Διδακτορικό στην Ψυχολογική Ανάπτυξη, Μάθηση και Υγεία
Universidade Santiago de Compostela
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Santiago de Compostela, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά, Γαλικιανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 200 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το διδακτορικό πρόγραμμα είναι πολυ πανεπιστήμιο στη φύση και περιλαμβάνει ερευνητές από τα πανεπιστήμια των A Coruña και Santiago de Compostela. Ερευνητές από τα πανεπιστήμια της Βαρκελώνης, του Οβιέδο και της Βαλένθια, καθώς και το Matia Gerontological Institute (INGEMA) ενσωματώνονται επίσης στις ομάδες τους.
Το πρόγραμμα καλωσορίζει περισσότερους από 30 ερευνητές και έχει δομή γύρω από δύο γραμμές έρευνας:
- Γραμμή Α "Έρευνα στην Αναπτυξιακή και Εκπαιδευτική Ψυχολογία"
- Γραμμή Β "Ψυχολογία υγείας"
Ο θεμελιώδης στόχος του προγράμματος είναι να αναπτύξει ερευνητικές ικανότητες σε τομείς που σχετίζονται με δύο γραμμές έρευνας που προτείνονται και τις ομάδες που τις απαρτίζουν (π.χ. διαχείριση βάσεων δεδομένων και επισκόπηση εγγράφων, σχεδιασμός και εφαρμογή πειραματικών σχεδίων, ψυχολογική αξιολόγηση και πληροφορίες συλλογή, ποιοτική και ποσοτική ανάλυση δεδομένων, συγγραφή και υπεράσπιση επιστημονικών εκθέσεων και πολυεπιστημονική ομαδική εργασία σε εθνικές και διεθνείς ομάδες).
Η γραμμή Α συγκεντρώνει πέντε ερευνητικές ομάδες που εστιάζουν την ερευνητική τους δραστηριότητα σε:
- Γλωσσική απόκτηση και αξιολόγηση και παρέμβαση στις διαταραχές τους
- Η βελτίωση των μαθησιακών διαδικασιών, η αξιολόγηση των δυσκολιών τους και η ψυχολογική παρέμβαση σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες που απορρέουν από αυτές
- Οι παράγοντες που διέπουν την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και την ακαδημαϊκή απόδοση στην αναδυόμενη ενηλικίωση ή τη νεολαία και την πρόληψη ανισορροπιών σε αυτήν την περίοδο
- Αξιολόγηση και παρέμβαση στη γνωστική και λειτουργική εξασθένιση στη γήρανση και τις άνοιες, ιδιαίτερα του Αλτσχάιμερ.
Η γραμμή Β αποτελείται από ερευνητές από τομείς γνώσης της μεθοδολογίας των επιστημονικών συμπεριφορών. Προσωπικότητα, αξιολόγηση και ψυχολογικές θεραπείες. Ψυχοβιολογία; Βασική ψυχολογία; και Κοινωνική Ψυχολογία. Αυτοί οι ερευνητές αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους, μεταξύ άλλων, στους τομείς των κοινωνικών κινημάτων, των νευροψυχολογικών επιπτώσεων των τοξινών, της ανάλυσης των κοινωνικών κινήσεων και των συμπεριφορών κινδύνου, της περιβαλλοντικής ψυχολογίας και της οικογενειακής θεραπείας.
τομείς έρευνας
- Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και ακαδημαϊκή επίδοση στην αναδυόμενη ενήλικη ζωή
- Γλωσσική Ανάπτυξη: Κατάκτηση και Διαταραχές
- Ψυχολογική έρευνα στη γήρανση και την άνοια
- Έρευνα για την ακαδημαϊκή μάθηση και τις δυσκολίες της σε εκπαιδευτικά πλαίσια
- Μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες
- Ψυχολογία Υγείας
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Οι υποψήφιοι που θα γίνουν δεκτοί στο Πρόγραμμα θα έχουν προνομιακή πρόσβαση όταν έχουν περάσει τουλάχιστον 60 ECTS σε ένα από τα ακόλουθα μεταπτυχιακά:
- Μεταπτυχιακό στη Γεροντολογία (Διαπανεπιστήμιο: UdC, USC)
- Μεταπτυχιακό στην Καινοτομία, τον Προσανατολισμό και την Εκπαιδευτική Αξιολόγηση (UdC)
- Μεταπτυχιακό στην Παρέμβαση στην Αναπηρία και την Εξάρτηση (UdC)
- Επίσημο Μεταπτυχιακό στις Προχωρημένες Σπουδές για τη Γλώσσα, την Επικοινωνία και τις Παθολογίες τους (Διαπανεπιστήμιο: UdC, USC, USAL).
