Διδακτορικό στη Στατιστική
University of Ljubljana
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Ljubljana, Σλοβενία
Γλώσσες
Sinhala, Sinhalese, Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 12.000 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Η τελική διατριβή περιλαμβάνεται σε αυτήν την τιμή
Εισαγωγή
Διεπιστημονικό Διδακτορικό Πρόγραμμα Στατιστικής
Η προηγμένη γνώση των στατιστικών έχει σημαντική σημασία στην επιστήμη και αποτελεί το θεμέλιο για την έρευνα σε σχεδόν όλους τους ακαδημαϊκούς κλάδους. Παράλληλα, αναζητούνται προηγμένοι εμπειρογνώμονες στα στατιστικά από διάφορες υπηρεσίες, από την κρατική διοίκηση έως τα ερευνητικά τμήματα σε διάφορες εταιρείες.
Τις τελευταίες δεκαετίες, οι στατιστικές ως ανεξάρτητη επιστημονική πειθαρχία συνέβαλαν τεράστια στην επιστήμη και την κοινωνία. Έχει γίνει εργαλείο που εφαρμόζεται σε διάφορους τομείς όπως η γεωργία, η βιολογία, οι επιχειρήσεις και τα οικονομικά, η εκπαίδευση, η μηχανική, η νομοθεσία, η ιατρική, ο στρατός, η δημόσια διοίκηση, οι κοινωνικές επιστήμες κ.λπ.
Με βάση την καλή εμπειρία στο παρελθόν και τα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα της διεπιστημονικής προσέγγισης, το Διεπιστημονικό Διδακτορικό Πρόγραμμα Στατιστικής οργανώνεται επίσης σε πανεπιστημιακό επίπεδο. Το πρόγραμμα προσφέρει επτά ενότητες: Βιοστατιστική, Στατιστικές για Κοινωνικές Επιστήμες, Μαθηματικές Στατιστικές, Οικονομικές και Επίσημες Στατιστικές, Στατιστικές Επιχειρήσεων, Ψυχολογικές Στατιστικές και Τεχνικές Στατιστικές.
Η διάρκεια του διεπιστημονικού διδακτορικού προγράμματος στη Στατιστική είναι τέσσερα έτη (240 μονάδες ECTS), το οποίο σύμφωνα με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Μπολόνια αντιπροσωπεύει τον τρίτο κύκλο εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αποτελείται από οργανωμένη εκπαίδευση (60 μονάδες) και μεμονωμένες ερευνητικές εργασίες για τη διδακτορική διατριβή (180 μονάδες).
Το Διεπιστημονικό Διδακτορικό Πρόγραμμα στη Στατιστική αξιολογείται σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων (ECTS), επιτρέποντας έτσι στους φοιτητές και τους καθηγητές να συμμετέχουν σε διεθνή προγράμματα ανταλλαγής στις χώρες όπου εφαρμόζεται το ECTS ή κάποιο άλλο συγκρίσιμο σύστημα.
Δίδακτρα
Χρέωση ανά πρόγραμμα *: 12.000,00 € (η τελική διατριβή περιλαμβάνεται σε αυτήν την τιμή)
Χρέωση ανά έτος μελέτης:
- 1ο έτος: 3.800,00 €
- 2ο έτος: 3.800,00 €
- 3ο έτος: 2.200,00 €
- 4ο έτος: 2.200,00 €
* Οι μαθητές που πληρούν τις προϋποθέσεις μπορούν να λάβουν συγχρηματοδότηση των διδάκτρων. Όλες οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση www.uni-lj.si/study/doctoral/funding .
Απαιτήσεις εισδοχής
Οι υποψήφιοι για το διεπιστημονικό διδακτορικό πρόγραμμα στη Στατιστική είναι απόφοιτοι των ακόλουθων προγραμμάτων:
- Προγράμματα μελέτης δεύτερου κύκλου
- Προγράμματα σπουδών που παρέχουν εκπαίδευση για επαγγέλματα που ρυθμίζονται από οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (93/16 / ΕΟΚ για ιατρούς, 78/1027 / ΕΟΚ για κτηνιάτρους, 78/687 / ΕΟΚ για οδοντίατροι και 85/432 / ΕΟΚ για φαρμακοποιούς) που αξιολογήθηκαν με τουλάχιστον 300 μονάδες
- Προγράμματα σπουδών που οδηγούν σε εξειδίκευση υπό την προϋπόθεση ότι οι υποψήφιοι έχουν προηγουμένως ολοκληρώσει ένα πρόγραμμα επαγγελματικών σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το Συμβούλιο Προγράμματος Στατιστικής θα καθορίσει πρόσθετες προϋποθέσεις συμμετοχής για τους υποψηφίους σε μεμονωμένες περιοχές που κυμαίνονται από 30 έως 60 μονάδες.
