Ερευνητικοί βαθμοί (MPhil / PhD) στις παγκόσμιες μελέτες
SOAS University of London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 4.670 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* αμοιβές πλήρους φοίτησης ανά ακαδημαϊκό έτος: Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ £ 4,396; Εξωτερικό £ 17.967. Τέλη μερικής απασχόλησης ανά ακαδημαϊκό έτος: Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ £ 2,198; Εξωτερικό £ 8.984
Εισαγωγή
Τρόπος Συμμετοχής: Πλήρης ή μερικής απασχόλησης
Η CISD χαιρετίζει τις αιτήσεις των μελλοντικών φοιτητών MPhil / PhD που επιθυμούν να διεξάγουν διεπιστημονική έρευνα σε τομείς παγκόσμιων μελετών που σχετίζονται με τα ερευνητικά ενδιαφέροντα των μελών του Κέντρου και των ερευνητικών προγραμμάτων του Κέντρου.
Η ειδική εστίαση αυτού του ερευνητικού προγράμματος είναι διττή: θεματικά, το πρόγραμμα απευθύνεται στην ανάλυση των σύγχρονων διεργασιών παγκοσμιοποίησης και των πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικών και πολιτιστικών σχέσεων και δομών που καθορίζουν και διαμορφώνουν αυτές τις διαδικασίες. Αντί για παράδειγμα, η μελέτη των διακρατικών σχέσεων ή των διεθνών σχέσεων και συμφωνιών που είναι ο παραδοσιακός τομέας των διεθνών σπουδών, το επίκεντρο αυτού του προγράμματος είναι η μελέτη της φύσης και της εξέλιξης της ίδιας της σύγχρονης παγκοσμιοποίησης και παγκοσμίως κοινά ζητήματα, τόσο από θεωρητική όσο και από πολιτική άποψη. Μεθοδολογικά, το πρόγραμμα προωθεί την πολυεπιστημονική ανάλυση των σύγχρονων διεργασιών παγκοσμιοποίησης. Τα ερευνητικά θέματα και τα προγράμματα θα αναλύσουν το ρόλο και τις ανταλλαγές μεταξύ ατόμων, ιδρυμάτων, οργανισμών και κρατών στη διαμόρφωση της δυναμικής της παγκοσμιοποίησης μέσω του πρίσματος (τουλάχιστον) δύο από τους ακόλουθους ακαδημαϊκούς κλάδους: Διεθνείς Σπουδές και Πολιτική, Δίκαιο, Οικονομικά, Διαχείριση Μελέτες, Αναπτυξιακές Μελέτες, Ιστορία, Μελέτες Μέσων και Επικοινωνιών.
Η στήριξη των σπουδαστών βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της CISD. Οι φοιτητές με πτυχίο στην έρευνα υποστηρίζονται πλήρως από τους βασικούς και δευτεροβάθμιους προϊστάμενους και τον Εκπαιδευτικό Ερευνητή του Κέντρου, επί του παρόντος τον Διευθυντή του Κέντρου Δρ Dan Plesch. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να παρευρίσκονται και να παρευρίσκονται στα ερευνητικά σεμινάρια του Κέντρου.
Δομή
Μεθοδολογία και πρόγραμμα κατάρτισης μεθόδων έρευνας
Γενικά, ένα συμφωνημένο πρόγραμμα ερευνητικής κατάρτισης πρέπει κανονικά να ολοκληρώνεται κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους σπουδών (σε περίπτωση πλήρους απασχόλησης) ή κατά τα δύο πρώτα έτη (εάν εργάζεται με μερική απασχόληση). Όλοι οι φοιτητές υποχρεούνται να αναλάβουν και να ολοκληρώσουν επιτυχώς την εκπαίδευσή τους πριν από την τυπική αναβάθμιση από το MPhil στο διδακτορικό δίπλωμα, το οποίο πρέπει να πραγματοποιηθεί μέχρι τον Μάιο / Ιούνιο του πρώτου έτους (πλήρους απασχόλησης) ή τον Μάιο / Ιούνιο του δεύτερου έτους (μερικής απασχόλησης) .
