τη στιγμή της εγγραφής (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης).
Η διατριβή – να μην υπερβαίνει τις 100.000 λέξεις σε έκταση – εξετάζεται από δύο κορυφαίες αυθεντίες του κλάδου, εκ των οποίων η μία είναι εσωτερική του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και η άλλη είναι εκτός Πανεπιστημίου.
Τα διδακτορικά διπλώματα απονέμονται από τον SOAS από την εγγραφή του το 2013 και υπόκεινται στους κανονισμούς του SOAS .
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντικατοπτρίζουν την προβλεπόμενη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
Μαρτυρίες Φοιτητών
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.