Ερευνητικοί βαθμοί (MPhil / PhD) στις Ιαπωνικές και Κορεατικές Σπουδές
London, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 up to 6 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 22.490 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Πλήρη αμοιβή ανά ακαδημαϊκό έτος: Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ £ 4,396; Εξωτερικό £ 17.967. Τέλη μερικής απασχόλησης ανά ακαδημαϊκό έτος: Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ £ 2,198; Εξωτερικό £ 8.984.
Εισαγωγή
Τρόπος Συμμετοχής: Πλήρης ή μερικής απασχόλησης
Το Τμήμα είναι σε θέση να επιβλέπει τα πτυχία MPhil και PhD με έρευνα και διατριβή σε ένα ευρύ φάσμα πολιτιστικών και γλωσσικών θεμάτων. Οι φοιτητές της έρευνας δεν πρέπει να αισθάνονται περιορισμένοι να περιορίζουν την επιλογή των θεμάτων τους σε εκείνους που αναφέρονται στα ονόματα των υπαρχόντων μελών του προσωπικού (οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν εργαστεί πρόσφατα σε μια σειρά θεμάτων που περιλαμβάνουν ιαπωνικό κινηματογράφο, κείμενα Kabuki, σύγχρονη ιαπωνική γλωσσολογία και λογοτεχνία, Meiji ιστορικά κείμενα, κορεατική γλωσσολογία και λογοτεχνία, κορεατική ιστορία και ιστορία του δέκατου όγδοου αιώνα). Οι έρευνες που διεξάγονται σε επίπεδο MPhil και PhD βασίζονται σε λογοτεχνικά, τεκμηριωτικά και αρχειακά υλικά που διατίθενται στο SOAS και συγκεντρώνονται κατά τη διάρκεια της επιτόπιας έρευνας στην Ιαπωνία και την Κορέα.
Δομή
Όλοι οι φοιτητές εγγράφονται στο έτος 1 του προγράμματος ως φοιτητές MPhil. Η αναβάθμιση από MPhil σε PhD πραγματοποιείται στο τέλος της πρώτης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για σπουδαστές πλήρους φοίτησης (ή στο τέλος της δεύτερης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για φοιτητές μερικής φοίτησης).
Όλοι οι νέοι σπουδαστές MPhil / PhD παρέχονται με μια επιτροπή εποπτείας τριών μελών, αποτελούμενη από έναν κύριο ή κύριο επόπτη και έναν δεύτερο και τρίτο επιβλέποντα. Η διαχρονική δέσμευση στην εποπτική επιτροπή είναι 60:25:15. Κατά το πρώτο έτος, οι φοιτητές αναμένεται να συναντήσουν τον κύριο επιβλέποντα σε διες εβδομαδιαία βάση για μια περίοδο τουλάχιστον μιας ώρας.
Ο κύριος επιβλέπων φοιτητής είναι πάντα μέλος του Τμήματος στο οποίο είναι εγγεγραμμένος ο φοιτητής. Ο δεύτερος και ο τρίτος επόπτης, οι οποίοι ενεργούν με συμπληρωματική συμβουλευτική ιδιότητα, μπορεί να προέρχονται από το ίδιο Τμήμα ή από άλλα Τμήματα / Κέντρα στη Σχολή Γλωσσών και Πολιτισμών ή σε Τμήματα / Κέντρα στις άλλες Σχολές της Σχολής. Η πρόοδος του φοιτητή παρακολουθείται περαιτέρω από το Τμήμα Ερευνητών.
Κατά το πρώτο έτος, οι σπουδαστές προετοιμάζονται για έρευνα ακολουθώντας μια σειρά σεμιναρίων σεμιναρίων έρευνας (RTS) που συγκαλούνται σε επίπεδο Σχολής από τον Αναπληρωτή Κοσμήτορα για την Έρευνα και υποστηρίζονται από τη γενική κατάρτιση που προσφέρεται στη Διδακτική Σχολή.
Οι σπουδαστές που εργάζονται στους τομείς της λογοτεχνίας και των πολιτιστικών σπουδών προσκαλούνται επίσης να συμμετάσχουν στην πρόσθετη εκπαίδευση που προσφέρεται στο Κέντρο Πολιτιστικών, Λογοτεχνικών και Μετα-Κολωνιακών Σπουδών (CCLPS).
Οι φοιτητές μπορούν επίσης να ενθαρρυνθούν από τους επόπτες να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα που σχετίζονται με την έρευνά τους και τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν εξειδικευμένα μαθήματα πειραματικής, γλώσσας ή περιφερειακής κουλτούρας ή ερευνητική κατάρτιση σε άλλα Τμήματα εκτός της Σχολής.