- Μεταπτυχιακό στην Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και Διδασκαλία Απολυτηρίου, Επαγγελματική Κατάρτιση και Διδασκαλία Γλωσσών (UdC/USC).
- Μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία (UdC)
- Μεταπτυχιακό στην Ψυχογεροντολογία (Διαπανεπιστημιακό: USC, UV, USAL, UB).
- Μεταπτυχιακό στην Παρέμβαση στην Ψυχολογική Ανάπτυξη και Μάθηση (USC).
Οι μαθητές με πτυχίο DEA που αποκτήθηκαν μέσω εξαφανισμένων ή εξαφανιζόμενων προγραμμάτων που συνδέονται με τα τμήματα Αναπτυξιακής και Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας (USC και UdC) και Ψυχολογίας του UdC θα έχουν επίσης προτίμηση για πρόσβαση στο πρόγραμμα.
Όσον αφορά το επίπεδο γλωσσικής γνώσης που απαιτείται, τόσο το UdC όσο και το USC ορίζουν ότι οι μαθητές πρέπει να έχουν ένα επίπεδο γνώσης της αγγλικής γλώσσας Β1 πιστοποιημένο από τεκμηρίωση σε σχέση με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. Για τους φοιτητές που πραγματοποιούν την παραμονή τους σε ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού εντός του ΠΔ καθορίζονται τα ακόλουθα επίπεδα γνώσεων:
- Γαλλικά ή Αγγλικά: Ελάχιστο επίπεδο Β2.
- Γερμανικό ελάχιστο επίπεδο Β1.
- Ιταλικά: Ελάχιστο επίπεδο Α2.
- Πορτογαλικά: δεν απαιτείται γλωσσική απαίτηση.
Το απαιτούμενο επίπεδο γλωσσικής γνώσης μπορεί να πιστοποιηθεί μετά την παραμονή της έρευνας εντός 1 έτους.
Ξένοι μαθητές:
Οι απόφοιτοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό σύμφωνα με ξένα εκπαιδευτικά συστήματα, χωρίς την ανάγκη έγκρισης, μετά από επαλήθευση από το Πανεπιστήμιο ότι πιστοποιεί ένα επίπεδο κατάρτισης ισοδύναμο με το επίσημο μεταπτυχιακό του ισπανικού πανεπιστημίου και ότι παρέχει το δικαίωμα πρόσβασης στη χώρα που εκδίδει το πτυχίο σε διδακτορικές σπουδές. Η εισαγωγή αυτή δεν συνεπάγεται σε καμία περίπτωση την αναγνώριση του προηγούμενου πτυχίου του οποίου κατέχει ο ενδιαφερόμενος ή την αναγνώρισή του για σκοπούς άλλους από την πρόσβαση στη διδακτορική εκπαίδευση.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
δραστηριότητες κατάρτισης
- Διαχείριση βάσεων δεδομένων και ηλεκτρονικών πόρων τεκμηρίωσης (USC) E3111A01
- Μαθήματα εκπαίδευσης χρηστών (UDC) E3111A02
- Δημόσια παρουσίαση της αναθεωρητικής εργασίας για την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο ερευνητικό θέμα E3111A03
- Προετοιμασία και παρουσίαση προφορικής επιστημονικής επικοινωνίας ή/και αφίσας σε εθνική ή διεθνή επιστημονική συνάντηση με θέματα σχετικά με το ερευνητικό θέμα E3111A04
- Προετοιμασία και παρουσίαση προφορικής επιστημονικής επικοινωνίας σε διεθνή επιστημονική συνάντηση με θέματα σχετικά με το ερευνητικό θέμα E3111A05
