
Διδακτορική (Επαγγελματική) Εκπαίδευση
University of Lincoln

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 - 6 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 15.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* σπίτι πλήρους απασχόλησης: 4.688 £ ετησίως | διεθνής πλήρης απασχόληση: 15.000 £ ετησίως
Ανακαλύψτε το Lincoln όπου κι αν βρίσκεστε στον κόσμο
Τα διαδικτυακά σεμινάρια, τα μαθήματα master, οι συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων και οι ομιλίες σε πάνελ φοιτητών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε πώς είναι να ζεις και να σπουδάζεις στο University of Lincoln
Εισαγωγή
Το PhD (Professional) Education είναι ένα διδακτορικό ερευνητικό πρόγραμμα ισοδύναμο με το παραδοσιακό Διδάκτωρ Φιλοσοφίας, με εστίαση στην έρευνα και την επαγγελματική πρακτική. Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για σημερινούς και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να διεξάγουν πρωτότυπη έρευνα σχετικά με το επαγγελματικό τους πλαίσιο ή τον τομέα της εκπαιδευτικής πρακτικής τους και στοχεύει να υποστηρίξει τη διάδοση, ανάπτυξη και διαχείριση μιας σειράς επαγγελματικών πρακτικών και ανάπτυξης πολιτικών.
Οι μαθητές αναλαμβάνουν τέσσερις βασικές ενότητες και μία προαιρετική ενότητα, ακολουθούμενη από ένα στάδιο διατριβής, κατά το οποίο διεξάγουν επιτόπια εργασία, αναλύουν τα δεδομένα τους υπό το φως της υπάρχουσας γνώσης και γράφουν μια διατριβή για εξέταση.
Το σπονδυλωτό στάδιο στοχεύει να βοηθήσει τους μαθητές να βελτιώσουν το ερευνητικό τους θέμα και να εντοπίσουν συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα μέσω μιας κριτικής ανασκόπησης της βιβλιογραφίας. Οι προαιρετικές ενότητες προσφέρουν στους φοιτητές την ευκαιρία να σχεδιάσουν μια πιλοτική μελέτη για την έρευνα της διατριβής τους ή να αποκτήσουν ερευνητική εμπειρία βοηθώντας σε ένα ερευνητικό έργο με επικεφαλής το ακαδημαϊκό προσωπικό.
Το στάδιο της διατριβής απαιτεί αυστηρή συλλογή και ανάλυση δεδομένων προκειμένου να παραχθεί μια διατριβή 60.000 λέξεων που παρουσιάζει συστηματικά την έρευνα, τη μάθηση και τη συμβολή στη γνώση.
Καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές αποτελούν μέρος ενός ποικίλου, υποστηρικτικού και πνευματικά προκλητικού ερευνητικού περιβάλλοντος στη Σχολή Εκπαίδευσης. Εκτός από τις απαιτήσεις του προγράμματος, όλοι οι φοιτητές ενθαρρύνονται να συμμετάσχουν σε ευρύτερες ευκαιρίες μεταπτυχιακής κατάρτισης, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο ακαδημαϊκό κοινό και να επικοινωνήσουν τη σημασία της έρευνάς τους σε συναδέλφους και συναδέλφους.
Η απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος (επαγγελματίας) αποτελεί αναγνώριση όχι μόνο της πρωτότυπης συνεισφοράς του στη γνώση αλλά και της ικανότητας του φοιτητή να συνεχίσει να αναλαμβάνει καθαρή ή/και εφαρμοσμένη έρευνα και ανάπτυξη σε διδακτορικό επίπεδο.
Πώς Σπουδάζεις
Όλοι οι μαθητές αναμένεται να παρακολουθήσουν προγραμματισμένη διδασκαλία στο πρόγραμμα - αυτό πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση και σε σχολεία σπουδών δύο Σαββατοκύριακων και ένα τριήμερο θερινό σχολείο.
Εβδομαδιαία διαδικτυακά σεμινάρια πραγματοποιούνται για κάθε ενότητα σε ώρες που προορίζονται να είναι προσβάσιμες σε φοιτητές μερικής φοίτησης. Συμπληρώνονται από τη χρήση διαδραστικών τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την επέκταση των διαλόγων που είναι ζωτικής σημασίας για τη μάθηση των μαθητών. Ένα παράδειγμα είναι η χρήση του Talis Elevate για ανάγνωση και συζήτηση επιλεγμένων κειμένων και πολυμέσων.