Μετά την εγγραφή, ο εκπαιδευτικός ερευνητής του Κέντρου, σε συνεννόηση με τον επικεφαλής (και ενδεχομένως τον επικουρικό) επιβλέποντα, θα παράσχει πρόγραμμα κατάρτισης μεθόδου έρευνας για κάθε φοιτητή της έρευνας. Αυτό θα χρησιμοποιήσει τα υπάρχοντα μαθήματα κατάρτισης μεθόδων έρευνας, κυρίως στη Νομική Σχολή
Όλοι οι φοιτητές CISD MPhil / PhD θα κληθούν να παρακολουθήσουν μια εξειδικευμένη ενότητα για τις μεθόδους έρευνας για τις παγκόσμιες μελέτες στο CISD. Αυτό το μονοετές πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώσει και να υποστηρίξει την κατάρτιση της κοινωνικής επιστήμης στη SOAS , αντιμετωπίζοντας τρεις βασικές πτυχές των προκλήσεων που θέτει η έρευνα στον τομέα των παγκόσμιων μελετών: (1) Οι παγκόσμιες μελέτες ως αναδυόμενο θέμα: Μεθοδολογικά και επιστημολογικά πλαίσια για ανάλυση των αναδυόμενων παγκόσμιων δομών εξουσίας και γνώσης - οι περιορισμοί και οι δυνατότητές τους, ο ρόλος των νέων μορφών συνεργασίας και οι προκλήσεις της συμμετοχικής λήψης αποφάσεων από το δημόσιο σε διακρατικό ή / και παγκόσμιο πλαίσιο. (2) Η πρόκληση της διεπιστημονικής έρευνας: Πώς «γενικά» είναι τα μεθοδολογικά θεμέλια των «κοινωνικών επιστημών»; συγκριτική συζήτηση για διαφορετικές (πειθαρχικές) προοπτικές στην εξήγηση και την αιτιότητα στις κοινωνικές επιστήμες, βασικές επιπτώσεις για το σχεδιασμό πολυεπιστημονικά ερευνητικά έργα · (3) Παγκόσμιες μελέτες ως εφαρμοσμένη κοινωνική επιστήμη: μελέτες περιπτώσεων έναντι ανάλυσης συνολικών δεδομένων στην ανάλυση διεργασιών παγκοσμιοποίησης και παγκόσμιων ανησυχιών, εργαλεία ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης δεδομένων, μετρήσεις και εννοιολογικά ζητήματα για διακρατική και διεθνική εμπειρική ανάλυση. Μια δεύτερη (μονόπλευρη) ερευνητική ενότητα στο CISD θα επικεντρωθεί στη γενικότερη κατάρτιση στη φιλοσοφία και τη μέθοδο των κοινωνικών επιστημών. Αυτό θα οργανωθεί γύρω στα 2-3 παραδείγματα ερευνητικών έργων στον τομέα των παγκόσμιων μελετών για την επεξήγηση τόσο των γενικών όσο και των συγκεκριμένων μεθοδολογικών προκλήσεων που προκύπτουν για την διεπιστημονική έρευνα που βρίσκεται στη διεπαφή διεθνούς και διεθνούς διαδικασίας και δομών, καθώς και εμπειρική ανάλυση. Αυτό το τμήμα της κατάρτισης της ερευνητικής μεθόδου στο CISD μπορεί να αντικατασταθεί ή / και να συμπληρωθεί από εξειδικευμένη κατάρτιση σε άλλα τμήματα (όπως παραπάνω), όπου χρειάζεται, και / ή από έναν εξελισσόμενο διαπολιτισμικό «πυρήνα» γενικών κοινωνικών επιστημών στο σχολείο.
