Διδακτορικό στην Κλινική Έρευνα στην Ιατρική
Universidade Santiago de Compostela
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Santiago de Compostela, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά, Γαλικιανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 200 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μία από τις πρωταρχικές λειτουργίες των καθηγητών πανεπιστημίου στις Σχολές Ιατρικής είναι η διδασκαλία του διδακτορικού ή του τρίτου κύκλου των πανεπιστημιακών σπουδών, καθώς το διδακτορικό διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο της διασταύρωσης μεταξύ του EHEA και του EEI και οι γιατροί πρέπει να οδηγήσουν τη μετάβαση από τη γνώση στην ευημερία της κοινωνίας.
Εκτός από μερικές εξαιρέσεις, οι καθηγητές πανεπιστημίου των Ιατρικών Σχολών που ανήκουν στα τμήματα και στους τομείς γνώσης που είναι υπεύθυνοι για τη διδασκαλία κλινικών θεμάτων, είναι καθηγητές που συνδέονται με τα αντίστοιχα αυτόνομα ιδρύματα υγείας, έχοντας μια μοναδική δουλειά στην οποία και αυτοί της διδασκαλίας υποχρεώσεις που έχουν υποχρεώσεις φροντίδας, απαραίτητες με τη σειρά τους για την πρακτική διδασκαλία σε φοιτητές του πτυχίου Ιατρικής.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα διδακτορικά προγράμματα περιλαμβάνουν παρακολούθηση της κατάρτισης του μελλοντικού ειδικού, με ετήσιες αξιολογήσεις από την Επιτροπή Διδασκαλίας κάθε νοσοκομειακού κέντρου με διαπιστευμένη διδασκαλία, στην οποία συμμετέχουν οι δάσκαλοι των κατοίκων κάθε υπηρεσίας. Με αυτόν τον τρόπο, οι κάτοικοι γιατροί κάθε κλινικής ειδικότητας, συμμετέχουν από το πρώτο έτος εκπαίδευσης σε όλες τις επιστημονικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στις αντίστοιχες νοσοκομειακές υπηρεσίες με τη μορφή συμμετοχής σε κλινικές συνεδρίες, συναντήσεις και συνέδρια, δημοσιεύσεις στα περιοδικά. των αντίστοιχων ειδικοτήτων, κ.λπ. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι προφανές ότι όσοι ενδιαφέρονται για τις ερευνητικές γραμμές κάθε ιατρικής ειδικότητας είναι οι αντίστοιχοι ειδικοί, τόσο στην εκπαίδευση, όσο και εκείνοι που, ήδη κατά την άσκηση της ειδικότητάς τους, ενσωματώνονται σε κέντρο νοσοκομείου τρίτου επιπέδου, ειδικά πανεπιστημιακά κέντρα, αφού τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος της πρακτικής διδασκαλίας της Ιατρικής θα πέσει πάνω τους.
Συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα είναι τα Τμήματα Χειρουργικής, Δερματολογίας και Ωτορινολαρυγγολογίας, Ιατρικής, Μαιευτικής και Γυναικολογίας και Παιδιατρικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Σαντιάγο. Ομοίως, οι νοσοκομειακές υπηρεσίες καθεμιάς από τις σχετικές ιατρικές ειδικότητες, του Santiago University Hospital Complex συμμετέχουν σε αυτό. Δεν είναι κλειστό πρόγραμμα, αλλά θα παραμείνει ανοιχτό στην ενσωμάτωση νέων μελών σε υπάρχουσες ομάδες και στη δημιουργία νέων γραμμών έρευνας ή τροποποίησης υπαρχόντων, επιδιώκοντας μια εγκάρσια ομαδοποίηση σε βασικές γραμμές έρευνας. Είναι επίσης ανοιχτό στην ενσωμάτωση άλλων υπαρχόντων πανεπιστημιακών νοσοκομειακών κέντρων στην Αυτόνομη Κοινότητα της Γαλικίας. Δεδομένου ότι απευθύνεται κυρίως σε ιατρικούς ειδικούς στην κατάρτιση, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι εθνικοί κανονισμοί που πρέπει να τηρούνται και όπου τα καθήκοντα κατάρτισης κάθε ειδικότητας είναι λεπτομερή, τα οποία θα λαμβάνονται υπόψη κατά την αξιολόγηση των υποψηφίων για διδακτορικό.
τομείς έρευνας
- Ιατρικές-Χειρουργικές Ειδικότητες
- Παιδιατρική
- Χειρουργική επέμβαση
- ιατρική
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν τα επίσημα μεταπτυχιακά στις Επιστήμες Υγείας που προσφέρονται από το USC ή άλλα ισπανικά πανεπιστήμια θα έχουν άμεση πρόσβαση, χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθήσουν πρόσθετη εκπαίδευση.