Το VLE παρέχει επίσης στους φοιτητές πρόσβαση σε μια σειρά δομημένων πόρων, συμπεριλαμβανομένων ψηφιοποιημένων κειμένων, ηχογραφήσεων διαλέξεων και διαφόρων διδακτικών υλικών, επιτρέποντας σημαντικό βαθμό ανεξάρτητης μελέτης και αναθεώρησης των θεμάτων που καλύπτονται. Η ανατρεπόμενη μάθηση μέσω της χρήσης ψηφιακών εργαλείων, η κατευθυνόμενη μάθηση και οι ανατεθειμένες εργασίες μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν εντός και εκτός της τάξης ανάλογα με την περίπτωση.
Τα σχολεία σπουδών περιλαμβάνουν διαλέξεις, παρουσιάσεις φοιτητών, σεμινάρια, επισκέπτες ομιλητές και εργαστήρια. Δίνεται έμφαση στην ενθάρρυνση των υποψηφίων να μοιράζονται και να συζητούν τη δική τους δουλειά και να παρέχουν δομημένες δραστηριότητες που βασίζονται στα ερευνητικά ενδιαφέροντα των φοιτητών και του ακαδημαϊκού προσωπικού.
Η φοίτηση στο σχολείο σπουδών δεν περιορίζεται στο στάδιο της ενότητας, αλλά οι υποψήφιοι ενθαρρύνονται να συνεχίσουν να παρακολουθούν σχολεία σπουδών καθ 'όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Αυτό έχει ως στόχο να παρέχει ένα ισχυρότερο και πιο υποστηρικτικό πλαίσιο για τους υποψηφίους, βοηθώντας την πρόοδο και τη διατήρηση.
Δίνοντας προτεραιότητα στη διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο
Στο University of Lincoln , προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία των μαθητών μας είναι ελκυστική, υποστηρικτική και ακαδημαϊκά προκλητική. Καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, έχουμε προσαρμοστεί στις οδηγίες της κυβέρνησης για να διατηρήσουμε τους μαθητές, το προσωπικό και την κοινότητά μας ασφαλή. Όλοι οι εναπομείναντες νομικοί περιορισμοί Covid-19 στην Αγγλία καταργήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2022 στο πλαίσιο του Σχεδίου της Κυβέρνησης για Ζωή με τον Covid-19 και έχουμε αγκαλιάσει την ασφαλή επιστροφή στην προσωπική διδασκαλία στην πανεπιστημιούπολη. Όπου ενδείκνυται, η πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία ενισχύεται με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογίας και μπορεί να συμπληρωθεί με διαδικτυακές ευκαιρίες όπου αυτές υποστηρίζουν μαθησιακά αποτελέσματα.
Είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι να προσαρμόσουμε τα σχέδιά μας εάν οι αλλαγές στην κυβερνητική καθοδήγηση το καταστήσουν απαραίτητο και θα προσπαθήσουμε να κρατάμε ενήμερους τους σημερινούς και τους υποψήφιους φοιτητές.
Εισαγωγή στις Ενότητες σας
Εκπαιδευτική έρευνα: Εννοιολογώντας το ερευνητικό σας πρόβλημα (Πυρήνας)
Αυτή η πρώτη βασική ενότητα για τη διδακτορική (επαγγελματική) εκπαίδευση στοχεύει να εισαγάγει τους φοιτητές στην διδακτορική έρευνα και να σκιαγραφήσει το αναμενόμενο ταξίδι από τον επαγγελματία στον προχωρημένο ερευνητή. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές θα αναπτύξουν μια καλύτερη κατανόηση του επιλεγμένου ερευνητικού τους θέματος, μεταβαίνοντας από ένα ζήτημα που εντοπίζεται στην επαγγελματική πρακτική σε μια εννοιολογική εκτίμηση του ερευνητικού τους προβλήματος.