Στο τέλος του δεύτερου μαθήματος, οι σπουδαστές MPhil / PhD του πρώτου έτους στο πρόγραμμα Global Studies θα κληθούν να παρουσιάσουν τα ερευνητικά τους σχέδια σε ένα άτυπο σεμινάριο για το προσωπικό του Κέντρου και τους σπουδαστές. Ο στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους φοιτητές του πρώτου έτους, πριν να υποβάλουν το έγγραφο αναβάθμισής τους, να συζητήσουν θεωρητικά και εμπειρικά ζητήματα κατά την εκπόνηση του ερευνητικού σχεδίου και του σχεδίου μεταξύ των συνομηλίκων.
Καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος, οι σειρές ερευνητικών σεμιναρίων του Κέντρου, στις οποίες το Κέντρο και οι σπουδαστές προηγμένης έρευνας παρουσιάζουν την έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη για συζήτηση, παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να μελετήσουν και να συζητήσουν μεθοδολογικά ζητήματα και ανησυχίες.
Διαδικασία αναβάθμισης
Κατά την πρώτη εβδομάδα του τρίτου έτους, το έτος 1, οι μαθητές υποβάλλουν ένα κεφάλαιο πυρήνα
Αυτή η πρόταση αναβάθμισης αξιολογείται από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή, με βάση μια προφορική παρουσίαση 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από μια συζήτηση, ανοιχτή και σε άλλα μέλη του προσωπικού και των φοιτητών του Κέντρου. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της εκτεταμένης πρότασης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα στο Διδακτορικό Δίπλωμα και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στην πρόταση αναβάθμισης, οι μαθητές θα κληθούν να το αναθεωρήσουν στην ικανοποίησή τους πριν να επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση της κατάστασης του διδακτορικού.) Οι σπουδαστές κανονικά δεν επιτρέπεται να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί. Δεν θα ήταν αναμενόμενο οι σπουδαστές να προβαίνουν σε περισσότερες από μία προφορικές παρουσιάσεις εάν αυτό αποτελεί επίσης απαίτηση του ειδικού προγράμματος κατάρτισης.
Οι σπουδαστές με μερική απασχόληση λαμβάνουν το σεμινάριο εκπαίδευσης MPhil κατά το πρώτο έτος και γράφουν το κεφάλαιο Core
Πρώτο έτος
Το πρώτο έτος του προγράμματος περιλαμβάνει επιμορφωτικά σεμινάρια κατάρτισης και προχωρημένα μαθήματα. Ταυτόχρονα, οι φοιτητές συνεργάζονται με τον επικεφαλής τους, σε συνεννόηση με τον επικεφαλής επιβλέποντα, να αναπτύξουν μια λεπτομερή ερευνητική πρόταση, να αναλάβουν τα πρώτα στάδια της έρευνας και να γράψουν κάποια σχέδια για να σκιαγραφήσουν τα κύρια επιχειρήματα της διατριβής. Στο επίκεντρο της κατάρτισης είναι το πρόγραμμα εκπαίδευσης μεθόδων έρευνας. Έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τα αναλυτικά εργαλεία που απαιτούνται από τους μαθητές για να αποκτήσουν προηγμένη γνώση των πρόσφατων εξελίξεων στους κύριους κλάδους που είναι κεντρικά για το ερευνητικό τους έργο και στις συγκεκριμένες προκλήσεις και ευκαιρίες που τίθενται από τη δέσμευσή τους στην έρευνα σε αναδυόμενες παγκόσμιες δομές, για τη διεξαγωγή έρευνας υψηλού επιπέδου. Οι φοιτητές στο διδακτορικό πρόγραμμα μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν μεμονωμένα μαθήματα από τα προγράμματα MA / MSc για την ενίσχυση της ικανότητας σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Μέχρι το τέλος της τρίτης ακαδημαϊκής περιόδου, οι μαθητές αναμένεται να έχουν ολοκληρώσει το κεφάλαιο αναβάθμισης.
