Keystone logo

1 Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • Διδακτορικό (PhD)
  • Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
  • Επικοινωνίες
  • Επικοινωνία Μάρκετινγκ
Πεδία μελέτης
  • Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (1)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

    Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ

    Ένας διδάκτορας ή ένας γιατρός της φιλοσοφίας είναι ένας προηγμένος τίτλος που χρειάζεται περίπου τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθεί. Διατίθεται σε διάφορους τομείς, τα περισσότερα προγράμματα περιλαμβάνουν πολλή έρευνα σε ένα συγκεκριμένο θέμα και μια τελική διατριβή.

    Τι είναι το διδακτορικό στην εμπορική επικοινωνία; Σε αυτό το πρόγραμμα, οι φοιτητές διερευνούν διεπιστημονικές προσεγγίσεις στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ. Κάθε πρόγραμμα ποικίλλει, αλλά μερικοί μπορεί να επικεντρωθούν σε κοινωνικά υπεύθυνες εξελίξεις στους τομείς της ψηφιακής επικοινωνίας, των θεμάτων επωνυμίας, του εταιρικού μάρκετινγκ, των σχέσεων μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ των ενδιαφερομένων. Τα περισσότερα προγράμματα μπορούν να συνδυάζουν οργανωμένες τάξεις, όπως θεωρίες της κοινωνίας και επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών, με μεμονωμένες ερευνητικές εργασίες. Μαζί με τη συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής, μπορεί να απαιτείται από τους μαθητές να δημιουργήσουν ένα ακαδημαϊκό άρθρο.

    Η απόκτηση διδακτορικού τίτλου μπορεί να ωφελήσει τον σπουδαστή ανοίγοντας περισσότερες πόρτες ευκαιριών σταδιοδρομίας.Η κατοχή ενός προχωρημένου πτυχίου μπορεί επίσης να δώσει στους αποφοίτους ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά και να τις πληρώσει για υψηλότερη αμοιβή.

    Όταν αποφασίζει ποιο σχολείο θα παραστεί, το κόστος είναι συνήθως ένας μεγάλος παράγοντας. Επειδή τα δίδακτρα και οι αμοιβές διαφέρουν από το ένα ίδρυμα στο άλλο, οι μαθητές ενθαρρύνονται να επικοινωνούν απευθείας με τα σχολεία. Μαζί με το ερώτημα σχετικά με τις οικονομικές απαιτήσεις, οι φοιτητές μπορεί να θέλουν να ρωτήσουν για ευκαιρίες οικονομικής βοήθειας, όπως επιχορηγήσεις, υποτροφίες και δάνεια σπουδαστών.

    Υπάρχει μια σειρά σταδιοδρομίας που αποφοίτων με αυτό το πτυχίο μπορεί να τύχει. Ευκαιρίες μπορούν να βρεθούν σε τομείς έρευνας ή διαχείρισης. Ορισμένοι τίτλοι εργασίας ενδέχεται να περιλαμβάνουν διευθυντικό στέλεχος διαφήμισης, αναλυτή έρευνας, σύμβουλο μάρκετινγκ, ειδικό για τις σχέσεις με τα μέσα επικοινωνίας, σύμβουλο μάρκας μέσων και διαχειριστής κοινωνικών μέσων. Οι εργοδότες μπορούν να προέρχονται από διάφορους τομείς όπως οι επιχειρήσεις, η κυβέρνηση, οι ακαδημαϊκοί, οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί και η βιομηχανία.

    Είστε έτοιμοι να πάρετε την εκπαίδευσή σας στο επόμενο επίπεδο;Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσετε την έρευνα σε σχολεία. Χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό κατάλογο, αναζητήστε παρακάτω το πρόγραμμα και επικοινωνήστε απευθείας με το γραφείο αποδοχής του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας το έντυπο οδηγιών.