Θα έχετε επίσης άμεση πρόσβαση, χωρίς την ανάγκη συμπληρωμάτων εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους Ιατρικής, Βιολογίας, Φαρμακευτικής και Χημείας, οι οποίοι, με την πρόσβαση στο Εθνικό Πρόγραμμα MIR, θα περάσουν τα δύο πρώτα χρόνια εκπαίδευσης στις ιατρικές ειδικότητες που είναι επί του παρόντος αναγνωρισμένες στην Ισπανία. Σε περίπτωση που ο αιτών εκπαιδεύεται ως ειδικός σε κέντρα υγείας εκτός του CHUS, η Επιτροπή Διδακτορικού Προγράμματος μπορεί να ζητήσει πληροφορίες από τις Επιτροπές Διδασκαλίας των κέντρων υγείας όπου διεξάγεται αυτή η εκπαίδευση, επαληθεύοντας ότι έχουν διαπιστευμένη διδασκαλία και ζητώντας τα προσόντα που αποκτήθηκαν κατά τα δύο πρώτα έτη εκπαίδευσής τους.
Άλλα προφίλ:
- Πτυχιούχοι και πτυχιούχοι Ιατρικής, Βιολογίας, Φαρμακευτικής και Χημείας που έχοντας πρόσβαση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα MIR δεν υπερβαίνουν το δεύτερο έτος εκπαίδευσης στις ειδικότητες τους.
- Πτυχιούχοι Ιατρικής που δεν αποκτούν το Δίπλωμα Ανώτερων Σπουδών και Πτυχιούχοι Ιατρικής, Βιολογίας, Φαρμακευτικής και Χημείας που δεν περνούν τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Εθνικό Πρόγραμμα Κατάρτισης Ειδικών Ιατρών.
Σε περίπτωση που οι μαθητές δεν έχουν την πλήρη προηγούμενη εκπαίδευση που απαιτείται για την εισαγωγή χωρίς συμπληρώματα κατάρτισης, η εισαγωγή θα εξαρτάται από την επιτυχία συγκεκριμένων συμπληρωμάτων κατάρτισης. Η ακαδημαϊκή επιτροπή θα αξιολογήσει κάθε περίπτωση ξεχωριστά, καθορίζοντας τα απαραίτητα εκπαιδευτικά συμπληρώματα (έως 15 ECTS).
Φοιτητές με πτυχίο αλλοδαπής που δεν έχει εγκριθεί μπορούν να υποβάλουν αίτηση για εισαγωγή σε διδακτορικές σπουδές, εφόσον είναι διαπιστευμένο επίπεδο κατάρτισης ισοδύναμο με αυτό του επίσημου ισπανικού πανεπιστημιακού μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών και το άτομο που το κατέχει στη χώρα έκδοσης του πτυχίου είναι εξουσιοδοτημένο πρόσβαση σε Διδακτορικές Σπουδές. Αυτή η αποδοχή δεν θα συνεπάγεται, σε καμία περίπτωση, την αναγνώριση του προηγούμενου πτυχίου ή την αναγνώριση για σκοπούς άλλους από αυτούς της πρόσβασης σε αυτές τις διδασκαλίες.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
δραστηριότητες κατάρτισης
- Τυπική μελέτη αντίστοιχης ειδικότητας Ε2081Α01
- Αποτελεσματική και αποτελεσματική κλινική φροντίδα E2081A02
- Διεπιστημονική ομαδική εργασία E2081A03
- Ανάπτυξη διδακτικών δραστηριοτήτων Ε2081Α04
- Ερευνητικά χαρακτηριστικά E2081A05
- Χρήση της επιστημονικής μεθόδου E2081A06
- Εκμάθηση νέων τεχνικών ή/και διαδικασιών E2081A07
- Γνωστοποίηση των ληφθέντων αποτελεσμάτων E2081A08
Συμπληρώματα εκπαίδευσης
- Εισαγωγή στη βιοϊατρική έρευνα E2081F01
- Ηθική υγειονομικής περίθαλψης στην κλινική έρευνα E2081F03
- Βάση της νόσου G2051228
- Εισαγωγή στη Χειρουργική G2051323
- Παθήσεις του Καρδιαγγειακού Συστήματος G2051327
- Παθήσεις του Αναπνευστικού Συστήματος G2051328
- Νεφρικά και Ουρολογικά Νοσήματα G2051330
- Παθήσεις του πεπτικού συστήματος G2051421
- Μαιευτική και Γυναικολογία G2051422
- Ωτορινολαρυγγολογία G2051423
- Ιατρική παιδιών και εφήβων: Παιδιατρική I G2051424
- Δερματολογία G2051521
Αποτέλεσμα προγράμματος
Όσοι ενδιαφέρονται για τις ερευνητικές γραμμές κάθε Ιατρικής Ειδικότητας είναι οι αντίστοιχοι Ειδικοί, τόσο στην εκπαίδευση όσο και όσοι, ήδη κατά την άσκηση της ειδικότητάς τους, είναι ενσωματωμένοι σε τριτοβάθμιο νοσοκομειακό κέντρο, ιδιαίτερα σε πανεπιστημιακά κέντρα. μεγάλο μέρος της πρακτικής διδασκαλίας της Ιατρικής θα πέσει πάνω τους.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διδακτορικό στην Αναπτυξιακή Επιστήμη
- Fargo, Ηνωμένες Πολιτείες
Διδακτορικό στις Σπουδές Μακροζωίας
- Prague, Τσεχία