Δεύτερο έτος
Κατά το δεύτερο έτος, οι σπουδαστές πλήρους φοίτησης διεξάγουν λεπτομερή έρευνα, η οποία συνήθως περιλαμβάνει συλλογή και επεξεργασία δεδομένων. Ορισμένες έρευνες για το σκοπό αυτό μπορούν να διεξαχθούν στο εξωτερικό, εάν απαιτείται. Κατά τη διάρκεια του έτους, οι μαθητές γράφουν σχέδια κεφαλαίων της διατριβής τους και τα συζητούν με τον επικεφαλής τους επικεφαλής και, ενδεχομένως, συζητούν και συγκεκριμένες πτυχές της έρευνάς τους με τον βοηθό επιβλέποντα.
Τρίτο Έτος
Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης για το διδακτορικό θα ολοκληρώσουν την έρευνά τους και θα συντάξουν ένα τελικό σχέδιο ή σχεδόν τελικό σχέδιο της διατριβής τους.
Τέταρτον
Κάθε εργασία σε αυτό το στάδιο συνήθως περιλαμβάνει την αναδιατύπωση των κεφαλαίων της διατριβής για την επίτευξη των προτύπων των δημοσιεύσεων. Η εξέταση πρέπει κανονικά να ολοκληρωθεί κατά το τρέχον έτος. Η εξέταση γίνεται με την αξιολόγηση της διατριβής και με μια προφορική εξέταση (viva voce) σχετικά με τη διατριβή και την έρευνα πάνω στην οποία βασίζεται.
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντανακλούν την προγραμματισμένη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
Έρευνα και Εφαρμογές
Χαιρετίζουμε τις υποψηφιότητες από ειδικευμένους φοιτητές που κατέχουν πτυχίο Master (ή ισοδύναμο στο εξωτερικό) σε σχετικό θέμα για πτυχία έρευνας στο SOAS . Οι αιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Είναι σημαντικό να εφαρμοστεί πολύ πριν από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους στο οποίο επιθυμείτε να εγγραφείτε, ώστε να μας δώσετε χρόνο να επεξεργαστούμε την αίτησή σας. Εάν υποβάλετε αίτηση για υποτροφίες, ενδέχεται να ισχύουν προγενέστερες προθεσμίες.
Το πρόγραμμα διδακτορικών διατριβών SOAS είναι ανταγωνιστικό και οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ιστορικό υψηλό ακαδημαϊκό επίτευγμα και βιώσιμη πρόταση που θα συμβάλλει στα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Τμήματος. Σημειώστε: αποθαρρύνουμε τις καθαρά κερδοσκοπικές εφαρμογές. Οι αιτήσεις διεπιστημονικής έρευνας είναι ευπρόσδεκτες, αλλά μπορεί να υποβληθεί μόνο μία αίτηση σε ένα Τμήμα.
Απαιτήσεις απαίτησης εγγραφής στην αγγλική γλώσσα
Οι υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση κατηγορίας 4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό UKVI IELTS Academic από ένα κέντρο δοκιμών εγκεκριμένο από το UKVI.
Οι διεθνείς υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση Tier-4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε υπο-αποτελέσματα. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες |
Αιτούντες ΕΟΧ και ΕΕ
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε κάθε υπο-σκορ. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες. |
TOEFL IBT | 105 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 25 υπο-αποτελέσματα. | 105 συνολικά με ελάχιστο αριθμό 22 σε δευτερεύουσες βαθμολογίες. Ή 100 συνολικά, με τουλάχιστον 25 γραπτώς και 22 σε άλλες υπο-βαθμολογίες. |
Pearson Test της Αγγλικής (ακαδημαϊκής) | 75 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 70 υπο-αποτελέσματα. | 70 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 65 υπο-αποτελέσματα. |
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή
Πρόγραμμα εκπαίδευσης μεθοδολογιών και μεθόδων έρευνας
Γενικά, ένα συμφωνημένο πρόγραμμα ερευνητικής κατάρτισης θα πρέπει κανονικά να ολοκληρώνεται κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους σπουδών (εάν είναι πλήρους φοίτησης), ή κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο ετών (εάν είναι μερικής απασχόλησης). Όλοι οι φοιτητές υποχρεούνται να αναλάβουν και να ολοκληρώσουν επιτυχώς την ερευνητική τους κατάρτιση πριν από την επίσημη αναβάθμιση από MPhil σε διδακτορικό που πρέπει να πραγματοποιηθεί έως τον Μάιο/Ιούνιο του πρώτου έτους (πλήρης απασχόληση) ή τον Μάιο/Ιούνιο του δεύτερου έτους (μερική απασχόληση) .
