Διδακτορικό Πρόγραμμα Διατήρησης Φυσικών Πόρων
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 up to 5 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Ισπανικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 390 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* ακαδημαϊκός πλήρους φοίτησης | ακαδημαϊκός μερικής φοίτησης - 234 €
Εισαγωγή
Σκοπός του διδακτορικού προγράμματος είναι η εκπαίδευση ερευνητών στον τομέα της οικολογίας και της βιολογίας διατήρησης. Ο στόχος είναι να αναπτυχθούν γιατροί προικισμένοι με κριτική αίσθηση, αυτόνομη ερευνητική ικανότητα και πνεύμα συνεργασίας σε διεπιστημονικές ομάδες για να απαντήσουν σε ερωτήσεις βασικής και εφαρμοσμένης επιστήμης στην οικολογία και τη διατήρηση των φυσικών πόρων. Οι τομείς έρευνας που καλύπτονται από το διδακτορικό πρόγραμμα περιλαμβάνουν όλους τους επιμέρους κλάδους της οικολογίας, από την αυτοεκολογία και την οικοφυσιολογία, μέσω της εξελικτικής οικολογίας, του πληθυσμού και της κοινοτικής βιολογίας, έως τη μελέτη των οικοσυστημάτων, τη βιογεωγραφία και τη μακροοικολογία, καθώς και πεδία που σχετίζονται με κλάδους όπως η διατήρηση βιολογία και οικολογική αποκατάσταση.
Η ανάγκη για διδακτορική κατάρτιση πτυχιούχων σε πτυχία που σχετίζονται με τη Διατήρηση των Φυσικών Πόρων υπερασπίζεται τόσο στον ακαδημαϊκό όσο και στον επαγγελματικό τομέα, όπου επιβεβαιώνεται η ανάγκη συνέχισης της έρευνας και προόδου σε γνώσεις, τεχνικές και μεθόδους. Αυτό το διδακτορικό πρόγραμμα στοχεύει στην εκπαίδευση ερευνητών που συνδέονται με τη μελέτη, τη διαχείριση και τη διατήρηση της βιοποικιλότητας και της γεωποικιλότητας με την ευρεία έννοια, θεωρώντας ως φυσικούς πόρους το σύνολο των υλικών αγαθών και υπηρεσιών που παρέχονται από τη φύση που συμβάλλουν στην ευημερία της ανθρώπινης κοινωνίας στην άμεσους ή έμμεσους τρόπους.
Το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos προτείνει την προσαρμογή του Διδακτορικού Προγράμματος στη Διατήρηση των Φυσικών Πόρων σύμφωνα με τις διατάξεις του RD99/2011, για την παροχή και την προσφορά διδακτορικής κατάρτισης που συμβάλλει, αφενός, στην προώθηση της κατάρτισης ατόμων με ικανότητα την έρευνα και την καινοτομία στη Διατήρηση των Φυσικών Πόρων και αφετέρου να προωθήσει, μέσω της έρευνας, στην ανταπόκριση στις ανάγκες της κοινωνίας στον τομέα αυτό.
Στο πλαίσιο του Διδακτορικού Προγράμματος για τη Διατήρηση Φυσικών Πόρων, θα αναπτυχθεί μια γραμμή έρευνας που θα καλύπτει το σύνολο των ερευνητικών δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται στον τομέα αυτό, σύμφωνα με τις απαιτήσεις που ορίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία και στους κανονισμούς του URJC, σε αντίθεση με την εμπειρία και την ερευνητική επάρκεια, και την ύπαρξη ανταγωνιστικών έργων. Αυτή η ερευνητική γραμμή θα καθορίσει, χωρίς αποκλεισμό, τα κύρια θέματα για την ανάπτυξη διδακτορικών διατριβών, ανάλογα με τις υπάρχουσες ομάδες και την ερευνητική εμπειρία των καθηγητών και των διορισμένων διευθυντών.
Το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos προτείνει αυτό το Διδακτορικό Πρόγραμμα:
- Εκπαιδεύστε νέους ερευνητές και προετοιμάστε ομάδες που συμβάλλουν στην κοινωνική, επιστημονική και οικονομική πρόοδο.
- Προώθηση της κατάρτισης νέων εκπαιδευτικών σε συναφείς κλάδους.
- Εξειδίκευση μεταπτυχιακών που ενδιαφέρονται για επαρκή επαγγελματική, επιστημονική και τεχνική ανάπτυξη.
Προώθηση της δημιουργίας ερευνητικών ομάδων και δικτύων, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, και της διεπιστημονικότητας.
Στόχοι:
Οι γενικοί στόχοι του Διδακτορικού Προγράμματος του Πανεπιστημίου Rey Juan Carlos θα είναι, τουλάχιστον, οι ακόλουθοι:
- Ενθάρρυνση και εμβάθυνση της γνώσης και της επαγγελματικής, επιστημονικής και τεχνικής ανάπτυξης των διδακτορικών φοιτητών στον εν λόγω τομέα.
- Εκπαιδεύστε νέους ερευνητές ικανούς να ενσωματωθούν σε ερευνητικές ομάδες.
- Προώθηση της διδακτικής σταδιοδρομίας, εμβάθυνση της ερευνητικής κατάρτισης των μελλοντικών εκπαιδευτικών.
- Η εξειδίκευση του μαθητή στον αντίστοιχο τομέα, ιδιαίτερα στην ερευνητική του πτυχή.