Έναρξη έρευνας: Διερεύνηση υπάρχουσας γνώσης (Πυρήνας)
Αυτή η βασική ενότητα βασίζεται στην πρώτη ενότητα και διερευνά λεπτομερώς τον σκοπό και τις τεχνικές της ανασκόπησης της υπάρχουσας έρευνας. Έμφαση δίνεται παντού στην ανάπτυξη των κριτικών δεξιοτήτων των μαθητών και στην εφαρμογή τους στο ερευνητικό πρόβλημα που προσδιορίστηκε προηγουμένως. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές θα πρέπει να αναπτύξουν μια αρχική κατανόηση της τρέχουσας βασισμένης σε στοιχεία που σχετίζονται με το πρόβλημά τους. τις διάφορες επιλογές του ερευνητικού σχεδιασμού που έχουν στη διάθεσή τους και τα συνήθως χρησιμοποιούμενα θεωρητικά πλαίσια.
Σχεδιασμός έρευνας: Κατανόηση πειθαρχικών προσεγγίσεων (Πυρήνας)
Αυτή η ενότητα εισάγει τους μαθητές στις βασικές μεθοδολογίες εκπαιδευτικής έρευνας και επιτρέπει στους μαθητές (α) να εντοπίσουν τη δική τους εργασία σε μια συγκεκριμένη ακαδημαϊκή επιστήμη και (β) να αρχίσουν να εξετάζουν πώς η δική τους ερευνητική φιλοσοφία αντανακλάται στον αναπτυσσόμενο σχεδιασμό του ερευνητικού τους έργου.
Η ενότητα προχωρά από μια φιλοσοφική συζήτηση για τη φύση της γνώσης στην εκπαιδευτική έρευνα (ερωτήματα επιστημολογίας και οντολογίας) σε πιο πρακτικά ερωτήματα ερευνητικής προσέγγισης και μεθόδων συλλογής δεδομένων. Επιδιώκει να δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των διαφορετικών επιστημονικών ανησυχιών των κοινωνικών επιστημών και των επιπτώσεων της «θέσης του ερευνητή» και του ερευνητικού σχεδιασμού του μαθητή, δίνοντας έμφαση σε όλη την ανάγκη η εργασία των μαθητών να έχει φιλοσοφική ακεραιότητα και πρακτική συνοχή.
Έκθεση προόδου έρευνας και άμυνα (Πυρήνας)
Αυτή η ενότητα απαιτεί από τους μαθητές να αναλάβουν ανεξάρτητη μελέτη, η οποία στοχεύει στην εδραίωση της μάθησης, της υποτροφίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού σταδίου της διδακτορικής (Επαγγελματικής) Εκπαίδευσης. Υπό την καθοδήγηση του Προϊσταμένου τους, οι φοιτητές πρέπει να υποβάλουν λεπτομερές σκεπτικό και σχέδιο για να συνεχίσουν στο στάδιο της διατριβής του επαγγελματικού διδακτορικού. Θα πρέπει επίσης να υποβληθεί αίτηση για ηθική έγκριση για την έρευνα.
Εκπαιδευτική έρευνα: Σχεδιασμός πιλοτικής μελέτης σε επαγγελματικό πλαίσιο (Επιλογή)†
Αυτή η προαιρετική ενότητα για τη διδακτορική (Επαγγελματική) Εκπαίδευση υποστηρίζει τους φοιτητές να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν μια πιλοτική μελέτη για την έρευνα της διατριβής τους και να εξετάσουν τις ηθικές διαστάσεις της εσωτερικής έρευνας σε επαγγελματικό πλαίσιο.
Ερευνητική Εμπειρία Τοποθέτηση Εργασίας (Επιλογή)†
Η ενότητα Research Experience Work Placement επιτρέπει στους φοιτητές στο επαγγελματικό διδακτορικό να αποκτήσουν πραγματική εμπειρία βοηθώντας στην έρευνα στο School of Education και απαιτεί τη διαπραγμάτευση και την έγκριση ενός ακαδημαϊκού μέλους του προσωπικού με το οποίο θα εργαστεί ο φοιτητής, πριν γίνει δεκτός στο η ενότητα. Η ευκαιρία τοποθέτησης στην εργασία μπορεί να περιλαμβάνει οποιαδήποτε πτυχή της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένης της βιβλιογραφικής αναζήτησης και ανασκόπησης, του συν-σχεδιασμού των οργάνων συλλογής δεδομένων, της ταυτοποίησης των συμμετεχόντων στην έρευνα, της προετοιμασίας μιας εφαρμογής δεοντολογίας, της μεταγραφής δεδομένων, της βοήθειας στην ανάλυση δεδομένων και τη σύνταξη ερευνητικών εκθέσεων. Θα απομυθοποιήσει την ερευνητική διαδικασία και θα εδραιώσει την κατανόηση της έρευνας από τους διδακτορικούς φοιτητές στον πραγματικό κόσμο, καθώς και θα προσφέρει μια εικόνα για την ακαδημαϊκή εργασία και την απασχόληση γενικότερα.