Μετά την εγγραφή, ο δάσκαλος έρευνας του Κέντρου, σε συνεννόηση με τον επικεφαλής (και κατά περίπτωση τον επικουρικό) επόπτη, θα παράσχει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης στη μέθοδο έρευνας για κάθε ερευνητή. Αυτό θα κάνει χρήση μαθημάτων κατάρτισης υφιστάμενων μεθόδων έρευνας, κυρίως στη Σχολή Νομικών & Κοινωνικών Επιστημών (εκτός από το Τμήμα Πολιτικών και Διεθνών Σπουδών και το Τμήμα Αναπτυξιακών Σπουδών), κατά περίπτωση (κατά τη διακριτική ευχέρεια των αρμόδιων τμημάτων), και όπου πτυχές της εκπαίδευσης σε εξειδικευμένες πειθαρχικές μεθόδους έρευνας (π.χ. νομικές μέθοδοι, χρήση ειδικών (π.χ. οικονομικών) βάσεων δεδομένων, ιστορικά υλικά πηγής, επιτόπια έρευνα σε συγκεκριμένες περιοχές/αναπτυσσόμενες χώρες) έχουν ιδιαίτερη σημασία για ένα ερευνητικό θέμα .
Όλοι οι φοιτητές MPhil/PhD του CISD θα κληθούν να παρακολουθήσουν μια εξειδικευμένη ενότητα σχετικά με τις μεθόδους έρευνας για Παγκόσμιες Σπουδές στο CISD. Αυτό το μονοετή μάθημα έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώσει και να υποστηρίξει την εκπαίδευση στις μεθόδους κοινωνικών επιστημών στο SOAS , αντιμετωπίζοντας τρεις βασικές πτυχές των προκλήσεων που θέτει η έρευνα στον τομέα των παγκόσμιων σπουδών: (1) Οι Παγκόσμιες Σπουδές ως αναδυόμενος κλάδος: Μεθοδολογικά και επιστημολογικά πλαίσια για την ανάλυση των αναδυόμενων παγκόσμιων δομών εξουσίας και γνώσης - οι περιορισμοί και οι δυνατότητές τους, ο ρόλος των νέων μορφών συνεργασίας και οι προκλήσεις της συμμετοχικής δημόσιας λήψης αποφάσεων σε ένα διεθνικό ή/και παγκόσμιο πλαίσιο. (2) Η πρόκληση της διεπιστημονικής έρευνας: Πόσο «γενικά» είναι τα μεθοδολογικά θεμέλια των «κοινωνικών επιστημών»;, συγκριτική συζήτηση διαφορετικών (επιστημονικών) προοπτικών για την εξήγηση και την αιτιότητα στις κοινωνικές επιστήμες, βασικές επιπτώσεις για το σχεδιασμό διεπιστημονικά ερευνητικά έργα· (3) Παγκόσμιες μελέτες ως εφαρμοσμένη κοινωνική επιστήμη: μελέτες περιπτώσεων έναντι ανάλυσης συγκεντρωτικών δεδομένων στην ανάλυση των διαδικασιών παγκοσμιοποίησης και των παγκόσμιων ανησυχιών, εργαλεία ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης δεδομένων, μέτρησης και εννοιολογικά ζητήματα για διεθνική και διακρατική εμπειρική ανάλυση. Μια δεύτερη (μονοχρόνια) ερευνητική ενότητα στο CISD θα επικεντρωθεί σε πιο γενική εκπαίδευση στη φιλοσοφία και τη μέθοδο των κοινωνικών επιστημών. Αυτό θα οργανωθεί γύρω από 2-3 παραδείγματα ερευνητικών έργων στον τομέα των παγκόσμιων μελετών για την απεικόνιση τόσο γενικών όσο και ειδικών μεθοδολογικών προκλήσεων που προκύπτουν για διεπιστημονική έρευνα που βρίσκεται στη διεπαφή μεταξύ διεθνικών και διεθνών διαδικασιών και δομών, από την άποψη της εννοιολογικής καθώς και εμπειρική ανάλυση. Αυτό το μέρος της εκπαιδευτικής μεθόδου έρευνας στο CISD μπορεί να αντικατασταθεί ή/και να συμπληρωθεί από εξειδικευμένη εκπαίδευση σε άλλα τμήματα (όπως παραπάνω), κατά περίπτωση, ή/και από έναν τελικά εξελισσόμενο διατμηματικό «πυρήνα» διδασκαλίας γενικών μεθόδων κοινωνικών επιστημών στο σχολείο.