- Παροχή μεθοδολογικών μέσων από τα οποία θα αντιμετωπιστεί η ανάλυση της θεωρίας και της πράξης από διεπιστημονική προοπτική και παρέχετε βασικά κριτήρια από τα οποία θα αντιμετωπίζονται πρακτικά ζητήματα, στους διάφορους τομείς στους οποίους προκύπτουν.
- Να υπάρχει επαρκές πλαίσιο για την επίτευξη και μετάδοση επιστημονικών προόδων.
- Εκπαιδεύστε τους διδακτορικούς φοιτητές ώστε να μπορούν να διαδραματίσουν ουσιαστικό ρόλο σε δημόσια ή ιδιωτικά ιδρύματα που ασχολούνται με την καινοτομία και την έρευνα, ώστε να μπορούν να οδηγήσουν τη μεταφορά από τη γνώση στην ευημερία της κοινωνίας.
Εν ολίγοις, αυτό το Διδακτορικό Πρόγραμμα στο Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos στοχεύει να εκπαιδεύσει γιατρούς προικισμένους με κριτικό επιστημονικό πνεύμα, ερευνητική ικανότητα και ομαδική εργασία, μέσω της διδασκαλίας οργανωμένης σε δύο τομείς: έναν γενικό (τεχνικές και μεθόδους έρευνας, εργαλεία και πόρους για αυτό) και έναν εξειδίκευση, τυπικό των διαφορετικών ενοποιημένων γραμμών εξειδίκευσης που αναπτύσσονται σε αυτό.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Βασικές ικανότητες
- Συστηματική κατανόηση ενός πεδίου σπουδών και κατοχή ερευνητικών δεξιοτήτων και μεθόδων που σχετίζονται με αυτό το πεδίο.
- Ικανότητα σύλληψης, σχεδίασης ή δημιουργίας, εφαρμογής και υιοθέτησης μιας ουσιαστικής διαδικασίας έρευνας ή δημιουργίας.
- Ικανότητα συμβολής στη διεύρυνση των ορίων της γνώσης μέσω πρωτότυπης έρευνας.
- Ικανότητα διεξαγωγής κριτικής ανάλυσης και αξιολόγησης και σύνθεσης νέων και πολύπλοκων ιδεών.
- Ικανότητα επικοινωνίας με την ακαδημαϊκή και επιστημονική κοινότητα και με την κοινωνία γενικότερα σχετικά με τα γνωστικά τους πεδία στους τρόπους και τις γλώσσες που χρησιμοποιούνται συνήθως στη διεθνή επιστημονική τους κοινότητα.
- Ικανότητα προώθησης, σε ακαδημαϊκά και επαγγελματικά πλαίσια, επιστημονικής, τεχνολογικής, κοινωνικής, καλλιτεχνικής ή πολιτιστικής προόδου σε μια κοινωνία που βασίζεται στη γνώση.
Προσωπικές ικανότητες και δεξιότητες
- Να λειτουργεί σε περιβάλλοντα στα οποία υπάρχουν λίγες συγκεκριμένες πληροφορίες.
- Βρείτε τις βασικές ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν για να λύσετε ένα σύνθετο πρόβλημα.
- Σχεδιάζουν, δημιουργούν, αναπτύσσουν και αναλαμβάνουν νέα και καινοτόμα έργα στο γνωστικό τους πεδίο.
- Εργαστείτε τόσο σε ομάδα όσο και ανεξάρτητα σε ένα διεθνές ή πολυεπιστημονικό πλαίσιο.
- Ενσωματώστε τη γνώση, αντιμετωπίστε την πολυπλοκότητα και κάντε κρίσεις με περιορισμένες πληροφορίες.
- Η κριτική και η πνευματική υπεράσπιση των λύσεων.
Άλλοι Διαγωνισμοί
- Γνώση της επιστημονικής μεθόδου, των αρχών της, των σταδίων της διαδικασίας και των τυπολογιών.
- Ικανότητα ενσωμάτωσης επιστημονικής γνώσης, ανάλυσής της και λήψης αποφάσεων επίλυσης ενός προβλήματος με κοινωνική και ηθική υπευθυνότητα και εφαρμογή επαγγελματικής δεοντολογίας.
- Δυνατότητα προγραμματισμού πειραμάτων, χρησιμοποιώντας τον καταλληλότερο σχεδιασμό σε κάθε περίπτωση, για την επαλήθευση των υποθέσεων.
- Γνωρίστε λεπτομερώς τα σύνορα της γνώσης στον επιστημονικό τομέα της Διατήρησης Φυσικών Πόρων, να είστε σε θέση να εντοπίσετε τις κύριες ερευνητικές προκλήσεις εντός αυτού και να συμβάλλετε στη μεθοδολογική και εννοιολογική του ανάπτυξη.
- Ικανότητα διαχείρισης βιβλιογραφικών και τεκμηριωτικών πηγών και των εργαλείων επιτόπιας εργασίας που σχετίζονται με κάθε γραμμή έρευνας.
- Δυνατότητα συγγραφής δημοσιεύσεων και ανακοινώσεων, διαρθρώνοντάς τα σύμφωνα με τα τυπικά σχήματα που χρησιμοποιούνται σε επιστημονικά περιοδικά και έγκριτα συνέδρια ή συνέδρια, εθνικά και διεθνή.
- Να γνωρίζει το θεωρητικό πλαίσιο και τις αρχές της Διατήρησης των Φυσικών Πόρων.
- Να γνωρίζουν τις επιστημονικές εφαρμογές που στοχεύουν στην επίλυση περιβαλλοντικών προβλημάτων.