Διδακτορικό στην ερευνητική κατάρτιση στην παιδαγωγική πόρους και διαδικασίες μάθησης στο νηπιαγωγείο και το σχολείο
University College of Southeast Norway
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Rauland, Νορβηγία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Διδακτορικό στην κατάρτιση στην έρευνα στις παιδαγωγικές πόρους και διαδικασίες μάθησης στο νηπιαγωγείο και το σχολείο
USN προσφέρει ένα διδακτορικό στην έρευνα της κατάρτισης στην παιδαγωγική τους πόρους και τις διαδικασίες μάθησης στο νηπιαγωγείο και το σχολείο. Το πρόγραμμα είναι διαπιστευμένοι το φθινόπωρο του 2012.
Το πρόγραμμα:
- Να είναι στην πρώτη γραμμή της γνώσης σχετικά με τα εθνικά και διεθνή έρευνα για παιδαγωγικούς πόρους και τη σημασία τους για τις διαδικασίες μάθησης και αποτελέσματα στο νηπιαγωγείο, το σχολείο και την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
- Να συμβάλει στην ανάπτυξη της θεωρίας και της γνώσης σχετικά με την επαγγελματική πρακτική στα νηπιαγωγεία και σχολεία
- Συμβάλλουν στην ανάλυση, την ανάπτυξη και τη μεταρρύθμιση των καθιερωμένων πρακτικών στον παιδαγωγικό τομέα
επαγγελματική εστίαση
Το προφίλ του προγράμματος αποτελείται από εκπαιδευτικές επιστήμη και την επιστήμη του κειμένου. Παιδαγωγικές πηγές »αναφέρεται σε παραδοσιακά διδακτικά βιβλία και άλλα υλικά που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση, καθώς και άλλους τύπους πόρων, όπως: συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις? σύμβολα και γλώσσα? μορφές έκφρασης όπως ο χορός, κίνηση, ταινία και τη μουσική? καθώς και τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των μεθόδων. Η έννοια της μάθησης έχει τις ρίζες της σε ένα ευρύ κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση που εστιάζει σε δύο ατομικές και συλλογικές διαδικασίες μάθησης και τις σχέσεις μεταξύ πολιτισμού, τη δραστηριότητα και τη μάθηση.
σχέδιο προγράμματος
Το Σχέδιο Προγράμματος εξετάζει τρεις τομείς:
- πώς μαθαίνουν πόρων που περιλαμβάνονται στις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στο νηπιαγωγείο, το σχολείο και την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
- πώς αυτές οι μαθησιακούς πόρους που χρησιμοποιούνται και μεταμορφώνεται μέσα από ατομικές και συλλογικές διαδικασίες μάθησης
- η ανάπτυξη, δοκιμή και ανάλυση των παιδαγωγικών πόρων
Η ζήτηση για τα άτομα με αρμοδιότητα για το επίπεδο του αναπληρωτή καθηγητή αυξάνεται. Αυτό έχει ανοίξει τόσο τη διδασκαλία και την έρευνα θέσεις στα κολέγια και θέσεις σε ερευνητικά ινστιτούτα.
Διαχείριση απαιτεί επίσης μια αύξηση του προσωπικού με την έρευνα αρμοδιότητες που σχετίζονται με το νηπιαγωγείο, το σχολείο και την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.
Εισδοχή
Οι κενές θέσεις που διαφημίζονται στην ιστοσελίδα μας. Η είσοδος απαιτεί ένα μεταπτυχιακό, συνήθως με βαθμό Β ή καλύτερα. Οι υποψήφιοι με εξωτερική χρηματοδότηση παραδέχθηκε συνεχώς. Οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία σε συνάντηση επερχόμενη διοικητικού συμβουλίου, συνήθως εντός δύο έως τρεις μήνες μετά την υποβολή της.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διδάκτωρ Φιλοσοφίας (Διδακτορικό) στην Εκπαίδευση
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Bologna, Ιταλία