Στο τέλος του 2ου τριμήνου, οι πρώτοι φοιτητές MPhil/PhD στο πρόγραμμα Global Studies θα κληθούν να παρουσιάσουν τα ερευνητικά τους έργα σε ένα άτυπο σεμινάριο στο προσωπικό του Κέντρου και στους φοιτητές. Ο στόχος είναι να επιτραπεί στους πρωτοετείς φοιτητές, πριν από την υποβολή της αναβάθμισής τους, να συζητήσουν θεωρητικά και εμπειρικά ζητήματα κατά την επινόηση του ερευνητικού τους έργου και του σχεδιασμού τους μεταξύ των συμμαθητών τους.
Καθ' όλη τη διάρκεια του πτυχίου τους, η σειρά σεμιναρίων έρευνας του Κέντρου, στην οποία το προσωπικό του Κέντρου και οι φοιτητές προχωρημένης έρευνας παρουσιάζουν την έρευνα σε εξέλιξη προς συζήτηση, παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να μελετήσουν και να συζητήσουν μεθοδολογικά ζητήματα και ανησυχίες.
Διαδικασία αναβάθμισης
Την πρώτη εβδομάδα του Τρίτου Τρίτου, Έτος 1, οι μαθητές υποβάλλουν ένα βασικό κεφάλαιο και μια ερευνητική πρόταση (περίπου 10.000 λέξεων), που περιλαμβάνει συνήθως τα ακόλουθα στοιχεία: 1) Το σκεπτικό της έρευνας και το πλαίσιο της προτεινόμενης έρευνας. 2) Κύρια ερευνητικά ερωτήματα. 3) Ανασκόπηση βιβλιογραφίας. 4) Θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο & εκτιμήσεις. 5) Προτεινόμενες μέθοδοι έρευνας. 6) Δεοντολογικά ζητήματα (όπου ισχύει). 7) Περιγραφή της δομής της διδακτορικής διατριβής. 8) Πρόγραμμα έρευνας και συγγραφής. 9) Βιβλιογραφία. Οι προσαρμογές σε μία ή περισσότερες από αυτές τις ενότητες, συμπεριλαμβανομένων των προσθηκών ή διαγραφών όπου χρειάζεται, είναι δυνατές κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης μεταξύ των μαθητών και των επικεφαλής εποπτών.
Αυτή η πρόταση αναβάθμισης αξιολογείται από την ερευνητική επιτροπή του μαθητή, με βάση μια προφορική παρουσίαση διάρκειας 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από συζήτηση, ανοιχτή και σε άλλα μέλη του προσωπικού και σπουδαστών του Κέντρου. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της εκτεταμένης πρότασης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα σε διδακτορικό και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στην πρόταση αναβάθμισης, οι φοιτητές θα κληθούν να την αναθεωρήσουν ικανοποιητικά πριν επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε διδακτορικό.) Κανονικά δεν επιτρέπεται στους φοιτητές να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι τη διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί. Δεν θα ήταν αναμενόμενο οι μαθητές να κάνουν περισσότερες από μία προφορικές παρουσιάσεις εάν αυτό αποτελεί επίσης απαίτηση του ειδικού προγράμματος κατάρτισης.
