Keystone logo

1 Ανάμεικτο Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Μουσική Αγωγή σε Πράγα, Τσεχία για 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • Διδακτορικό (PhD)
  • Τσεχία
  • Παιδαγωγία
  • Διδασκαλία
  • Μουσική Αγωγή
  • Πράγα
  • Ανάμεικτο
Πεδία μελέτης
  • Παιδαγωγία (1)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

Ανάμεικτο Διδακτορικό (PhD) Προγράμματα σε Μουσική Αγωγή

Αυτή είναι η μεγαλύτερη πόλη στη Δημοκρατία της Τσεχίας, και είναι 's ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα έρευνας και εκπαίδευσης. Τα πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα που βρίσκονται εδώ εξασφαλίζει φοιτητές τόσο σε τοπικό όσο και διεθνές έχουν μια ευρεία επιλογή των προγραμμάτων για να συμμετάσχουν σε κατά τη διάρκεια της παραμονής τους. Εκπαίδευση επηρεάζει αυτή η πόλη είναι πολύ θετικά από την άποψη της κοινωνικής-οικονομικής ανάπτυξης.

Θεωρείται ένας ολοκληρωμένος τομέας σπουδών, η μουσική εκπαίδευση μπορεί να στοχεύει στην προετοιμασία των εκπαιδευτικών για να διδάξουν αποτελεσματικά τις μουσικές έννοιες στους μαθητές. Ορισμένα θέματα που μπορεί να καλύπτονται περιλαμβάνουν τον τρόπο διδασκαλίας των μαθητών να αναγνωρίζουν, να διαβάζουν και να συνθέτουν μουσική, εκτός από την εκπαίδευση επιδόσεων.

Τσεχική Δημοκρατία έχει μια καλά οργανωμένη και βασίζονται στην έρευνα πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Αυτό έχει γίνει η εκμάθηση ini Πράγα ένα από τα σεβαστά σπουδών 's στην Ευρώπη, δεδομένου ότι καλλιεργεί το πνεύμα της δημιουργικότητας και της καινοτομίας μεταξύ των μαθητών.

Οι απαιτήσεις για το πρόγραμμα Διδακτορικού (PhD) συχνά περιλαμβάνουν το να έχει αποκτήσει ήδη ο φοιτητής ένα Μεταπτυχιακό. Επιπλέον, πρέπει να υποβληθεί μια διατριβή ή πτυχιακή που κατά κύριο λόγο αποτελείται από πρωτότυπη ακαδημαϊκή έρευνα. Σε ορισμένες χώρες, αυτή η εργασία μπορεί ακόμη και να χρειαστεί να υπερασπιστεί μπροστά σε ένα πάνελ.

Η μικτή μάθηση συνδυάζει ψηφιακά και διαδικτυακά μέσα με την παραδοσιακή μάθηση πρόσωπο με πρόσωπο. Επιτρέπει στους δασκάλους να χρησιμοποιούν μια ποικιλία μεθόδων διδασκαλίας και τεχνολογίας για να προσαρμόσουν τη μάθηση για κάθε μαθητή. Η μικτή μάθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορες μορφές, από εντελώς διαδικτυακά μαθήματα έως υβριδικά μαθήματα όπου οι μαθητές μαθαίνουν τόσο στη φυσική τάξη όσο και στο διαδίκτυο.