- Δημόσια παρουσίαση της προόδου στο ερευνητικό έργο E3111A06
- Διαμένει σε εθνικά ή ξένα ερευνητικά κέντρα με διακεκριμένους ερευνητές στον επιλεγμένο ερευνητικό τομέα E3111A07
- Προετοιμασία και αποδοχή επιστημονικών άρθρων σε δημοσιεύσεις με αντίκτυπο JCR E3111A08
Συμπληρώματα εκπαίδευσης
- Ερευνητικά σχέδια που εφαρμόζονται στην ψυχολογία υγείας P2151201
- Μοντέλα ανάλυσης πολυμεταβλητών δεδομένων που εφαρμόζονται στην ψυχολογία υγείας P2151202
- Γήρανση και προσωπική και συναισθηματική ανάπτυξη P2171101
- Γήρανση και κοινωνική ανάπτυξη P2171102
- Γνωστικές αλλαγές στη φυσιολογική και παθολογική γήρανση P2171103
- Ψυχοβιολογικές βάσεις φυσιολογικής και παθολογικής γήρανσης P2171104
- Λειτουργική και γνωστική αξιολόγηση και παρέμβαση P2171105
- Αξιολόγηση και κλινική παρέμβαση σε ψυχικές διαταραχές γήρανσης P2171106
- Νευροψυχολογική αξιολόγηση και παρέμβαση στην άνοια και άλλες διαταραχές P2171107
- Ψυχοκοινωνική και εκπαιδευτική αξιολόγηση και παρέμβαση P2171108
- Βιοηθική και δεοντολογία P2171202
- Ποσοτικές και ποιοτικές μεθοδολογίες στην ψυχογεροντολογική έρευνα P2171204
- Μέθοδοι και σχέδια στη γλωσσική έρευνα P3321101
- Ανάλυση πρακτικών περιπτώσεων μέσω στατιστικού πακέτου P3321102
Το CAPD θα αξιολογήσει την καταλληλότητα της κατάρτισης των υποψηφίων που μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν λάβει τουλάχιστον 60 ECTS σε άλλο επίσημο μεταπτυχιακό δίπλωμα εάν υπάρχουν κενές θέσεις μετά την προνομιακή εισαγωγή φοιτητών. Η CAPD θα αναλύσει το προφίλ κατάρτισης των διδακτορικών φοιτητών λαμβάνοντας υπόψη την προπτυχιακή και μεταπτυχιακή τους κατάρτιση και, δυνάμει της γραμμής έρευνας στην οποία εγγράφονται, θα καθορίσει τα ειδικά συμπληρώματα κατάρτισης (CF) που πρέπει να λάβει ο διδακτορικός φοιτητής. η διαθέσιμη προσφορά.
Τα συμπληρώματα κατάρτισης θα δημιουργηθούν για κάθε διδακτορικό φοιτητή λαμβάνοντας υπόψη τρεις βασικούς τομείς κατάρτισης: Σχέδια και μεθόδους έρευνας, ανάλυση δεδομένων και διαχείριση βάσεων δεδομένων και προετοιμασία επιστημονικών εκθέσεων.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο θεμελιώδης στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ερευνητικών δεξιοτήτων στους τομείς που σχετίζονται με τις δύο γραμμές έρευνας που προτείνονται και τις ομάδες που τις απαρτίζουν (π. συλλογή πληροφοριών, ποιοτική και ποσοτική ανάλυση δεδομένων, σύνταξη και υπεράσπιση επιστημονικών εκθέσεων και διεπιστημονική ομαδική εργασία σε εθνικούς και διεθνείς ομίλους).
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Ed.D Αγροτική Εκπαίδευση, Διδασκαλία και Μάθηση
- Livingston, Ηνωμένες Πολιτείες