Διδακτορικό στο Πολιτικό Μάρκετινγκ, Ηθοποιοί και Ιδρύματα σε Σύγχρονες Κοινωνίες
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Ισπανικά, Γαλικιανός
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Oct 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 200 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Το Πρόγραμμα Πολιτικού Διδακτορικού Μάρκετινγκ, Ηθοποιοί και Ιδρύματα στις Σύγχρονες Κοινωνίες εισάγεται στον τομέα της έρευνας στην Πολιτική Επιστήμη, τη Δημόσια Διοίκηση και την Κοινωνιολογία, παρουσιάζοντας στον διδακτορικό φοιτητή ένα ερευνητικό σενάριο από την κατασκευή κριτικής σκέψης καθώς και συζήτηση, εμπειρική και θεωρητική. εμβάθυνση σε βασικά κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα, τη διατύπωση σχετικών ερευνητικών ερωτημάτων και τον εντοπισμό κενών γνώσεων στον τομέα των πολιτικών και κοινωνικών επιστημών.
Παρόλο που το πρόγραμμα επιτρέπει την ολοκλήρωση των διδακτορικών διατριβών σε οποιονδήποτε τομέα των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών, ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στους φορείς, τα πολιτικά ιδρύματα, τη δημόσια διοίκηση και την ανάλυση των δημόσιων πολιτικών, και δίνεται έμφαση στις διαδικασίες πολιτικής και θεσμικής επικοινωνίας, όπως καθώς και οι μετασχηματισμοί των σύγχρονων κοινωνιών και των πολιτικών τους συστημάτων.
τομείς έρευνας
- Πολιτικό μάρκετινγκ, ηθοποιοί και πολιτικοί θεσμοί
- Διοίκηση, δημόσια διαχείριση και δημόσιες πολιτικές
- Κοινωνιολογία
- φύλο και πολιτική
- Διεθνής συνεργασία
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Προτεινόμενο προφίλ εισοδήματος:
- Πτυχιούχοι φοιτητές Πολιτικής Επιστήμης, Δημοσιογραφίας ή Επιστήμης της Πληροφορίας, Οικονομικών Επιστημών, Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων, Διοίκησης και Δημόσιας Διοίκησης ή Νομικής, με μεταπτυχιακό στο Πολιτικό Μάρκετινγκ, τη Δημόσια Διοίκηση, τη Νεολαία και την Κοινωνία και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων ΜΚΟ και Διεθνείς Συνεργασία, Πολιτική Επιστήμη ή παρόμοια.
Σε περίπτωση που ο αριθμός των προεπιλεγμένων δεν υπερβαίνει τον αριθμό των νέων θέσεων εισαγωγής που προσφέρει το διδακτορικό πρόγραμμα, η Ακαδημαϊκή Επιτροπή θα προχωρήσει στην εισαγωγή τους.
Σε περίπτωση που ο αριθμός των προεπιλεγμένων φοιτητών υπερβαίνει τον αριθμό των νέων θέσεων εισαγωγής που προσφέρει το διδακτορικό πρόγραμμα για φοιτητές πλήρους φοίτησης, η Ακαδημαϊκή Επιτροπή θα προχωρήσει στην εισαγωγή τους σύμφωνα με τα ακόλουθα κριτήρια που αναφέρονται κατά σειρά επικράτησης:
- Απόφοιτοι σε οποιοδήποτε από τα μεταπτυχιακά που διδάσκονται στη Σχολή Πολιτικών Επιστημών του USC: Master of Marketing, Consulting and Political Communication of the USC, Master of Public Management of USC, Master of Youth and Society, και Master of Management of NGOs και Διεθνούς Συνεργασίας (στη διαδικασία διαπίστευσης).
- Απόφοιτοι μεταπτυχιακού τίτλου στις Πολιτικές Επιστήμες, τη Διοίκηση ή/και τη Δημόσια Διοίκηση, την Κοινωνιολογία ή την Επικοινωνία σε σύγκριση με άλλους.
- Απόφοιτοι/απόφοιτοι Πολιτικών Επιστημών και Διοίκησης, Δημόσιας Διοίκησης, Κοινωνιολογίας και Επικοινωνίας σε σύγκριση με άλλους.
- Απόφοιτοι/απόφοιτοι επιστημών και ακαδημαϊκών κλάδων που συνδέονται με την Πολιτική Επιστήμη και τη Διοίκηση σε σχέση με άλλους.
Με την ονομασία «επιστήμες που συνδέονται με την Πολιτική Επιστήμη και τη Δημόσια Διοίκηση ή Διοίκηση» εντάσσονται αδιακρίτως όλοι όσοι έχουν παρουσία στα Σχέδια Σπουδών των Πτυχίων Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης των Πανεπιστημίων που συμμετέχουν.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
δραστηριότητες κατάρτισης
- Συνεδρία παρουσίασης, στόχοι και δομή του διδακτορικού. Η διδακτορική διατριβή Ε3081Α01
- Διδακτορικά εργαστήρια E3081A02
- Ερευνητικά σεμινάρια E3081A03
- Εξειδικευμένες επιστημονικές συναντήσεις και άλλες δραστηριότητες συμπληρωματικής κατάρτισης E3081A04
Συμπληρώματα εκπαίδευσης
- Θεωρία και μέθοδοι έρευνας P3311101
- Τεχνικές έρευνας στο πολιτικό μάρκετινγκ και την πολιτική συμβουλευτική P3311102
- Ποσοτικές τεχνικές πολιτικής ανάλυσης P3441101
- Τεχνολογίες για ποιοτική ανάλυση P3441102
Αποτέλεσμα προγράμματος
Το Διδακτορικό Πρόγραμμα Πολιτικό μάρκετινγκ, ηθοποιοί και θεσμοί στις σύγχρονες κοινωνίες εντάσσεται στον τομέα της έρευνας στις Πολιτικές Επιστήμες, τη Δημόσια Διοίκηση και την Κοινωνιολογία, παρουσιάζοντας στον διδάκτορα ένα ερευνητικό σενάριο από την κατασκευή της κριτικής σκέψης καθώς και από συζήτηση, εμπειρικό και θεωρητικό εμβάθυνση σε βασικά κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα, τη διατύπωση σχετικών ερευνητικών ερωτημάτων και τον εντοπισμό γνωστικών κενών στον τομέα των πολιτικών και κοινωνικών επιστημών.
Παρόλο που το Πρόγραμμα επιτρέπει την ολοκλήρωση διδακτορικών διατριβών σε οποιοδήποτε τομέα των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών, δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στους φορείς, τους πολιτικούς θεσμούς, τη δημόσια διοίκηση και την ανάλυση των δημόσιων πολιτικών και δίνεται έμφαση στις διαδικασίες πολιτικής και θεσμικής επικοινωνίας. καθώς και οι μετασχηματισμοί των σύγχρονων κοινωνιών και των πολιτικών τους συστημάτων.