
Διδακτορικό στη Μηχανική Εκπαίδευση
Storrs, Ηνωμένες Πολιτείες
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 up to 5 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Ενώ υπάρχει εξαιρετική εκπαίδευση μηχανικής στο UConn από το 1916, ο τομέας της εκπαίδευσης μηχανικών είναι η ακαδημαϊκή του μελέτη. Ένα Ph.D. στην εκπαίδευση μηχανικών από το UConn θα προετοιμάσει τους μαθητές με τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται για τη διεξαγωγή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικής έρευνας στο πλαίσιο των προγραμμάτων μηχανικής τόσο στο προ-και μεταδευτεροβάθμιο επίπεδο. Οι απόφοιτοι του προγράμματος Μηχανικής Εκπαίδευσης θα έχουν τα προσόντα να εργαστούν σε ακαδημαϊκά, βιομηχανικά ή κυβερνητικά περιβάλλοντα και να διαπρέψουν στον εντοπισμό, τη δημιουργία και την επέκταση των συνδέσεων μεταξύ της μηχανικής και των κοινωνικών επιστημών.
Η εκπαίδευση των μηχανικών είναι εγγενώς διεπιστημονική. Στο UConn, το οποίο διαθέτει 14 σχολεία και κολέγια, οι μαθητές ενθαρρύνονται να παρακολουθήσουν σχετικά μαθήματα σε πειθαρχικά σιλό με βάση τα ερευνητικά τους ενδιαφέροντα.
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
In order for an applicant to be considered for one of the following fellowships, the applicant must select that they wish to be considered in SLATE. Recipients of these fellowships will be the most academically promising members of the entering class of graduate students at the University of Connecticut. The criteria used to select recipients include the following:
- Evidence of scholarly or creative achievement highlighted by the department or program in their nomination and evidence that the department or program provides the environment necessary for success in the areas of interest highlighted by the applicant.
- Evidence of any prior scholarly or creative achievement by the nominee, e.g., publications, presentations, exhibits, performances.
- Evidence that the nominee has been successful at previous academic institutions, e.g., letters of recommendation.
- Quantitative evidence of academic accomplishment, e.g., undergraduate grade point average, GMAT (when available).
The Jorgensen Fellowship (JF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
In addition, to be eligible for either the fellowships below, applicants must demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education and/or a commitment to enhancing diversity in their field of study.
- The Harriott Fellowship (HF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
- The Crandall Fellowship (CF) is available to outstanding young scholars applying to master’s programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for two years (MFA is for three years).
For HF and CF fellowships students must submit a diversity statement through the SLATE application system. Students can demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education through participation in organizations or activities that (a) directly relate to increasing access to higher education and retention in higher education of individuals, regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs or (b) that help to ensure that individuals are welcomed and included in higher education environments regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs. Such organization and activities might include participation/affiliation with TRIO programs, cultural/affinity organizations/centers, volunteer experiences, and college or university committees focused on these goals. Students provide evidence of this commitment through research and educational experience reflected on their CV/resume (articles, presentations, internship, and research experience), in their personal statement, or in letters of recommendations.
Διδακτέα ύλη
Οι φοιτητές υποχρεούνται να συμπληρώσουν τουλάχιστον 37 πιστωτικές μονάδες, κατανεμημένες ως εξής:
Μηχανική Εκπαίδευση Πυρήνας: 13 Μονάδες
- ENGR 5610 – Θεμέλια Εκπαίδευσης Μηχανικών – 3 μονάδες
- ENGR 5620 – Power and Politics of Engineering Education – 3 μονάδες
- ENGR 6901 – Σεμινάριο Τεχνικής Εκπαίδευσης - 1 μόρια
- Μάθημα EPSY/EDCI – Theories in Education από λίστα - 3 μονάδες
- ENGR 5410 – Επιστημονική Επικοινωνία – 1 μόρια
- ENGR 5420 – Πρακτική Άσκηση Μηχανικού και Καριέρες στη Βιομηχανία – 1 πίστωση
- ENGR 5430 – Διδασκαλία Μηχανικών: Επικοινωνίας και Παιδαγωγικής – 1 μόρια
Πρακτική: 3 Μονάδες
- CE/ENVE 6920 – Πρακτική – 3 μονάδες
- Πρακτική εμπειρία στη διδασκαλία στην τάξη με καθοδήγηση από μέλος του πτυχιούχου ΔΕΠ.