- Προγράμματα σπουδών που οδηγούν σε μεταπτυχιακό στην επιστήμη ή εξειδίκευση μετά την ολοκλήρωση ενός πανεπιστημιακού προγράμματος σπουδών. 60 μονάδες υποχρεώσεων σπουδών θα αναγνωριστούν σε αυτούς τους υποψηφίους.
- Ακαδημαϊκά προγράμματα σπουδών.
Οι υποψήφιοι με προσόντα αλλοδαπού πτυχίου υποβάλλονται σε διαδικασία αναγνώρισης των αλλοδαπών τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όταν υποβάλλουν αίτηση για σπουδές και πρέπει να επισυνάψουν πρόσθετα αποδεικτικά στοιχεία. Η διαδικασία ξεκινά με την αίτηση υποψηφίου για μελέτη στη Δημοκρατία της Σλοβενίας, η οποία υποβάλλεται σε ηλεκτρονική μορφή στην πύλη eVŠ. Η διαδικασία εκτελείται από το εξουσιοδοτημένο άτομο στο μέλος του Πανεπιστημίου (ακαδημία ή σχολή).
Κριτήρια επιλογής σε περίπτωση περιορισμένης εγγραφής:
Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι υποψήφιοι για το πρόγραμμα από τις διαθέσιμες θέσεις, η επιλογή των υποψηφίων για εγγραφή στο διδακτορικό πρόγραμμα στη Στατιστική θα βασιστεί στην επιτυχία τους στο προηγούμενο ακαδημαϊκό πρόγραμμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή σε μελέτες δεύτερου κύκλου, εστιάζοντας ιδιαίτερα στα εξής:
- μέσος όρος βαθμού στο προηγούμενο ακαδημαϊκό πρόγραμμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή σπουδές δεύτερου κύκλου, εξαιρουμένου του διπλώματος ή της μεταπτυχιακής εργασίας,
- πτυχίο ή μεταπτυχιακό.
Σε περίπτωση περιορισμένης εγγραφής, θα επιλεγούν υποψήφιοι με υψηλότερη συνολική βαθμολογία (άθροισμα του μέσου βαθμού βαθμού και του πτυχίου ή του μεταπτυχιακού τίτλου).
Η Στατιστική του Συμβουλίου Προγράμματος καθορίζει τους περιορισμούς εγγραφής ανάλογα με τον αριθμό των κατάλληλων υποψηφίων και μέντορες.
Επιλογή ενός μέντορα
Πριν από την εγγραφή, οι υποψήφιοι πρέπει να επιλέξουν έναν μέντορα και να υποβάλουν τη γραπτή αποδοχή του μέντορα του μέντορα κατά την εγγραφή το αργότερο. Ο μέντορας διδακτορικής διατριβής ή συν-μέντορας είναι ένα άτομο με τίτλο καθηγητή πανεπιστημίου (επίκουρος καθηγητής, αναπληρωτής καθηγητής, πλήρης καθηγητής) ή τίτλος ερευνητή (ερευνητικός συνεργάτης, ανώτερος ερευνητής ή ανώτερος ερευνητικός συνεργάτης) και έχει απόδειξη ερευνητικής δραστηριότητας με σχετικό επιστημονική βιβλιογραφία στον τομέα της διδακτορικής διατριβής.
Ο ρόλος του μέντορα είναι να καθοδηγεί τον μαθητή και να παρέχει συνθήκες εργασίας. Όσον αφορά την εργαστηριακή έρευνα, ο μέντορας πρέπει να διασφαλίσει ότι υπάρχουν κατάλληλες ερευνητικές ικανότητες και ερευνητικές υποδομές. Ένας ξένος εμπειρογνώμονας με τίτλο συγκρίσιμο με έναν σλοβενικό τίτλο διδασκαλίας ή ερευνητή μπορεί να είναι μέντορας.
Η λίστα με τους πιθανούς μέντορες δημοσιεύεται εδώ .
