Keystone logo

2 Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Διαχείριση Μάρκετινγκ 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • Διδακτορικό (PhD)
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ
  • Διαχείριση Μάρκετινγκ
Πεδία μελέτης
  • Σπουδές Μάρκετινγκ (2)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

    Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Διαχείριση Μάρκετινγκ

    Ο γιατρός της Φιλοσοφίας - ή PhD - είναι το υψηλότερο επίπεδο πιστοποίησης εκπαίδευσης που μπορεί κανείς να λάβει. Οι απαιτήσεις διαφέρουν από το πρόγραμμα στο πρόγραμμα, αλλά μπορεί να διαρκέσει έως και οκτώ χρόνια για να λάβουν ένα διδακτορικό, και συνήθως απονέμεται μετά από έρευνα, παρουσίαση και υπεράσπιση μιας διατριβής σε ένα δεδομένο πεδίο.

    Τι είναι διδακτορικό στη διαχείριση μάρκετινγκ; Αυτός ο βαθμός επικεντρώνεται στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της ακαδημαϊκής έρευνας και της επαγγελματικής πρακτικής στον τομέα του μάρκετινγκ. Τα εν λόγω μαθήματα θα διαδοθούν σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και εννοιών. Οι επιχειρησιακές αρχές, η οικονομία, η συμπεριφορική ψυχολογία και η κοινωνιολογία είναι όλες οι περιοχές εστίασης. Συνήθως, το πρόγραμμα θα χωριστεί σε δύο, με τα πρώτα χρόνια που πέρασε στις τάξεις, και το δεύτερο μισό πέρασε διεξαγωγή έρευνας.

    Το διδακτορικό δίπλωμα στη διαχείριση του μάρκετινγκ συχνά έχει ως αποτέλεσμα μια ευρεία γκάμα δεξιοτήτων, από την έρευνα και την εφαρμογή στατιστικών μοντέλων στην κατανόηση των οικονομικών συμπεριφορών των καταναλωτών. Αυτές οι δεξιότητες θέτουν τον κάτοχο πτυχίου να προχωρήσει γρήγορα στον εταιρικό και ακαδημαϊκό κόσμο.

    Το κόστος αυτού του διδακτορικού προγράμματος θα διαφέρει μεταξύ των ιδρυμάτων, αλλά θα πρέπει να αναμένεται να περάσουν τουλάχιστον πέντε χρόνια εργασίας για την ολοκλήρωσή του. Ωστόσο, το μήκος μπορεί να ποικίλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής κατάστασης του σπουδαστή.

    Λόγω της ποικιλόμορφης ικανότητας που υπάρχει, υπάρχουν συνήθως αρκετές δυνατότητες όσον αφορά τη σταδιοδρομία. Συχνά, κάποιος με αυτό το προηγμένο πτυχίο μπορεί να κατέχει μια υψηλή εταιρική θέση, όπως ο Διευθυντής Μάρκετινγκ ή ο Διευθυντής Marketing. Επιπλέον, ο βαθμός αυτός μπορεί να ανοίξει ευκαιρίες για να γίνει δημόσιος σύνδεσμος ή διαχειριστής εμπορικού σήματος. Λόγω του μεγέθους της ακαδημαϊκής έρευνας που απαιτείται για την ολοκλήρωση ενός διδακτορικού διπλώματος, η καθιέρωση καθηγητή σε ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι επίσης ένα κοινό αποτέλεσμα.

    Ένα διδακτορικό στη διαχείριση μάρκετινγκ είναι διαθέσιμο σε πανεπιστήμια σε τοπικό επίπεδο, σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και σε απευθείας σύνδεση. Αναζητήστε το πρόγραμμά σας παρακάτω και επικοινωνήστε απευθείας με το γραφείο αποδοχής του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας το έντυπο οδηγιών.