Προς το τέλος της πρώτης περιόδου, οι σπουδαστές πλήρους φοίτησης υποχρεούνται να υποβάλουν ανασκόπηση βιβλίου περίπου 5000 λέξεων. Οι οδηγίες για αυτό παρέχονται στα σεμινάρια κατάρτισης ερευνητών της ΔΕΠ και οι μαθητές συζητούν με τους επιβλέποντες τους πώς αυτή η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας θα μπορούσε να ενσωματωθεί στην ερευνητική πρόταση αναβάθμισης και αργότερα στη διατριβή τους.
Για τη διετία αναβάθμισης το έτος 1, οι φοιτητές πλήρους φοίτησης (έτος 2 για φοιτητές μερικής απασχόλησης) υποχρεούνται να υποβάλουν ένα χαρτοφυλάκιο αναβάθμισης 10.000 λέξεων αποτελούμενο από μια ερευνητική πρόταση και ένα βασικό κεφάλαιο. Ο σχετικός αριθμός λέξεων αυτών των δύο στοιχείων πρέπει να αποφασιστεί μεταξύ της φοιτητικής και της εποπτικής επιτροπής, αλλά αναμένεται ότι το βασικό κεφάλαιο δεν θα πρέπει να είναι μικρότερο από 3000 λέξεις. Η προθεσμία για την υποβολή αυτού του χαρτοφυλακίου είναι η 15η Μαΐου κάθε έτους.
Η πρόταση έρευνας περιλαμβάνει συνήθως τα ακόλουθα στοιχεία:
- Σκεπτικό της έρευνας και πλαίσιο της προτεινόμενης έρευνας
- Κύρια ερευνητικά ερωτήματα
- Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
- Θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο και σκέψεις
- Προτεινόμενες μέθοδοι έρευνας
- Θέματα δεοντολογίας (κατά περίπτωση)
- Περιγράφει τη δομή της διδακτορικής διατριβής
- Πρόγραμμα έρευνας και γραφής
- Βιβλιογραφία
Προσαρμογές σε ένα ή περισσότερα από αυτά τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένων προσθηκών ή διαγραφών, όπου είναι απαραίτητο, είναι δυνατές κατόπιν προηγούμενης συμφωνίας μεταξύ των φοιτητών και των επικεφαλής εποπτών.
Το κεφάλαιο του πυρήνα πρέπει ιδανικά να είναι ένα αναλυτικό κομμάτι της γραφής στο οποίο ο φοιτητής μέσω μιας μελέτης περιπτώσεων δείχνει πώς η ερευνητική πρόταση μεταφράζεται σε πραγματική έρευνα. Ανάλογα με τη φύση του ερευνητικού έργου η πρόσβαση σε υλικό πρώτης ύλης μπορεί να είναι δύσκολη πριν ο φοιτητής αναλάβει την έρευνα του δεύτερου έτους και σε τέτοιες περιπτώσεις το περιεχόμενο πρέπει να συμφωνηθεί μεταξύ του φοιτητή και της εποπτικής επιτροπής.
Η διαδικασία αναβάθμισης από τη θέση MPhil στην κατάσταση διδακτορικού διπλώματος βασίζεται σε αξιολόγηση του χαρτοφυλακίου αναβάθμισης από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή και σε προφορική παρουσίαση 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση απευθύνεται στο προσωπικό του τμήματος και στους φοιτητές της έρευνας. Οι τρεις επόπτες συνεδριάζουν χωριστά για να συζητήσουν τα αποτελέσματα της αναβάθμισης και να ενημερώσουν τον σπουδαστή. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του χαρτοφυλακίου αναβάθμισης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα στο Διδακτορικό Δίπλωμα και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρήσουν ότι υπάρχουν ελλείψεις στο χαρτοφυλάκιο, οι μαθητές θα κληθούν να το αναθεωρήσουν στην ικανοποίησή τους πριν να μπορέσει να επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση στην κατάσταση διδακτορικού.) Οι σπουδαστές κανονικά δεν επιτρέπεται να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Το δεύτερο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) συνήθως δαπανάται για έρευνα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε οποιονδήποτε συνδυασμό επιτόπιας έρευνας και έρευνας σε βιβλιοθήκες και στη συλλογή υλικού όπως έχει συμφωνηθεί μεταξύ του φοιτητή και του επιβλέποντος ή των εποπτών.