Μέθοδοι Εκπαιδευτικής Έρευνας Πυρήνας: 12 Μονάδες
- EDCI 6000 - Ποιοτικές Μέθοδοι Εκπαιδευτικής Έρευνας – 3 Μονάδες
- ΕΨΥ 5605 – Ποσοτικές Μέθοδοι στην Έρευνα 1 – 3 Μονάδες
- ΕΨΥ 5607 – Ποσοτικές Μέθοδοι στην Έρευνα 2 – 3 Μονάδες
- Μέθοδοι έρευνας επιλογής – 3 μονάδες
Εκπαίδευση Μηχανικών Ειδίκευση: 9 Μονάδες
Ανάλογα με το υπόβαθρο και τα σχέδια σταδιοδρομίας τους, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν από μια υπάρχουσα εξειδίκευση, που αποτελείται από μαθήματα σε συναφείς τομείς ή, με την έγκριση του Κύριου Συμβούλου τους, να επιλέξουν μαθήματα με συνεκτικό θέμα που υποστηρίζει τους ερευνητικούς ή επαγγελματικούς στόχους τους.
Ειδίκευση Μηχανικού Πεδίου: 9 πιστωτικές μονάδες σε μαθήματα που βασίζονται στον κλάδο (π.χ. CHEG, ME, ECE) σε επίπεδο 5000 ή υψηλότερο που επιλέχθηκε σε συνεννόηση με τον κύριο σύμβουλο.
Ειδίκευση Προηγμένων Μεθόδων: 9 πιστωτικές μονάδες (εκτός του πυρήνα των μεθόδων) επικεντρώθηκαν σε προηγμένες μεθόδους εκπαιδευτικής έρευνας. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν από μαθήματα EDCI, RMME, μεθόδων EPSY ή άλλα σε συνεννόηση με τον Κύριο Σύμβουλό τους.
Θεωρίες στην Επιστήμη της Εκπαίδευσης/Μάθησης Ειδίκευση: 9 μονάδες επικεντρώνονται στη διεπιστημονικότητα, τις θεωρίες της γνώσης ή την επιστημολογία. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν από τη λίστα Theories in Education που καθορίζεται στον κατάλογο ή άλλα μαθήματα σε συνεννόηση με τον Κύριο Σύμβουλό τους.
Μηχανική και Ανθρώπινα Δικαιώματα: 9 μονάδες μαθημάτων σε αυτόν τον τομέα, όπως εγκρίθηκε από τον κύριο σύμβουλο και διαβούλευση με τη σχολή EHRI.
Εξατομικευμένη εξειδίκευση: 9 μονάδες μαθημάτων σε σχετικό τομέα ή θέμα, όπως εγκρίθηκε από τον Κύριο Σύμβουλο.
Το Ph.D. στη Μηχανική Εκπαίδευση δεν έχει απαίτηση ξένης γλώσσας. Ph.D. Οι μαθητές πρέπει να διατηρούν αθροιστική ΣΔΣ τουλάχιστον 3,0 σε όλα τα μαθήματα. Για φοιτητές που εισέρχονται με μεταπτυχιακό δίπλωμα, έως και 15 μονάδες προηγούμενων μεταπτυχιακών μαθημάτων μπορούν να συνυπολογιστούν στο Ph.D.
Όλα τα Ph.D. Οι φοιτητές πρέπει επίσης να ολοκληρώσουν τουλάχιστον 15 πιστωτικές μονάδες του GRAD 6950 (Έρευνα Διδακτορικής Διατριβής). Όλα πλήρους απασχόλησης Ph.D. Οι φοιτητές πρέπει να εγγραφούν στο μάθημα σεμιναρίου μίας πίστωσης, ENGR 6901, κάθε περίοδος που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Με την ολοκλήρωση διδακτορικού διπλώματος. στην εκπαίδευση μηχανικών, οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση:
- Διεξάγετε υψηλής ποιότητας εκπαιδευτική έρευνα ή/και αξιολόγηση και αξιολόγηση σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως η τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι ρυθμίσεις K-12, οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί και η ιδιωτική βιομηχανία.
- Συνθέστε πληροφορίες από πολλαπλά πεδία για να συμβάλετε στη δημιουργία γνώσης στη διασταύρωση της μηχανικής και των κοινωνικών επιστημών.
- Φέρτε μια κοινωνικο-πολιτισμική προοπτική της εργασίας μηχανικής με έμφαση στη δικαιοσύνη, την ποικιλομορφία, την ισότητα και την ένταξη σε όποιον τομέα επιλέγουν να εργαστούν.
- Ενσωματώστε πρακτικές που βασίζονται σε στοιχεία από την έρευνα στον τομέα της εκπαίδευσης μηχανικής στην εκπαίδευση της επόμενης γενιάς.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.