Οι σπουδαστές που σπουδάζουν με μερική απασχόληση λαμβάνουν το εκπαιδευτικό σεμινάριο MPhil το πρώτο έτος και γράφουν το Core Chapter & Research Proposal (βλ. παραπάνω) στο δεύτερο έτος. Η χρονική διάρκεια για συλλογή πεδίου ή έρευνας και υλικού και συγγραφής προσαρμόζεται ανάλογα.
Πρώτο έτος
Το πρώτο έτος του προγράμματος περιλαμβάνει εκπαιδευτικά σεμινάρια έρευνας και προχωρημένα μαθήματα. Ταυτόχρονα, οι φοιτητές συνεργάζονται με τον επικεφαλής επόπτη τους, σε συνεννόηση με τον επικουρικό επιβλέποντα, για να αναπτύξουν μια λεπτομερή ερευνητική πρόταση, να αναλάβουν τα πρώτα στάδια της έρευνας και να γράψουν μερικά προσχέδια ενοτήτων για να σκιαγραφήσουν τα κύρια επιχειρήματα της διατριβής. Στο επίκεντρο της εκπαίδευσης βρίσκεται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ερευνητικών μεθόδων. Έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τα αναλυτικά εργαλεία που απαιτούνται από τους μαθητές για να αποκτήσουν μια προηγμένη κατανόηση των πρόσφατων εξελίξεων στους κύριους κλάδους του ερευνητικού τους έργου και στις συγκεκριμένες προκλήσεις και ευκαιρίες που θέτει η ενασχόλησή τους με την έρευνα σε αναδυόμενες παγκόσμιες δομές, διαδικασίες και ζητήματα και για τη διεξαγωγή έρευνας υψηλού επιπέδου. Οι φοιτητές στο πρόγραμμα διδακτορικών σπουδών μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν μεμονωμένα μαθήματα από προγράμματα MA/MSc για την ενίσχυση της ικανότητας σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Μέχρι το τέλος του τρίτου ακαδημαϊκού τριμήνου, οι φοιτητές αναμένεται να έχουν ολοκληρώσει το κεφάλαιο αναβάθμισής τους.
Έτος Δεύτερη
Στο δεύτερο έτος τους, οι φοιτητές πλήρους φοίτησης πραγματοποιούν λεπτομερή έρευνα που συνήθως περιλαμβάνει συλλογή και επεξεργασία δεδομένων. Κάποια έρευνα για το σκοπό αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί στο εξωτερικό εάν απαιτείται. Κατά τη διάρκεια του έτους οι φοιτητές γράφουν προσχέδια κεφαλαίων της διατριβής τους και τα συζητούν με τον επικεφαλής επιβλέποντα και, όπου χρειάζεται, συζητούν επίσης συγκεκριμένες πτυχές της έρευνάς τους με τον επικουρικό επιβλέποντα.
Έτος Τρίτο
Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης για το διδακτορικό θα ολοκληρώσουν την έρευνά τους και θα συντάξουν ένα τελικό προσχέδιο ή σχεδόν τελικό προσχέδιο της διατριβής τους.
Έτος Τέταρτο
Οποιαδήποτε εργασία σε αυτό το στάδιο συνήθως περιλαμβάνει την αναδιατύπωση κεφαλαίων της διατριβής για την επίτευξη των προτύπων των δημοσιεύσεων. Η εξέταση πρέπει κανονικά να ολοκληρωθεί φέτος. Η εξέταση γίνεται με αξιολόγηση της διατριβής και προφορική εξέταση (viva voce) σχετικά με τη διατριβή και την έρευνα στην οποία βασίζεται.
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντικατοπτρίζουν την προβλεπόμενη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.