Το τρίτο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) αφιερώνεται στη σύνταξη της έρευνας για τη διδακτορική διατριβή. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν κανονικά μια παρουσίαση σε ένα ερευνητικό σεμινάριο που διοργανώνεται από το Τμήμα Έρευνας Tutor, που περιλαμβάνει ένα επιλεγμένο αριθμό των μελών του προσωπικού με ειδική εμπειρογνωμοσύνη στο θέμα και άλλους φοιτητές της έρευνας. Κατά τη διάρκεια του τρίτου έτους (ή με ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) οι φοιτητές θα παρουσιάσουν σχέδια κεφαλαίων στον κύριο επιβλέποντα για σχόλια, προτού ολοκληρώσουν ένα τελικό σχέδιο της διατριβής. Μόλις ολοκληρωθεί το πλήρες σχέδιο, το έργο αξιολογείται από όλα τα μέλη της εποπτικής επιτροπής και ο φοιτητής μπορεί είτε να υποβάλει τη διατριβή είτε να μεταβεί στη συνέχεια για να λάβει δώδεκα επιπλέον μήνες για να ολοκληρώσει τη διατριβή και να υποβληθεί για εξέταση. Η διατριβή πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 48 μήνες από τη στιγμή της εγγραφής (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης).
Η διατριβή - που δεν υπερβαίνει τις 100.000 λέξεις σε μήκος - εξετάζεται από δύο κορυφαίες αρχές στον τομέα, ένας από τους οποίους έχει εμπειρία στην εξέταση στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και τουλάχιστον ένας από τους οποίους είναι εκτός του SOAS .
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντανακλούν την προγραμματισμένη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
Έρευνα και Εφαρμογές
Χαιρετίζουμε τις υποψηφιότητες από ειδικευμένους φοιτητές που κατέχουν πτυχίο Master (ή ισοδύναμο στο εξωτερικό) σε σχετικό θέμα για πτυχία έρευνας στο SOAS . Οι αιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Είναι σημαντικό να εφαρμοστεί πολύ πριν από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους στο οποίο επιθυμείτε να εγγραφείτε, ώστε να μας δώσετε χρόνο να επεξεργαστούμε την αίτησή σας. Εάν υποβάλετε αίτηση για υποτροφίες, ενδέχεται να ισχύουν προγενέστερες προθεσμίες.
Το πρόγραμμα διδακτορικών διατριβών SOAS είναι ανταγωνιστικό και οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ιστορικό υψηλό ακαδημαϊκό επίτευγμα και βιώσιμη πρόταση που θα συμβάλλει στα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Τμήματος. Σημειώστε: αποθαρρύνουμε τις καθαρά κερδοσκοπικές εφαρμογές. Οι αιτήσεις διεπιστημονικής έρευνας είναι ευπρόσδεκτες, αλλά μπορεί να υποβληθεί μόνο μία αίτηση σε ένα Τμήμα.
Απαιτήσεις απαίτησης εγγραφής στην αγγλική γλώσσα
Οι υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση κατηγορίας 4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό UKVI IELTS Academic από ένα κέντρο δοκιμών εγκεκριμένο από το UKVI.
Οι διεθνείς υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση Tier-4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε υπο-αποτελέσματα. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες |
Αιτούντες ΕΟΧ και ΕΕ
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε κάθε υπο-σκορ. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες. |
TOEFL IBT | 105 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 25 υπο-αποτελέσματα. | 105 συνολικά με ελάχιστο αριθμό 22 σε δευτερεύουσες βαθμολογίες. Ή 100 συνολικά, με τουλάχιστον 25 γραπτώς και 22 σε άλλες υπο-βαθμολογίες. |
Pearson Test της Αγγλικής (ακαδημαϊκής) | 75 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 70 υπο-αποτελέσματα. | 70 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 65 υπο-αποτελέσματα. |
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
All students register in year 1 of the programme as MPhil students. The upgrade from MPhil to PhD takes place at the end of the first academic session for full-time students (or at the end of the second academic session for part-time students).
All new MPhil/PhD students are provided with a supervisory committee of three members, comprising a main or primary supervisor, and a second and third supervisor. The split in time commitment across the supervisory committee is 60:25:15. In the first year, students are expected to meet their main supervisor on a bi-weekly basis for a period of at least one hour.
The student’s primary supervisor is always a member of the Department in which the student is registered. The second and third supervisors, who act in a supplementary advisory capacity, may be from the same Department, or other Departments/Centres in the Faculty of Languages and Cultures or in Departments/Centres in the other Faculties of the School. The student’s progress is further overseen by the Departmental Research Tutor.
Year 1
In the first year, students prepare for research by following a research training seminar series (RTS) convened at the Faculty level by the Associate Dean for Research and supported by the generic training on offer in the Doctoral School.