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
- Υποχρεωτικό μάθημα Νέες εξελίξεις στη Στατιστική
- Υποχρεωτικό μάθημα Μεθοδολογία Στατιστικής Έρευνας
- Επιλογή μαθήματος 1
- Επιλογή μαθήματος 2
- Επιλογή μαθήματος 3
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 1
Έτος 2
- Υποχρεωτικό μάθημα επιλεγμένων θεμάτων στην αντίστοιχη ενότητα
- Παρουσίαση πρότασης διδακτορικής διατριβής
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 2
Έτος 3
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 3
Έτος 4
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 4
- Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ερευνητικής εργασίας πριν από την ολοκλήρωση της διδακτορικής διατριβής
- PhD viva
Οι προϋποθέσεις για την ολοκλήρωση του προγράμματος και την απόκτηση του διδακτορικού πτυχίου είναι η επιτυχής ολοκλήρωση όλων των απαιτήσεων σπουδών που ορίζονται από το πρόγραμμα και η επιτυχής υπεράσπιση της διδακτορικής διατριβής. Ο διδακτορικός φοιτητής πρέπει να δημοσιεύσει τουλάχιστον ένα επιστημονικό άρθρο με βάση την έρευνα που παρουσιάζεται στη διδακτορική διατριβή σε ένα επιστημονικό περιοδικό ευρετήριο του SCI ή του SSCI. Το επιστημονικό άρθρο με το όνομα του μαθητή ως πρώτο συγγραφέα πρέπει να δημοσιευτεί ή να γίνει αποδεκτό για δημοσίευση πριν από την υποβολή της διδακτορικής διατριβής του υποψηφίου για αξιολόγηση.
Η λίστα των μαθημάτων δημοσιεύεται εδώ .
Μαθησιακά αποτελέσματα
Ο κύριος στόχος του Διεπιστημονικού Διδακτορικού Προγράμματος στη Στατιστική είναι να εκπαιδεύσει περαιτέρω εμπειρογνώμονες που έχουν κάποιες θεμελιώδεις γνώσεις στη στατιστική θεωρία, κάποια εμπειρία στον τομέα των στατιστικών ή κάποιες γενικές στατιστικές γνώσεις, συγκεκριμένες για μια μεμονωμένη επιστημονική πειθαρχία. Οι υποψήφιοι διδακτορικοί πρέπει να αποκτήσουν την ικανότητα της επιστημονικής σκέψης και να επιλύσουν νέα προβλήματα σε διάφορους επιστημονικούς τομείς.
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι αποφοίτοι του διδακτορικού θα είναι κατάλληλοι για δημιουργική και ανεξάρτητη ερευνητική εργασία και για την επίλυση στατιστικών προβλημάτων μελλοντικών εργοδοτών. Στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο, θα είναι σε θέση να διαμορφώσουν ορισμούς των ερευνητικών προβλημάτων και να βρουν βέλτιστες λύσεις. Θα είναι σε θέση να συνδέσουν τις υπάρχουσες μεθόδους, να αναπτύξουν νέες μεθόδους με κρίσιμες προσεγγίσεις και σαφώς καθορισμένα κριτήρια με βάση τη στατιστική θεωρία. Θα είναι σε θέση να αξιολογούν κριτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και να μπορούν να μεταφέρουν νέες γνώσεις στην πράξη. Λόγω του ξεχωριστού διεθνούς προσανατολισμού του προγράμματος, θα αποκτήσουν την ικανότητα επικοινωνίας σε ένα διεθνές επιστημονικό περιβάλλον.
Πώς να εφαρμόσει
- Βήμα πρώτο
Υποβάλλετε αίτηση ηλεκτρονικά
Οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν τις αιτήσεις και τα συνημμένα τους διαδικτυακά μέσω της διαδικτυακής πύλης eVŠ έως τις 20 Αυγούστου 2021.
- Βήμα δυο
Αναγνώριση της ξένης εκπαίδευσης για εγγραφή
Οι υποψήφιοι με προσόντα αλλοδαπού πτυχίου υποβάλλονται σε διαδικασία αναγνώρισης των αλλοδαπών τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά την υποβολή αίτησης για σπουδές. Η διαδικασία ξεκινά με την αίτηση υποψηφίου για μελέτη στη Δημοκρατία της Σλοβενίας, η οποία υποβάλλεται σε ηλεκτρονική μορφή στην πύλη eVŠ . Επειδή η διαδικασία αναγνώρισης μπορεί να διαρκέσει έως και 2 μήνες, συνιστούμε στους υποψηφίους να υποβάλουν αίτηση το συντομότερο δυνατό. Περισσότερες πληροφορίες εδώ .
