Διδακτορικό στο μάρκετινγκ
The Hong Kong University of Science and Technology
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Hong Kong, Χονγκ Κονγκ
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 6 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
HKD 42.100 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά έτος
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το διδακτορικό Το πρόγραμμα ακολουθεί μια ισχυρή παράδοση εντατικής έρευνας στο μοντέλο της Βόρειας Αμερικής. Έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους μαθητές να αποκτήσουν μια βαθιά γνώση της διαχείρισης εν γένει, να αναπτύξουν μια συγκέντρωση σε έναν εξειδικευμένο τομέα και να παρέχουν ευκαιρίες στους μαθητές να κάνουν σημαντική πρωτότυπη έρευνα στην επιλεγμένη περιοχή τους. Διδακτορικό Στους φοιτητές προσφέρεται εντατική και στοχευμένη ερευνητική κατάρτιση και εξαιρετικές ευκαιρίες συνεργασίας με τη σχολή για να τους προετοιμάσει για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία στη διδασκαλία ή / και την έρευνα. Δίνει έμφαση στην ανάπτυξη εξελιγμένων, τελευταίας τεχνολογίας ερευνητικών δεξιοτήτων που βοηθούν στη δημιουργία νέων γνώσεων σε μια επιλεγμένη περιοχή του alt = "μάρκετινγκ: Συμπεριφορά καταναλωτή που βασίζεται κυρίως στην ψυχολογία και ποσοτική μοντελοποίηση που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σχετικά με τις οικονομικές και στατιστικές θεωρίες.
Οι κάτοχοι μη MPhil μπορούν να γίνουν δεκτοί μέσω ενός ενσωματωμένου MPhil και Ph.D. πρόγραμμα μελέτης προγράμματος.
Το πρόγραμμα προσφέρεται από το Τμήμα Μάρκετινγκ με τις ακόλουθες ερευνητικές δραστηριότητες:
Ερευνητικό Φόρουμ
Οι ερευνητικοί τομείς περιλαμβάνουν την επεξεργασία πληροφοριών για τους καταναλωτές, τη λήψη αποφάσεων για τους καταναλωτές, τις μη συνειδητές επιρροές στη συμπεριφορά, τις επιπτώσεις και τα συναισθήματα, τις εικόνες και την οπτική προσοχή, τις στάσεις και την πειθώ, τους στόχους και την αυτορύθμιση των καταναλωτών, την κοινωνική ταυτότητα και την αυτοεκτίμηση των καταναλωτών, έρευνα, λαϊκές πεποιθήσεις, ψυχολογία τροφίμων και alt = "μάρκετινγκ, πειράματα πεδίου, εμπειρικά μοντέλα καταναλωτών και εταιρειών, παρακολούθηση ματιών και χωρική μοντελοποίηση, μοντέλα επιλογής, εμπειρικά μοντέλα με βάση τη θεωρία, ανάλυση δεδομένων Bayesian, οικονομία της πληροφορίας, λιανικό εμπόριο και alt = "Στρατηγική μάρκετινγκ, πληροφορίες και συμβόλαια, στρατηγική μέσων, διαδικτυακό alt =" μάρκετινγκ, κοινωνικά μέσα και διαδικτυακό alt = "μάρκετινγκ, διαφήμιση, τιμολόγηση, βιωσιμότητα, μηχανική μάθηση, επιχειρηματική ανάλυση, επεξεργασία φυσικής γλώσσας και αιτιώδη συμπεράσματα.
Απαιτήσεις εισδοχής
Για να είναι κατάλληλα για την εισαγωγή, οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις. Η είσοδος είναι επιλεκτική και η ικανοποίηση αυτών των ελάχιστων απαιτήσεων δεν εγγυάται την είσοδο.
Εγώ. Γενικές Απαιτήσεις Εισαγωγής του Πανεπιστημίου
- Οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα διδακτορικών σπουδών θα πρέπει να έχουν αποκτήσει πτυχίο πανεπιστημίου με αποδεδειγμένο ιστορικό εξαιρετικής απόδοσης από αναγνωρισμένο ίδρυμα. ή παρουσίασε αποδεικτικά στοιχεία για ικανοποιητική εργασία στο μεταπτυχιακό επίπεδο με πλήρες ωράριο τουλάχιστον για ένα έτος ή με μερική απασχόληση για τουλάχιστον δύο έτη.
ii. Απαιτήσεις εισδοχής αγγλικής γλώσσας
Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας με ένα από τα παρακάτω προσόντα επάρκειας:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL-Αναθεωρημένη δοκιμή που εκδόθηκε με χαρτί: 60 (συνολικές βαθμολογίες για τμήματα ανάγνωσης, ακρόασης και γραφής)
- IELTS (Ακαδημαϊκή Ενότητα): Συνολικό σκορ: 6,5 και Όλα τα υπο-σκορ: 5,5
* αναφέρεται στη συνολική βαθμολογία σε μία μόνο προσπάθεια
Οι υποψήφιοι δεν απαιτείται να παρουσιάσουν βαθμολογία TOEFL ή IELTS εάν:
- η πρώτη γλώσσα είναι η αγγλική, ή
- έλαβαν το πτυχίο (ή ισοδύναμο) από ένα ίδρυμα όπου το μέσο διδασκαλίας ήταν Αγγλικά.
iii. Απαιτήσεις εισόδου ειδικά για το πρόγραμμα
- Ένα ικανοποιητικό σκορ σε GMAT ή GRE
Για περισσότερες πληροφορίες προγράμματος, ανατρέξτε στο pg.ust.hk/programs
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διδακτορικό Πρόγραμμα στη Διοίκηση
- Toulouse, Γαλλία
Marketing and Strategy (Research)
- Cardiff, Ηνωμένο Βασίλειο
Διδακτορικό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Johannesburg, Νότια Αφρική