Students working in the fields of literature and cultural studies are also invited to participate in the additional training offered by the Centre for Cultural, Literary and Postcolonial Studies (CCLPS).
Students may also be encouraged by supervisors to attend additional taught courses relevant to their research and to their training needs. These may include specialist disciplinary, language or regional culture courses or research training in other Departments outside the Faculty.
Προς το τέλος του πρώτου τριμήνου, οι φοιτητές πλήρους φοίτησης πρέπει να υποβάλουν βιβλιογραφική ανασκόπηση περίπου 5000 λέξεων. Οδηγίες για αυτό παρέχονται στα εκπαιδευτικά σεμινάρια της σχολής έρευνας και οι φοιτητές συζητούν με τους προϊσταμένους τους πώς αυτή η βιβλιογραφική ανασκόπηση θα μπορούσε να ενσωματωθεί στην αναβαθμισμένη ερευνητική τους πρόταση και αργότερα τη διατριβή τους.
Για τη διαδικασία αναβάθμισης, οι φοιτητές πλήρους φοίτησης του 1ου έτους (2ο έτος για φοιτητές μερικής φοίτησης) απαιτείται να υποβάλουν ένα χαρτοφυλάκιο αναβάθμισης 10.000 λέξεων που αποτελείται από μια ερευνητική πρόταση και ένα βασικό κεφάλαιο. Ο σχετικός αριθμός λέξεων αυτών των δύο στοιχείων θα πρέπει να αποφασιστεί μεταξύ της φοιτητικής και της εποπτικής επιτροπής, αλλά αναμένεται ότι το βασικό κεφάλαιο δεν πρέπει να είναι μικρότερο από 3000 λέξεις. Η προθεσμία για την υποβολή αυτού του χαρτοφυλακίου είναι η 15η Μαΐου κάθε έτους.
Research Proposal
The research proposal typically includes the following elements:
- Research rationale and context of proposed research
- Main research questions
- Literature review
- Theoretical and methodological framework and considerations
- Proposed research methods
- Ethical issues (where applicable)
- Outlining the structure of PhD dissertation
- Schedule of research and writing
- Bibliography.
Adjustments to one or more of these sections, including additions or deletions where appropriate, are possible by prior arrangement between the students and lead supervisors.
Βασικό Κεφάλαιο
The core chapter should ideally be an analytical piece of writing in which the student by way of a case study shows how the research proposal translates into actual research. Depending on the nature of the research project access to primary source material can be difficult before the student undertakes the second-year research and in such cases, the content should be agreed between the student and the supervisory committee.
Η διαδικασία αναβάθμισης από MPhil σε διδακτορικό βασίζεται σε αξιολόγηση του χαρτοφυλακίου αναβάθμισης από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή και σε μια προφορική παρουσίαση διάρκειας 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση γίνεται στο προσωπικό του τμήματος και σε φοιτητές ερευνητές. Οι τρεις επόπτες συναντώνται χωριστά για να συζητήσουν το αποτέλεσμα της αναβάθμισης και να ενημερώσουν τον μαθητή. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του χαρτοφυλακίου αναβάθμισης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα σε διδακτορικό και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στο χαρτοφυλάκιο, οι φοιτητές θα κληθούν να το αναθεωρήσουν προς ικανοποίησή τους πριν επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε διδακτορικό.) Κανονικά δεν επιτρέπεται στους φοιτητές να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Year 2
The second year (or part-time equivalent) is normally spent engaged in research. This may be by any combination of fieldwork and research in libraries and material collection as agreed between the student and the supervisor(s).
Year 3
The third year (or part-time equivalent) is devoted to writing up research for the PhD thesis. During this time, students will normally give a presentation in a research seminar organised by the Departmental Research Tutor, comprising a select number of staff members with special expertise in the topic and other research students. During the third year (or part-time equivalent) students will present draft chapters to their main supervisor for comment, before completing a final draft of the thesis. Once a full draft is complete, the work is assessed by all members of the supervisory committee and the student can either submit the thesis or move on to Continuation Status to be given a further 12 months to complete the thesis and submit it for examination. The thesis must be completed within 48 months from the time of registration (or part-time equivalent).
Η διατριβή – να μην ξεπερνά τις 100.000 λέξεις σε έκταση – εξετάζεται από δύο κορυφαίες αυθεντίες του κλάδου, η μία από τις οποίες έχει εμπειρία εξετάσεων στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και τουλάχιστον μία από τις οποίες είναι εκτός SOAS .
PhD Degrees are awarded by SOAS from registration in 2013 and are subject to SOAS regulations.