† Ορισμένα μαθήματα μπορεί να προσφέρουν προαιρετικές ενότητες. Η διαθεσιμότητα των προαιρετικών ενοτήτων μπορεί να διαφέρει από έτος σε έτος και θα υπόκειται στον ελάχιστο αριθμό μαθητών που θα επιτευχθεί. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι εγγυημένη η διαθεσιμότητα συγκεκριμένων προαιρετικών μονάδων. Η επιλογή της προαιρετικής μονάδας μπορεί επίσης να επηρεαστεί από τη διαθεσιμότητα του προσωπικού.
Πώς σας αξιολογούν
Η αξιολόγηση και η ανατροφοδότηση είναι δομημένες ώστε να εντοπίζουν τα υπάρχοντα δυνατά σημεία των μαθητών και να τονίζουν εποικοδομητικά τους τομείς για περαιτέρω ακαδημαϊκή ανάπτυξη. Η διατριβή και η εξέταση viva αποτελούν την τελική αξιολόγηση.
Επιπλέον, οι μαθητές θα πρέπει να περιμένουν να συμμετάσχουν σε διαμορφωτική αξιολόγηση από ομοτίμους των ιδεών του άλλου και να εργαστούν σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος μέσω ενεργού ομαδικής συζήτησης και ποικίλων μεθόδων παρουσίασης (π.χ. παρουσιάσεις ετήσιων φοιτητικών συνεδρίων, συνεδρίες αφίσας και συνεδρίες «PechaKucha»).
Περισσότερες λεπτομέρειες αξιολόγησης για κάθε μάθημα και πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο υποστηρίζονται ακαδημαϊκά συγκεκριμένα είδη εργασίας, μπορείτε να βρείτε στις προδιαγραφές της μεμονωμένης ενότητας.
Καριέρα και Προσωπική Ανάπτυξη
Η Διδακτορική (Επαγγελματική) Εκπαίδευση στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στα άτομα να συνεισφέρουν σημαντικά στην κατανόηση και τη βελτίωση της επαγγελματικής πρακτικής στην εκπαίδευση μέσω της έρευνας. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για σημερινούς και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς και μπορεί να γίνει κατανοητό ως μια προηγμένη μορφή επαγγελματικής ανάπτυξης ή κατάρτισης που βασίζεται στην έρευνα. Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν σε ανώτερες θέσεις στον υπάρχοντα τομέα τους καθώς και να εισέλθουν σε ακαδημαϊκή σταδιοδρομία.
Χαρακτηριστικά
Ένα βασικό χαρακτηριστικό της διδακτορικής (επαγγελματικής) εκπαίδευσης είναι η πεποίθηση του σχολείου ότι η μάθηση των μαθητών είναι πιο αποτελεσματική όταν είναι προϊόν συνεχούς διαλόγου με άλλους, είτε διδακτικό προσωπικό είτε συμφοιτητές, και όταν καλούνται συνεχώς να βελτιώσουν την κατανόησή τους βασικών εννοιών στον τομέα της εκπαίδευσης, παράλληλα με την προσωπική ανάπτυξη των ερευνητικών τους ιδεών. Δίνεται έμφαση στη δημιουργία των συνθηκών υπό τις οποίες μπορούν να ανθίσουν τέτοιοι διάλογοι. Το ακαδημαϊκό προσωπικό ενεργεί κυρίως ως επόπτες της έρευνας του ίδιου του μαθητή παρά ως δάσκαλος της έρευνας άλλων. Με αυτόν τον τρόπο, οι ρόλοι του δασκάλου και του μαθητή ελαχιστοποιούνται σταδιακά και τόσο οι μαθητές όσο και το εποπτικό προσωπικό γίνονται μέρος ενός κοινού ερευνητικού έργου.