- Βήμα τρίτο
Σε περίπτωση που η τεκμηρίωση της αίτησης είναι ελλιπής, οι υποψήφιοι θα επικοινωνήσουν μέσω της διαδικτυακής πύλης eVŠ ή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στην αίτηση.
- Βήμα τέσσερα
Η διαδικασία επιλογής θα γίνει από τις Στατιστικές του Συμβουλίου Προγράμματος κατά τη σύνοδό του που έχει προγραμματιστεί για τις 2 Σεπτεμβρίου 2021. Οι αιτούντες θα ενημερωθούν για τις αποφάσεις μέσω e-mail ή μέσω του συστήματος eVŠ μετά τη σύνοδο του Συμβουλίου Προγράμματος.
Περισσότερες πληροφορίες
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στο ενημερωτικό φυλλάδιο και στην αρχική σελίδα του προγράμματος.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
- Υποχρεωτικό μάθημα Νέες Εξελίξεις στη Στατιστική
- Υποχρεωτικό μάθημα Μεθοδολογία Στατιστικής Έρευνας
- Μάθημα επιλογής 1
- Μάθημα επιλογής 2
- Μάθημα επιλογής 3
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 1
Έτος 2
- Υποχρεωτικό μάθημα ενότητας Επιλεγμένα Θέματα στην αντίστοιχη ενότητα
- Παρουσίαση πρότασης διδακτορικής διατριβής
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 2
Έτος 3
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 3
Έτος 4
- Ανεξάρτητη ερευνητική εργασία 4
- Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ερευνητικής εργασίας πριν από την ολοκλήρωση της διδακτορικής διατριβής
- Ph.D. viva
Προϋποθέσεις για την ολοκλήρωση του προγράμματος και την απόκτηση του διδακτορικού τίτλου είναι η επιτυχής ολοκλήρωση όλων των προϋποθέσεων σπουδών που ορίζονται από το πρόγραμμα και η επιτυχής υπεράσπιση της διδακτορικής διατριβής. Ο διδάκτορας πρέπει να δημοσιεύσει τουλάχιστον ένα επιστημονικό άρθρο με βάση την έρευνα που παρουσιάζεται στη διδακτορική διατριβή σε επιστημονικό περιοδικό που ευρετηριάζεται από το SCI ή το SSCI. Το επιστημονικό άρθρο με το όνομα του φοιτητή που αναφέρεται ως ο πρώτος συγγραφέας πρέπει να δημοσιευθεί ή να γίνει δεκτό για δημοσίευση πριν από τα χέρια του υποψηφίου στη διδακτορική διατριβή για αξιολόγηση.
Ο κατάλογος των μαθημάτων δημοσιεύεται εδώ.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο κύριος στόχος του Διεπιστημονικού Διδακτορικού Προγράμματος Στατιστικής είναι να εκπαιδεύσει περαιτέρω εμπειρογνώμονες που έχουν κάποιες θεμελιώδεις γνώσεις στατιστικής θεωρίας, κάποια εμπειρία στον τομέα της στατιστικής ή κάποιες γενικές στατιστικές γνώσεις, ειδικά για έναν μεμονωμένο επιστημονικό κλάδο. Οι υποψήφιοι διδάκτορες θα πρέπει να αποκτήσουν την ικανότητα επιστημονικής σκέψης και επίλυσης νέων προβλημάτων σε διάφορα επιστημονικά πεδία.
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι απόφοιτοι διδάκτορα θα έχουν τα προσόντα για δημιουργική και ανεξάρτητη ερευνητική εργασία και για επίλυση στατιστικών προβλημάτων για μελλοντικούς εργοδότες. Στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο, θα μπορούν να διαμορφώνουν ορισμούς ερευνητικών προβλημάτων και να βρίσκουν βέλτιστες λύσεις. Θα είναι σε θέση να συνδέσουν τις υπάρχουσες μεθόδους και να αναπτύξουν νέες μεθόδους με κρίσιμες προσεγγίσεις και σαφώς καθορισμένα κριτήρια βασισμένα στη στατιστική θεωρία. Θα είναι σε θέση να αξιολογούν κριτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και θα μπορούν να μεταφέρουν νέες γνώσεις στην πράξη. Λόγω του διακριτού διεθνούς προσανατολισμού του προγράμματος, θα αποκτήσουν την ικανότητα επικοινωνίας σε διεθνές επιστημονικό περιβάλλον.