Οι φοιτητές θα λάβουν ακαδημαϊκό επόπτη μόλις ξεκινήσουν το πρόγραμμα και θα συναντώνται μαζί τους σε τακτική βάση. Αυτό το άτομο θα έχει βασικό ρόλο στην παροχή ατομικής υποστήριξης σε όλο το πρόγραμμα. Η επίβλεψη πρόσωπο με πρόσωπο πραγματοποιείται σε σχολές σπουδών και η υποστήριξη προσφέρεται μέσω ηλεκτρονικών μέσων ή μέσω τηλεφώνου ενδιάμεσα.
Οι υποψήφιοι ενθαρρύνονται να επανεξετάσουν τα ερευνητικά προφίλ του ακαδημαϊκού προσωπικού στη Σχολή Εκπαίδευσης και, όπου είναι δυνατόν, να ευθυγραμμίσουν τα ερευνητικά τους θέματα με την υπάρχουσα τεχνογνωσία μας.
Συνεντεύξεις
Οι υποψήφιοι θα επιλεγούν για συνεντεύξεις με βάση την αίτηση και την ερευνητική τους πρόταση.
Προϋποθέσεις συμμετοχής 2023-24
Πτυχίο πρώτης ή δεύτερης κατηγορίας ή ισοδύναμη επαγγελματική εμπειρία.
Οι φοιτητές στο εξωτερικό θα πρέπει να αποδείξουν επάρκεια αγγλικής γλώσσας ισοδύναμη με το IELTS 6.0 συνολικά, με ελάχιστο 5,5 σε κάθε στοιχείο.
Εάν δεν πληροίτε τις παραπάνω απαιτήσεις IELTS, ενδέχεται να μπορείτε να λάβετε μέρος σε ένα από τα μαθήματα Αγγλικών και Ακαδημαϊκών Δεξιοτήτων Σπουδών πριν από τη συνεδρία. Αυτά τα εξειδικευμένα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας για το πρόγραμμα σπουδών τους.
Εκτός από τα αναφερόμενα απαιτούμενα προσόντα, οι υποψήφιοι καλούνται να υποβάλουν ερευνητική πρόταση μαζί με την αίτησή τους.
Τέλη και Χρηματοδότηση
Για τους επιλέξιμους φοιτητές, υπάρχουν περισσότεροι τρόποι από ποτέ άλλοτε για να χρηματοδοτήσετε τις μεταπτυχιακές σπουδές σας, είτε θέλετε να κάνετε διδακτικό είτε ερευνητικό μάθημα. Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, οι φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να υποβάλουν αίτηση για δάνειο ως συνεισφορά για το μάθημα και το κόστος διαβίωσης. Δάνεια είναι επίσης διαθέσιμα σε όσους επιθυμούν να πραγματοποιήσουν διδακτορικές σπουδές. Το Πανεπιστήμιο προσφέρει μια σειρά από υποτροφίες και χρηματοδοτούμενες υποτροφίες για όσους ενδιαφέρονται για μεταπτυχιακές σπουδές.
Πρόσθετες δαπάνες για το πρόγραμμα
Όλοι οι μαθητές αναμένεται να παρακολουθήσουν την προγραμματισμένη διδασκαλία του προγράμματος. Αυτό λαμβάνει χώρα το βράδυ, διαδικτυακά, σε διάστημα οκτώ εβδομάδων στο εξάμηνο Α και ξανά στο εξάμηνο Β (συνήθως την Τετάρτη). Επιπλέον, υπάρχει ένα μονοήμερο (Σάββατο) σχολείο σπουδών στο Λίνκολν (Ηνωμένο Βασίλειο) στα τέλη Οκτωβρίου και ξανά στα τέλη Φεβρουαρίου, και ένα τριήμερο σχολείο σπουδών (Δευτέρα-Τετάρτη στα τέλη Ιουλίου). Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι οι ώρες και οι ημερομηνίες είναι εκτός των ωρών εργασίας και κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών. Οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής και γενικά διαβίωσης κατά τη φοίτησή τους σε σχολές σπουδών.
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.